Tavernaccia Da Bruno
7 بهمن 1401
رم

بهترین رستوران های رم؛ معروف ترین پیتزاهای ایتالیایی را کجا بخوریم؟

وقتی به سفر می‌روید به خصوص اگر مقصدتان خارج از کشور باشد، بیشتر از هر چیز، آشنایی با فرهنگ، غذا و سبک زندگی مردم، جالب و دیدنی است. اینکه چه آداب و رسومی دارند؛ چطوری زندگی می‌کنند یا غذاهای خوشمزه‌ای دارند یا نه!حالا فرض کنید این مقصد شهر زیبای و توریستی رم باشد. قطعا همه چیز متفاوت خواهد بود. در اینجا از جاهای دیدنی، خیابان‌های سنگ فرش شده، کافه‌های دنج تا مرکز خرید و رستوران‌ها در بهترین حالت قرار دارند تا شما تعطیلاتی به یادماندنی را بگذرانید. با این حال، ما امروز به معرفی بهترین رستوران های رم می‌پردازیم تا لذت چشیدن غذاهای محلی را در سفرتان تجربه کنید.

رزرو تور اروپا

لیست 15 مورد از بهترین رستوران های رم

ما لیستی تهیه کردیم تا بتوانید براساس آن در نزدیکی محل اقامتتان بهترین رستوران‌های محلی را پیدا کنید و مطابق با ذائقه‌تان غذا بخورید. در این لیست آدرس رستوران، هتل‌های نزدیک به آن و غذاهایی که سرو می‌شود، را برای راحتی شما ارائه کرده‌ایم. آماده سفر به دنیای غذاهای ایتالیایی هستید؟!

1) رستوران تراتوریا دا سزار (Trattoria da Cesare)

Trattoria da Cesare

رستوران تراتوریا دا سزار یکی از مشهورترین و بهترین رستوران های رم است که در سال 2009 افتتاح شد. این رستوران فضایی زیبا، دنج با دکراسیون شیک دارد و شما می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید چون در نزدیکی این رستوران ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و البته مراکز خرید زیادی وجود دارد.

چرا به رستوران تراتوریا دا سزار برویم؟

تعطیلات فراموش نشدنی خود را با صرف غذا در رستوران تراتوریا دا سزار، یکی از برترین رستوران‌های رم آغاز کنید. این رستوران دارای یک پاسیو پوشیده از انگور برای صرف غذا در فضای باز است که حس بودن در باغ انگور را برای شما تداعی می‌کند. از طرفی خدمات عالی، کارکنان مودب و نوشیدنی‌های متنوع و محلی نیز به بهترین شکل در این رستوران دیده می‌شود.

در رستوران تراتوریا دا سزار چی بخوریم؟

با سفارش Bruschetta Pomodoro e Basilico، غذا خوردن در این رستوران را شروع کنید. این یک بروشتا (نان تست ایتالیایی) است که روی آن گوجه فرنگی تازه و ریحان قرار داده شده است.

Tour europe

برای غذای اصلی نیز یک خوراکی خوشمزه از ماهی مانند باکالا آلا رومانا را سفارش دهید. این یک ماهی کاد به سبک رومی بوده و در سس گوجه فرنگی پخته شده است.

  • آدرس: Via del Casaletto, 45
  • تلفن: (39) 0653-6015

2) رستوران کاخ هیمالیا (Himalaya Palace)

این رستوران در سال 1993 تاسیس شد و به دلیل سرو خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی شمال هند خیلی زود به یکی از بهترین رستوران های رم تبدیل شد.

چرا به رستوران کاخ هیمالیا برویم؟

با غذا خوردن در Himalaya Place با دوستان مسافرتی خود یا خانواده‌تان تجربه‌ای دلچسب از خوردن غذاهای خوش عطر و بوی شمال هند را خواهید داشت.

این رستوران درخشان دارای فضای داخلی روشن با دکورهای پر جنب و جوش و تاسیسات هنری عجیب و دیدنی است. از طرفی منو این رستوران نیز شما را با گزینه‌های زیادی روبرو خواهد کرد. گزینه‌هایی مانند آلاکارته و حتی وعده‌های غذایی برای گیاهخواران.

