Vancouver
30 فروردین 1402
کانادا

در سفر به ونکوور در بهار به خرید در جزیره گرانویل بروید!

بهار یکی از فصل‌های خاص سال برای سفر به ونکوور است. به این خاطر که در این فصل از سال، شهر ونکوور از خواب زمستانی بیدار می‌شود و زندگی باری دیگر در آن آغاز می‌شود. هنگام سفر به ونکوور در بهار با گل‌های رنگارنگ که در اطراف شکوفا می‌شوند، افزایش دما، جشن‌ها و رویدادها و… مواجه خواهید شد. به همین خاطر می‌توان گفت مسلماً بهترین زمان برای سفر به ونکوور، فصل بهار است. به این خاطر که قیمت‌ها پایین‌تر، جمعیت کمتر و البته هوا بسیار معتدل است. اگر می‌خواهید تا با نکات مختلف مربوط به سفر به ونکوور در بهار مانند بررسی قیمت‌ها و کارهایی که باید در ونکوور در فصل بهار انجام دهید آشنا شوید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

همین حالا بلیط هواپیما ونکوور را رزرو کنید. 

هر ماه از بهار در ونکوور چیز متفاوتی ارائه می‌دهد

در اول مقاله سفر به ونکوور در بهار بهتر است ماه‌های بهار و فعالیت‌هایی که در شهر ونکوور ارائه می‌شود را به شما توضیح دهیم. در اینجا مواردی است که در مورد آب و هوا، رویدادها و جو کلی هنگام بازدید از مارس، آوریل یا مه باید انتظار داشته باشید:

ونکوور در ماه مارس

هوای ونکوور در ماه مارس هنوز بسیار سرد است، اما در اواخر ماه، شروع به گرم شدن می‌کند. میانگین دمای روز 10 درجه و میانگین شبانه 4 درجه است. با این حال، چیزی که متوجه خواهید شد این است که با طولانی شدن روزها، آفتاب بیشتر است. در حالی که همه جاذبه‌ها باز هستند، رویدادها یا جشنواره‌های کمی در ماه مارس وجود دارد. با این حال، این ماه تعطیلات بهاری است، بنابراین شهر می‌تواند شلوغ شود.

ونکوور در آوریل

آوریل کمی گرم‌تر از مارس است و میانگین روز 13 درجه و میانگین شب 6 درجه است. با این حال، بارندگی اندکی کمتر است و روزها طولانی‌تر می‌شوند. آوریل ماه فوق‌العاده‌ای برای سفر به ونکوور در بهار است، زیرا جشنواره شکوفه‌های گیلاس ونکوور است، زمانی از سال که شکوفه‌های صورتی روشن بر محله‌های ونکوور غالب هستند. برای جشن گرفتن، می‌توانید در ماه آوریل در بسیاری از رویدادها مانند دوچرخه ‌سواری اجتماعی، تورهای تماشای شکوفه‌های گیلاس و جشن‌های سنتی ژاپنی شرکت کنید. البته، اگر برای عید پاک در شهر هستید، جشن‌های عید پاک فراوانی مانند شکار تخم مرغ را نیز خواهید دید. Petey’s و Taves Farm دو مکانی هستند که هر سال رویدادهای عید پاک را برگزار می‌کنند.

ونکوور در ماه می

ونکوور در ماه مه بسیار زیبا است. دمای هوا دلپذیر است، باران کمی می‌بارد و بیش از 15 ساعت نور در روز وجود دارد. در طول روز، میانگین دما 17 درجه است، بنابراین برای نشستن در پارک و لذت بردن از فعالیت‌های بیرون از خانه به اندازه کافی گرم است. شب هم هوا خیلی سرد نمی‌شود و میانگین آن 10 درجه است. ماه می به راحتی یکی از بهترین ماه‌ها برای سفر به ونکوور در بهار است. با این حال می‌توانید قیمت‌های ارزان هتل را پیدا کنید زیرا هنوز ونکوور کم جمعیت است. در این ماه، بسیاری از رویدادها مانند جشنواره کودکان ونکوور و جشنواره هنرهای کمیک ونکوور در حال رخ دادن هستند.

