سفر انفرادی به دبی

برای سفر انفرادی به دبی برنامه ریزی کنید!

اگر قصد سفر انفرادی به دبی دارید، راهنمای سفر انفرادی ما به دبی شامل: برنامه سفر، دیدنی ها و کارهایی که باید در دبی انجام دهید، نحوه رفت و آمد به فرودگاه، محل اقامت، غذاخوری، تورها و نحوه رفت و آمد را دنبال کنید زیرا دبی یکی از جذاب ترین مقاصد برای گردش است.

رزرو تور اروپا

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

آیا دبی برای مسافران انفرادی امن است؟

سفر انفرادی به دبی

دبی یک شهر جهانی با ملیت های متعدد است که در چند سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. سفر انفرادی به دبی امن است و این شهر پر زرق و برق برای تعطیلات عالی است. در بسیاری از هتل ها می توانید تا سحرشب نشینی کنید و جشن بگیرید و هر آنچه که بخواهید در این شهر موجود است. در اینجا نیازی به پوشاندن کل بدن نیست زیرا می توانید هر چیزی بپوشید (به خصوص اگر اماراتی نیستید). سفر انفرادی به دبی برای مجردها دوست داشتنی است. در اینجا احساس تنهایی نخواهید کرد و می توانید به تنهایی در رویدادهای مختلف شرکت کنید و احساس رضایت کنید.

بخوانید: راهنمای سفر به دبی؛ شهر برج‌ها و زیبایی‌های بی‌پایان

بهترین زمان برای سفر انفرادی به دبی چه زمانی است؟

به دلیل موقعیت کویری، دبی مقصدی برای تمام طول سال است، اما آب و هوا ممکن است در ماه های زمستان تغییر کند. با تابش مداوم آفتاب در طول سال، آب و هوای دبی در زمستان گرم و مطبوع و در بهار و پاییز گرم است. ماه های تابستان در دبی  بسیار گرم است بخصوص در ماه های جولای و آگوست، دمای هوا به بیش از 40 درجه سانتی گراد می رسد، بنابراین از گشت و گذار بین ساعت 12 تا 15 که گرم ترین زمان روز است خودداری کنید و در عوض به مراکز خرید مجهز به تهویه مطبوع  بروید.

پاسپورت دومینیکا

دسامبر تا مارس بهترین و پر جنب و جوش ترین دوره برای سفر انفرادی به دبی با بسیاری از جشنواره ها و رویدادهای ورزشی است و به الطبع همه چیز بسیار گران است. قیمت ها در پاییز (اکتبر تا نوامبر) و بهار (آوریل تا می) معقول تر است، اما تابستان (ژوئن تا سپتامبر) زمانی است که قیمت ها واقعا کاهش می یابد.

چرا سفر انفرادی به دبی را توصیه میکنیم؟

سفر انفرادی به دبی

در سفر انفرادی به دبی سواحل باشکوه، آسمان‌خراش‌های آینده‌نگر و نور خورشید در تمام طول سال را تجربه کنید. از زمان کشف نفت در امارات متحده عربی در دهه 1960، دبی به سختی ساخت و ساز شهری و توسعه را دنبال کرد و سعی کرد هر کاری را که بقیه دنیا می توانند انجام دهند بهتر انجام دهد. از بلندترین ساختمان جهان گرفته تا جزایر ساخت دست بشر به شکل کره زمین، زمین گلف میلیونرها، اهرام، آکواریوم های غول پیکر، جزیره نخل و اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه (اسکی دبی در مرکز خرید قرار دارد). دبی به معنای واقعی کلمه تمام نقاط توریستی مورد نیاز شما را دارد.

بخوانید: گردشگری درمانی دبی؛ فصل جدیدی از بهبود و سلامت

با فرودگاه دبی آشنا شوید

فرودگاه اصلی دبی فرودگاه بین المللی دبی است که یکی از شلوغ ترین فرودگاه های بین المللی در جهان است. این فرودگاه به عنوان یکی از خطوط هوایی بزرگ شناخته می شود و قطب شرکت هواپیمایی امارات است.

