Botanist
30 فروردین 1402
کانادا

بهترین رستوران‌های ونکوور در میان آسمان خراش های شیشه ای!

شهر ونکوور در میان آسمان خراش‌های شیشه‌ای درخشان و کوه‌های سربه فلک کشیده و آب‌های آرامی که این شهر را احاطه کرده‌اند بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسد. این شهر به عنوان یک شهر پر جنب و جوش و پر رونق در کانادا و البته یک شهر مهاجر پذیر محسوب می‌شود. سالانه افراد زیادی در فصل‌های مختلف سال برای بازدید از مکان‌های دیدنی، لذت بردن از آب و هوا و آموختن تجربه‌های جدید به ونکوور سفر می‌کنند. در این شهر می‌توانید مغازه‌ها و مکان‌های گردشگری و تفریحی و البته رستوران‌های زیادی پیدا کنید. از آنجایی که فرهنگ‌های مختلفی در ونکوور هستند؛ بنابراین غذاهای بین المللی و چند فرهنگی را در رستوران‌های آن مشاهده خواهید کرد. اگر دوست دارید تا با بهترین رستوران‌های ونکوور آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو بلیط هواپیما ونکوور با سه کلیک خوبه!

Marutama Ra-men Canada / Westend

Marutama Ra-men Canada

اولین گزینه در لیست بهترین رستوران‌های ونکوور که قصد معرفی آن را داریم رستوران ماروتاما رامن است.  ممکن است هنگام مراجعه به این رستوران با صف طولانی مواجه شوید، اما جای نگرانی وجود ندارد به این خاطر که صف آن به سرعت حرکت می‌کند و همیشه ارزش صبر کردن را دارد. به خصوص اگر طرفدار رشته فرنگی باشید. این فروشگاه کوچک، هر روز 500 توپ نودل 4.4 انسی درست می‌کند (می‌توانید دستگاه را از قسمت غذاخوری تماشا کنید)، که قبل از پخته شدن و آب کردن به مدت 24 ساعت استراحت می‌کند. ماروتاما که اهل ژاپن است، یک آب مرغ غنی ابریشمی را به جای تونکوتسو سنگین‌تر ترجیح می‌دهد. اگر دوست دارید بهترین و لذیذترین غذاهای عمرتان را امتحان کنید حتماً به این رستوران سری بزنید. 

Botanist

این رستوران نخستین بار در آوریل ۲۰۱۷ فعالیت خود را در حاشیه اقیانوس آرام Fairmont آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز همواره مشغول فعالیت بوده است. در این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها با تکه‌های یخ را امتحان کنید غذاهای این رستوران سبک طعم بسیار فوق‌العاده‌ای دارند و اغلب آن‌ها غذاهای محلی ونکوور هستند

Bacaro

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ونکوور رستوران باکارو نام دارد.  به راحتی می‌توان باکارو را که در طبقه همکف هتل Fairmont Pacific Rim پشت کافه Giovane قرار دارد، از دست داد. اما به پشت اتاق بروید و یک منوی هیجان انگیز از اسنک‌های آشپزی باشکوه و شگفت آور مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد. این رستوران با الهام از بارهای باکاری و سیکتی ونیز که بشقاب‌های کوچک سرو می‌کنند، اقلام مختلفی مانند کراستینی آنچوی و کره پیازچه یا کاد نمک زده شده و پولنتا کبابی را با قیمت 4 دلار و کمتر ارائه می‌کند. از جمله دیگر غذاهای وسوسه انگیز و لذیذ این رستوران می‌توان به پاستاهای فوق‌العاده‌، سالومی خانگی و وارداتی، غذاهای دریایی و یک منوی جامع ورموت، به ‌علاوه یک لیست کوکتل‌های پر از اسپریتز اشاره کرد.

Forage

Forage

تعداد کمی مانند سرآشپز ولبرت چوی و تیمش منوهایی پر از مواد غذایی محلی و فصلی را ارائه می‌دهند. خاز گاومیش کوهان دار طبخ شده گرفته تا ریزوتو گاومیش کوهی سرخ شده و تارتار گاومیش کوهان دار همه این غذا می‌توانند برای بسیاری از گردشگران که تا به حال آن‌ها را امتحان نکرده‌اند، طعم و مزه فوق العاده داشته باشد. همچنین در منوی این رستوران یک برانچ آخر هفته با غذاهای کنسرو شده خانگی وجود دارد.

