رستوران های گیاهی در سنگاپور

رستوران های گیاهی در سنگاپور؛ از بادمجان کبابی تا ناگت سویا!

غذاهای گیاهی یا وگان، غذاهایی هستند که پایۀ اولیۀ آنها سبزی‌ها هستند. انبوهی از رستوران‌های گیاهی در سنگاپور وجود دارند که غذاهای گیاهی لذیذ و در عین حال سالم سرو می‌کنند. چه محدودیت‌های غذایی داشته باشید، چه صرفاً ترجیح بدهید سالم غذا بخورید، این نوع رستوران‌ها غذای سالم و بدون گوشت را با طعم و مزۀ بی‌نظیر برای شما تهیه می‌کنند. آنها در پخت غذاهایشان از غذاهای مختلف ژاپنی و پراناکان و حتی کره‌ای و ایتالیایی، ایده گرفته و استفاده از سبزی و غلات را به امری مهم در فراهم کردن منوی غذایی خود تبدیل کرده‌اند. در این مقاله به بررسی بخشی از این رستوران های گیاهی در سنگاپور می‌پردازیم:

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

انواع رستوران‌های گیاهی در شهر سنگاپور 

با توجه به توصیۀ پزشکان که از غذاهای سالم استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود اگر در سنگاپور هستید برای رفتن به غذاحوری و سرو غذا، به رستوران ‌های گیاهی در سنگاپور سری بزنید، و خوردن غذای گیاهی را یک بار تجربه کنید. اسامی این رستوران‌ها به شرح زیر است:

Lian Xin Vegetarian Food Court .1

رستوران های گیاهی در سنگاپور

این رستوران در مجموع چهار نوع غذای سالم با قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد. انواع غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود عبارتند از: برنج مخلوط، رشته‌فرنگی و دسر و نودل.  در این رستوران سرو نودل منوی برنامه‌ریزی شده‌ای دارد که فقط در روز خاصی از هفته تهیه می‌شود. به عنوان مثال نودل در منوی روزهای سه‌شنبه و لاکسا در منوی چهارشنبه‌ها قرار دارد. در برخی از روزها هم در این رستوران گوشت سفید در منوی غذایی وجود دارد. نکته قتبل توجه اینکه هر نوع غذا در این مکان همراه با سالاد و سوپ روز است. همچنین می‌توانید غذای خود را با برنج مخلوط سفارشی دهید و از میان منوها، «مرغ» پاندانی که شبیه منوی مرغ تایلندی با طعم شیرین و ترش است، سبزی سرخ شده، تربچه سرخ شده با قارچ و موارد دیگر را انتخاب کنید. قیمت‌ منوها از 3 دلار با برنج سفید یا برنج چند دانه شروع می‌شود و دسرهایی مانند سوپ لوبیا قرمز، سیب‌زمینی شیرین و قارچ لونگان نیز تنها با قیمت 1 دلار در دسترس خواهد بود.

Green Dot. 2

Green Dotvs  که به‌ عنوان یک کسب‌وکار کوچک در میان غذاخوری‌های مدارس شروع به کار کرد، اکنون نامی آشنا در میان رستوران های گیاهی در سنگاپور است. با شعبه‌های متعدد آن در سراسر جزیره، شما دیگر نگران یک غذای گیاهی با پخت سریع و آسان نیستید. این زنجیره غذاهای آسیایی به سبک غذاهای خانگی سرو می‌شوند و مواد اصلی آنها شامل سویا، کونیاکو، قارچ و انواع سبزی‎ها است. مجموعه‌های بنتو (که آن هم روزانه غذاهای خود از قبیل برنج را که غذای اصلی‌شان به شمار می‌رود در کنار سبزی و سوپ به سبک غذاهای خانگی تهیه می‌کند) هم با رستوران گرین دوت قابل مقایسه نیست؛ زیرا در انتخاب مواد اولیۀ غذاهای گرین‌دوت که یکی از رستوران های گیاهی سنگاپور محسوب می‌شود، دقت بیشتری می‌شود، مانند انتخاب برنج باسماتی سفید، قهوه‌ای و کنجدی که نوع خاصی از انواع برنج مورد استفاده در این غذاخوری است. قارچ هم نوعی دیگر از گیاهانی است که مخاطبان گیاه‌خوار بی‌شماری دارد. مانند قارچ یال شیر رندانگ که تندی و بافت سفت و جویدنی دارد. از دیگر نمونه غذاهای این رستوران به ناگت‌های سویا شیرین و ترش خوش‌طعم می‌توان اشاره کرد.