در رستوران کاخ هیمالیا چی بخوریم؟

یک غذای خوشمزه که باید هنگام صرف غذا در اینجا امتحان کنید، ماهی ماسالا با سس تند است. البته اگر هم گیاه‌خوار هستید، Baingan Bharta را انتخاب کنید.

  • آدرس: Circonvallazione Gianicolense, 277
  • تلفن:  (39) 06 582-6001

3) رستوران پیتزاریوم (Pizzarium)

Pizzarium

پیتزاریوم که با نام Bonci Pizzarium نیز شناخته می‌شود، یک پیتزا فروشی است که در سال 2003 در محله‌ای مسکونی و البته صمیمی افتتاح شد.

چرا به رستوران پیتزاریوم برویم؟

با صرف غذا در پیتزاریوم با دوستان، عزیزان یا حتی به تنهایی، اشتهای پیتزا دوست خودتان را سیراب خواهید کرد و احتمالا تا مدت‌ها به سرغ پیتزا نروید. این رستوران فوق‌العاده پیتزاهای کاملا دستی را ارائه می‌دهد که از تازه‌ترین، مواد طبیعی و مواد غذایی مورد علاقه و مطابق با سلیقه شما تهیه شده‌اند.

در رستوران پیتزاریوم چی بخوریم؟

در پیتزاریوم، شما می توانید پیتزای خود به هر شکلی که می‌خواهید سفارش دهید.

شما می‌توانید از میان موادی مانند گل کدو سبز، سالامی، ماهی آزاد دودی، اختاپوس، ترافل سیاه، ماهی کود، آنچوی، کنگر فرنگی، فوی گراس و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید.

  • آدرس: Via della Meloria, 43
  • تلفن: (39) 06 3974-5416
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی رستوران پیتزاریوم: سینا برنینی بریستول

4) رستوران لا ترادیزونه (La Tradizione)

La Tradizione یک رستوران و فروشگاه پنیر و غذاخوری است که تقریباً ده دقیقه با چندین موزه فاصله دارد.

چرا به رستوران لا ترادیزونه برویم؟

La Tradizione یکی از برترین فروشگاه‌های پنیر در کل کشور ایتالیا است که دارای تنوعی حداقل 400 پنیر می‌باشد.

همچنین غذاهای آماده، گوشت‌های پخته شده، نوشیدنی، خاویار، محصولات تازه پخته شده و ماکارونی دست ساز نیز در اینجا ارائه می‌شود.

در رستوران لا ترادیزونه چی بخوریم؟

با سفارش Cannelloni di Carne، یک غذای محلی محبوب را بخورید. Cannelloni di Carne با گوشت چرخ کرده، انواع پنیر، گوجه فرنگی و سس خامه‌ای پخته می‌شود.یکی دیگر از مواردی که هنگام رفتن به این رستوران باید امتحان کنید Cinque Terre است. این غذا نیز از ماکارونی دست ساز تورتلی، لوبیا سبز، سیب زمینی و پستو تهیه و پخته می‌شود.

  • آدرس: Via Cipro, 8 E
  • تلفن: (39) 06 3972-0349
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی رستوران: Palazzo Montemartini Rome, A Radisson Collection Hotel

5) رستوران پاستا (C’è Pasta… e Pasta)

C'è Pasta… e Pasta

C’è Pasta… e Pasta، در امتداد خیابان Ettore Rolli، یک غذاخوری شلوغ، پرطرفدار است؛ چراکه اینجا بهشت علاقه مندان به ماکارونی است. بی شک یکی از بهترین رستوران های رم است که در منوی آن فقط ماکارونی پیدا می‌شود.

چرا به رستوران پاستا برویم؟

خوب همه ما می‌دانیم که ایتالیا به خاطر پیتزا و پاستا معروف است؛ پس اگر این دوتا غذا را در سفر با تور ایتالیا نخورید، مثل این می‌ماند که اصلا به این شهر سفر نکرده‌اید. برای هوس‌های ماکارونی یا همان پاستا هم چه جایی بهتر از رستوران پاستا. ما به شدت پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران سر بزنید و اصلا ان را از دست ندهید.

محیطی معمولی با دکور ساده، کارکنان خوش برخورد، قیمت‌های مناسب و غذاهای دست ساز مختلف پاستا ارائه می‌دهد.