کارهایی که باید در ونکوور در بهار انجام داد

هنگام سفر به ونکوور در بهار با تفریحات و رویدادهای گوناگونی مواجه خواهید شد. ونکوور دارای مجموعه‌ای عالی از فعالیت‌های داخلی و خارجی است که بهار را فصل مناسبی برای بازدید می‌کند. در اینجا چند کار برتر برای انجام و دیدن در این مدت آورده شده است:

سفر به ونکوور در بهار

از شکوفه‌های گیلاس دیدن کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید هنگام سفر به ونکوور در بهار انجام دهید این است که از شکوفه‌های گیلاس دیدن کنید. برای تجربه فصل معروف شکوفه‌های گیلاس، لازم نیست تمام راه را به ژاپن بروید. بلکه ونکوور مکان‌های زیادی پر از این درختان صورتی زیبا دارد که رنگ‌های پاستلی خود را در طول فصل بهار به رخ می‌کشند. شکوفه‌های گیلاس در اینجا آنقدر زیاد است که ونکوور حتی جشنواره شکوفه‌های گیلاس خود را دارد که در سراسر ماه آوریل برگزار می‌شود. در طول جشنواره، می‌توانید به تورهای راهنما و بسیاری از فعالیت‌های الهام ‌گرفته شده از ژاپن بپیوندید. پارک ملکه الیزابت صرف نظر از اینکه در کدام ماه در شهر هستید همیشه انتخاب خوبی است. این پارک دارای انواع مختلفی از درختان گیلاس است که در طول فصل بهار در فواصل مختلف شکوفا می‌شوند.

پارک استنلی یکی دیگر از پارک‌هایی است که بازدید از آن ضروری است. در این پارک ردیف‌هایی از شکوفه‌های گیلاس را در نزدیکی باغ رسمی گل رز و بنای یادبود جنگ ژاپنی کانادا در جنگ جهانی اول خواهید دید. به غیر از پارک‌ها، خیابان‌های متعددی به دلیل شکوفه‌های چشمگیرشان شناخته شده‌اند. خیابان Yew در Kitsilano یکی از خیابان‌هایی است که در این زمان از سال بیشترین عکس‌ها در آن  گرفته‌ می‌شود. همچنین تعدادی از درختان گلدار را در اطراف تالار شهر در West 12 پیدا خواهید کرد.

به پیاده روی بروید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در سفر به ونکوور در بهار می‌توانید انجام دهید، پیاده روی است. با گرم شدن هوا، دوستداران فضای باز ونکوور دوباره به بیرون از منزل می‌روند و از مسیرهای پیاده روی باورنکردنی لذت می‌برند. بهار فصل مناسبی برای پیاده روی است زیرا خیلی گرم یا سرد نیست و مسیرهای باورنکردنی زیادی برای انتخاب وجود دارد. مسیر پارک فانوس دریایی در غرب ونکوور یک مسیر نسبتا کوتاه و مسطح است که آن را برای پیاده روی ایده‌آل می‌کند.

قبل از اینکه مسیر به چشم‌اندازهای باورنکردنی از فانوس دریایی پوینت اتکینسون، دریای سالیش و کوه‌های ساحلی باز شود، از میان درختان سرو و صنوبر آرام و قدیمی عبور خواهید کرد. اگر به دنبال کوهنوردی بیشتر هستید، Grouse Grind مسیر خوبی برای شما است. این مسیر سربالایی 2.5 کیلومتری که احتمالاً معروف‌ترین کوهپیمایی ونکوور است، از روی کوه گروس تا قله 1090 متری (3576 فوت) بالا می‌رود. Grouse Grind دارای ارتفاع  800 متری (2624 فوت) است که برای اکثر کوهنوردان 2 تا 2.5 ساعت طول می‌کشد.

از باغ گیاه شناسی VanDusen دیدن کنید

VanDusen

باغ گیاه شناسی VanDusen یکی دیگر از مکان‌های عالی برای رفتن در فصل شکوفه‌های گیلاس است. به عنوان بخشی از جشنواره شکوفه‌های گیلاس ونکوور در ماه آوریل، باغ گیاه شناسی میزبان نمایشگاه Sakura Days Japan است که مملو از غذاهای ژاپنی، موسیقی سنتی ژاپنی، گل آرایی، ساخت فلوت و کارگاه‌های خوشنویسی و موارد دیگر است. اگر در ماه مارس یا مه در ونکوور هستید، باغ گیاه شناسی هنوز مکانی فوق العاده برای بازدید است. علاوه بر این، از آنجایی که هوا خیلی سرد نیست، قدم زدن در اطراف با سرعتی آرام هم انجام شدنی و هم لذت بخش است. اگر می‌خواهید بدانید در طول بازدیدتان چه گیاهانی در این باغ وجود دارد، به وب ‌سایت آن‌ها مراجعه کنید.