Genesis Vegan Restaurantt .3

رستوران های گیاهی در سنگاپور

جنسیس مکانی دنج است که در زیرزمین Havelock II قرار دارد، سرآشپز این رستوران غذاهای محلی خوشمزه و بدون لبنیات را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه سرو می‌کند. مواد اولیۀ این غذاخوری با محوریت ارزش غذایی غنی، با دقت انتخاب شده‌اند و در عین حال خوشمزه و خوش طعم هستند. با توجه به این موضوع، دیگر جای تعجب نیست اگر این رستوران، روزانه جمعیت قابل توجهی را برای وعدۀ ناهار جذب می‌کند. کوفته‌های معروف رستوران جنسیس وگان پر شده با گوشت شبیه‌سازی شدۀ سویا، قارچ و پیاز با سس فلفل دلمه‌ای که پیشنهاد می‌شود در فصل بهار این غذا را امتحان کنید.  غذاهای دیگراین رستوران رول جلبک دریایی با سبزیجات تازه بسته‌بندی شده و پوشانده شده با سس خامه‌ای بادام هندی است. همچنین باک‎‌کوت و توفو که مواد اولیۀ گیاهی از قبیل قارچ، سویا و سیب زمینی دارد. فراموش نکنید در این رستوران وعدۀ غذایی خود را با یک کیک پنیر توفوی خوشمزه و خامه‌ای کامل کنید.

4. Joie Restaurant

Joie  یکی از معدود رستوران‌های گیاهی سنگاپور است که تجربۀ پخت چند نمونه غذای گیاهی و چند غذای عالی سالم را دارد. این رستوران بدون شک یک مکان خاصی است که با دکوراسیونی زیبا تزئین شده و در باغ روی پشت‌بام Orchard Central و مشرف به منظرۀ شهر قرار دارد. در ابتدای غذا ی خود در این رستوران، یک بشقاب انتخاب سرآشپز سرو می‌شود که شامل ساشیمی «سالمون» با انگور دریایی، سیخ سبزیجات با سس بالزامیک عسلی و کره تمشک روی یک بیسکویت پسته ترد است. برای غذای اصلی، می‌توانید از میان گزینه‌هایی مانند: ریزوتو ترافل، استیک قارچ تابستانی کبابی یا بادمجان کبابی با سس منتایکو خانگی یکی را انتخاب کنید.

Elemen. 5

بعد از مدت‌ها، رستوران المن جان تازه‌ای به غذاهای گیاهی می‌بخشد. منوی بین‌قاره‌ای رستوران، غذاهایی مانند پیتزا و پاستا را به مردم ارائه می‌کند، اما پیشنهاد ما از شما این است که انواع غذاهای آسیایی را امتحان کنید. رول جلبک دریایی تمپورای را انتخاب کنید و وسط آن توفو کالیفرنیا رامن، ترافل خشک یا برنج قهوه‌ای تند با کینوآ قرمز قرار دهید. قطعا تکه‌های برنج زغالی یکی دیگر از شاهکارهای این رستوران خواهد بود. برای دسر هم حتما سفارشی داشته باشید. رستوران المن مجموعۀ خوبی از دسرهای غربی و سنتی آسیایی را ارائه می‌دهد. تیرامیسو و کیک شکلاتی تافی با ژلاتویا کلاسیک‌های چینی مانند: به‌لیموی دوبل جوشانده با صمغ هلو و هیتام پولوت با ژلاتو از بهترین دسرهای این رستوران است.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

6. The Kind Bowl

رستوران های گیاهی در سنگاپور

رستوران کیندبوال غذاهایی با طبیعت گرم را سرو می‌کند. این غذاخوری ویتنامی که از بهترین رستوران های گیاهی در سنگاپور است، مواد ثابتی برای منوی pho، banh mi، و سالاد استفاده می‌کند. The Kind Pho را یک بار انتخاب کنید، یک آبگوشت خوشمزه که روی آن سیتان ترشی خرد شده قرار دارد، جایگزینی برای مرغ خرد شده، قارچ صدفی کبابی شیرین، جوانه‌ها و گیاهان تازه برای سفارش دادن خواهد بود. BBQ Delight  یک غذای سرد و ورمیشل برنجی است که روی آن سویای کبابی، نعناع تازه، سالاد، ترشی، و طعم‌های خاص استفاده می‌شود. یکی دیگر از غذاهای این رستوران، اسپرینگ رول برشته شده طلایی و یک سس ماهی وگان موریش است.