در رستوران پاستا چی بخوریم؟

با سفارش راویولی، ماکارونی پر شده را امتحان کنید.

می‌توانید از میان غذاهای مختلف راویولی مانند قارچ، پنیر، کنگر فرنگی، ریکوتا و اسفناج، موزارلا و بادمجان انتخاب کنید.

همچنین اسنک‌های خوشمزه دیگری مانند کرپ، املت، سوپ‌های خانگی، سالاد، آب نبات و غیره نیز دز اینجا پیدا می‌شود که بهتر است به سراغ پاستا بروید.

  • آدرس: Via Ettore Rolli, 29/35
  • تلفن: (39) 06 5832-0125
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: NH Collection Roma Fori Imperiali

6) رستوران سوپلیزو (Supplizio)

Supplizio یک رستوران معروف است که متخصص غذاهای لذیذ و البته غذاهای خیابانی کلاسیک رومی است.

چرا به رستوران سوپلیزو برویم؟

با غذا خوردن در سوپلیتزیو با همراهان خود از غذاهای خیابانی محلی دلچسب و اصیل رومی شگفت‌زده خواهید شد. این رستوران باشکوه دارای فضایی دلپذیر با صندلی‌های راحت و دکوراسیون خانگی است و به راحتی می توانید غذاهای سرخ کرده و خوشمزه را سفارش بدهید!

در رستوران سوپلیزو چی بخوریم؟

با سفارش سالاد مرغ، یک غذای پرفروش ایتالیایی را امتحان کنید. برخی از مواد تشکیل دهنده این سالاد شامل کاهو بنفش، دانه خشخاش، مرغ و سس مایونز است. بعد از آن به سراغ کروکت دودی بروید؛ یک خوراکی خوشمزه با نان سرخ شده که از پکورینوی دودی، سیب زمینی و موزارلای دودی تشکیل شده است.

  • آدرس: Via dei Banchi Vecchi, 143
  • تلفن: (39) 06 8987 1920
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Anantara Palazzo Naiadi

7)   رستوران ضیا (Zia Restaurant)

Zia Restaurant

رستوران ضیا که در می 2018 تأسیس شد، یک رستوران پیچیده و عجیب است که غذاهای سنتی ایتالیایی در آن سرو می‌شود. پس، اگر دوست دارید غذاهای ایتالیای را امتحان کنید به سراغ ضیا یکی از بهترین رستوران های رم بروید.

چرا به رستوران ضیا برویم؟

با صرف غذا در رستوران ضیا به همراه عزیزانتان یک ماجراجویی خوراکی خواهید داشت که هرگز فراموش نخواهید کرد.

فضایی صمیمی با دکوراسیون مدرن، تاسیسات هنری چشم نواز و فضایی زیبا در این رستوران وجود دارد. این غذاخوری برنده جوایز دارای ظروف آبکاری شیک، خدمات استثنایی، و خوراکی‌های تهیه شده از مواد با کیفیت بالا است.

در رستوران ضیا چی بخوریم؟

با سفارش Cappellacci یک غذای ماکارونی خانگی و درست شده با دست را امتحان کنید. این غذا لذیذ از آلو خشک، کره، گوشت خوک و پارمزان پخته می‌شود.همچنین، می‌توانید از یک خوراکی مبتنی بر غذاهای دریایی مانند سی باس هم لذت ببرید. سی باس را با موادی مانند کیپر، شیرین بیان و سیب تهیه می‌کنند.

  • آدرس: Via Goffredo Mameli, 45
  • تلفن: (39) 06 2348-8093
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: The Pantheon Iconic Rome Hotel, Autograph Collection

8)  رستوران تاورناکیا دا برونو (Tavernaccia Da Bruno)

Tavernaccia Da Bruno که در سال 1968 افتتاح شد، بیشتر از اینکه یک رستوران باشد یک بار بوده، اما امروزه به یکی از بهترین رستوران های رم برای گردشگران و حتی مردم محلی تبدیل شده است. 

چرا به رستوران تاورناکیا دا برونو برویم؟

با غذا خوردن در Tavernaccia Da Bruno، با همسر خود می‌توانید یک قرار عاشقانه داشته باشید. چراکه این رستوران دارای فضای داخلی زیبا با طاق‌های آجری، دکوراسیون روستایی و میزهای سفید با رومیزهایی رنگی است. صحنه‌ای که هیچ وقت از ذهنتان بیرون نمی‌رود.

