بهترین رستوران‌های کاپری

بهترین رستوران‌های کاپری؛ از کنار جنگل تا زیر فانوس های دریایی

دلایل بسیار زیادی برای گردشگران وجود دارد که به کاپری سفر کنند؛ ولی یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین آنها غذاخوردن در بهترین رستوران های کاپری است. برای اینکه رستوران‌های خوب را پیدا کنید، نگران نباشید ما به شما کمک خواهیم کرد. در این مقاله 15 تا از بهترین رستوران‌های کاپری را به شما معرفی کرده‌ایم پس تا آخر با ما همراه باشید.

تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

رستوران Il Piccolo Bar

بهترین رستوران‌های کاپری

Il Piccolo Bar یک رستوران با دیوار‌های زردرنگ در جزیره کاپری است که 80 سال پیش تأسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این جزیره به شمار می‌رود. در رستوران Il Piccolo Bar پیشخدمت‌هایی را با کت‌وشلوار سفید می‌بینید. غذا در این رستوران در ظروف سرامیکی مخصوص سرو می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام غروب آفتاب، زمانی که برج ساعت در وسط میدان به صدا در می‌آید از این رستوران دیدن کنید. 

Villa Margherita؛ بهترین رستوران های کاپری

Villa Margherita رستورانی بزرگ و محبوب در جزیره کاپری است که در پایین تپه Camerelle  قرار دارد. شما در این رستوران می‌توانید زیر سایه درختان زیتون نشسته و از طعم‌ غذاهای منحصربه‌فرد کاپری لذت ببرید. این رستوران مکانی عالی برای امتحان‌کردن غذا‌هایی همچون اختاپوس Genovese، گوشت پخته شده به همراه نون محلی ناپلی و غذا‌های کلاسیک ایتالیایی مانند اسپاگتی alla nerano، غذا‌های مختلف با کدوسبز و  provolone است.

رستوران Le Grottelle

اگر دوست دارید در یک فضای جنگلی و پر از درختان زیتون غذای خود را بخورید بهترین گزینه برای شما Le Grottelle خواهد بود. این رستوران حدود 20 دقیقه با ساحل Piazzetta فاصله دارد. اگر بعد از غروب به سمت این رستوران حرکت می‌کنید، ممکن است به چراغ‌قوه نیاز پیدا کنید. یکی از غذا‌های مشهور این رستوران scarole است که خورشتی با زیتون، کشمش، capers و anchovies است. توجه داشته باشید که Le Grottelle در روز‌های سه‌شنبه تعطیل است و فقط به صورت تلفنی می‌توانید میز خود را رزرو کنید.

Lo Sfizio؛ رستورانی در کاپری

Lo Sfizio؛ رستورانی در کاپری

رستوران Lo Sfizio در مرکز جزیره کاپری واقع شده و برای رسیدن به این رستوران باید پیاده‌روی کوتاهی را در خیابان‌های باریک و شیب‌دار این جزیره داشته باشید. در رستوران Lo Sfizio می‌توانید شیرینی ناپلی، پاستای paccheri totani با ماهی مرکب و سس گوجه و scialatielli که با کدوسبز مخلوط می‌شود را سفارش دهید و زیر آلاچیق‌های چوبی غذا خود را میل کنید.

رستوران Salotto Bohémien

یکی دیگر از بهترین رستوران های کاپری Salotto Bohémien نام دارد. این رستوران دنج در نزدیکی ساحل Piazetta قرار دارد که دارای منظره‌ای رو به دریا است. شما می‌توانید در تراس رستوران Salotto Bohémien Capri غروب خورشید را تماشا کنید و غذا‌های مختلفی همچون گوشت و پنیر، ساندویچ flatbread و crostini را سفارش دهید. 

Anema e Core؛ یکی از بهترین رستوران های کاپری

در رستوران Anema e Core علاوه بر خوردن یک غذای خوشمزه می‌توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای شام به این رستوران بروید؛ چرا که در شب فعالیت‌های این رستوران آغاز می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذا‌های محلی ناپلی و ایتالیایی را سفارش دهید. رستوران Anema e Core توسط Caprese Guido Lembo تأسیس شده است که اکنون توسط پسرش Gianluigi اداره می‌شود. هزینه ورود به این رستوران کمی گران است؛ اما ارزش یک‌بار رفتن را دارد.

رستوران Capri Rooftop

بهترین رستوران‌های کاپری

این رستوران جذاب بر روی پشت‌بام هتل Luna قرار دارد و مکانی مناسب برای تماشا صخره‌های معروف Faraglioni و Marina Piccola است. رستوران Capri Rooftop یکی از بهترین رستوران های کاپری برای صبحانه، ناهار و شام است؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام غروب آفتاب به این رستوران سر بزنید، علاوه بر تماشا غروب خورشید، دیدن ماه دراین رستوران نیز بسیار منحصربه‌فرد خواهد بود. 