نهنگ‌ها را ببینید

فصل تماشای نهنگ در ونکوور نیز از بهار آغاز می‌شود. در طول این مدت، احتمال 95 درصد موفقیت در مشاهده نهنگ‌ها در یکی از تورهای تماشای نهنگ وجود دارد. علاوه بر این، انواع مختلفی از نهنگ‌ها مانند اورکا، گوژپشت، مینک و نهنگ خاکستری وجود دارد. جدای از دیدن حیات دریایی از نزدیک در زیستگاه وحشی آن، مناظر باورنکردنی از نقاط کلیدی طبیعت ونکوور مانند جزایر خلیج، جزایر سن خوان و هاو ساند را نیز خواهید دید. چندین گزینه تور برای بازدید شما از جمله تورهای نیم روز، تمام روز و غروب آفتاب در دسترس است. بیشتر تورها از جزیره گرانویل حرکت می‌کنند.

از خوردن شام در کنار ساحل لذت ببرید

با افزایش تدریجی دما، رستوران‌ها دوباره شروع به استفاده از قسمت‌های غذاخوری در فضای باز خود می‌کنند. لذت بردن از یک وعده غذایی یا قهوه در پاسیو رستوران در امتداد اسکله یک تجربه فوق العاده است، به خصوص اگر خورشید بتابد. بهترین مکان برای صرف غذا در کنار آب، آنکورا در فالز کریک است. این مکان دو سطحی دارای طراحی مدرن و شیک و یک پاسیو وسیع در فضای باز است که مناظر غروب آفتاب دیدنی را ارائه می‌دهد. این رستوران، غذاهایی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد و متخصص در غذاهای دریایی، لاتین و ژاپنی است. Lift Bar Grill یکی دیگر از مواردی است که باید برای ناهار یا شام از آن بازدید کرد و مناظری زیبا از Bayshore West Marina را به نمایش گذاشت. این رستوران مجلل دارای بار روی پشت‌بام، قسمت‌های غذا خوری چند سطحی در فضای باز و منوی گسترده است.

به Vancouver Lookout بروید

سفر به ونکوور در بهار

Vancouver Lookout یک سکوی دید با ارتفاع ۱۶۸ متر (۵۵۳ فوت) در بالای مرکز بندرگاه است که بهترین مناظر خط افق ونکوور را ارائه می‌دهد. بنابراین یک نقطه توریستی محبوب است. در تابستان، Vancouver Lookout بسیار شلوغ می‌شود، اما از آنجایی که در فصل بهار ازدحام جمعیت کم است، زمان خوبی برای بازدید از آن است. این سکو هر روز از ساعت 11 صبح تا 4 بعد از ظهر باز است. بنابراین متأسفانه نمی‌توانید برای غروب آفتاب بروید. اکثر مردم با آسانسور به سمت دیدبانی حرکت می‌کنند، اما اگر به دنبال چالشی‌تر شدن ماجرا هستید، می‌توانید 633 پله را به سمت بالا طی کنید. اگر می‌خواهید نوشیدنی یا یک وعده غذایی سبک را امتحان کنید، یک رستوران چرخشی نیز در این سکو وجود دارد.

به خرید در جزیره گرانویل بروید

جزیره گرانویل مکانی است که می‌توانید هنگام سفر به ونکوور در بهار از آن بازدید کنید. این منطقه شلوغ، پر از غذا، پر از مغازه و فرهنگ‌های مختلف است. علاوه بر این، گالری‌های هنری محلی، آبجوسازی و حتی تئاتر کمدی را خواهید دید. با این حال، مشهورترین جاذبه جزیره گرانویل، بازار عمومی است. جایی که هر نوع غذایی را که تصور کنید پیدا خواهید کرد. موارد برجسته آن عبارت‌اند از Bread Affair برای محصولات پخته شده خوش طعم، پنیرهای خوشمزه Benton Brothers و شیرینی Bon Macaron که بسیار خوش طعم هستند. این بازار همچنین بسیاری از اقلام، سوغات و کالاهای دست ساز را به فروش می‌رساند. می‌توانید روسری‌های ابریشمی نقاشی‌ شده با دست، آثار هنری هنرمندان محلی و هزاران محصول دیگر را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره سفر به ونکوور در بهار صحبت کردیم. بهار، بدون شک یکی از بهترین فصل‌های سال برای بازدید از شهر ونکوور است. چه یک کوهنورد باشید که عاشق طبیعت است و یا بخواهید به قصد خرید به ونکوور سفر کنید و یا قصد داشته باشید که غذاها، جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف آن را امتحان کنید، شهر ونکوور شما را دست خالی رها نخواهد کرد. این شهر آنقدر تفریحات جذاب و هیجان انگیزی در فصل بهار دارد که به هیچ عنوان با سفر به ونکوور پشیمان نخواهید شد. به این خاطر که ونکوور خوب بلد است تا شما را سرگرم نگه دارد. در پایان امیدواریم که این راهنما توانسته باشد به شما کمک کند تا هنگام رفتن به ونکوور بتوانید بهترین برنامه ریزی را انجام داده و سفر دلچسبی را تجربه کنید.

نظرات کاربران