حجم قابل توجه آن پیش‌غذاهای لذیذ، خوراکی‌های گوشت‌های مختلف، ماکارونی‌های تخصصی و دسرهای لذیذ در این رستوران شما را گرسنه می‌کند و دوست دارید از همه نوع امتحان کنید.

در رستوران تاورناکیا دا برونو چی بخوریم؟

هوس خوردن گوشت خود را با امتحان سینه گوساله برطرف کنید. این غذا  یک سینه گوساله به سبک Fornara است که با سیب زمینی سرو می‌شود.

همچنین، با سفارش سالاد با گوشت گاومیش، کنگر فرنگی، میوه‌های خشک، موزارلا و غیره، یک غذای خوشمزه با طعمی سالم را امتحان کنید.

  • آدرس: Via Giovanni da Castel Bolognese, 63
  • تلفن: (39) 32 581-9916
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: The St. Regis Rome

9)  رستوران تراپیزینو (Trapizzino)

Trapizzino

Trapizzino یک غذاخوری محبوب خیابانی رومی و بخشی از یک رستوران زنجیره‌ای معروف محلی است.

چرا به رستوران تراپیزینو برویم؟

رفتن به این رستوران، به معنای رفتن به یک رستوران محلی با غذاهای سنتی ایتالیایی است که از همه مهمتر جیبتان هم زیاد خالی نخواهد شد. شاید به همین خاطر باشد رستوران تراپیزینو یکی از بهترین رستوران های رم به شمار می‌آید.

این غذاخوری دیدنی به خاطر Trapizzino، یک جیب پیتزای مثلثی شکل که مملو از مواد متنوع و خوشمزه است، مشهور است.

همچنین عطر و طعم بی نظیر شیرینی‌هایی مانند بستنی، کیک هویج، تیرامیسو و پای سیب شما را به بهشت می‌برد.

در رستوران تراپیزینو چی بخوریم؟

یک غذای خاص مانند Trapizzino con Picchiapò را حتما در این رستوران امتحان کنید.در این غذا موادی مانند گوجه فرنگی پوست کنده، پیاز قرمز، گوشت گاو آب پز، روغن زیتون تازه و بکر و غیره وجود دارد.

اگر از رژیم گیاهخواری در پیش می‌گیرید، Parmigiana di Melanzane را توصیه می‌کنیم. این غذا از گوجه فرنگی، موزارلا، پیاز قرمز، بادمجان، پنیر گرانا پادانو و ریحان تهیه می‌شود.

  • آدرس: Piazza Trilussa, 46
  • تلفن: (39) 06 581-7312
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران:  DOM Hotel Roma

10)    اوتالگ (Otaleg)

می‌دانیم که قرار است در این مقاله، بهترین رستوران های رم را به شما معرفی کنیم؛ اما اوتالگ را باید بشناسید و به آن سر بزنید. اوتالگ در ژوئن 2012 تأسیس شد، یک بستنی فروشی که کمتر از ده دقیقه با مراکز تفریحی متعدد فاصله دارد. مکانی حیرت‌انگیز!

چرا به اوتالگ برویم؟

انرژی خود را با خوردن یک خوراکی شیرین در Otaleg دوباره برگردانید. اینجا دارای طعم‌های بی‌شماری بستنی است که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید، حال‌وهوایی دلپذیر با کارکنان مهمان‌نواز و خوش برخورد.

در اینجا نترسید و به سراغ طعم‌های جدید بروید؛ کمی ماجراجویی و غلغلک ذائقه می‌تواند یک خاطره شیرینی برایتان بسازد. راستی اگر وگان یا همان گایه خوار هستید، سوربست‌های میوه بهترین گزینه برای شما هستند. 

در اوتالگ چی بخوریم؟

توصیه می‌کنیم Gianduia را سفارش دهید تا از ترکیب عالی آجیل و شکلات لذت ببرید. این یک بستنی شکلاتی فندقی با تکه‌های شکلات تلخ و فندق‌های خرد شده ترد است.

