Trees Organic Coffee
14 فروردین 1402
کانادا

بهترین کافه های ونکوور و یک فنجان قهوه تازه‌دم!

کافه‌ها مکان خوبی برای خوش‌گذرانی، استراحت و تفریح هستند. به‌طوری‌که همه‌روزه پذیرای انبوهی از جمعیت، از افراد مختلف شهر گرفته تا گردشگران و رهگذران خواهند بود. شاید انتخاب یک کافه در میان کافه‌ های متعدد ونکوور سخت باشد، اما جای هیچ نگرانی نیست. چرا که ما فهرستی 9 تایی از بهترین و عجیب‌وغریب‌ترین کافه ‌های ونکوور را برای شما آماده کرده‌ایم تا در هنگام سفر به هریک از آن‌ها که دوست داشتید بروید. این فهرست با توجه به آخرین نظرات مشتریان، مشتریان پروپاقرص و مردم محلی تهیه شده‌است؛ بنابراین بهتر است که به توصیه ما سه‌کلیکی‌ها گوش کنید تا بهترین کافه های ونکوور را انتخاب کنید. در این مقاله به خدمات مختلف و مختصری از منوی هر کافه، روز و ساعت فعالیت و نشانی وب‌سایت کافه های برتر ونکوور اشاره می‌کنیم. همراه ما باشید!

همین حالا بلیط هواپیما ونکوور را رزرو کنید. 

لیست قیمت برخی از بهترین کافه‌ های ونکوور

The best cafes in Vancouver

چنانچه می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید و با توجه به بودجه‌تان به کافه بروید، به فهرست زیر که در آن قیمت برخی از نوشیدنی‌های شماری از بهترین کافی شاپ های ونکوور آمده‌است مراجعه کنید:

برخی از بهترین کافه های ونکوورقیمت‌ها
Nemesis Coffee Gastownقهوه 3.25 تا 5.25 دلارچای 3.50 دلارمیله پوراور 5 دلاربرانچ 6 تا 23 دلار
Trees Organic Coffeeلاته 3.45 تا 4.45 دلارکاپوچینو 3.45 تا 4.45 دلارموکا 4 تا 5 دلارکارامل لاته 4 تا 5 دلارقهوه 2 تا 2.85 دلارکیک پنیر 6.99 دلار تا 52 دلار
JJ Bean Coffee Roastersقهوه 2 تا 2.65 دلاراسپرسو 2.90 تا 3.70 دلارچای 2.65 دلارنوشیدنی‌های سرد 2.30 تا 5.25 دلار
49 th Parallel Café & Lucky’s Doughnutsقهوه 2.90 تا 5.70 دلارBox of coffee 36 دلاردونات هرکدام 3.50 دلارBaker’s dozen 39 دلار
That’s It Cafeقهوه 3 تا 5 دلارچای 3 دلارهات‌چاکلت 7 تا 8.50 دلارشیرینی 4.50 تا 7.50 دلار
Our Town Cafeقهوه 3.50 تا 4.50 دلارچای 3 دلارهات‌چاکلت 4.25 دلار
Plant Meقهوه 3.50 تا 4.50 دلارچای 3 دلارهات‌چاکلت 4.25 دلار

فهرست بهترین کافه های ونکوور؛ 8 انتخاب برتر برای عاشقان قهوه!

حالا که با قیمت‌های اولیه برخی از کافه‌ها آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده که بهترین کافه های ونکوور را بشناسید. درست است که نشستن در کافه و لذت بردن از محیط دنج و آرامش‌بخش آن صفایی دیگر دارد اما اگر امکان مراجعه حضوری به کافه را نداشتید، زمانتان کافی نبود و یا خیابان‌ها مملو از جمعیت بود، کافی است وارد وب‌سایت بهترین کافه های ونکوور که در زیر آورده شده‌است، بشوید، سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا سفارش خود را درب هتل تحویل بگیرید.