رزرو تور دبی

   تاکسی سریع ترین راه رسیدن از فرودگاه به شهر در سفر انفرادی به دبی است و برای یک سفر 30 دقیقه ای حدود 100 درهم هزینه دارد. تاکسی ها به صورت 24 ساعته از ترمینال در دسترس هستند. مترو ارزان ترین راه است و 10 درهم هزینه دارد. هر 10 دقیقه از ترمینال 3 حرکت می کند و 42 دقیقه طول می کشد.

خط 10 اسکای باس 15 درهم هزینه دارد و تقریباً 1.5 ساعت طول می کشد. ایستگاه های اتوبوس جلوی هر دو ترمینال هستند و هر 10 دقیقه یکبار بین ساعت 6 صبح تا 10 شب حرکت می کنند.

محل اقامت شما در سفر انفرادی به دبی کجاست؟

سفر انفرادی به دبی

دبی منحصر به فرد و پر از هتل های درجه یک است، به دلیل وجود هتل های مجلل  مانند برج العرب به عنوان یک هتل 7 ستاره، ممکن است فکر کنید که اقامت در اینجا کمی گران است، اما دبی هتل های زیادی برای انتخاب دارد. ازهتل های  3 ستاره در منطقه دیره تا هتل های 5 ستاره لوکس دبی در امتداد ساحل جمیرا، پالم یا دبی مارینا

   کسانی که بودجه کمی دارند و می خواهند صرفه جویی کنند نیز می توانند اقامتگاه ارزان پیدا کنند. هاستل های زیادی در دبی وجود دارد که اقامتگاه های مختلط و خصوصی را ارائه می دهند. اگر گزینه های خود پذیرایی را در سفر انفرادی به دبی ترجیح می دهید، آپارتمان ها و هتل های آپارتمانی نیز پیدا خواهید کرد که عموما دارای سالن های ورزشی و استخرهای شنا هستند.

Airbnb Dubai شما را با مردم محلی دبی مرتبط می کند و می تواند گزینه ارزان تری نسبت به اقامت در هتل ها باشد. علاوه بر این، فرصت ملاقات با مردم محلی را نیز خواهید داشت.

هتل آپارتمان ساوی سنترال

این آپارتمان ها در مرکز شهر دبی واقع شده اند و دارای آشپزخانه، مرکز بهداشت و سالن بدنسازی می باشند. علاوه بر این، سرویس اتاق نیز ارائه میدهد.

هتل شانگری لا

هتلی شیک و پر زرق و برق با کارکنان خوش برخورد. شانگری لا دبی با اتاق های استاندارد و چشم اندازهای خیره کننده از جمله دولوکس توئین یا کینگ با منظره دریا، کینگ یا دولوکس توئین با منظره برج خلیفه و یک صبحانه عالی، اقامتی عالی را برای شما تضمین می کند.

 آمواج روتانا، جمیرا

اگر به دنبال ساحل، خرید و آشپزی در سفر انفرادی به دبی هستید، روتانا انتخابی مناسب است. این هتل دبی با 6 رستوران در محل و نزدیک به ساحل عالی است. اتاق‌های کلاسیک دوقلو یا کینگ با منظره دریا را انتخاب کنید.

هتل هنر XVA

هتل هنر XVA

هتل XVA Art که مورد علاقه هنرمندان و متصدیان نمایشگاه سالانه هنر دبی است، در اطراف حیاط خانه بازسازی شده قرن نوزدهمی خانواده صدیقی واقع شده است، تاجران برجسته ای که به فروشندگان رولکس امارات تبدیل شده اند. اتاق های طبقه دوم خانه با بادگیرهای سنتی تزئین شده است. کافه گیاهی در فضای باز آن که به عنوان مکان مورد علاقه برای غذا خوردن در در سفر انفرادی به دبی مورد استقبال قرار می گیرد، پاتوقی برای مسافران مستقل و افراد خلاق ساکن است که لیموناد نعناع، سالاد، سوپ و کیک پنیر سرو می کند. یک مسیر دویدن در امتداد نهر دبی وجود دارد و هتل خدمات اسپا و مراکز تناسب اندام نیز ارائه می دهد.

دارالمصیاف

 یک هتل بوتیک آرام در انتهای یک ساحل شنی سفید، به دور از شلوغی  که در مجموعه وسیع استراحتگاه‌های ساحلی مدینه جمیرا و بازار خرید واقع شده است . همه چیز در امتداد خط ساحلی خلیج فارس در شبکه ای از کانال های  به سبک ونیزی و یک شهر سنتی عربی ساخته شده است. اتاق‌ها و 29 خانه حیاط‌دار دو طبقه که با پیاده‌روی روی پلهای چوبی و قایق قابل دسترسی هستند، معماری سنتی بادگیر و حال‌وهوای آرام اسپای مشترک  را دارند.  ساحل پشت هتل به اندازه‌ای بزرگ است که مهمانان بتوانند حریم خصوصی پیدا کنند، و مناظر عصرانه از تراس می‌تواند مسحورکننده باشد.

رستوران های بی شمار در سفر انفرادی به دبی

غذا خوردن در بیرون از خانه یکی از لذت های  سفر انفرادی به دبی است و انواع غذاها متناسب با هر سلیقه، سبک و بودجه ای در رستوران های بی شماری سرو می شود. اگر در بهترین رستوران ها میز رزرو می کنید، قبل از ساعت 20:30 میز رزرو نکنید. چون تنها غذا خواهید خورد. اعراب شام را دیر می خورند (از ساعت 10 شب به بعد)،

سفر انفرادی به دبی

کباب مخصوص الاستاد:  یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های دبی است، غذاهای اصیل ایرانی سرو می کند. در نزدیکی بازار مینا، بر دبی واقع شده است. این رستوران که به خاطر کباب های اصیل خود مشهور است، تمام انواع کباب خود را با قیمت مناسب ارائه می دهد. بنابراین، اگر شما از افرادی هستید که پس از گشت و گذار و خرید در سفر انفرادی به دبی می خواهید طعم غذاهای ایرانی را بچشید ، می توانید برای یک غذای خوشمزه و مقرون به صرفه به کباب مخصوص استاد بروید!

Amaseena

 این رستوران زیبا در هتل ریتز کارلتون جمیرا دبی واقع شده است. یکی از رستوران های محبوبی که در منطقه دبی مارینا خواهید یافت، غذاهای خوشمزه و اصیل عربی را سرو می کند.

دکور و محیط رستوران کاملاً نفس گیر است. صاحبان آن چادرهایی به سبک بادیه نشین برپا کرده اند که بازدیدکنندگان به آنجا می آیند و از غذاها لذت می برند. فراموش نکنید، چادرها در زیر آسمان نگهداری می شوند، که تجربه صرف یک وعده غذایی  در سفر انفرادی به دبی را منحصر به فرد و جذاب تر می کند!

رستوران کروز نهر دبی

یک وعده شام در کروز نهر دبی قطعا یک تجربه اصیل و زیبا برای شما خواهد بود. شما می توانید در حین قایقرانی بر روی آب های آرام و زیبای نهر، غذاهای مختلف را از سراسر جهان بچشید! غذاهای خوشمزه و همچنین گشت و گذار در یکی از خیره کننده ترین مکان های دبی . شما هیچ تجربه ای همسان با این تجربه در سفر انفرادی به دبی نخواهید داشت، هم از نظر غذاهای خوشمزه ای که می خورید و هم از نظر مهمان نوازی و محیط! چیزی که این وعده شام را به یک وعده غذایی نسبتاً خاص تبدیل می کند، منظره ساختمان های زیبای بلند آسمان است که در نورها غوطه ور شده اند و انعکاس آنها بر روی آب شفاف نهر می افتد.

Al Mallah

Al Mallah

در منطقه شلوغ ساتوا واقع شده است، برخی از مردم محلی این رستوران را «قدمت دبی» می نامند،  این رستوران یکی از معتبرترین رستوران هایی است که غذاهای لذیذ لبنانی سرو می کند.الملاح  به دلایل زیادی معروف است، یکی از آنها رول های شاورما آنهاست که با گوشت چرخ کرده، مرغ یا بره، گاهی اوقات هر دو، پیچیده شده در یک نان داغ عربی همراه با مقدار زیادی سبزیجات سالم، سس، ادویه و خامه تهیه می شوند!

گشت و گذار در دبی با وسایل نقلیه عمومی

دبی دارای زیرساخت های توریستی عالی با سیستم متروی ارزان، تاکسی های مقرون به صرفه و تعداد زیادی تورهای خودراهنما است.  سفر انفرادی به دبی با وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان است. اتوبوس ها اغلب از فرودگاه به سمت ایستگاه اتوبوس دیره حرکت می کنند  اما شبکه اتوبوسی گسترده ای نیزداخل دبی  وجود دارد. اتوبوس hop on hop off شما را به شهر قدیمی و بازگشت به شهر جدید می برد و راهی عالی برای رسیدن به مقصد است.

یک سرویس اتوبوس عمومی با تهویه مطبوع در امتداد جاده ساحلی جمیرا رفت و آمد می کند. خط 8 مسیر خوبی برای دیدن برخی از مناظر است یا می توانید از تراموا دبی که به ساحل جمیرا می رود استفاده کنید. استفاده از مترو دبی نیز آسان است. بیشتر ایستگاه ها بالای زمین هستند، بنابراین راه خوبی برای دیدن شهر است. خط قرمز شما را به مرکز شهر دیره می برد. هزینه ایاب و ذهاب در دبی از 4 درهم می باشد و بلیط باید نول کارت باشد که در تراموا و اتوبوس نیز استفاده می شود.

برخی از هتل ها حمل و نقل رایگان دبی را به منطقه خرید ارائه می دهند، اکثر مردم در دبی تاکسی می گیرند و شما می توانید از تاکسی متر دبی  در سفر انفرادی به دبی استفاده کنید. همچنین Uber ،  برنامه اینترنتی که در آن از تلفن همراه خود درخواست سفر کرده و از طریق برنامه پرداخت می کنید در دبی وجود دارد.

ماه های زمستان، با دمای کمی خنک تر، زمان فوق العاده ای برای قدم زدن در خیابان ها و گشت و گذار در پارک های دبی است. در آبراه ها  استفاده از قایق های چوبی  که دائماً از نهر دبی عبور می کنند برای سفر بین محله های قدیمی دیره و بر دبی سرگرم کننده هستند، به خصوص اگر در حال کاوش در بازارهای تاریخی و اسکله هستید.

بخوانید: تجربه ای فوق‌العاده و راحت با راهنمای حمل و نقل دبی 2023

در سفر انفرادی به دبی از خرید لذت ببرید

سفر انفرادی به دبی

هر ساله گردشگران زیادی برای خرید به دبی سفر می کنند. می توانید یک هفته را صرف گشت و گذار در خیابان ها و فروشگاه های بزرگ کنید و از طراحان مد خرید کنید. بسیاری از مراکز خرید شاتل رایگان به هتل های اصلی ارائه می دهند، همچنین می توانید از اتوبوس های هاپ آف استفاده کنید، اما ابتدا باید بلیط یک روزه رزرو کنید.

از دبی فستیوال مال گرفته تا مرکز خرید امارات یا ابن بطوطه مال (بزرگترین مرکز خرید دبی)، بهترین مکان ها را برای خرید در سفر انفرادی به دبی کشف کنید. فقط مغازه های مد نیستند که در مراکز خرید پیدا خواهید کرد، بلکه  چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد.

دبی مال

دبی مال یک مرکز خرید پر از شگفتی های جذاب است که سالانه 75 میلیون بازدید کننده دارد. با 1200 فروشگاه، بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان با بیش از 33000 حیوان آبزی، مجسمه هایی که از یک آبشار توهم شیرجه می زنند و اگر به یکی خیره شوید بقیه ناپدید می شوند! ، پیست اسکیت روی یخ و نمایش فواره ها شما را شگفت زده خواهد کرد. دبی شگفت انگیز را باید دید.

بازار طلا

دبی عمدتاً به خاطر طلای خود شناخته شده است و بازارهای طلا را می توان در مراکز خرید یا منطقه دیره یافت، بازار طلا همه چیز را از النگو و زنجیر وارداتی بسیار مقرون به صرفه گرفته تا جواهرات صدها هزار دلاری ارائه می دهد. بیشتر طلاهای موجود 22 عیار است، اگرچه قطعات طلای سفید، نقره و پلاتین نیز موجود است. جذابیت اصلی این بازار در سفر انفرادی به دبی این است که جواهرات دارای ضمانت کامل هستند و تمام طلا و جواهرات گرانبها که در اینجا فروخته می شود در مقابل خریدار وزن شده و قبلا تست و علامت گذاری شده اند و بدین ترتیب از خلوص فلز اطمینان حاصل می شود

سوق ادویه

 بازار ادویه دبی یک بازار سنتی است که در دیره و نزدیک بازار معروف طلا واقع شده است. این بازار که در کوچه‌های خیابان بانیاس قرار دارد، کوچک است و اگر به دنبال آن نباشید، به راحتی ممکن است بازار ادویه را از دست بدهید. اگر به دنبال ادویه جات هستید، از هل گرفته تا زیره، زردچوبه تا جوز هندی و هر چیز دیگری که می خواهید، آماده چانه زدن باشید.

بخوانید: سافاری دبی؛ یک شب را در صحرا بگذرانید!

در آرامش بخش ترین سواحل شنا کنید و قدم بزنید :

ساحل جمیرا دبی

یکی از آرامش بخش ترین کارهایی که می توانید به تنهایی در دبی انجام دهید، گذراندن وقت در ساحل است. هیچ سفری به اینجا بدون فرو رفتن در آب های گرم دریا کامل نمی شود. بیشتر هتل ها ساحل خصوصی خود را دارند که می توانید برای ورود به آن هزینه پرداخت کنید. Laze در ساحل جمیرا دبی، جایی است که می توانید در سفر انفرادی به دبی در یکی از رستوران های متعدد آن در امتداد پیاده راه ساحلی غذا بخورید ،قدم بزنید یا شنا کنید .  اگرچه دریا آرام به نظر می رسد، اما مراقب جریان های قوی باشید.

 تماشای برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان کلاه از سرتان می اندازد !

برج خلیفه در مرکز شهر دبی بلندترین ساختمان جهان و یکی از نمادین ترین مناظر دبی است. در سال 2010 تا ارتفاع 830 متری در آسمان اوج گرفت. بازدیدکنندگان می توانند با آسانسور به طبقه 124 بروند و مناظر باورنکردنی را تجربه کنند. سکوی رصد دیگری حتی بالاتر، در طبقه 148 است که می توانید از عرشه رصد در ارتفاع 555 متری (یکی از دیدنی های دبی) منظره شگفت انگیزی از شهر داشته باشید.

 درمعروف ترین هتل 7 ستاره جهان از نوشیدنی تان لذت ببرید

دو شگفتی معماری به نشان دادن دبی روی نقشه کمک کردند: هتل برج العرب که شبیه بادبان یک کشتی در آب های خلیج فارس است و نخل جمیرا، مجمع الجزایری ساخته دست بشر که به شکل درخت خرمایی غول پیکر است.

اگر به دنبال مکانی درجه یک برای لذت بردن از نوشیدنی در سفر انفرادی به دبی هستید، به اسکای بار در معروف ترین هتل 7 ستاره جهان – برج العرب – بروید. این هتل منحصر به فرد که به شکل بادبان طراحی شده است، دارای یک لابی خیره کننده پر از رنگ های قرمز، طلایی و آبی سلطنتی است که به شما احساس  شاهزاده بودن را می دهد. نوشیدنی ها گران هستند، اما قطعا ارزش بازدید را دارد.

بخوانید: پیست اسکی دبی؛ تجربه‌ای بی‌نظیر در صحرای آرزوها!

ونیز کوچک دبی را از دست ندهید

سفر انفرادی به دبی

این ونیز کوچک در داخل خود دبی است، جایی که می توانید با قایق از طریق کانال آب دبی و آبراه های باریک به سمت بازار عرب بروید. یک راه منحصر به فرد برای رسیدن به ونیز کوچک، کالسکه ساحلی در امتداد ساحل شنی است. در طول روز می توانید در اینجا جت اسکی کنید یا قبل از خرید در دبی مارینا مال سوار قایق های بادبانی شوید. دبی مارینا رستوران ها و بارهای عالی دارد و در شب پر جنب و جوش است.

یکی از کارهایی که باید در دبی انجام دهید، پیوستن به یک سفر دریایی شبانه در امتداد نهر دبی است. اگرچه با نمایش های رقص شکم برای مسافران می تواند کمی توریستی باشد، اما با عبور از منطقه قدیمی و دور شدن از آسمان خراش ها و زندگی شهری، جنبه متفاوتی از دبی را خواهید دید. در سفر انفرادی به دبی یک بلیط اتوبوس پریمیوم هاپ آن هاپ آف بخرید که شامل یک سفر دریایی با قایق عربی نیز می شود..

پاس اکسپلورر دبی را بخرید

در سفر انفرادی به دبی ، به خرید پاس اکسپلورر دبی فکر کنید. تا 47٪ در 7 جاذبه برتر، از جمله یک تور اتوبوس هاپ-آن هاپ آف، صرفه جویی کنید. *

درموزه ال سیف به گذشته سفر کنید

اگر مسافر فرهنگی هستید، و از این همه مدرنیته خسته شده اید،  با بازدید از بخش قدیمی شهر به گذشته سفر کنید. این موزه داستان اولین مهاجران ایرانی و تاریخچه غواصی مروارید دبی را به شما می آموزد.

یکی از کارهای فرهنگی که باید در سفر انفرادی به دبی انجام دهید، بازدید از منطقه تاریخی الفهیدی ،روستای بادیه نشین است. یکی از قدیمی ترین مناطق امارات متحده عربی که نگاهی اجمالی به زندگی سنتی عشایری در دبی قبل از دهه  هفتاد دارد، با ساختمان های سنتی و کوچه های پر پیچ و خم مناسب  برای گم شدن.

مسابقه شتردوانی و شتر سواری را با هم تجربه کنید

مسابقه شتردوانی

اماراتی ها عاشق شترسواری و پیست ناد الشبا هستند، اما از آنجایی که شرط بندی ممنوع است، همه چیز در اینجا مشارکتی است ، به این معنی که اگر بخواهید می توانید خودتان شترسواری را تجربه کنید. برای دیدن مسابقه شتردوانی از اکتبر تا آوریل از دبی دیدن کنید.

صحرای دبی در یک قدمی شماست

اگر عاشق ماجراجویی در سفر انفرادی به دبی هستید و می‌خواهید از شهر فرار کنید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در دبی انجام دهید، رفتن به یک سافاری هیجان‌انگیز  4WD در صحرای دبی یا کواد سواری چهار چرخ و کاوش در تپه‌های شنی قرمز است.

بزرگترین مسجد دبی مسجد جمیرا

بزرگترین مسجد دبی و تنها مسجدی که به روی غیر مسلمانان باز است، مسجد جمیرا بر منطقه لوکس ساحلی مسلط است. ساختمان ماسه سنگ کرم رنگ با دو مناره باریک حدود 1200 نفر را در خود جای می دهد. اگرچه تاریخی به نظر می رسد، اما قدمت این مسجد تنها به اواخر دهه 1970 باز می گردد. یک تور یک ساعته با راهنما، بازدیدکنندگان را در فضای داخلی زرد کم رنگ و لاجوردی می برد. همانطور که تزئینات سقفی باشکوه را تحسین می کنید، از گرما و سر و صدای شهر نیز در سفر انفرادی به دبی دور خواهید بود.

در آخر

مکان های کمی به اندازه دبی، جهانی ترین شهر-امارات امارات متحده عربی جهان وطنی هستند. مخالفان ادعا می کنند که جدید بودن آن مصنوعی به نظر می رسد، با این حال دبی دارای تاریخ است و فرهنگ آن با سنت های بادیه نشین و مهمان نوازی عرب آمیخته شده است. علیرغم هجوم اخیر توسعه، همچنان کوچه‌ها و محله‌های کم ارتفاع را در میان پاساژهای خرید پر زرق و برق و آسمان‌خراش‌های درخشان خواهید دید. برای کسانی که وقت می گذارند و زیر پوست شهر می روند، سفر انفرادی به دبی جذاب و پویا است.

نظرات کاربران