The Boneless Kitchen .7

اگر غذاهای کره‌ای را بدون گوشت کبابی یا مرغ سوخاری را نمی‌توانید تصور کنید، امتحان غذاهای این رستوران کره‌ای بدون گوشت نظر شما را تغییر خواهد داد. در اینجا، سس‌ها و پایه‌هایی مانند کیمچی و گوچوجانگ از ابتدا بدون گوشت یا محصولات حیوانی تهیه می‌شوند. یکی از مواد تشکیل‌دهندۀ غذاهای این رستوران، مواد اولیۀ کره‌ای است. (برای حفظ طعم‌های اصیل غذاهایی که مختص کشور کره هستند و در این رستوران سرو می‌شود). Dolsot bibimbap یکی از غذاهای گیاهی مملو از سبزی‌های خام و مواد کاملاً سالم است،  jajangmyeo  طعم لقمه‌های غنی و پر از umami را می‌دهد، حتی اگر بدون گوشت باشد. از دیگر موارد مورد علاقۀ مردم در این رستوران، کیمباپ، انواع غذاهای کیمچی مانند خورش کیمچی، پنکیک و برنج سرخ شده، تخم‌مرغ بخارپز، خورش توفو، japchae یک نوع نودل با روغن کنجد، سبزیجات، همچنین خورش همیشه محبوب tteokbokki است.

8. Aniba

علاوه بر کوکتل‌های این رستوران، منوی گیاهی آنالوگ شامل غذاهای گیاهی خواهد بود. در این رستوران انتظار بشقاب‌های بدون گوشت با طعم و مزۀ خاص را داشته باشید. تاکوهای جک فروت میان پوسته‌های ترد و دلچسب با چاشنی رمپا و سیب‌زمینی سرخ کرده برای پیش‌غذا هم ایده‌آل است و با پودر نوری و یک سس کچاپ چغندر دودی منحصربه‌فرد با یک یا دو نوشیدنی سرو می‌شود. از دیگر پیش‌غذاهایی که در این رستوران به عنوان یکی از رستوران های گیاهی سنگاپور تهیه می‌شود، مزکال  دودی جذاب است که به ترکیب میوۀ گلابی خاردار، میوه اژدهای صورتی و آلوئه‌ورا اضافه می‌شود. اسپیرولینا  یک نوشیدنی بر پایۀ جین و اشتهاآور است با ادویه‌های طعم‌دهنده و از wakame تهیه می‌شود. از دیگر مواد اولیۀ مورد علاقۀ گیاه‌خوران این رستوران  Soursop است که عسل پرورشی را با عسل گیاهی جایگزین می‌کنند، در این عسل طبیعی بوی گل‌ها را هم به وضوح حس می‌کنید.

9. Veganburg

رستوران های گیاهی در سنگاپور

Veganburg  مدتی است که یکی از رستوران های گیاهی در سنگاپور است. مسلماً موسسین این رستوران یکی از اولین کسانی بودند که غذای گیاهی را در میان جمعیت جوان‌ جامعه رایج کردند. در این رستوران انواع فست‌فود متشکل از تخم‌مرغ، لبنیات و سویا و قارچ بدون گوشت را بین نان‌های سبوس‌دار آماده می‌کنند. این برند، تنوع زیادی در غذاهای گیاهی دارد و با 12 نوع برگر در منوی خود انتخاب را برای همه آسان کرده‌است. شما می‎‌توانید در این رستوران برگر کلاسیک Smoky BBQ با سس باربیکیو را تهیه کنید یا برگر انحصاری را انتخاب کنید که دارای یک گوشت خرچنگ لطیف و ترد کونیاک با سس رمپا چیلی خانگی است. سایر غذاهای این رستوران عبارتند از: هات‌داگ‌های گیاهی، سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده آغشته به سس و حتی کلم بروکلی کبابی بدون کربوهیدرات.