Nemesis Coffee Gastown

Nemesis Coffee Gastown

یکی از بهترین کافه های ونکوور، Nemesis Coffee Gastown است. نمسیس یک کافه مدرن و تمیز با دم‌نوش‌های عالی و غذاهای خوش‌مزه و متنوع است. اما اجازه ندهید منوی طولانی غذاها شما را وسوسه کند و شما را از نوشیدن قهوه باز دارد؛ چرا که باریستاهای این رستوران بر خرد کردن دانه‌های قهوه و دم کردن آن تمرکز ویژه‌ای دارند. یکی دیگر از تخصص‌های این کافه در زمینه شیرینی است. غیرممکن است که کسی شیرینی‌های این کافه را خورده باشد و تعریفشان را نکند. کروسان‌های با طعم قهوه از جمله این شیرینی‌ها هستند. پیشنهاد می‌کنیم به نمسیس، یکی از بهترین کافه های ونکوور، سر بزنید و یک فنجان قهوه تازه‌دم به همراه شیرینی سفارش بدهید. نوش جانتان!

خدمات سرو قهوه، شیرینی، برانچ، چای، کومبوجا و …بیرون‌برتحویل درب منزل
وب‌سایتhttps://www.nemesis.coffee/
آدرس302 W Hastings St, Vancouver, BC V6B 2N4, Canada
اطلاعات تماس  ایمیل:INFO@NEMESIS.COFFEE
ساعت فعالیتتمامی روزهای هفته از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر
مزایامعایب
فضای عالی با نورگیری طبیعی گذاشتن صندلی در قسمت پاسیوکروسان‌های خوشمزه نوشیدنی‌های خوش‌طعم قهوه‌های اصیل غذاهای گیاهی؛ از تخم‌مرغ آب‌پز گرفته تا ساندویچ مرغ سرو صبحانه در تمامی روزهای هفته برخورد عالی و صمیمی کارکنانهنوز هوا روشن است که این کافه بسته می‌شود.

Trees Organic Coffee؛ یکی از بهترین کافه های ونکوور

یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور، Trees Organic  است. در این کافه چیزکیک نیویورکی، بلوبری کلاسیک، شکلات سفید تمشک، شکلات لیموشیرین و قهوه با استفاده از دانه‌های طبیعی و عاری از مواد افزودنی سرو می‌شود. دانه‌های طبیعی قهوه طعم خوشمزه‌ای را به دو محصول اصلی این کافه، یعنی چیزکیک و قهوه، داده‌است. آن‌ها به‌هیچ‌وجه از دانه‌های قدیمی قهوه استفاده نمی‌کنند و آن را از فروشگاه‌های کاملا ارگانیک تهیه می‌کنند. اگر شما هم از عاشقان قهوه هستید، فرصت نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل، با عطروبوی خاص به همراه یک چیزکیک خوشمزه را در یکی از بهترین کافه های ونکوور ازدست ندهید. 

خدمات قهوه ارگانیک، کیک پنیر و … کرایه کافه برای جشن‌ها و مهمانی‌هابیرون‌برتحویل درب منزل
وب‌سایتhttps://treescoffee.com/
آدرس450 Granville St, Vancouver, BC V6C 1V4, Canada
اطلاعات تماس(604) 684-5022
ساعت فعالیتتمامی روزهای هفته از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر
مزایامعایب
تنوع در سرو چیزکیک‌های خوشمزه سفارش کیک برای مهمانی‌ها و جشن‌هاقهوه کاملا ارگانیک سرو سریع سفارش سرو غذاهای گیاهی پخته حفظ اقدامات فاصله‌گذاری ایمن در دوران همه‌گیری کروناعدم تنوع در پخت شیرینی‌هاقهوه ارگانیک گران‌تر است.

JJ Bean Coffee Roasters؛ یکی از بهترین کافه های ونکوور

JJ Bean Coffee Roasters

یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور، JJ Bean Coffee Roasters است که در قلب Yaletown قرار دارد. این کافه در کنار منوی مفصل و شیرینی‌های متنوع، دارای یک پاسیو در فضای باز است که فرصتی عالی برای تفریح در این شهر را برای شما فراهم می‌کند. علی‌رغم این‌که کافه‌های بزرگ‌تر از این کافه هم در شهر وجود دارد، اما هم‌چنان طرفداران پروپاقرص خود را دارد و مردم برای نوشیدن قهوه‌های خوشمزه و لاته‌های خانگی با طرح‌های جذاب روی آن به این کافه می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم به JJ Bean Coffee Roasters که یکی از بهترین کافه های ونکوور است بروید و خودتان را به صرف یک لاته با کلوچه یا رول دارچین خانگی تازه دعوت کنید. 