اگر هم به میوه‌ها علاقه بیشتری دارید ما به شما گزینه  Ultra Cranchy را پیشنهاد می‌کنیم. این گزینه یک  ژلاتو با عسل، میوه‌های خشک، پرتقال شیرین و غیره است.

  • آدرس:  Via di S. Cosimato, 14a
  • تلفن: (39) 338 651-5450
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Harry’s Bar Trevi Hotel & Restaurant

11)    رستوران فورنو کامپو د فیور (Forno Campo de’ Fiori)

Forno Campo de’ Fiori

«فورنو کامپو د فیوری» یک نانوایی دستی قدیمی است که در نزدیکی چندین مکان دیدنی تاریخی قرار دارد. شاید هم به خاطر این موقعیت مکانی اینقدر محبوب و دوست داشتنی شده است.

چرا به رستوران فورنو کامپو د فیور برویم؟

با صرف غذا در Forno Campo de’ Fiori از خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها از تازه و داغ از فر در آمده لذت ببرید. انتخاب‌های غذایی سالم و تازه، انواع مختلف نان، پای، تارت، کلوچه، شیرینی پف دار، غذاهای مخصوص تعطیلات، دونات، کلوچه و موارد دیگر از ویژگی‌های محبوب این رستوران است.

حتی اگر رژیم هستید یا قند زیادی نمی‌خوریدغ این رستوران گزینه‌های زیادی برای شما خواهد داشت. در اینجا به همه چیز فکر شده است.

در رستوران فورنو کامپو د فیور چی بخوریم؟

با سفارش پیتزای سفید پر از فیوردیلات، آنچوی و گل کدو تنبل، چیز متفاوتی را امتحان کنید.

آیا رژیم دارید و می‌خواهید چیز سالم‌تری امتحان کنید؟ ما پیتزا سیه را پیشنهاد می‌کنیم که پر شده با کدو سبز و ماهی آزاد دودی است.

  • آدرس: Piazza Campo de’ Fiori, 22
  • تلفن: (39) 06 6880-6662
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: اولین روما دولچه (The First Roma Dolce)

12)   رستوران سینوستریا (Sinosteria)

نظرتان چیست از ایتالیا به چین سفر کنیم البته با غذا؛ اگر موافقید به سینوستریا بروید. این رستوران در سال 2012 افتتاح شد و بیشتر به عنوان رستوران مسافرخانه آسیایی شناخته می‌شود.

چرا به رستوران سینوستریا برویم؟

Sinosteria یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های رم است که می‌توانید غذاهای لذیذ اصیل چینی را در آن امتحان کنید. این رستوران عالی دارای غذاهای سخاوتمندانه و منوی گسترده‌ای از غذاهای آسیایی است. فضای داخلی نیز بسیار روشن می‌باشد و با تزئینات ساده و فضایی جذاب شده است.

در رستوران سینوستریا چی بخوریم؟

با سفارش دنده خوک، یک خوراکی با طعم و مزه بر پایه گوشت قرمز را امتحان کنید. این غذا همراه با دانه‌های کنجد و سس سویا شیرین و ترش است. اگر هم به غذاهای تند علاقه دارید؛ فیله گوشت گوساله را با فلفل سیچوان، فلفل قرمز خشک، گشنیز تازه و روغن تند پیشنهاد می‌کنیم. احتمالا با خوردن این غذا آتش از گوشهایتان بیرون می‌زند.

  • آدرس: Viale Guglielmo Marconi, 586
  • تلفن: (39) 32 4639-9916
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Baglioni Hotel Regina

13)   رستوران‌های مرکاتو تستاکیو (Mercato Testaccio)

Mercato Testaccio

Mercato Testaccio یک بازار عمومی سقف شیشه‌ای با بیش از 100 غرفه مواد غذایی است.

چرا به رستوران‌های مرکاتو تستاکیو برویم؟

خوب، اگر جز آن دسته افرادی هستید که در سفر نمی‌دانید چه چیزی را امتحان کنید و از خواندن منوهای عجیب و غریبی که از آنها سر درنمیارید هم خوشتان نمی‌آید. حتی اگر شما و خانواده، دوستان یا شریک زندگی‌تان سلیقه‌های متفاوتی دارید و نمی‌دانید به کجار بروید؛ Mercato Testaccio مکان مناسبی برای شماست.