Joe Fortes Food & Chop House

Joe Fortes Food & Chop Ho یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ونکوور به حساب می‌آید و تمام غذاهای تولید شده توسط این رستوران از مواد اولیه تازه و پایدار و محلی استفاده می‌کنند. از طرفی دیگر خدمات دوستانه‌ای که این رستوران ارائه می‌دهد باعث می‌شود تا ارزش این را داشته باشد که برای یکبار هم که شده به آن سر بزنید. این رستوران که یک انتخاب ساده برای ناهار، شام، یا برانچ آخر هفته است، از میهمانان با صدف‌، کاسه‌های انباشته‌ای از کالاماری سرخ‌شده و کره‌ ماهی سرخ ‌شده استقبال می‌کند.

Bread x Butter Cafe

کافه فلیکس ژو، شرکت کننده برتر سرآشپز سابق، در حیاطی در ساختمان کلیسای جامع واقع در مرکز شهر، بهترین ساندویچ‌های نان تست تخم‌مرغی شهر را روی بریوش بالشی ارائه می‌کند. اگر به این رستوران رفتید حتماً واگیو با جلبک دریایی ترد، یا کره اودون با ماهی قزل آلا پخته شده خانگی و تخم مرغ سوخاری را امتحان کنید. ژو همچنین یک منوی «سنتی» از غذاهای اصلی صبحانه را به شما ارائه می‌کند. 

St Lawrence Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ونکوور رستوران سنت لارنس نام دارد. این رستوران از زمان تاسیس خود یعنی تابستان ۲۰۱۷ زیر نظر سرآشپز با تجربه JC Poirier، بوده است و از زمانی که رستوران ستاره میشلن دریافت کرده است، کار دشوارتر شده است. با قدم گذاشتن در این رستوران به اتاق ناهار خوری کوچک می‌روید که در آن غذاهای تازه بدون چربی و کاملاً بهداشتی آماده می‌شوند. در واقع شما به دنیای خوشمزه شیرجه می‌زنید که در آن انواع تکنیک‌های قدیمی فرانسوی برای پخت غذا به کار می رود. برای اطمینان از رزرو، باید پیش‌پرداخت کنید، اما حتی با هزینه‌های اولیه، پس از نشستن، هر گونه غذای اضافی خوشمزه را اضافه کنید و عواقب آن را از بین ببرید.

The Mackenzie Room

ممکن است بلوک پاول در ریل‌تاون مکانی برای یافتن هیجان‌انگیزترین غذاهای شهر نباشد، اما از سال 2015 با ورود اتاق مکنزی، این مکان به یکی از بهترین مکان‌های شهر ونکوور برای غذا خوردن تبدیل شده است. در یک اتاق ناهارخوری کوچک که با لوسترهای برنجی مدرن، دیوارهای عجیب و منوی تخته گچی دائماً در حال تغییر تزئین شده است، سرآشپزشان ریو و تیمش از مواد تشکیل دهنده شمال غربی اقیانوس آرام استفاده می‌کنند تا غذاهای کلاسیک را دوباره خلق کنند. در کل اگر به غذاهای کلاسیک و غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید اتاق من کنزی یکی از بهترین رستوران‌های ونکوور برای شما خواهد بود

Boulevard Kitchen & Oyster Bar

از بین رستوران‌هایی که در هتل‌های شهر ونکوور وجود دارند، آشپزخانه بلوار و بار صدف قطعاً یکی از بهترین رستوران‌ها است. سرآشپز با سابقه الکس چن و تیمش در مورد غذاهای دریایی ساحل غربی، غذاخوری‌ها را به یک منطقه تجربی هیجان انگیز می‌آورد، اما هرگز از هماهنگی و تعادل دور نمی‌شود. این رستوران یک اتاق روشن و زیبا برای لذت بردن از برج‌های غذاهای دریایی دلپذیر یا استیک است، در حالی که سرویس‌ها و کوکتل‌ها همگی در دسترس هستند. همچنین یک منوی ویژه روزانه عالی از ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر با کوکتل روی شیر، صدف و بال مرغ ترد با کارامل سس ماهی و فلفل قرمز سامبال وجود دارد.

