CinCin
25 اردیبهشت 1402
کانادا

بهترین رستوران های ایتالیایی در ونکوور؛ یک تیر و دو نشان!

جالب است بدانید که تعداد محدودی رستوران ایتالیایی در جهان وجود دارد، اما ونکوور حق همه را خورده است! رستوران‌ های ایتالیایی بسیاری در ونکوور وجود دارد که غذاهای ایتالیایی را با همان عطر و طعم سرو می‌کنند. بنابراین دیگر نیازی نیست که برای خوردن غذاهای ایتالیایی، یک سفر به ایتالیا بروید؛ کافی‌ست به بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور بیایید. مهم نیست در چه ساعتی از روز به آن‌ها سر بزنید، همیشه تازه‌ترین و گرم‌ترین غذا را روی میز شما می‌گذارند. ما در طول این مقاله به معرفی این رستوران‌ ها پرداختیم و از شما انتظار داریم که در سفر به ونکوور، به یک یا چند تا از آن‌ها سر بزنید و غذاهایی ایتالیایی را در آن‌جا میل کنید. 

همین حالا بلیط هواپیما ونکوور را رزرو کنید. 

Savio Volpe

Savio Volpe

یکی از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Savio Volpe است. این رستوران که در محله قدیمی osteria قرار دارد، منویی شامل غذاهای ساده ایتالیایی، با استفاده از مواد غذایی فصلی این منطقه ارائه می‌دهد. منوی Savio Volpe، انواع غذاهایی مانند ماکارونی خانگی، غذاهای گوشتی، سبزی‌جات کبابی، ماهی تازه و غذاهای پخته‌شده را در بر می‌گیرد. علاوه بر آن، منویی مخصوص شراب‌های ایتالیایی و دسرها نیز در آن‌جا وجود دارد.

آدرس:

 615 Kingsway, Vancouver, BC V5T 3K5

شماره تلفن:

0072 428 604 1+

وب‌سایت:

http://www.saviovolpe.com/

CinCin

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور CinCin است. بیش از 30 سال است که غذاهای این رستوران روی شعله آتش پخته می‌شوند؛ از همین رو، رایحه غذاهای این‌جا مشتریان زیادی را به داخل کشانده است. CinCin یک منوی فصلی ایتالیایی شامل غذاهای کلاسیک مانند ریکوتا gnocchi و غذاهای مدرن مانند duck with ash-roasted carrots –اردک با هویج برشته‌شده در خاکستر- دارد. این رستوران، هم‌چنین یک تراس دارد که برای گذاشتن قرارهای ملاقات خصوصی عاشقانه در ونکوور مناسب است.

آدرس:

1154 Robson St, Vancouver, BC V6E 1B2

شماره تلفن:

7338 688 604 1+

وب‌سایت:

https://cincin.net/

Cioppino’s Mediterranean Grill & Enoteca

Cioppino's Mediterranean Grill & Enoteca

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Cioppino’s Mediterranean Grill & Enoteca است. این رستوران، در سال 1999 در ونکوور افتتاح شد و از آن زمان تاکنون، طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرده است. Cioppino’s Mediterranean Grill & Enoteca، فضایی گرم ‌و صمیمی، کارکنان حرفه‌ای، غذاهای تازه و لیست متنوعی از شراب‌های محلی را دارد.

آدرس:

 1133 Hamilton St, Vancouver, BC V6B 5P6

شماره تلفن:

7466 688 604 1+

وب‌سایت:

https://www.cioppinosyaletown.com/

Giardino

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور Giardino است. این رستوران، فضای داخلی گرم‌ و صمیمی و حیاطی زیبا دارد. سرآشپز Umberto Menghi’s، انواع غذاهایی مانند اسپاگتی با خرچنگ اقیانوس اطلس، سس گوجه گیلاسی، ماهی تازه، مرغ به‌سبک توسکانی و veal osso buco را در این مکان سرو می‌کند.

آدرس:

 1328 Hornby St, Vancouver, BC V6Z 1W5

شماره تلفن:

2422 669 604 1+

وب‌سایت:

http://umberto.com/giardino/

La Terrazza

بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور La Terrazza است. فضای داخلی La Terrazza مجلل بوده و با لوسترهای بزرگ، پرده‌ها، قاب‌بندی روی دیوارها و کف‌پوش طرح‌دار تزئین شده است. این غذاخوری، منویی شامل غذاهای کلاسیک ایتالیایی و انواع شراب‌ها دارد و غذاهای آن با مواد محلی تازه سرو می‌شود. هم‌چنین این رستوران، یک تراس دارد؛ می‌توانید به‌هنگام خنکی هوا در آن‌جا بنشینید و از خوردن غذا و نوشیدنی در فضای باز لذت ببرید.