10. Sufood

این غذاخوری گیاهی 150 نفره یک دهه است که در CBD  تاسیس شده‌است. در Sufood، می‌توانید انتظار داشته باشید که غذاهای کاملا مغذی به روش‌های خلاقانه‌ای سرو شود. در این منو سالادهای میوه و سبزی، سوپ‌های دلچسب و غذاهای اصلی ایتالیایی با طعم‌های آسیایی وجود دارد. یک وعده غذایی کامل شامل سه ریشه یوکا و زغال اخته، انگور دریایی وافو و ژله آلو و گوجه‌فرنگی برای پیش‌غذا است. می‌توانید بین غذاهای اصلی مانند تالیاتل زغالی قارچ وحشی، کاسرول ماکارونی آلفردو و یا پیتزای ستاره‌ای شکل طلایی یکی را انتخاب کنید. به احتمال زیاد روی هر میز یک بشقاب پیتزای ستاره‌ای خواهید دید. این پیتزا با یک سس خانگی غنی، قارچ جویدنی شاه صدف، جلبک دریایی خرد شده و پنیر تزیین شده‌است.

11. Whole Earth 

هول‌ارت به عنوان یکی از رستوران های گیاهی در سنگاپور در خیابان Peck Seah قرار دارد. در این رستوران ترکیبی عجیب از غذاهای گیاهی تایلندی و پراناکان سرو می‌شود. این رستوران همچنین اولین رستوران در سنگاپور است که غذاهای گیاهی Peranakan تهیه می‌کند. وقتی می‌خواهید غذاهایی سفارش دهید، مطمئن شوید که کاری Nonya  در آن غذا وجود داشته باشد. ادویه کاری دلچسب سبک  Peranakan ساعت‌ها به آرامی پخته می‌شود تا خورش غلیظی به دست آید. مواد اولیۀ این غذا تکه‌های سیب‌زمینی و قارچ شیتاکه چرخ شده‌است که شباهت زیادی به کوفته دارد. همچنین غذای دست‌ساز یام ترد که متشکل از پیاز زنبق تازه، فلفل دلمه‌ای، کرفس، آجیل بادام هندی و قارچ شاه‌ماهی است که از غذاهای بی‌نظیر این رستوران گیاهی به شمار می‌رود.

12. Casserole 

رستوران های گیاهی در سنگاپور

رستوران گیاهی  Casserole در Shangri-La Rasa Sentosa بهشتی برای همه وگان‌ها یا گیاه‌خواران است. همچنین این رستوران اولین رستوران گیاهی در یک هتل سنگاپوری محسوب می‌شود. تنها مزیت رقابتی  Casseroleدر بین دیگر رستوران‌های گیاهی سنگاپور این است که یک منوی چرخشی از غذاهای پخته و متنوع ویژۀ سرآشپزهای کشورهای دیگر مانند کشورهای آسیایی، غربی و هندی را به نمایش می گذارد. رندانگ سرخ شده با برگ موز (32 دلار) یا کباب و فلافل ادویه‌دار خاورمیانه (28 دلار) را برای شروع غذایی خوشمزه و بدون گوشت امتحان کنید. Casserole همچنین کوکتل‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که شامل دورچینی از شاخه‌های تازۀ تزئینی درختان است.

13. Cultivate

وقتی صحبت از دمنوش گیاهی با کیفیت به میان می‌آید،Cultivate  از بین کافه‌ها و رستوران های گیاهی در سنگاپور می‌درخشد؛ زیرا تمام نوشیدنی‌ها بدون GMO و حتی بدون گلوتن هستند. این کافه رستوران که در هتل Maxwell Reserve  بنا شده و دارای محیطی زیبا با کتابخانه است که در اطراف آن قفسه‌هایی از کتاب وجود دارد. در کافه رستوران کولتیویت منوی گسترده‌ای از ساندویچ‌های گیاهی و سالاد وجود دارد. برخی از غذاهای مورد علاقۀ مخاطبان این کافه رستوران عبارتند از: ریزوتو پیاز دودی و مارچوبه با پوست لیمو رنده شده (32 دلار)، پد تای (32 دلار) و تاجین سبزیجات مخلوط سیب‌زمینی ارگانیک (30 دلار). اگر به به دنبال انتخاب غذای هنری Cavi-Art هستید، به جای جلبک دریایی برای خاویار و قلیه ماهی قزل‌آلا، خاویار بر پایۀ واسابی  و نیز بیسکویت‌های بدون گلوتن و ماست نارگیل را امتحان کنید.