Top Rope Birria

تاپ روپ خوشمزه‌ترین، گوشت ‌آلودترین و شیرین‌ترین تاکوهای کوزابیریا به سبک جالیسکو را در شهر سرو می‌کند. برای یافتن تورتیلاهای ذرت دست ساز، گوشت گاو پخته شده در حد کمال و پنیر Oaxaca که غیرقابل توصیف است، حتماً به رستوران تاپ روپ مراجعه کنید. از طرفی دیگر می‌توانید آن‌ها را در فضای مجازی پیدا کرده و لیست غذاها و منوی آن‌ها را بررسی کنید. در این رستوران می‌توانید بسته‌ای از آب نبات خانگی تند را بردارید تا زمانی که منتظر سفارش خود هستید بجوید. نکته حرفه‌ای که هنگام رفتن به رستوران باید به شما بگوییم این است که لانگبوی خارج از منو (یک تاکو بسیار خوشمزه) را بخواهید و همیشه تاکوهای خود را با پنیر سفارش دهید. 

Pidgin

Pidgin به طور یکپارچه غذاهای شمال غرب اقیانوس آرام را با تکنیک‌های فرانسوی و تأثیرات آسیایی ترکیب می‌کند؛ اگر چه که این مکان برای میان وعده‌ مناسب است. بال‌های مرغ گوچوجان این رستوران جزء بهترین‌ها در شهر ونکوور هستند. در این رستوران کوکتل‌های خلاقانه با موادی مانند رام برنج برشته شده و گوم چای باروتی ترکیب شده‌اند که واقعاً هیجان‌انگیز است، اما به همین ترتیب قیمت آن‌ها هم می‌تواند متفاوت باشد.

Bao Bei

تانیس لینگ، فارغ التحصیل چمبار، با کمک نیروهای خود، این رستوران را در شهر ونکوور تاسیس کرد. در نگاه اول با ورود به این رستوران ممکن است شبیه یک هیپستر از یک رستوران چینی به نظر برسد، اما صدای کوبیدن ووک‌ها در آشپزخانه از تکنیک‌های سنتی آن صحبت می‌کند. بشقاب‌های اشتراکی به طرز خوشایندی اندازه خوبی دارند و کوکتل‌ها با دقت درست شده‌اند و همه گوشت‌ها بزرگ شده، بدون هورمون و مواد شیمیایی هستند. پیشنهاد می‌شود که به هیچ عنوان استیکرها و کوفته‌های دست‌ساز اسطوره‌ای محلی هلن را از دست ندهید. این رستوران به طور متوسط هر روز صدها کوفته بی‌نقص درست می‌کند. 

Fat Mao Noodles

Fat Mao Noodles

رستوران Fat Mao Noodles بخشی از امپراتوری نوآورانه سرآشپز محلی افسانه‌ای آنگوس آن از غذاخوری‌های فوق‌العاده (از جمله Maenam استاندارد تایلندی) است. این مکان خودمانی پان‌آسیایی از سفرها و دوران کودکی سرآشپز آن الهام گرفته است. پنج نوع نودل مختلف (از جمله گزینه‌های بدون گلوتن و وگان) وجود دارد که از Tak Fung در نزدیکی Victoria Drive تهیه می‌شود تا با سوپ‌ها، آبگوشت‌ها و کاری، به ‌علاوه سالادهای معطر و بشقاب‌های کوچک ترکیب شود. روتی 5 دلاری با سس کاری بهترین غذایی است که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های ونکوور پرداختیم. بدون شک غذا خوردن یکی از لذت‌هایی است که دوست نداریم آن را با هیچ چیز دیگری عوض کنیم. به همین خاطر فرقی ندارد که به چه شهری یا کشوری در جهان سفر می‌کنید، بلکه هر کجا که بروید به دنبال رستوران‌هایی هستید که بتوانید در آن تمام مزه‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. در ونکوور رستوران‌های بسیار زیاد وجود دارد که غذاهای گوناگونی را ارائه می‌دهند و این تا حدودی به فرهنگ مردم آن محله برمی‌گردد. بنابراین هر وقت که به ونکوور سفر کردید می‌توانید از بین رستوران‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم به چند مورد از آن‌ها حتماً سر بزنید. 

نظرات کاربران