بیش از 100 غرفه غذا و فروشنده را برای شما به رخ می‌کشد که می‌توانید غذاهای لذیذ، غذاهای خیابانی، محصولات تازه، غذاهای لذیذ خارجی و موارد دیگر را امتحان کنید. شما همچنین می‌توانید چیزهای دیگری مانند سوغاتی، لوازم خانه، لوازم جانبی، پوشاک و… را خریداری کنید.

در رستوران‌های مرکاتو تستاکیو چی بخوریم؟

در اینجا مجموعه‌ای از غذاها مانند رامن، سالاد، ساندویچ، پیتزا، سوپ، هوموس، لازانیا، پای مرزه و تعداد بی‌شماری دیگر را امتحان خواهید کرد و هرگز گرسنه برنمی‌گردید.

  • آدرس: Via Aldo Manuzio, 66b
  • تلفن: (39) 333 715-6290
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Margutta 19 – Small Luxury Hotels of the World

14)   رستوران سالومریا روسیولی (Salumeria Roscioli)

Salumeria Roscioli یک رستوران و نانوایی است که در سال 2002 در مرکز شهر افتتاح شد.

چرا به رستوران سالومریا روسیولی برویم؟

با غذا خوردن در Salumeria Roscioli روز خودتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. البته فقط این نیست و گزینه‌های خوشمزه‌ای برای هر سلیقه غذایی، پیش غذاهای خوشمزه، غذاهای لذیذ ایتالیایی و اسپانیایی، چای دم کرده و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها با طعم‌های مختلف را می‌توان در این رستوران درخواست کرد.

در رستوران سالومریا روسیولی چی بخوریم؟

با سفارش Calamaro Arrosto برای یک پیش غذا، جوانه‌های چشایی خودتان را آماده کنید.این غذا یک ماهی مرکب برشته با کلم سیاه، خامه‌ و فندق برشته شده است.

همچنین، یک آیتم کلاسیک خارج از منوی آن، مانند Spaghettoro Affumicato، درخواست دهید. این غذا نیز نودل اسپاگتی با میگو، سیر سیاه و بروکلی رومی است.

  • آدرس: Via dei Giubbonari, 21
  • تلفن: (39) 06 687-5287
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Sofitel Roma Villa Borghese

15)   رستوران مارزاپانه (Marzapane)

Marzapane

Marzapane که در سال 2013 تأسیس شد، یک رستوران پیچیده است که غذاهای خلاقانه ایتالیایی را سرو می کند.

چرا به رستوران مارزاپانه برویم؟

این رستوران دارای فضای داخلی شیک با لهجه‌های مینیمالیستی، محیطی آرام و صندلی‌های دنج است که لذت خوردن یک غذای دلچسب را به شما هدیه می‌دهد. فقط این نیست و چیزی که باعث شده تا به یکی از بهترین رستوران های رم تبدیل شود؛ خلاقیت آنها در سرو غذاها است. سرآشپزهای حرفه‌ای که از هر چیزی برای متفاوت بودن استفاده می‌کنند.

در رستوران مارزاپونه چی بخوریم؟

ماهی تن قرمز خام یک گزینه عالی برای پیش غذای شماست؛ همراه با مایونز زرده تخم مرغ و مارچوبه سفید است. البته، سفارش اسپاگتس سویا هم می‌تواند شما را راضی نگه دارد که از گوشت بره، شیر نارگیل و دانه فلفل سبز تشکیل شده است.

  • آدرس: Via Flaminia, 64
  • تلفن: (39) 06 6478-1692
  • هتل پیشنهادی در نزدیکی این رستوران: Hotel Indigo Rome – St. George, an IHG Hotel

کلام آخر

هنگامی که بلیط هواپیما تهران رم را رزرو می‌کنید، بهتر است از قبل به همه چیز فکر کنید به جاهای دیدنی که دوست دارید از نزدیک ببینید، مراکز خرید که می‌خواهید سوغاتی بخرید و از همه مهمتر غذاهای ایتالیایی را در کدام رستوران بخورید. این لیست که بهترین رستوران های رم را نشان می‌دهد، حتما باعث می‌شود تا شما به چند رستوران باحال، دنج و البته خوشمزه رم سر بزنید.

نظرات کاربران