14. Ananda Bhavan

تاریخچۀ رستوران آناندا بهاوان که یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ های گیاهی در سنگاپور است، به سال 1924 باز می‌گردد، زمانی که یک خانواده برهمن در امتداد جاده Selegie رستورانی افتتاح کردند که غذاهای سنتی گیاهی هندی سرو می‌کرد. آن شعبه اصلی هنوز هم انواع نان‌های کاری می‌پزد، اما اکنون با همت MK Ramachandra، چهار شعبۀ دیگر دارد. اگر قصد تهیۀ غذا را دارید، به سراغ غذای ست کشورهای جنوبی هند بروید. این نوع غذاها از مواد بسیار غنی و انواع مخلفات کاری، کراکر پاپادوم و برنج تشکیل شده‌است. شما می‌توانید راوا توسای را در ترکیب‌های مختلف در این رستوران تهیه کنید. پیاز راوا ماسالا توسای با کاری سیب‌زمینی و پیاز پر شده، پیش‌غذایی لذیذ برای شما خواهد بود.

15. Kailash Parbat Restaurant

رستوران های گیاهی در سنگاپور

فضای داخلی کایلاش پاربات به اندازۀ منوهای آن شلوغ و پر از مشتری است، اما به دلیل غذاها و دسرهای زیاد در بین رستوران‌های گیاهی سنگاپور و هندی همچنان پابرجاست. برای اینکه شما تحت‌تأثیر تعداد زیاد انتخاب‌ها قرار نگیرید، اسامی تعدادی از غذاهای مقرون‌به‌صرفه ولی در عین حال عالی این رستوران را برایتان در زیر آورده‌ایم:

 1. مجموعه‌ای از چات که در آن میان‌وعده‌های رستوران‌های خیابانی هند را خواهید یافت.

 2. پاپدی چات که کریسپی آرد سرخ شده با مجموعه‌ای از تاپینگ‌ها هستند.

3. طیفی از پوری مانند پانی پوری و داهی پوری هر کدام (8 دلار).

 4. در میان‌غذاهای اصلی آن، chole bhature  در صدر قرار می‌گیرد که شامل نان کرکی سرخ شده با ماسالا نخود تند است.

5. غذاهای مخاطب‌پسند دیگری شامل سمبوسه پنجابی (9 دلار) که با سیب‌زمینی، نخود، پیاز خرد شده و گشنیز پر شده‌است.

16. Real Food

هر دو فروشگاه Orchard Central و Yishun دارای فضای داخلی زیبا و منویی از غذاهای گیاهی آسیایی و غربی هستند. مواد تشکیل‌دهندۀ این رستوران‌ها که از جمله رستوران های گیاهی در سنگاپور است، بسیار ساده و عمدتاً ارگانیک هستند. از ویژگی‌های این رستوران، غذاهای جذابی از گیاهان بدون گلوتن است. در این رستوران تجزیه‌وتحلیل دقیق کالری برای مشتریان پیگیر کالری‌های غذا انجام می‌شود. افراد معمولی برای تهیۀ ریزوتو قارچ و زردچوبه (14.80 دلار)، رژاک میوه (8 دلار)، و کوفته‌های دست‌ساز سرخ شده یا بخارپز (10.80 دلار) پر شده با 10 ماده شامل (هویج، قارچ، کشک لوبیا، لوبیا فرانسوی، کرفس و شلغم) به این رستوران مراجعه می‌کنند. منوی نوشیدنی‌های این رستوران نیز کاملاً گیاهی هستند که شامل نوشیدنی‌های پروبیوتیک بدون لبنیات، آب‌میوه‌های ارگانیک با پرس سرد، اسموتی‌ها و ترکیب‌های سالم ادویه مانند زردچوبه و دانه‌های چیا است.

17. Komala Vilas

رستوران های گیاهی در سنگاپور

رستوران کومالا ویلاس محیطی بسیار ساده دارد که از سال 1947 تاسیس شده‌است و انواع غذاهای تالی، توسای و قهوه هندی جنوبی را سرو می‌کند. غذا در این مجموعه روی سینی‌های فلزی عرضه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در این رستوران به سراغ ست بریانی سبزیجات (10.50 دلار) با برنج زعفرانی، چاپاتی، و مجموعه‌ای از کاری، ترشی و سس بروید. اگر تمایل به سروغذایی سبک‌تر را داشتید، غذای توسای (10 دلار) را انتخاب کنید. این رستوران مکانی است که می‌توانید توسای کاغذی نازک و ترد را انتخاب کنید، یا ماسالا توسای که با طعم و ادویه بیشتری بسته‌بندی شده است. ست‌های توسای با سه سبزی، کاری سبزیجات، دال، رایتا، پایاسم، آپالام و ترشی در این غذاخوری سرو می‌شود. با چنین طعم‌های متنوع و معطری، دیگر نیازی به احساس خوردن گوشت پیدا نمی‌کنید.

