شیرینی فروشی های شیراز

10 تا از معروف‌ترین شیرینی فروشی های شیراز؛ به خوشمزگی مسقطی!

بوتیک شیرینی فنسی، شیرینی کامران، قنادی آلما، شیرینی فروشی کارن و چند قنادی دیگر همگی از بهترین و معروف‌ترین شیرینی فروشی های شیراز هستند که طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها را پاسخ می‌دهند. چه شیرینی تر دوست داشته باشید چه خشک و حتی چیز کیک، در شیرینی فروشی های شیراز که در ادامه معرفی می‌کنیم بهترین کیفیت را در کنار تنوع بالا پیدا خواهید کرد. بیایید با بهترین قنادی‌های شیراز بیشتر آشنا شویم.

تور شیراز با سه کلیک خوبه! 

کافه قنادی فنسی؛ از متنوع‌ترین شیرینی فروشی های شیراز

کافه قنادی فنسی

کافه قنادی فنسی شیراز همان شیرینی فروشی‌ای است که عاشقش می‌شوید و می‌شود پاتوق همیشگی‌تان. اگر قرار باشد تنها یکی از شیرینی فروشی های شیراز را معرفی کنیم که در سفرتان به آن سر بزنید یا برای خرید شیرینی مراسم‌ها به آن سفارش بدهید قطعا فنسی خواهد بود. در کافه قنادی فنسی می‌توانید کیک مراسم با طرح دلخواهتان، کوکی، کاپ کیک، کرم تارت، ماکارون‌های رنگی، باقلوا، دسر و شیرینی نوستالژیک عید را سفارش بدهید. 

در کافه قنادی فنسی کیک‌ها و شیرینی‌ها به سبک خانگی و بدون مواد نگهدارنده تهیه می‌شود. از طریق سایت قنادی فنسی می‌توانید سفارش‌تان را به صورت آنلاین ثبت کنید و درب هتل یا منزل تحویل بگیرید. تحویل سفارش‌ها به سه روش امکان‌پذیر است: تحویل در یکی از شعب کافه قنادی فنسی توسط خودتان، ارسال توسط ماشین حمل کیک و ارسال توسط آژانس. پرفروش‌ترین محصولات این شیرینی فروشی کیک‌های فوندانت و خامه‌ای است. 

آدرس شعبه 1: شیراز، معالی‌آباد، بهاران، پلاک 45.

آدرس شعبه 2: شیراز، ابریشمی، نبش کوچه 6.

ساعت کاری: 9 تا 22

شماره تلفن: 07136255455

اینستاگرام: fancysweetboutique@

سایت: fancysweet.love

شیرینی کامران

شیرینی کامران

شیرینی‌فروشی کامران یکی دیگر از شیرینی فروشی های شیراز است که هم قدیمی است هم کیفیت شیرینی‌هایش را مانند سال‌های اولیه کارش حفظ کرده است. برای نوش جان کردن یک شیرینی فنجانی تازه و کلوچه مسقطی باید به شیرینی کامران در خیابان قصردشت بروید. شیرازی‌ها برای خرید سوغاتی به کامران می‌روند و چند جعبه از کلوچه مسقطی آن را به عنوان سوغات شیراز به دوستان غیر شیرازی هدیه می‌دهند.

از دیگر شیرینی‌های سنتی کامران می‌توانیم به کلوچه عسل و پسته، مسقطی لقمه‌ای، کلوچه مسقطی گردویی و کلوچه نارگیلی اشاره کرد. یادتان باشد که قنادی کامران بین شیرازی‌ها به کیفیت عالی کلوچه‌ها و شیرینی‌های سنتی معروف است.

آدرس شعبه 1: شیراز، قصردشت، روبروی کوچه 78.

آدرس شعبه 2: شیراز، مشیر غربی، روبروی اداره برق.

ساعت کاری: 7:30 تا 22

شماره تلفن شعبه 1: 07136277064

شماره تلفن شعبه 2: 07132355924

سایت: shirinikamran.ir

اینستاگرام: shirini_kamran_shirazz@

قنادی آلما

قنادی آلما

سومین مورد از فهرست شیرینی فروشی های شیراز قنادی آلما است. آلما در منطقه 6 یعنی معالی‌آباد شیراز واقع شده است و به پارک ملت بسیار نزدیک است. مشتریان آلما می‌گویند آلما یکی از بهترین شیرینی فروشی های شیراز است چون هم کیفیت و طعم شیرینی‌ها عالی است هم دکوراسیون داخلی فروشگاه به روز است و هم خدمات و قیمت مناسب است. 