آدرس:

1088 Cambie St, Vancouver, BC V6B 6J5

شماره تلفن:

4449 899 604 1+

وب‌سایت:

http://www.laterrazza.ca/

Ask for Luigi

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Ask for Luigi است. این رستوران، حس بودن در یک خانه دنج ایتالیایی را برای شما تداعی می‌کند. شما در منوی رستوران Ask for Luigi، غذاهایی مانند ماکارونی خانگی، پاپاردله با گوشت گراز وحشی، ماکارونی با صدف، Luigi’s meatballs، ماکارونی پیچ‌پیچی با lamb ragu و bocconcini fritti خوش‌مزه را خواهید دید.

آدرس:

305 Alexander St, Vancouver, BC V6A 1C4

شماره تلفن:

2544 428 604 1+

وب‌سایت:

http://www.askforluigi.com/

Lupo Restaurant & Vinoteca

Lupo Restaurant & Vinoteca

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Lupo Restaurant & Vinoteca است. این رستوران، در خانه‌ای موروثی در  Yaletown قرار دارد. Lupo Restaurant & Vinoteca، همه غذاها را با مواد اولیه فصلی و به‌صورت خانگی سرو می‌کند. غذاهای سنتی این رستوران نیز با ظاهری مدرن و امروزی ارائه می‌شوند؛ از جمله آن‌ها می‌توان از ظرف هشت‌پا با لیمو، مرغ سوخاری با کانلونی و قارچ تفت‌داده با کره نام برد. Lupo Restaurant & Vinoteca هم‌چنین، منویی ویژه سرو شراب نیز دارد.

آدرس:

869 Hamilton St, Vancouver, BC V6B 2R7

شماره تلفن:

2535 569 604 1+

وب‌سایت:

http://www.luporestaurant.ca/

La Quercia

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور La Quercia است. این رستوران ظاهری صمیمی داشته و محیط داخلی آن با دیوارها، کف‌پوش و تیرهای سقفی چوبی و تخته‌سیاه‌هایی که روی آن‌ها اسامی غذاها با گچ نوشته شده، تزئین شده است. رستوران La Quercia، از مواد غذایی درجه‌یک و فصلی استفاده می‌کند. شما در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اشتهاآور مانند ریزوتو، پاستای خانگی، cacio e pepe، ریزوتو با ماهی مرکب و زعفران، باقله با پکورینو و نعنا، بره کبابی و anchovy braised runner beans را بیابید. علاوه بر منوی متنوع غذاها، منویی گسترده از شراب‌ها نیز در این رستوران وجود دارد.

آدرس:

3689 W 4th Ave, Vancouver, BC V6R 1P2

شماره تلفن:

1007 676 604 1+

وب‌سایت:

http://laquercia.ca/

Zefferelli’s

بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور Zefferelli’s است. این رستوران، غذاهای خانگی و کلاسیک ایتالیایی را در فضایی دوستانه، در خیابان Robson ارائه می‌دهد. رستوران Zefferelli’s، غذاهایی مانند بروشتا، اسپاگتی با سس راگو و مرغ را سرو می‌کند. میزوصندلی‌های این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده که شما اگر با تعداد زیادی از دوستانتان به آن‌جا بروید، باز هم روی یک میز جا خواهید شد و در عین حال راحت خواهید بود. اگر به‌دنبال خوردن غذاهای ساده و خوش‌مزه ایتالیایی در یکی از رستوران‌ های ونکوور هستید، Zefferelli’s بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آدرس:

1136 Robson St 2nd Floor, Vancouver, BC V6E 1B2

شماره تلفن:

0655 687 604 1+

وب‌سایت:

http://zefferellis.com/

Pepino’s Spaghetti House

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور Pepino’s Spaghetti House است. ماجرای تاسیس این غذاخوری از این قرار است: هنگامی که رستوران خانگی و محبوب Nick’s Spaghetti پس از 62 سال تعطیل شد، تیم Savio Volpe team که متشکل از آشپزانی‌ست که غذاهای کلاسیک ایتالیا را با استفاده از مواد محلی گردآوری‌شده از اقیانوس‌‌ها، دریاچه‌ها و مزارع تهیه می‌کنند، Pepino’s Spaghetti House را به‌عنوان جایگزین آن رستوران برپا کرد. جالب است بدانید که کف‌پوش‌های چوبی، چیدمان فضای ناهارخوری و حتی نورپردازی آن به همان صورت باقی مانده تا حس نوستالژیک بودن آن رستوران حفظ شود. Pepino’s Spaghetti House یا خانه اسپاگتی Pepino’s، غذاهایی بر پایه اسپاگتی، مانند fettuccini Alfredo، veal scallopini و spaghetti and meatballs را در ونکوور ارائه می‌دهد.