خدمات قهوه رولت ساندویچ غذاهای گیاهی پخته شده چای
وب‌سایتhttps://jjbeancoffee.com/
آدرس402 Davie Street, Vancouver
اطلاعات تماسشماره تلفن:604-684-9253ایمیل:  yaletown@jjbeancoffee.com
ساعت فعالیتتمامی روزهای هفته از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر
مزایامعایب
برندی بزرگ با شعبه‌هایی در سراسر شهرخدمات سریع و کارآمدقهوه خوش‌طعم و تازه‌دم محیط دوستانه، کارمندان خوش‌برخورد و صمیمی پاسیو عالی غذاهای تازهگاهی اوقات ممکن است صبح‌ها شلوغ باشد.

th Parallel Cafe & Lucky’s Doughnuts 49

یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور، th Parallel Cafe & Lucky’s Doughnuts 49 است. در این کافه ترکیب‌های خوشمزه‌ای مانند کره و نان تست و پنکیک و شربت سرو می‌شود. اما یکی از نمادین‌ترین خوراکی‌هایی که در این کافه سرو می‌شود و th Parallel Cafe & Lucky’s Doughnuts 49 را به یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین کافه های ونکوور تبدیل کرده‌است، ترکیب دوتایی قهوه و دونات آن است. این برند به‌طور اختصاصی در زمینه قهوه و دونات فعالیت می‌کند. شما در این کافه می‌توانید دونات‌های معمولی تا دونات‌هایی با اشکال مستطیلی را پیدا کنید. برخی از دونات‌ها طعم ویژه‌ای دارند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند؛ ازهمین‌رو تا پیش از ظهر به فروش می‌رسند و چیزی از آنان باقی نمی‌ماند. پیشنهاد می‌کنیم صبح زود به این‌جا بروید تا روز خود را با دونات‌های ویژه و قهوه خوش‌عطر در یکی از بهترین کافه های ونکوور آغاز کنید.

خدمات قهوه اسپرسو شیرینی دونات چای بیرون‌برتحویل درب منزل
وب‌سایتhttps://49thcoffee.com/pa ges/main-st
آدرس2902 Main St, Vancouver, BC V5T 3G3, Canada
اطلاعات تماس(604) 872-4901
ساعت فعالیتتمامی روزهای هفته از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر
مزایامعایب
وجود طیف گسترده‌ای از طعم‌های دونات و قهوه بسیار خوب قهوه ارگانیک ایستگاهی برای خوردن صبحانه محیط دوستانه با کارکنان صمیمیبرخی از طعم‌های دونات به‌سرعت فروخته می‌شوند.گاهی اوقات در ساعت‌های اول روز صف‌های طولانی تشکیل می‌شود.

That’s It Cafe

That’s It Cafe

That’s It Cafe یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور است. در این کافه از تازه‌ترین مواد برای سرو غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. نکته جالب دیگری درباره این رستوران صادق است؛ شما می‌توانید غذای منجمد را از آنان تهیه کنید و پس از رسیدن به خانه آن را سرخ کنید یا بپزید. به این صورت خودتان را به صرف یک غذای خوشمزه دعوت می‌کنید؛ گویی در یکی از بهترین کافه های ونکوور هستید. نگران قیمت غذاها نباشید؛ کافه That’s It  یکی از بهترین و مناسب‌ترین کافه‌ های ونکوور است که هوای جیب شما را حسابی دارد.

خدمات Grab and GoFrozen To-goبیرون‌بر
وب‌سایتhttps://thatsitcafe.com/
آدرس1612 W 1st Ave
اطلاعات تماسشماره تلفن:604-225-9398
ساعت فعالیتدوشنبه تا جمعه از ساعت 10:30 تا 16:30شنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر
مزایامعایب
منوی متنوع هات‌چاکلت دست ساز و کاپوچینوی خوشمزه گوشت بره و گوشت گاو بورگوینیون و کاچیاتوره مرغو توت‌‌فرنگی منجمد ساندویچ‌هایی با مواد اولیه عالی و نان ترد