در شیرینی فروشی آلما می‌توانید بهترین شیرینی تر، خشک و انواع کیک خامه‌ای و فوندانت را تهیه کنید. شیرینی سنتی و لوازم تولد را هم به این فهرست اضافه کنید. بنابراین برای برگزاری مراسم تولد و یا جشن جای نگرانی نیست چون آلما بهترین لوازم تولد و کیک‌ها را دارد. همچنین می‌توانید سفارش را به صورت غیرحضوری ثبت کنید. برای سفارش تلفنی با شماره 07136233362 تماس بگیرید. 

آدرس: شیراز، خیابان معالی‌آباد، روبروی بوستان ملت، نبش کوچه ۲۹

ساعت کاری: –

اینستاگرام: shiraz_shirini_alma@

شیرینی فروشی لطفعلی‌خان زند

شیرینی فروشی لطفعلی‌خان زند

قنادی لطفعلی‌خان زند یکی دیگر از شیرینی‌فروشی‌های شیراز است که در خیابان لطفعلی‌خان شیراز واقع شده است. بعد از گردش در خانه قوام و زینت‌الملوک می‌توانید چند دقیقه در خیابان لطفعلی‌خان پیاده‌روی کنید و خودتان را به شیرینی سرای لطفعلی‌خان برسانید و کمی شیرینی سنتی یا تر و حتی شیرینی خشک بخرید و نوش جان کنید. شیرینی سرای لطفعلی‌خان یکی از اولین شیرینی فروشی های شیراز است که توانسته است کیفیت همیشگی‌اش را حفظ کند و کیک و شیرینی‌های خوشمزه تهیه کند. 

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی‌خان زند، بعد از کوچه نصیری. 

ساعت کاری: –

اینستاگرام: –

خرید شیرینی‌های سنتی شیراز از یوخه‌پزی شکرانه

شیرینی‌های سنتی شیراز از جمله نان یوخه و مسقطی شهرتی جهانی دارد. نان یوخه شیراز از معروف‌ترین سوغاتی‌های شیراز است که با خمیری نازک تهیه می‌شود و در هر لایه آن پودر قند و دارچین گذاشته می‌شود تا طعم شیرینی به آن بدهد. روی نان یوخه را با پودر نارگیل، پودر پسته و خلال بادام تزیین می‌کنند. 

از طرفی کلوچه مسقطی یکی دیگر از سوغاتی‌های شیراز از نوع شیرینی است. در یوخه‌پزی شکرانه مسقطی را با مواد اولیه سالم از جمله نشاسته، آب، روغن و شکر تهیه می‌کنند. بهترین مسقطی و کلوچه مسقطی را در یوخه‌پزی شکرانه خواهید یافت. 

اگر قصد خرید سوغات‌های اصیل شیرازی را دارید مستقیم سراغ یوخه‌پزی شکرانه در خیابان انقلاب بروید. علاوه بر یوخه و مسقطی می‌توانید از انواع نان شیرینی سنتی، باقلوا و شیرینی‌های سنتی سایر استان‌ها لذت ببرید. این‌جا تمام شیرینی‌ها با عشق تهیه می‌شود. 

آدرس: خیابان نادر، حد فاصل ذوالانوار، نبش کوچه ۶، یوخه پزی و نان و شیرینی سنتی شکرانه

ساعت کاری: 11 تا 22

اینستاگرام: shokraneh.youkheh@

قنادی رضا

قنادی رضا

تاریخچه شیرینی رضا بسیار جالب است. حدود 60 سال پیش این شیرینی‌فروشی کارش را با پخت مسقطی شروع کرد و حالا تبدیل به یکی از بهترین شیرینی فروشی های شیراز شده است. در قنادی رضا می‌توانید کیک، شیرینی تر و خشک را با بالاترین کیفیت تهیه کنید. علاوه بر آن شیرینی‌های سنتی شیراز نیز در این قنادی تهیه می‌شود. یادتان باشد که شیرینی ناپلئونی و نان خامه‌ای قنادی رضا در شیراز معروف است. پس اگر در شیراز خانه اقوام دعوت هستید و می‌خواهید یک جعبه شیرینی با کیفیت بخرید سراغ قنادی رضا یکی از بهترین شیرینی فروشی های شیراز بروید. 

