گرمترین شهر کانادا

گرمترین شهر کانادا؛ در کدام شهر برف نمی بارد؟

فهرست مطالب

کانادا

کشور کانادا در فصل زمستان زیباترین و چشمگیرترین صحنه‌های طبیعی را خلق می‌کند. به طوری که به سرزمین عجایب زمستانی با مناظر شگفت انگیز تبدیل می‌شود. با تمام زیبایی‌ها و سرمایی که به همراه دارد، برخی شهرهای آن یخبندان و سرما را تجربه نمی‌کنند. در اینجا گرمترین شهر کانادا را به شما معرفی می‌کنیم؛ حدس شما چیست؟

1)  ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

1)  ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

شهر ویکتوریا را می‌توان گرمترین شهر کانادا در زمستان دانست، اما نه آنچه که شما تصور می‌کنید. میانگین روزانه دما حداکثر به 9 درجه سانتیگراد می‌رسد و کمترین مقدار دما در شب، فقط به حدود 4 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. این شهر در کل آب و هوای معتدلی را در طول سال دارد.

2) هالیفاکس، نوا اسکوشیا

گرمترین شهر کانادا

هالیفاکس، گرمترین آب و هوای زمستانی شرق کانادا را دارد. البته بیشترین میانگین روزانه در زمستان  1 درجه سانتی‌گراد است. این شهر نیز همانند شهر ویکتوریا آب و هوایی معتدل دارد که بسیار دیدنی و زیباست.

3)  ونکوور، بریتیش کلمبیا

گرمترین شهر کانادا

ونکوور، به دلیل آب و هوای معتدل‌تر و زیبایی خیره‌کننده‌اش در سطح بین‌المللی معروف می‌باشد. این شهر زیبا در طول زمستان دمای متوسط 7 درجه را به عنوان گرمترین شهر کانادا در زمستان تجربه می‌کند. از طرفی، این شهر برای کسانی که علاقه زیادی به برف ندارد، گزینه مناسبی خواهد بود. در کل ونکوور یک مقصد عالی برای ایرانی‌ها هست چراکه بهترین شهر کانادا برای کار و زندگی شناخته شده است.

بلیط هواپیما ونکوور را تهیه کرده اید؟

4)  کلونا، بریتیش کلمبیا

گرمترین شهر کانادا

کلونا یکی از زیباترین مقاصد کانادا است که در طول سال بازدیدکنندگان زیادی دارد. دلیل آن هم آب و هوای معتدل و طبیعت سرسبز کلونا است که حتی در طول زمستان هم دمایی قابل قبول نسبت به آب و هوای کانادا را دارا می‌باشد. میانگین دما در طول روز حدود  3درجه و میزان بارش برف در این منطقه نسبتا کم است.

5)  سنت کاترینز، انتاریو

گرمترین شهر کانادا

سنت کاترینز نیز از دیگر شهرهای گرم کانادا در زمستان است، اما با دمای حدود 2 درجه سانتیگراد. این شهر نسبت به دیگر شهرها میزان بارش برف متوسطی داشته و آب و هوایی نسبتا متعادل را داراست.

در آخر اگر مایل هستید تا به یکی از شهرهای کانادا سفر کنید؛ این راهنما را از دست ندهید! (لینک مقاله)

سوالات متداول

گرمترین شهر کانادا کجاست؟

شهر کملوپس با دمای بالای 30 درجه به عنوان گرمترین شهر در کشور کانادا شناخته می‌شود.

آیا شهری در کانادا هست که در تمام طول سال گرم باشد؟

شهرهایی در کانادا وجود دارند در تمام طول سال برفی باشد، اما شهری که همیشه هوایی گرم داشته باشد، وجود ندارد. با این برخی شهرها چهار فصل را تجربه می‌کنند.

کدام شهر در کشور کانادا بهترین آب و هوا را داراست؟

شهر ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا با آب و هوای متعادل در طول سال، بهترین آب و هوای کانادا را دارد.

تورنتو در چه زمانی بیشترین درجه حرارت را دارد؟

 از اواخر جون تا اوایل ماه سپتامبر

نظرات کاربران