Our Town Cafe؛ یکی از بهترین کافه های ونکوور

Our Town Cafe  یا کافه شهر ما یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور است. این کافه در منطقه Gastown ونکوور، در BC واقع شده‌است. Our Town Cafe فضایی گرم و دل‌پذیر با فضای داخلی راحتی دارد و طیف گسترده‌ای از قهوه‌ها و شکلات داغ از نقاط مختلف دنیا، غذاها و دسرهای گیاهی پخته شده، نوشیدنی‌های سرد، ساندویچ و سالاد را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانید دانه‌های قهوه ارگانیک را از آنان بخرید و در هتل برای خود و اعضای خانواده‌تان دم کنید و طعم قهوه یکی از بهترین کافه های ونکوور را بچشید.

خدمات باید از قبل سفارش دهید
وب‌سایتhttps://www.ourtowncafe.com/
آدرس255 East Broadway
Vancouver, BC V5T 1W4, CA
اطلاعات تماسinfo@ourtowncafe.com
ساعت فعالیتسه‌شنبه تا یکشنبه از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر
مزایامعایب
فضای گرم و دنج در گوشه شلوغ شهرکارکنان خوش‌برخوردقهوه‌های خوش‌مزه غذای عالی با قیمت بسیار مناسب مکانی عالی برا صرف صبحانهدوشنبه‌ها تعطیل است.

Plant Me

Plant Me

یکی دیگر از بهترین کافه_رستوران‌ های ونکوور Plant Me است. این کافه با رویکرد حفظ محیط زیست و کاهش کشتار حیوانات و در نتیجه کاهش مصرف گوشت شروع به کار کرده و در حال حاضر انواع غذاهای گیاهی سالم در آن‌جا ارائه می‌شود. اگر در پی خوردن یک غذای سالم گیاهی هستید، Plant Me یکی از بهترین کافه_رستوران های ونکوور است.

خدمات باید از قبل سفارش دهید
وب‌سایتhttps://www.plantmefood.com/
آدرس255 East Broadway
Vancouver, BC V5T 1W4
اطلاعات تماس شماره تلفن:(778) 222-5952ایمیل:
info@plantmefood.com
info@ourtowncafe.com
ساعت فعالیتسه‌شنبه تا یکشنبه از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر
مزایامعایب
استفاده از مواد غذایی تازه عدم استفاده از مواد نگهدارنده محیطی تمیز، طراحی مدرن، با پنجره‌های بزرگ و صندلی‌های فراوان داشتن ساندویچ‌های خوشمزه و میان‌وعده‌های گیاهیدوشنبه‌ها تعطیل است.

Weirdo Cafe

Weirdo Cafe یکی دیگر از بهترین کافه های ونکوور است. این کافه تنها یک کافه نیست که در آن شیرینی و نوشیدنی سرو شود، بلکه  متنوع‌ترین غذاهای منطقه از جمله پیش‌غذاها، سالادها، نودل، ساندویچ و حتی برانچ در این‌جا سرو می‌شود. اگر به دنبال مکانی برای قرار گذاشتن با عزیزتان یا صرف غذا با خانواده یا دوستان خود هستید، Weirdo  بهترین کافه در ونکوور برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این کافه، منویی متنوع با قیمت‌های مناسبی را دارا است. راستی، Weirdo Cafe ساعت کاری محدودی دارد و در روزهای دوشنبه تعطیل است؛ بنابراین پیش از رفتن ابتدا رزرو کنید تا پس از رسیدن به کافه مشکلی پیش نیاید.

خدمات انواع سالادها پیش‌ غذا کیک و دسر وافل برنج ریکوتو نودل و اسپاگتی ساندویچ صبحانه چای، قهوه، موکا، لاته، آمریکانو شیر چایی منوی کامل از این‌جا در دسترس است:https://weirdocafe.ca/english-menu/
وب‌سایتhttps://weirdocafe.ca/
آدرس6459 Victoria Dr,
Vancouver, BC V5P 3X5
اطلاعات تماس شماره تلفن:6045598836
ساعت فعالیتسه‌شنبه تا یکشنبه از 12 بعد از ظهر تا 9 شبدوشنبه‌ها تعطیل است.
مزایامعایب
نوشیدنی‌های متعدد غذاهای خوشمزه با کیفیت بالا و قیمت مناسب چای میوه‌ای با قیمت مناسب غذاهای دریاییسرو سریع سفارشکوکتل‌های خوشمزه توجه ویژه به جزئیات غذا به هنگام سروپارکینگ رایگان طراحی داخلی مدرن می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.بعضی مشتریان می‌گویند که غذایشان فاقد چاشنی است و مزه‌ای ندارد.فضای محدود پارکینگ‌ها و مشترک بودن آن‌ها با پارکینگ‌ فروشگاه‌های همسایه

