بهترین فست ‌فود های شیراز

بهترین فست ‌فود های شیراز؛ همبرگر یا مرغ سوخاری؟

شیراز یکی از خواستنی‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. تعداد جاهای دیدنی این شهر از تعداد انگشتان دست بیش‌تر است و همین موضوع سفر به شیراز را تا حد زیادی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده کرده‌است. اگر می‌خواهید لذت شما در سفر به این شهر کامل شود، باید بهترین فست ‌فود های شیراز را بشناسید تا زمان استراحت خود را به یک ماجراجویی تمام‌عیار تبدیل کنید. چرا که بعضی از این بقست‌فودها از لحاظ جلوه‌بصری چیزی از اماکن دیدنی این شهر کم ندارند. در ادامه این مقاله شما را با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

پاسپورت دومینیکا

تور شیراز با سه کلیک خوبه! 

بهترین فست ‌فود های شیراز یا تهران؟ کدام با کیفیت‌تر است؟

بهترین فست ‌فود های شیراز

شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران است، اما به‌دلیل علاقه فراوان گردشگران به این شهر زیبا،  سرانه مصرف فست‌فود در این شهر، در رتبه‌ دوم و بعد از تهران قرار دارد. همین موضوع منجر به این شده‌است که شما در شیراز با تعدادی فست‌فود مواجه شوید که نه‌تنها کیفیتی بسیار مناسب دارند بلکه محیط خاص آن‌ها در ایران کم‌تر یافت می‌شود. به همین دلیل، تعداد بهترین فست ‌فود های شیراز تفاوت چندانی باتاعداد و کیفیت فست‌فودها در پایتخت ندارد.

3 تا از بهترین فست‌ فود های شبانه روزی شیراز

پیدا کردن فست‌فودی که غذای شبانه‌روزی خوش‌مزه و باکیفیت ارائه دهد، کار چندان آسانی نیست. مخصوصاً اگر در مسافرت باشید و خوب با محیط شهر آشنا نباشید. اگر بعد از یک گشت‌وگزار طولانی و لذت‌بخش در شیراز، نیاز به یک ساندویچ‌گرم و خوش‌مزه داشتید، بدون اینکه نگران ساعت باشید، می‌توانید به یکی از سه فست‌فود شبانه‌روزی زیر رجوع کنید.

کتلت‌سرای شبانه‌روزی عزیزخان

اگر اهل ساندویچ‌های ساده‌تر و عاشق طعم و عطر کتلت هستید، در ساعات پایانی شب می‌توانید بروید به کتلت‌سرای عزیزخان که یکی از بهترین فست فود های شبانه روزی در شیراز است. این کتلت‌سرا در محله تحولی شیراز و در خیابان تحویلی دهم قرار دارد و از نظر مکان جغرافیایی نزدیک به بیمارستان مادر و اداره کل بیمه سلامت استان فارس قرار دارد. 

برگر شبانه، از بهترین فست ‌فود های شبانه روزی شیراز

برگر شبانه

برگر شبانه شیراز یک فست‌فود متنوع و باکیفیت است که در هر ساعتی از شبانه‌روز در اختیار شما قرار دارد. این فست‌فود در معالی‌آباد شیراز واقع شده‌است و در جمع بهترین فست‌فود های شبانه روزی شیراز به‌شمار می‌آید. انواع برگر، مجموعه‌ زاپاتا، انواع خوراک، انواع استیک‌ و رست‌بیف فقط بخشی از منوی پر و پیمان آن است.

کافه هتل ساسان شیراز

هتل ساسان یک هتل اقتصادی اما مورد قبول به شمار می‌آید که در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز است. این هتل دو ستاره در خیابان انوری و نزدیک به خیابان کریم‌خان‌زند قرار دارد؛ منطقه‌ای شلوغ و پرجنب‌وجوش که در طول روز هم می‌توانید به آنجا سربزنید و از خرید و بازدید از بوتیک‌ها و مغازه‌های فراوان اطرافش لذت ببرید. فست‌فود هتل ساسان نیز یکی از بهترین فست ‌فود های معروف شیراز است.