آدرس:

631 Commercial Dr, Vancouver, BC V5L 3W3

شماره تلفن:

5633 254 604 1+

وب‌سایت:

https://pepinos.ca/

Sopra Sotto

Sopra Sotto

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور Sopra Sotto است. این رستوران، با کف‌پوش، دیوارها و صندلی‌های سفید و نورگیری طبیعی عالی، لذت غذا خوردن در این محیط را دوچندان می‌کند. از آن‌جایی که آشپزخانه Sopra Sotto اوپن بوده، شما می‌توانید مراحل درست کردن غذا تا بیرون آمدن آن از اجاق هیزمی را تماشا کنید. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و از خوردن غذاهای ساده اما خوش‌مزه‌ای نظیر بشقاب‌های ماکارونی به شکل‌های مختلف با سس ترافل و smoked pancetta، قارچ و کلم با خامه و پاپاردله سنتی لذت ببرید.

آدرس:

1510 Commercial Dr, Vancouver, BC V5L 2Y7

شماره تلفن:

7586 251 604 1+

وب‌سایت:

http://www.soprasotto.ca/

Tavola

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های ایتالیایی در ونکوور Tavola است. بوراتاهای تازه، ماکارونی‌های خانگی، بشقاب‌های بزرگ غذا ئ فضای دنج این رستوران، آن را به مکانی ایده‌آل برای شهروندان تبدیل کرده است. Tavola بر آماده‌سازی مواد اولیه و باکیفیت تمرکز دارد. این رستوران، کراستینی خوشمزه، prime rib، brick chicken و ماکارونی‌های کلاسیک را سرو می‌کند.

آدرس:

1829 Robson St, Vancouver, BC V6G 1E4

شماره تلفن:

4680 606 604 1+

وب‌سایت:

https://tavolavancouver.com/

Robba da Matti

بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Robba da Matti است. این رستوران که در منطقه  Yaletownقرار گرفته، در تهیه ماکارونی و ریزوتو خانگی با دستورالعمل‌هایی که نسل به نسل منتقل گشته، تخصص دارد. Robba da Matti با فضایی خانوادگی، انواع غذاهای محلی و منطقه‌ای مانند spaghetti allo scoglio که ترکیبی از صدف و Umbrian porcini risotto بوده را ارائه می‌دهد.

آدرس:

1127 Mainland St, Vancouver, BC V6B 5P2

شماره تلفن:

1174 558 604 1+

وب‌سایت:

https://www.robbadamatti.com/

Via Tevere Pizzeria

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی در ونکوور Via Tevere Pizzeria است. این رستوران در سرو پیتزاهای ساده اما خوش‌مزه و اصیل تمرکز دارد. البته بشقاب‌های اسپاگتی آن نیز به همان اندازه مورداستقبال قرار گرفته است. درست است که اغلب موارد صفی طویل از آدم‌ها مقابل Via Tevere Pizzeria ایستاده‌اند، اما پیتزاهای آن ارزشش را دارد که در این صف بایستید. این رستوران، پیتزاهایی اشتهاآور مانند Vesuvio که ترکیبی از گوجه‌فرنگی، پنیر فیور دی لاته، سوسیس سالامی و گوشت capicola است را سرو می‌کند. 

آدرس:

1190 Victoria Dr, Vancouver, BC V5L 4G5

شماره تلفن:

1803 336 604 1+

وب‌سایت:

http://viateverepizzeria.com/

در آخر

ونکوور، بسیاری از بهترین رستوران‌ های ایتالیایی را در خود جای داده است. آن‌ها غذاهای اصیل ایتالیایی را با مواد درجه‌یک تازه و محلی طبخ و با همان عطروبو روی میز شما سرو می‌کنند. بنابراین دیگر لازم نیست بلیطی جداگانه تهیه کرده و یک سفر به ایتالیا بروید؛ با رفتن به بهترین رستوران‌ های ایتالیایی این شهر، ایتالیا را در ونکوور بیابید!

نظرات کاربران