عجیب‌وغریب‌ترین کافه در ونکوور!

New Amsterdam Cafe

New Amsterdam Cafe

New Amsterdam Cafe یکی از بهترین و عجیب‌ترین کافه های موجود در لیست ما است. این کافه، دو کاربری متفاوت دارد؛ کافه‌ای برای آشامیدن نوشیدنی و قهوه و سالنی برای کشیدن حشیش! بله درست شنیدید. سالن حشیش خیلی از افراد را از رفتن به این کافه منصرف می‌کند؛ چرا که هیچ‌کس دوست ندارد همزمان با ریلکس کردن و نوشیدن فنجان قهوه خود با دود مواد مخدر آرامشش بهم بریزد و گیج شود. صاحبان کافه این فضا را برای همه مشتریان طراحی کرده‌اند؛ بنابراین سالن و کافه از هم جدا هستند. اما به‌هرحال نمی‌توان منکر بو و دود این ماده مخدر شد.

 این کافه منوی کاملی از فینگرفودها، ساندویچ‌ها، غذاهای گیاهی پخته و حتی پیتزا را ارائه می‌دهد. هم‌چنین لاته و جو دوسر وانیلی مخصوص نیز سرو می‌شود. به‌طور‌کلی این کافه با سایر کافه‌ های ونکوور متفاوت است؛ ازهمین‌ر‌و آن را در لیست عجیب‌وغریب‌ترین کافه های ونکوور آورده‌ایم. دوست دارید آن را از نزدیک ببینید؟

خدمات قهوه، میلک‌شیک، غذاهای گیاهی پخته شده، ساندویچ، فینگرفود و …سالن حشیش (!) 
وب‌سایتhttps://newamsterdamcafe.com/
آدرس301 W Hastings St, Vancouver, BC V6B 1H6, Canada
اطلاعات تماس شماره تلفن:(604) 682-8955ایمیل: hi@newamsterdamcafe.com
ساعت فعالیتیکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از 12 ظهر تا 10 شب جمعه و شنبه از 12 ظهر تا 12 شب
مزایامعایب
دارای کافه و سالن انتظاردارای مجموعه‌ای خوشمزه از لاته‌ سالن و کافه مجزا از هم منوی بسیار متنوع از میلک‌شیک‌های قهوه، ساندویچ‌ها و دسرهامحیط بسیار خنک، خلاقانه و دلپذیرمحیط دوستانه و مناسب برای خلوت با خود یا دورهمی با دوستانپیچیدن بوی حشیش در کافه

در آخر

در طول این مقاله شما را با بهترین کافه های ونکوور آشنا کردیم. در ادامه نشانی، شماره تلفن، ایمیل، ساعت کاری و خدمات و برخی منوهای هر کافه را هم در اختیار شما گذاشتیم و به یکی از عجیب‌وغریب‌ترین کافه های ونکوور نیز اشاره کردیم. بعضی از کافه‌ها قابلیت بیرون‌بر دارند؛ بنابراین می‌توانید غذای خود را بگیرید و آن را در پارک یا مکان دلخواه خود میل کنید. علاوه بر آن نیز برخی دیگر از بهترین کافه های ونکوور امکان سفارش آنلاین را از طریق وب‌سایت خود فراهم آورده‌اند و از این نظر کار شما را راحت‌تر کرده‌اند. در ادامه مقاله به مزایا و معایب آن‌ها، با توجه به نظرات مشتریان وفادار، اشاره کردیم اما تصمیم‌گیری برعهده خود شما است که به کدام کافه بروید. امیدواریم از خواندن مقاله بهترین کافه های ونکوور لذت برده باشید.

نظرات کاربران