معرفی 10 تا از بهترین فست‌ فود های شیراز

نمک؛ یکی از بهترین فست ‌فود های معروف شیراز

بهترین فست ‌فود های شیراز

مقاصد گردشگری شیراز محدود به بناهای تاریخی و باغ‌های معروف آن نمی‌شود. گاهی یک رستوران می‌تواند عجیب‌ترین چیزی باشد که می‌شود در سفر دید. اگر به معماری مدرن و عجیب علاقه‌مندید و از صرف غذای فست‌فود مرغوب لذت می‌برید، با انتخاب رستوران نمک به هردوی این اهداف می‌رسید. این رستوران تعجب‌برانگیز به‌شکل یک غار نمک در شکاف‌های کره‌ی نقره‌ای ماه ساخته شده‌است و در ساخت آن از نمک‌های موجود در معادن اطراف شهر شیراز بهره گرفته‌شده. 

رستوران نمک در خیابان مشهور عفیف‌آباد قرار دارد و یکی از بهترین فست‌ فود های شیراز به شمار می‌رود. در کنار معماری خاص و چشم‌نواز، بخش دیگری از شهرت رستوران نمک به غذاهای خوش‌مزه و باکیفیت آن برمی‌گردد. منوی این رستوران متشکل از غذاهای فست‌فود درجه‌یک است. اگر به‌دنبال یک رستوران شیک و در عین حال سرگرم‌کننده برای همراهی با کودکان می‌گردید، رستوران نمک بی‌شک یکی از بهترین فست ‌فود های شیراز برای این منظور است. البته منوی این رستوران چندان مناسب گیاهخواران نیست.

شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۶۴۸۳۵۶۰

آدرس اینستاگرام: @fastfood.namak

ساعت کاری:

11 تا 15:30

16 تا 00:45

پیتزا ناپل و ویژگی‌های آن 

پیتزا ناپل و ویژگی‌های آن 

آب را باید از سرچشمه نوشید و پیتزا‌های خوش‌مزه را هم باید در رستوران‌های ایتالیایی صرف کرد. فست‌فود ایتالیایی ناپل با سه شعبه در شیراز یکی از بهترین فست ‌فود های معروف شیراز است. در ناپل، هم پیتزا ایتالیایی و هم آمریکایی در کنار پیش‌غذا و سالادهای متنوع و رنگانگ سرو می‌شود. این فست‌فود با محیط صمیمی و گرم خود که آن را با گیاهان‌زینتی زیبایی بخشیده، آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز است. پیتزا ناپل یکی از با کیفیت‌ترین فست‌فودهای شیراز، همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب دایر است. جالب است که بدانید منوی این فست‌فود مناسب گیاهخواران است و می‌تواند تجربه‌ لذت‌بخشی را از صرف پیتزا برای آنان خلق کند.

آدرس:

شعبه یک: چهارراه چنچنه شعبه دو: نیایش، نبش کوچه هشت شعبه سه: قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۳

شماره تماس: 07191010011

کافه رستوران گابریک؛ یکی از بهترین فست‌فودهای معروف شیراز

اولین چیزی که در گابریک نظر شما را جلب می‌کند، طراحی مدرن و خاص آن است. صندلی‌های چوبی و نور‌پردازی مناسب، فضای‌بسته آنجا را آماده صرف یک غذای دلنشین کرده‌است. فضای‌باز آن البته کمی سنتی‌تر است و گیاهان، آبشار و صدای شرشر آب محیط آرامش‌بخشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. همین ویژگی‌ها، گابریک را در لیست بهترین فست ‌فود های شیراز جای داده‌است. از جمله غذا‌های معروف آن می‌شود به استیک، میگو دریایی، سالاد سزار، استراگانوف‌ها، مرغ‌کنجدی و پیتزای خانواده اشاره کرد.