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین (باغ شاه)، بین هدایت و معدل.

ساعت کاری: –

شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۳۳۱۶۲۱_۰۷۱۳۲۳۳۶۲۱۶

اینستاگرام: reza.confectionery.shiraz@ 

شیرینی کارن

شیرینی کارن

شیرینی کارن در محله قصردشت شیراز واقع شده است و برای کسانی که محل زندگی یا هتل‌شان در نزدیکی قصردشت است گزینه خوبی خواهد بود. شیرینی کارن دو شعبه در شیراز دارد. نام شعبه دیگر این شیرینی‌فروشی VIP است. شعبه اول در خیابان قدوسی غربی و شعبه دوم یا VIP Cake در همان خیابان بعد از داروخانه دکتر حجت واقع شده است. 

پرطرفدارترین محصولات شیرینی فروشی کارن از فهرست بهترین شیرینی فروشی های شیراز عبارت است از؛ شیرینی اسکار، چیز کیک زعفرانی، کیک موکا، چیز کیک دبل، چیز کیک اوریو و کیک سه شیر وانیلی. 

آدرس شعبه 1: شیراز، خیابان قدوسی غربی، نبش کوچه 14.

آدرس شعبه 2: شیراز، خیابان قدوسی غربی، بعد از خیابان محلاتی، جنب داروخانه دکتر حجت. 

ساعت کاری: 10 تا 22

شماره تماس: 07136316240- 09058607008

اینستاگرام: vip_cakee@

نارمک؛ یکی از بهترین شیرینی فروشی های شیراز

شیرینی فروشی نارمک به خاطر تنوع بالای شیرینی و کیک بین شیرازی‌ها معروف شده است. شیرینی‌های تر و دسری از جمله شیرینی خامه‌ای نارنجکی و شیرینی فرانسوی از پرطرفدارترین شیرینی‌های نارمک است. همچنین شیرینی خشک، شیرینی سنتی، کیک یخچالی، کیک تولد خامه‌ای و نبات یزدی از دیگر محصولات شیرین این قنادی است. 

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران، قبل از کوچه ۶۲، ایستگاه 2 زرهی، شیرینی نارمک.

ساعت کاری: 11 تا 22

شماره تلفن: 07138220108 

اینستاگرام: narmak.confectionery@

شیرینی کاج

شیرینی کاج

یکی دیگر از شیرینی فروشی های شیراز که هم کیفیت بالایی را ارائه می‌کند هم توانسته است میان شیرازی‌ها معروف شود شیرینی کاج است. مشتریان شیرینی فروشی کاج معتقدند این شیرینی فروشی نسبت به قیمت خوب و مناسب، کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین کیک‌های تولد شیرینی فروشی کاج به خاطر مغز کیک خوشمزه و پُر و پیمانش معروف است و طعم و مزه عالی دارد.

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران، ایستگاه 3 زرهی، شیرینی کاج.

ساعت کاری: 11 تا 22

شماره تلفن: 07138439529

اینستاگرام: kaj_pastry@

شیرینی تمشک

شیرینی تمشک

شیرینی تمشک در فرهنگ‌شهر شیراز واقع شده است و یکی دیگر از بهترین شیرینی فروشی های شیراز است که توانسته است اعتماد شیرازی‌ها را و سایر مشتریان را جلب کند. این قنادی نیز مانند سایر گزینه‌های فهرست بهترین شیرینی فروشی های شیراز طرفداران خاص خودش را دارد. 

در قنادی تمشک می‌توانید انواع شیرینی عید، شیرینی سنتی شیراز، شیرینی تر و خشک و کیک تولد با طراحی‌های مختلف را تهیه کنید.

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر، روبروی دادگاه، شیرینی سرای تمشک.

ساعت کاری: 10 تا 22

شماره تلفن: 07136327010

اینستاگرام: shirini_tameshk_shiraz@

کدام شیرینی فروشی؟

چه ساکن شیراز باشید چه مسافر این شهر شکرریز به هر حال ممکن است بخواهید یک جعبه شیرینی تازه بخرید. چه وقتی که جایی دعوت هستید چه برای مصرف شخصی. پس فهرست بهترین شیرینی فروشی های شیراز در انتخاب کمکتان خواهد کرد. در این مقاله سعی کردیم بهترین قنادی‌های شیراز را از نظر کیفیت و تنوع شیرینی بررسی کنیم. کامتان شیرین. 

نظرات کاربران