Ristorante Cleto
1 آبان 1402
رم

ارزان‌ترین رستوران‌های رم؛ غذای خوشمزه با قیمت مناسب!

درست است که شهر رم می‌تواند بسیار گران باشد اما هنوز هم می‌توان در آن رستوران‌های ارزان پیدا کرد و با لذت غذا خورد. بعد از اینکه بلیط خود را برای سفر به رم تهیه می‌کنید و شروع به جمع کردن وسایل تان می‌کنید تا زمانی که به رم می‌رسید؛ هزینه‌ها شروع به افزایش می‌کند. برای اینکه بتوانید مقداری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید بهتر است به ارزان‌ترین رستوران‌های رم مراجعه کنید. ما در ادامه می‌خواهیم به شما یک سری از نکات و ترفندها را برای مدیریت هر چه بهتر بودجه در سفر یاد بدهیم. بنابراین اگر دوست دارید که سفر خود را کم هزینه نگه دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

Tour europe

رزرو بلیط هواپیما رم با سه کلیک!

چه چیزی برای خوردن ارزان در رم در نظر گرفته می شود؟

 Pizzarium

مطمئناً آنچه برای شما «ارزان» است برای شخص دیگری گران است، بنابراین پاسخ معمول به این سؤال به خیلی از ویژگی‌ها بستگی دارد. اما در این راهنمای ارزان‌ترین رستوران‌های رم، فرض می‌کنیم که هر چیزی زیر 12 یورو ارزان است. به این دلیل که یک بشقاب پاستا متوسط ​​در یک رستوران استاندارد بین 12 تا 15 یورو قیمت دارد و غذاهای اصلی اغلب به 20 یورو می‌رسد. حتی یک پیتزای خوب می‌تواند بیش از 12 یورو باشد. بنابراین بیایید آن را به عنوان معیار خود قرار دهیم و سعی کنیم هزینه ها را کاهش دهیم.

نکات برتر در مورد نحوه غذا خوردن ارزان در رم

اگر به معنای واقعی کلمه یک معامله خوب دریافت کنید، می‌توانید غذایی با هزینه بسیار پایین را در روم صرف کنید. به عنوان مثال می‌توانید در اقامت خود صبحانه رایگان دریافت کنید. پیشنهاد ما این است که اگر از طریق سایت‌های آنلاین اقدام به رزرو محل اقامت می‌کنید، صبحانه را به اتاق خود اضافه نکنید. به این خاطر که هزینه صبحانه می‌تواند ۱۵ یورو باشد در حالی که خوردن یک اسپرسو و شیرینی در بیرون از هتل ممکن است فقط یک یورو هزینه داشته باشد. در ایتالیا اگر به یک کافی شاپ بروید، می‌‌توانید تا ۲ یورو و حتی بیشتر برای خوردن قهوه هزینه بدهید. به همین خاطر یک کاپوچینو حدود یک یورو در حالت ایستاده و یا ۳ یا ۴ یورو در حالت نشسته هزینه دارد. علاوه بر همه این‌ها اگر قصد خوردن غذای ارزان قیمت در رم را دارید؛ می‌توانید کافه‌های کوچک و یا غذاهای خیابانی را انتخاب کنید. برخی از کافه‌ها که پیتزا را به صورت تکه تکه می‌فروشند بسیار ارزان‌تر از دیگر رستوران‌ها خواهند بود. در رم منوی ناهار بسیار ارزان‌تر از منوی شام است. به طوری که شما می‌توانید یک منوی سه وعده را در طول روز سفارش داده و فقط ۱۶ یورو هزینه کنید.

کجا در رم ارزان غذا بخوریم؟

Pastificio

یافتن ارزان‌ترین رستوران‌های رم می‌تواند دشوار باشد. حتی رستوران‌های گران‌قیمت نیز می‌توانند غذای متوسطی سرو کنند و در فصول شلوغ خدمات نه چندان خوبی ارائه دهند. دلیل این موضوع این است که وقتی رم شلوغ می‌شود؛ تقاضا بسیار زیاد است. بنابراین، تعداد زیادی رستوران زیبا اما با طعم وحشتناک در رم وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید کیفیت خوب را با قیمت‌های پایین پیدا کنید، باید بیشتر مراقب باشید. اگر می‌خواهید بودجه کمتری برای خوردن غذا صرف کنید، بهتر است به غذاهای خیابانی یا ساندویچ‌ فروشی‌ها فکر کنید. اما در ادامه می‌خواهیم چند مورد از ارزان‌ترین رستوران‌های رم را به شما معرفی کنیم:

 Pizzarium

اگر روی پیوند وب سایت این پیتزافروشی کلیک کنید، فوراً خواهید دید که چرا در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های رم قرار گرفته است. عکس روی جلد فروشگاه را نشان می‌دهد که مملو از مردمی است که برای لذت بردن از پیتزاهای این رستوران مشهور صف کشیده‌اند. شما باید حدود 3 تا 4 یورو برای یک برش پیتزا بپردازید، اما مراقب باشید زیرا وزن آن بر حسب پوند است بنابراین اگر مواد سنگینی داشته باشد ممکن است گران شود.

La Sandwicheria

La Sandwicheria

این فروشگاه درست در نزدیکی فواره تروی واقع شده است. این یک ساندویچ فروشی کوچک غذاهای خیابانی است که باعث صرفه جویی در هزینه شما نسبت به رستوران‌های سنتی می‌شود. وارد مغازه شوید و از آن‌ها بخواهید ساندویچ مورد علاقه شما را درست کنند. شما می‌توانید نان پر شده با ژامبون یا پنیرهای خوشمزه ایتالیایی را بین 4 تا 6 یورو انتخاب کنید.

Pastificio

این رستوران پاستا قطعا باید در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های رم باشد. اینجا می‌توانید یک پاستای تازه با طعمی  فوق‌ العاده را میل کنید. آن‌ها هر روز فقط 2 طعم پاستا درست می‌کنند و آن را به قیمت 4 یورو به فروش می‌رسانند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید پاستا را بردارید، باید بدانید که خوردن آن در اطراف بناهای تاریخی ممنوع است. بنابراین برای خوردن آن باید از پله‌های اسپانیایی دور شوید.

Bono Bottega Nostrana

Bono Bottega Nostrana

این رستوران شگفت انگیز در نزدیکی واتیکان قرار دارد. پانینی، ساندویچ و تکه‌های پیتزا در منوی این رستوران وجود دارد. یک پنینی خوشمزه کاملاً پر شده مانند ژامبون ایتالیایی، زیتون و مورتادلا فقط 5 یورو قیمت دارد.

Vulio

یکی دیگر از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های رم ایتالیا Vulio است. طیف وسیعی از غذاهای خیابانی از جمله ساندویچ‌های مملو از چاشنی‌های خوشمزه در اینجا ارائه می‌شود. برای اینکه حداکثر استفاده را از پول خود ببرید، 4 ساندویچ را به قیمت 12 یورو سفارش دهید و آن را برای یک شام سبک تقسیم کنید. همچنین می‌توانید بشقاب‌های تاپاس را سفارش دهید.

La Nicchia

La Nicchia

این فروشگاه کوچک زیبا در نزدیکی واتیکان قرار دارد که پنینی، سالاد، آنتی پاستی و ساندویچ با قیمت کمتر از 7 یورو ارائه می‌دهد. اینجا یک مکان معمولی کوچک است، بنابراین نیازی به رزرو از قبل ندارید، اما ممکن است شلوغ شود، بنابراین شاید لازم باشد ساندویچ خود را بردارید و بیرون میل کنید.

Ristorante Cleto

این یک رستوران خانوادگی شگفت انگیز است. در داخل، سقف‌های طاق دار، فضایی سنتی ایجاد می‌کنند. میزهای بیرون در یک حیاط سنگ فرش شده زیبا قرار دارند. در این رستوران غذاهای پاستا و پیتزایی زیادی وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید چند غذا را در منو پیدا کنید که قیمت آنها زیر 12 یورو است‌. از جمله کاربونارا و سایر غذاهای اسپاگتی که فقط 10 یورو هستند.

Trattoria Pizzeria Luzzi dal 1945

Trattoria Pizzeria Luzzi dal 1945

این یکی از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های رم است و اگر می‌خواهید یک رستوران ارزان قیمت پیدا کنید، ارزش یک توقف را دارد. پیتزاهای مارگاریتا ساده اینجا فقط با ۶ یورو و غذاهای پاستا با ۶ یورو در دسترس شما هستند. توجه داشته باشید که این رستوران مجموعه‌ای از نظرات مثبت را دریافت می‌کند. به طور کلی مردم موافق ارزان قیمت بودن آن هستند و وعده‌های غذایی ارزش پولی خوبی دارند، اما زمان ارائه خدمات اغلب طولانی است. در هر صورت، فقط با صرف چند یورو، ارزش این را دارد که منتظر غذای خود باشید.

Pasta In Corso

این رستوران هر روز باز است و غذاهای ماکارونی شگفت انگیزی را با قیمت‌های مناسب سرو می‌کند. قیمت اکثر این غذاهای ایتالیایی فوق العاده زیر 10 یورو است. دکور این رستوران مدرن بوده و فضای جذاب و دلنشینی دارد.

Pizza E Mozzarella

Pizza E Mozzarella

این رستوران کوچک دارای چند صندلی در داخل است، اما بیشتر به دلیل سرو پیتزا به صورت تکه‌ای معروف است. این یک گزینه عالی برای خوردن غذای ارزان در داخل و اطراف شهر قدیمی رم به حساب می‌آید. نکته برتری که درباره این رستوران وجود دارد این است که پیتزا بر اساس وزن فروخته می‌شود، بنابراین تاپینگ‌های سبک انتخاب کنید. به طور کلی، هزینه برش‌های متوسط پیتزا ​​3 یورو است.

Er Pizzicarolo

این مکان کوچک و زیبا بشقاب‌های کوچک غذا و موقعیت خیابانی زیبایی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پانینی را در اینجا با حداقل 5 یورو تهیه کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود که تاپاس رومن یا بشقاب‌های آب سرد را امتحان کنید.

مکان‌های ارزان قیمت با کیفیت بیشتر در رم

اگر هنوز نمی‌دانید کجا در رم ایتالیا با بودجه کم غذا بخورید، ما گزینه‌های بیشتری داریم:

Pinsitaly Trevi

Pinsitaly Trevi

پینسیتالی که به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین مکان‌های رم انتخاب می‌شود، پیتزای شگفت‌انگیزی را در طیف وسیعی از طعم‌های جالب ارائه می‌دهد. انتظار داشته باشید حدود 15 تا 20 دقیقه در صف صبر کنید، اما غذا، خدمات و حال و هوای آن ارزشش را دارد. پیشنهاد می‌شود که یکی از منوها را با قیمت 12 یورو دریافت کنید که شامل نوشیدنی نیز می‌شود.

Grano – la cucina di Traiano

این رستوران یکی از اغذیه فروشی‌هایی است که پاستا، سالاد و پیتزا ارائه می‌دهد. قیمت پیتزا از حدود 6 یورو شروع می‌شود. چند صندلی در آنجا وجود دارد و نیازی به رزرو ندارید، اما در زمان‌های شلوغ ممکن است صف طولانی را تجربه کنید. بیشتر مردم پیتزا را دور از فروشگاه روی پله‌های نزدیک میدان ونزیا می‌خورند.

CasaManco

CasaManco

پیتزا در اینجا به صورت تکه‌ای با طعم‌های عجیب و غریب به فروش می‌رسد. پیشنهاد می‌شود پیتزای لیمویی را که صاحب آن توصیه کرده است امتحان کنید. می‌توانید در این رستوران با هزینه بسیار اندک و با کیفبت بالایی غذا بخورید. به طوری که 2 نفر می‌توانند چند برش پیتزا را با کمتر از 10 یورو میل کنند.

Trattoria Vecchia Roma

اینجا یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های رم با سقف طاقدار زیبا و رستورانی با غذاهای سنتی ایتالیایی است. قبل از مراجعه به ابنجا پیشنهاد می‌شود که حتما رزرو کنید. اگر 2 نفر هستید، می‌توانید انتظار داشته باشید که 2 پیتزا و یک نوشیدنی را با قیمت حدود 25 یورو دریافت کنید.

Pizza della Madonna dei Monti

Pizza della Madonna dei Monti

برای پیتزای خوشمزه این رستوران باید حدود 6 یورو برای هر سر بپردازید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید میزهای بیرونی وجود دارد. این رستوران در نزدیکی کولوسئوم واقع شده است.

Pinsere

در این رستوران می‌توانید پیتزاهای لذیذی را در طیف وسیعی از طعم‌ها صرف کنید. اینجا هیچ میز یا صندلی وجود ندارد، بنابراین این رستوران یک غذای خیابانی به حساب می‌آید. قیمت پیتزاهای کوچک یک نفره فقط 5 یورو است.

سوالات متداول

قیمت غذا در رم چقدر است؟

غذا خوردن در رم ممکن است گران تمام شود. زیرا تله‌های توریستی زیادی وجود دارد که غذای گران‌ قیمتی را با کیفیتی نه چندان عالی ارائه می‌دهند.

هزینه ناهار در رم چقدر است؟

شما می‌توانید یک پیتزا را با قیمت چند یورو از یک فروشگاه خارج از پیشخوان یا یک منو در یک رستوران با قیمت حدود 12 تا 15 یورو تهیه کنید.

قیمت پیتزا در رم چقدر است؟

یک برش پیتزا، حدود ۳ تا ۵ یورو در یک رستوران معمولی و در رستوران‌های مجلل‌تر از 6 تا 12 یورو هزینه دارد.

آیا خوردن و نوشیدن در رم گران است؟

اگر گرفتار تله‌های توریستی شوید، رم می‌تواند گران باشد. برای کاهش هزینه‌های سفر خود، ارزان‌ترین رستوران‌های رم که در این مقاله معرفی کردیم را در نظر داشته باشید.

نظرات کاربران