آدرس: 

بلوار دکتر حسابی (صنایع)، روبه‌روی پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه ٣۴

شماره تماس: ٣۶٢۴٨٠١۶ و ٣۶۵۴٨۵١۶-۰۷۱

ساعت کاری: 

12 تا 15 و 18 تا 1 بامداد

فست‌فود استریت لانژ از زیبایی‌های بهاران

بهترین فست ‌فود های شیراز

از زیبایی‌های محله بهاران شیراز،  کافه استریت لانژ است. کافه‌ایی سرزنده با دکوری مدرن و سبزرنگ که یکی از بهترین فست فود های شیراز است. محیط بیرون این کافه با گلدان و درختچه‌های خوش‌رنگ و معطر به‌تنهایی توانایی این را دارد که صبحی دل‌انگیز و یا عصری خاطره‌انگیز را برای شما خلق کند. در منوی متنوع این کافه، پاستاها، ساندویچ‌های پنینی، برگر، سالاد، صبحانه ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها را مشاهده خواهیدکرد. همه روزه از ساعت 9 تا 11 شب فرصت دارید تا به این کافه سربزنید، لحظاتی را به آرامش بگذرانید و از صرف غذا در این فست‌فود معروف شیراز حظ ببرید.

آدرس:

شیراز، معالی‌آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

رستوران هفت‌خوان در صدر بهترین فست ‌فود های معروف شیراز

هفت‌خوان هم مانند فست‌فود نمک، محیطی فراتر از یک رستوران دارد. هفت‌خوان را می‌شود به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی شیراز نام برد. این رستوران، هفت بخش متفاوت دارد که در هر بخش منویی متفاوت سرو می‌شود. بر همین اساس امکان ندارد کسی ناراضی از آنجا خارج شود. موسیقی زنده هفت‌خوان نیز به زیبایی فضای آن افزوده‌ و آنجا را به یکی از بهترین فست‌فود های معروف شیراز تبدیل کرده‌است.

هفت‌خوان از 5 رستوران و دو کافی‌شاپ تشکیل شده‌است. خوان اول آن، رستوران سنتی فرود با انواع غذاهای ایرانی به‌همراه موسیقی زنده است. خوان دوم، رستوران سیندخت با غذاهای مدیترانه‌ای و استیک است. خوان سوم، فودکورت بلیا که در آن انواع فست‌فود سرو می‌شود. خوان چهارم کافی‌شاپ زریر، که در آن انواع نوشیدنی و کیک سرو می‌شود. خوان پنجم، رستوران نوفل که با انواع غذاهای ملل چشم به راه شما است. خوان ششم، کافی‌شاپ گیسیا با انواع نوشیدنی قرار دارد. خوان هفتم، رستوران باربیکیو گرسیوز در بام مجموعه که انواع خوراک‌های کبابی، مرغ، برگر و… را ارائه می‌کند. هر خوان از رستوران هفت‌خوان خود به‌تنهایی می‌تواند در لیست برترین فست‌فودهای شیراز قرار بگیرد.

آدرس:

بلوار قرآن، نبش کوچه هفدهم

تماس: 0712280000

کافه رستوران گرتا

کافه رستوران گرتا

در بین طرفداران فست‌فود کم‌تر کسی است که تعریف پاستاهای خوش‌مزه گرتا را نشنیده باشد. کافه گرتا در معالی‌آباد واقع شده‌است و به‌علت فضای دو طبقه و لوکس خود همچنین سرو پیتزا و پاستا‌های بسیار درجه‌یک همیشه شلوغ است. منوی خاص و خوش‌مزه آن سبب شده‌است تا گرتا در لیست بهترین فست‌ فود های شیراز به‌شمار بیاید. در این کافه، تنوع غذایی بالا، کیفیت و قیمت مناسب و برخورد کارکنان عالی است.

