کیش
24 آبان 1401
کیش

5 کار مهمی که باید در سفر به کیش در فصل پاییز انجام داد!

سفر به کیش در پاییز  !

سفر به کیش در فصل پاییز می‌تواند یکی از خاطراتی باشد که قرار است برای دوستانتان تعریف کنید! آب و هوا اینقدر مطلوب است و خورشید آنقدر زیبا می تابد که شما در تور کیش، جای خالی چیزی را حس نمی کنید! خصوصا اگر به ساحل درختان نارگیل کیش بروید و از نسیم این موقع از سال، لذت ببرید. با شما در اینجا هستیم تا بعد از برسی آب و هوای کیش در فصل پاییز؛ چند کاری که باید در کیش انجام بدهید را پیشنهاد کنیم.

پاسپورت دومینیکا

آب و هوای کیش در فصل پاییز چطور است؟

سفر به کیش در فصل پاییز کمی رطوبت دارد، اما باید این نکته را هم بدانید که جزیره کیش در این فصل گرمای تابستان را هم ندارد، گاهی ممکن است شاهد بارندگی لذت بخش کیش نیز در این فصل باشید. پس اگر نمیتوانید با گرمای هوا ارتباط خوبی برقرار کنید، کیش در فصل پاییز می‌تواند بهترین زمان برای سفر شما به این جزیره باشد.

چند کاری که باید سفر به کیش در پاییز انجام دهید!

پاییز فصل باشکوه رنگ‌های زیبا، ریزش برگ‌ها و ماجراجویی در فضای باز است. همانطور که درختان به نارنجی و طلایی تبدیل می شوند، ما می خواهیم که بوها و مناظر پاییز را در آغوش بگیرید. پس زمانی که بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو می کنید؛ مطمئن باشید که این کارها را انجام خواهید داد. برویم به سراغ کاهایی که باید در سفر به کیش در فصل پاییز انجام بدهیم:

درخت سبز کیش در پاییز طلایی می شود؟

درخت سبز در سفر به کیش

درخت سبز کیش یا درخت لور یک درخت معروف در کیش است که دسترسی یه آن نیز آسان بوده و تنها چند دقیقه با شهر حریره فاصله دارد. جالب است بدانیدسالانه گردشگران زیادی به دیدن آن می روند. بیشتر معروفیت این درخت برای مقدس بودن آن است، در گذشته مردم بومی جزیره زیر این درخت به مراقبه می پرداختند و نخ و تکه پارچه ها کوچک را برای رسیدن به آرزوهای خود به آن گره می زدند. در حال حاضر برای محافظت از درخت سبز کیش به دور آن حصار کشیده شده و شما می توانید از آن بازدید کنید.

درخت سبز کیش مجموعه ای است که به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و سر سبز مورد استقبال گردشگران زیادی در فصل پاییز قرار گرفته. در این محوطه زیبایی آلاچیق هایی برای گذراندن وقت نیز وجود دارد، حتی اگر اهل پختن کباب باشید میتوانید اوقات خوشی را در این مجموعه بگذرانید. باید بدانید ساعت مشخصی برای بازدید از این مکان در نظر گرفته نشده است.

رزرو تور کیش

باید در سفر به کیش در فصل پاییز نگاه کنید که آیا برگ های این درخت طلایی می شود یا خیر 

از تخفیف های پاییزه استفاده کنید

سفر به کیش در فصل پاییز، پر است از تخفیف های ویژه برای خرید!

بازار سفین یا همان بازار عرب ها، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ، بازار مریم، مرکز خرید مروارید و پردیس یک و دو گزینه هایی هستند که موقع سفر به کیش در فصل پاییز می‌توانید به آن ها سری بزنید و از خرید لذت ببرید.

خیره شدن به ستاره ها در کلبه هور

کلبه هور در سفر به کیش

یک تجربه بسیار رمانتیک و آرامش بخش؛ در کنار یکی دیگر از سواحل شناخته شده در کیش که گردشگران را همیشه به خود جذب می‌کند؛ یعنی ساحل کلبه هور. با رفتن به این ساحل می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید، زیرا این ساحل در نزدیکی کشتی یونانی واقع شده و با آلاچیق هایی که دارد این امکان را به شما می‌دهد که ساعت ها از بودن در ساحل کلبه هور لذت ببرید. علاوه بر لذت بردن از بکر بودن این ساحل می‌توانید از دیدن خرچنگ ها و بازدید از قایق قدیمی ای که به گل نشسته و فضای زیبایی را پدید آورده نیز لذت ببرید. در نتیجه سرزدن به کلبه هور کیش در فصل پاییز را در برنامه سفر خود بگنجانید.

یادتان نرود که با محبوبتان، درباره آمدن ستاره ها و البته افسانه های کیش صحبت کنید.

قایق کاتاماران را امتحان کنید

قایق سواری در سفر به کیش

کیش آنقدر جاذبه دارد که می توانید روزها سرگرم بازدید از این جاذبه ها باشید. اما این بار در سفر به کیش در پاییز؛  اگر فرصت کافی داشتید سعی کنید قایق کاتاماران را هم امتحان کنید؛  البته اگر زیاد اهل تفریحات آبی نیستید، بد نیست که به لیست اتاق فرارهای کیش و یا مسیرهای دوچرخه سواری سر بزنید.

پرواز دادن بادبادک در یکی از اسکله های تفریحی کیش

پاییز فصلی سورئال است و زمانی که بلیط هواپیما کیش را در این فصل رزرو می کنید؛ باید کارهای متفاوتی را هم انجام بدین. چیزی شبیه پرواز دادن بادبادک.

از آنجایی که پاییز سرد خواهد بود، زمان ایده آل برای پرواز بادبادک است! تمام خانواده می توانند به آن بپیوندند و با هم خوش بگذرانند. فقط کافیست از قبل خریده باشید و به یکی از اسکله های تفریحی کیش بروید تا بادبادک فضای کافی برای پرواز در اطراف را داشته باشد!

در آخر؛ یک شام خوشمزه در کیش

در جزیره کیش می‌توانید با هر نوع سلیقه ای که دارید، با خیال راحت رستورانتان را انتخاب کنید؛ از رستوان هایی با غذاهای دریایی و فرنگی گرفته تا رستوران هایی با سبک سنتی و غذاهای ایرانی را می‌توانید بیابید. برخی از رستوران ها هستند که به دلیل محیط بازی که دارند می توانید حسابی از هوای خنک کیش لذت ببرید.

رستوران فلای بورد: این کافه رستوران که در کنار ساحل قرار دارد می تواند فضایی جذاب بخصوص برای عکاسی باشد، اگر علاقه دارید در سفر خود در مکان های خاص لحظات خود را ثبت کنید سری به این رستوران بزنید.

پاسپورت دومینیکا

کافه طهرون: این کافه نیز با داشتن فضای باز می تواند گزینه مناسبی برای گذراندن وقت در فصل پاییز برای شما و همسفرانتان باشد.

مارینا: در نزدیکی هتل مارینا کیش و در مجاورت ساحل، فضایی باز با 3 رستوران گرین مارین که در آن غذاهای سالم و گیاهی سرو می شود، رد مارین که فست فود است و بلو مارین که کافه و قلیان دارد می توانید بهره ببرید.

نظرات کاربران