Giorgio al Cucciolo؛ بهترین رستوران های کاپری

اگر دنبال امتحان غذاهای تازه دریایی هستید، این رستوران مناسب شما است. شما می‌توانید در Giorgio al Cucciolo غذاهای دریایی تازه و محلی را نوش جان کرده و منظره‌ای خیره‌کننده از Vesuvius را تماشا کنید. محبوب‌ترین غذاهای این رستوران شامل اسپاگتی scialatielli، ماهی قرمز، صدف و راویولی مخصوص کاپری است. 

خرید تور مسافرتی خارجی به راحتی !

Lido Del Faro؛ بهترین رستوران های کاپری

Lido Del Faro یک کلوپ ساحلی درست زیر فانوس دریایی Punta Carena در جنوب غربی کاپری است که با صندلی‌های استراحت، چترها و یک استخر آب‌شور درست بالای سطح دریا، مکانی عالی برای صرف یک وعده خوشمزه خواهد بود. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌تواند به پاستا mezzi paccheri با فلفل‌سبز پوره شده و octopus ragù یا panino اشاره کرد. 

رستوران Gelateria Buonocore 

رستوران Gelateria Buonocore 

یکی دیگر از بهترین رستوران های کاپری برای مزه‌کردن بستنی ایتالیایی و شربت کاپری Buonocore است. بعد از خوردن شام، بستنی ایتالیایی در این مکان می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. انواع بستنی با انواع مغزها و سس نوتلا را در اینجا امتحان کنید.  

La Zagara؛ بهترین رستوران کاپری

La Zagara رستورانی محبوب، واقع در قلب Anacapri  است. ناهار و شام در زیر باغ لیمو هتل Casa Mariantonia سرو می‌شود. از جمله غذاهای مشهور این رستوران linguini با خرچنگ، غذاهای دریایی و پاستا و اسپاگتی است. دسرهای رستوران نیز از ترکیب انجیر تابستانی، گردوی کاراملی شده و ricotta mousse نارنجی تهیه می‌شود. نوشیدنی‌های این رستوران نیز خوش‌طعم هستند؛ پس می‌توانید در این رستوران از طعم بی‌نظیر غذا، دسر و نوشیدنی لذت ببرید. 

رستوران Da Gelsomina

یکی از بهترین رستوران های کاپری Da Gelsomina نام دارد. چه در فضای باز این کافه نشسته باشید و چه در سالن‌های غذاخوری، می‌توانید از آنجا منظره بی‌نظیر غروب خورشید را تماشا کنید. در این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای چون اسپاگتی alla chiummenzana و راویولی caprese با گوجه‌فرنگی ارگانیک را نوش جان کنید. غذاهای دریایی این رستوران نیز در بین مردم و گردشگران محبوب هستند. طعم بی‌نظیر مرغ برشته شده pollo al mattone را نیز در این رستوران از دست ندهید. 

Salumeria da Aldo

بهترین رستوران‌های کاپری

یکی از بهترین رستوران‌های کاپری که شبیه یک اغذیه‌فروشی کوچک است، قیمت‌های پایین و غذاهای خوشمزه‌ای دارد. قبل از اینکه برای پیاده‌روی از پله‌های فنیقی به سمت  Monte Solaro بروید یا قبل از سوارشدن کشتی، به Salumeria da Aldo سر بزنید. غذاهای محبوب اینجا، ساندویچ‌های مختلف پنیری با ژامبون است. 

Chiosco Tizzano di Natalia e Antonio

یکی از بهترین آبمیوه‌فروشی‌های کاپری Chiosco Tizzano di Natalia e Antonio است که در آن می‌توانید Granita دسر نرم و نیمه منجمد کاپری، تهیه شده از شکر، آب‌لیموی تازه را امتحان کنید. می‌توانید در حال پیاده‌روی در امتداد Via Matteotti، با نوشیدنی‌های تازه اینجا، ویتامین C به خود تزریق کنید. 

کافه Villa San Michele

یکی از قدیمی‌ترین کافه‌رستوران های کاپری San Michele نام دارد که بیش از 100 سال پیش توسط یک پزشک سوئدی علاقه‌مند به این  جزیره، روی ویرانه‌های یک کلیسای کوچک باستانی ساخت شد. امروزه، کاخ San Michele شامل موزه‌ای کوچک مملو از آثار رومی و مصری بوده و شما می‌توانید باغی با چشم‌انداز وسیع از شبه‌جزیره Sorrentine و Vesuvius و قلعه ۱۰۰۰ساله Barbarossa را مشاهده کنید. پس از گشت‌وگذار در محوطه، از پله‌های کافه‌رستوران بالا بروید و یک نوشیدنی و یک‌تکه torte شکلاتی بگیرید. 

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین رستوران‌های کاپری

اگر به کاپری سفر کرده‌اید، با خیال راحت می‌توانید از این مقاله در جهت انتخاب بهترین رستوران برای صرف خوشمزه‌ترین غذاها استفاده کنید. کاپری یک جزیره کوچک در جنوب ایتالیا است که شما می‌توانید از طعم غذاها و بستنی‌های مخصوص ایتالیا لذت ببرید و جذاب‌ترین خاطرات را برای خود ثبت کنید. در این مقاله 15 تا از بهترین رستوران های کاپری را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر رستوران مدنظر خود را پیدا کنید. 

رزرو هتل خارجی به راحتی !

نظرات کاربران