آدرس: 

معالی‌آباد، انتهای خیابان دوستان

ساعت کاری: از 8 تا 24

فست‌فود شن؛ یکی از پرافتخارترین‌ها

فست‌فود شن یکی از فست‌فود‌های نام‌آشنا و پرافتخار شیراز است. این رستوران نیز یکی از بهترین فست ‌فود های شیراز است. از افتخارات این فست‌فود می‌توان بهترین مجموعه‌ غذایی شیراز سال 1398، بهترین پیتزا آمریکایی شیراز سال 1397 و بهترین فست‌فود شیراز در سال 1396 را نام برد. در این فست‌فود انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، دیش‌فود و سالاد سرو می‌شود.

آدرس: 

شیراز، معالی آباد، انتهای دوستان

 تماس: 09359506235

ساعت کاری: از ساعت 2 ظهر الی ۱ بامداد

فست‌فود پینوپینو

بهترین فست ‌فود های شیراز

پینو‌پینو یکی از فست‌فودهای با اصالت شیراز است که در بین شیرازی‌ها هم طرفداران بسیاری دارد. این فست‌فود در شهرهای دیگر هم شعب دارد. پینوپینو به پیتزاهای متفاوت خود معروف است و علاوه‌بر آن، انواع برگر، ساندویچ و سوخاری نیز در منویش یافت می‌شود. پینوپینو نیز یکی از بهترین فست ‌فود های شیراز است که شهرت بسیار بالایی دارد.

آدرس:

شعبه ۱: ستارخان، مجتمع تجاری بهاران
شعبه ۲: قصر دشت، حدفاصل سه راه فلسطین و چهارراه ملاصدرا
شعبه ۳: گلستان، فلکه اول
شعبه ۴: فلکه گاز شیراز

ساعت کاری: 11 صبح تا 12 شب

شماره تماس: 071-32285980

کافه رستوران ژو؛ یکی از بهترین فست ‌فود های همه فن حریف شیراز

ژو نیز از آن دست رستوران‌های همه‌فن‌حریف است. رستوران ژو یکی از بهترین فست ‌فود های معروف شیراز است که هم مناسب صرف عصرانه یا استراحت نیمروزی است و هم مناسب صرف صبحانه، شام یا ناهار در کنار خانواده و دوستان. در فضای آرامش‌بخش این کافه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود، نوشیدنی و صبحانه ایرانی و فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: 

ستارخان، بین کوچه ۶ و ۸

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 1 بامداد

شماره تماس: 071-36266533

فست‌فود ونتو

فست‌فود ونتو

اولین چیزی که در فست‌فود ونتو جلب‌توجه می‌کند، سبک چیدمان و معماری ایتالیایی آن است. این فست‌فود یکی از رستوران‌های ایتالیایی پرطرفدار و از بهترین فست ‌فود های شیراز است که در آن انواع غذاهای آمریکایی نیز سرو می‌شود. البته پیتزای سرآشپز ونتو مشهورترین غذا آن در منو است که خواهان زیادی دارد. نام ونتو برگرفته از نام استان ثروتمند ونتو در ایتالیا است.

آدرس: 

شیراز، خیابان محلاتی

ساعت کاری: 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس: 071-32296063

جمع‌بندی

شیراز مجموعه‌ای از بهترین‌ها است. در این شهر می‌توانید از بهترین باغ‌های تاریخی، موزه‌ها، مساجد و بازارهای قدیمی مشهور دیدن کنید. برترین آثار صنایع‌دستی جهان را بیابید و صبحانه، ناهار و شام خود را در بهترین و باکیفیت‌ترین فست ‌فود های شیراز صرف کنید. پکیج کامل از هرچه که از یک مقصد گردشگری انتظار می‌رود را در شیراز می‌توان یافت. اما در این‌میان، رستوران‌ها و فست‌فودها به‌علت علاقه گردشگران به صنعت غذا و خوراکی بیش‌تر به چشم می‌آید و ما تلاش کردیم تا در این مقاله بهترین‌های آن‌ها در شیراز را به شما معرفی کنم. یادتان باشد که در کنار لذت بردن از فست‌فودها و رستوران‌های مدرن شیراز حتماً یک‌سر هم به رستوران‌های سنتی این شهر بزنید و کلم‌پلو معروف شیرازی را نوش‌جان کنید.

نظرات کاربران