18. Original Sin

Original Sin  اولین و تنها رستوران گیاهی مدیترانه‌ای و ایتالیایی در سنگاپور هست که در سال 1997 تاسیس شد. با پیتزای مدیترانه‌ای که مملو از پنیر فتا، زیتون، اسفناج است، بهترین غذاها را دریافت کنید. در این رستوران گوجه‌فرنگی نیمه‌خشک و پیاز اسپانیایی با سالاد کینوا سبزیجات برشته را به سهمیۀ فیبر روزانه خود اضافه کنید. مخلوطی از کدو تنبل، چغندر، گل کلم، پیاز، اسفناج و پنیر فتا، با سس خردل لیمو ترش از دیگر گزینه‌ها در این رستوران هستند. دیگر غذاهای اصلی اینجا شامل سینی مزه (30 دلار) همراه با انواع دیپ، همچنین موساکای آرامش‌بخش (32 دلار) با لایه‌های سیب‌زمینی پخته و بادمجان که روی آن سس بشامل ریخته شده‌است که طرفداران زیادی دارد.

19. Teng Bespoke

رستوران Teng Bespoke مصمم است که یک رستوران مناسب برای تهیۀ سوشی گیاهی باشد. تنگوبسپوک از رستورا‌ن های  گیاهی در سنگاپور است که در تهیۀ غذاهای خود از آرد تصفیه شده، طعم‌دهنده‌های مصنوعی و قندها و نمک‌های افزوده شده و مواد نگهدارنده شیمیایی استفاده نمی‌کند. از غذاهای معروف این رستوران پنج نوع بشقاب ساشیمی (33 دلار) که در آن میگو، ماهی قزل‌آلا، ماهی مرکب، گوش‌ماهی و ماهی تن به سبک موریاواز سرو می‌شود. بقیۀ منو از سالاد، ماکی رول، تمپورا، نودل و غذاهای برنجی تشکیل شده. نکتۀ جالب توجه در مورد رستوران تنگ بسپوک این است که مجموعه‌ای از غذاهای تایلندی نیز در آنجا سرو می‌شود، از «گوشت» چرخ کرده ریحان (8 دلار)، تا برنج سرخ شده آناناس (10 دلار)، و «مرغ پاندان» (8 دلار).

20. The Living Café 

رستوران های گیاهی در سنگاپور

لیووینگ کافه یکی از رستوران های گیاهی در سنگاپور است که در آن منحصرا رژیم گیاه‌خواری وجود ندارد و محلی است که در آن گوشت سفید مانند ماهی هم سرو می‌شود، با توجه به اینکه منوی این رستوران تا حد زیادی از غذاهای مخصوص گیاهی تشکیل شده‌است. در این مکان از تعدد انتخاب‌ها برای غذا شگفت‌زده خواهید شد. شما با انتخاب این کافه رستوران ثابت می‌کنید که سالم خوردن نیازی به محدودیت ندارد. غذاهای خام مانند پستو “zoodles” یا رشته‌فرنگی کدو سبز و سینی‌های قایقی تاکو بسته‌بندی شده با گواکامول، سالسا انبه و کوفته و گردوی آسیاب شده در این رستوران وجود دارد. حتی می‌توانید همبرگر و پیتزای سبوس‌دار را بدون احساس پرخوری میل کنید. دوست‌داران دسر می‌توانند در این رستوران فهرست گسترده‌ای از دسرها و شکلات‌های خام را از چیزکیک و تارت گرفته تا براونی و حتی تیرامیسوی بدون گلوتن و لبنیات (12 دلار) کامل تهیه کنند. در طبقۀ دوم این رستوران فضایی برای فروشی مواد اولیۀ ضروری تهیۀ غذا وجود دارد و شما با خرید مواد سالم از این مرکز در منزل می‌توانید غذاهای گیاهی تهیه کنید.

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید، تعداد رستوران های گیاهی در سنگاپور بی‌شمار است. باید توجه کنید که در بین رستوران و کافه‌هایی که مواد اولیۀ گیاهی تهیه می‌کنند، رستوران‌هایی هم هستند که در کنار غذاهای گیاهی منویی از غذاهای دریایی هم دارند؛ زیرا این قبیل رستوران‌ها به این اصل معتقدند که سالم خوردن فقط داشتن رژیم گیاهی نیست بلکه استفاده از مواد اولیه‌ای مانند گوشت سفید برای سالم ماندن بدون مانع است.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران