جاهای دیدنی سنت تروپه؛ مقصدی جذاب و زیبا در فرانسه

جاهای دیدنی سنت تروپه؛ مقصدی جذاب و زیبا در فرانسه

در زمان‌های گذشته، سنت تروپه یک دهکده ماهیگیری با مناظر ساحلی زیبا و دریای لاجوردی درخشان بود. با گذشت زمان و به‌خصوص در اوایل قرن بیستم، هنرمندان زیادی جذب این مکان شدند. خبر این مکان منحصربه‌فرد خیلی سریع به وسعت 15 کیلومتر مربع در سراسر جهان پخش شد و در نهایت در سطح بین‌المللی جذابیت پیدا کرد. در نهایت این مکان تبدیل به شهری شد که اکنون به‌خاطر تفریحات شبانه، زرق‌وبرق و جذابیتش شهرت دارد. جایی که زمانی قایق‌های ماهیگیری در خلیج پراکنده بودند، اکنون قایق‌های تفریحی پرزرق‌وبرق در زیر نور خورشید می‌درخشند. جاذبه ‌های دیدنی سنت تروپه بسیار زیاد است و پیاده‌روی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، خرید کردن، رقصیدن در شب و خوردن غذاهای بی‌نظیر از جمله تفریحاتی است که در این مکان می‌توان انجام داد. در ادامه مقاله شما را با جاهای دیدنی سنت تروپه و تفریحات آن آشنا می‌کنیم.

Tour europe

برای رزرو بهترین تور اروپا، سه کلیک همراه شماست!

چگونه به سنت تروپه برویم؟

جاهای دیدنی سنت تروپه

سنت تروپه در شبه‌جزیره کوت قرار داشته و به‌واسطه بزرگراه شلوغی که در طول شهر ریویرای فرانسه قرار دارد می‌توان به مقصد رسید. اگرچه این شهر فرودگاه ندارد اما می‌توانید ابتدا به فرودگاه مارسی پروانس بروید که پس ‌از آن باید با ماشین تا سنت تروپه حدود 144 کیلومتر را طی کنید. همچنین می‌توانید به فرودگاه نیس کوت دازور بروید و بعد از آن با ماشین تا سنت تروپه حدود 108 کیلومتر را رانندگی کنید. همچنین شما  می‌توانید از طریق دریا به سنت تروپه برسید. در طول سال کشتی‌ها با Bateaux Verts از شهر نزدیک سنت ماکسیم و پورت گریمو حرکت می‌کنند. سفر با قایق نیز 15-25 دقیقه طول می‌کشد و هزینه برگشت آن کمتر از 17 دلار است. اگر برای سفر به سنت تروپه راه‌های آبی را انتخاب کنید، در طول مسیر می‌توانید از مناظر زیبا و شگفت‌انگیز لذت ببرید. حتما به این شهر سفر کرده و از جاهای دیدنی سنت تروپه بازدید کنید.

رزرو بلیط هواپیما سه کلیک به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن

جاهای دیدنی سنت تروپه؛ از بندر تا قبرستان!

ازجمله دلایل شهرت این شهر می‌توان به ثروتمند بودن آن، وضعیت جذاب و خاصش، مراکز خریدی که اجناس آن را طراحان معروف طراحی کرده و زندگی شبانه پرزرق‌وبرق اشاره کرد، اما این شهر دارای تاریخچه متنوع و جالبی است. علاوه‌بر این، مجموعه‌ای از مناظر و فعالیت‌های جذاب و هیجان‌انگیز را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند که تجربه آن‌ بسیار لذت‌بخش است.

بندر سنت تروپه

یکی از تفریحات سنت تروپه، گردش و کشف زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن است. مرکز شهر، Vieux Port، منطقه‌ای پرجنب‌وجوش است که ساختمان‌های رنگارنگ، زیبایی آن را چندبرابر کرده است. زمانی که درحال قدم‌زدن در آن هستید می‌توانید بستنی محلی و سیب‌زمینی سرخ‌کرده همراه با سس مایونز را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. فراموش نکنید که دوربین خود را آماده داشته باشید تا از جاذبه‌ های دیدنی سنت تروپه، ماشین‌های شیک و گران‌قیمت و کشتی‌های VIP چشمگیر به‌ویژه در غروب آفتاب عکاسی کنید. پس از گردش در این مکان اکنون لازم است که به ساحل سنت تروپه بروید و پاهای خسته خود را در دریای آبی با‌طراوت و درخشان یکی از سواحل آن خنک کنید. 

شهرهای قدیمی سنت تروپه

جاهای دیدنی سنت تروپه

یکی از جاذبه‌ های دیدنی سنت تروپه، شهرهای قدیمی آن است. زمانی که وارد شهرهای قدیمی این منطقه شوید حس می‌کنید در دنیای افسانه‌ای از کوچه‌های سنگ‌فرش‌شده و خانه‌هایی با رنگ پاستیلی غوطه‌ور شدید. خیابان‌ها به‌طرز عجیب‌وغریبی جذاب است و شگفتی‌های زیادی را می‌توانید در آن کشف کنید. مسیرهایی وجود دارد که در انتهای آن به میدان‌های بسیار جذابی می‌رسید و در طول مسیر می‌توانید در تراس‌ها برای خوردن یک نوشیدنی به مردم محلی بپیوندید و لذت ببرید. اگر روزهای شنبه و سه‌شنبه را برای بازدید از شهرهای قدیمی انتخاب کنید، بازاری جذاب زیر درختان چنار در Place des Lices را مشاهده می‌کنید که در آن پنیر، سبزی، سیر و زیتون تازه می‌فروشند. اگر قصد سفر به سنت تروپه و بازدید از مکان های دیدنی آن را دارید، حتما به شهرهای قدیمی بروید، در خیابان‌های باریک قدم بزنید و از تماشای مغازه‌های جذاب، کافه‌های دنج و رستوران‌های سنتی لذت ببرید.

قبرستان ST-TROPEZ

یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی سنت تروپه، قبرستان ST-TROPEZ است. این قبرستان زیبای قدیمی محل دفن دریانوردان و ماهیگیران است و دقیقا در دریای مدیترانه قرار دارد به‌طوری که آب دریا به دیوار آن برخورد می‌کند. این قبرستان زیبا بخشی غنی از تاریخ و چشم‌اندازهای عالی از خلیج Les Canebiers و خلیج سنت تروپه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این مکان زیبا در Chemin des Greniers در انتهایRue Cavaillon قرار دارد و جزو جاذبه‌ های دیدنی سنت تروپه شناخته‌شده و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از بندر به این مکان برسید. سنگ‌قبرها و مقبره‌های باشکوه، باعث شلوغی این مکان شده است. این قبرستان ساحلی طی سال‌ها به‌خوبی نگهداری و با گل‌های تازه و سنگ‌های سرامیکی شکوهمند آراسته شده است. لازم به ذکر است، ادوارد روال، تهیه‌کننده مشهور فرانسوی، که با نام ادی بارکلی یا «ریش آبی صنعت موسیقی» نیز شناخته می‌شود، در این قبرستان به خاک سپرده شده است. همچنین قبر بارکلی که به‌دلیل داشتن 9 همسر نیز معروف است، در این مکان قرار دارد و به‌طرز عجیبی تزئین شده است. سایر افرادی که در اینجا دفن هستند عبارت‌اند از دختر آهنگساز فرانتس لیست، بلندین لیست، نقاش نئو امپرسیونیست پل سیگناک، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم روژه وادیم، و شاهزاده خانم هندو، بانو پان دی و همسر ژنرال آلارد. در سفر به سنت تروپه ساعاتی را به بازدید از این قبرستان اختصاص دهید و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.

ارگ و موزه‌ دریایی

جاهای دیدنی سنت تروپه

یکی دیگر از جاهای دیدنی سنت تروپه، قلعه ارگ است. این قلعه متعلق به اوایل قرن هفدهم بوده که بر فضای تپه بالای شهر به‌طور کامل تسلط دارد. همچنین به‌عنوان یکی از پربازدیدترین مکان‌ های دیدنی سنت تروپه در تاریخ شناخته شده است. اجزای این ساختمان شامل یک نگهبانی شش‌ضلعی، سنگرها و یک تراس روی پشت‌بام است که نقطه دید بسیار عالی و چشم‌اندازی تماشایی از دریای درخشان مدیترانه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. موزه اختصاصی تاریخ دریایی یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی سنت تروپه است که در سیاه‌چال قرار دارد. این مکان مدرن بازدیدکنندگان را در مورد سنت تروپه و ساکنان مشهور منطقه، شخصیت‌ها و قهرمانان آگاه می‌کند و درعین‌حال زندگی روزمره مردم عادی تروپه را به تصویر می‌کشد. 

زمان بازدید: هفت روز هفته

ساعت بازدید: 10 صبح تا 6:30 بعدازظهر

موزه Annonciade

یکی دیگر از مکان‌ های دیدنی سنت تروپه موزه Annonciade نام دارد. این موزه به افتخار ورود پل سیگناک نئو، امپرسیونیست هنرمند در سال 1892، ساخته شد. این موزه در واقع یک کلیسای کوچک بود که در سال 1922 به موزه تبدیل گشت. این مکان در میدان George گرامونت قرار دارد و آثاری از سال‌های 1890 تا 1950 نقاشان مدرن بانفوذ مرتبط با سنت تروپه را در خود جای داده است. علاوه‎بر نمایشگاه‌هایی از Signac، Mathis and Cross، این مجموعه گسترده شامل آثاری از Seurat، Bonnard، Dufy، Vlaminck و دیگران است. حتما از این موزه دیدن کنید و از تماشای هنر و زیبایی آن لذت ببرید.

موزه پروانه‌ها

جاهای دیدنی سنت تروپه
insect collection moths and butterflies

یکی دیگر از جاذبه ‌های دیدنی سنت تروپه موزه پروانه‌ها است. این موزه جذاب در خیابان Etienne Berny در نزدیکی Place des Lices قرار دارد و بیش از 20 هزار گونه پروانه‌های ظریف و زیبای روزانه را به نمایش می‌گذارد. این موزه به خانه پروانه‌ها شهرت دارد و دارای مجموعه‌ای از انواع پروانه‌های عجیب‌وغریب از جزایر سلیمان و آمازون، گونه‌های حفاظت‌شده و منقرض‌شده و جهش‌های کمیاب و شگفت‌انگیز است. جالب است بدانید هنرمندی به‌نام Dany Lartigue تمام این پروانه‌ها و نقاشی‌های آن را جمع‌آوری کرده و در خانه قدیمی خودش از آن نگهداری می‌کند. اکنون همین خانه به‌عنوان موزه شناخته شده و مردم از آن بازدید می‌کنند. این موزه جزو میراث ملی و یکی از مکان های دیدنی سنت تروپه شناخته شده و سبک زندگی سریع این حشره نفیس را به تصویر می‌کشد. سفر به سنت تروپه بدون بازدید از خانه پروانه‌ها معنایی ندارد.

زمان بازدید: از دوشنبه تا چهارشنبه

ساعت بازدید: 2 تا 6 بعدازظهر

هزینه ورودی: 3 دلار و برای کسانی که کارت شورای بین‌المللی موزه‌ها را دارند رایگان است.

Vieux Port 

شهر بندری Vieux Port اساسا قلب شهر و یکی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی سنت تروپه است. این بندر زیبا مملو از قایق‌های ماهیگیری کوچک، قایق‌های تفریحی، خانه‌های رنگارنگ و البته کافه‌های شیک بسیار است؛ بنابراین قطعا ارزش دیدن را دارد. نشستن در یکی از کافه‌های شهر بندری Vieux Port و تماشای مردم می‌تواند یک تجربه متفاوت و جذاب باشد. می‌توانید در خیابان‌های این شهر قدم بزنید و نقاشی‌های هنرمندان را مشاهده کنید و از فضای شهر نهایت لذت را ببرید.

تفریحات سنت تروپه

جاهای دیدنی سنت تروپه

اکثر افراد با شنیدن نام جاهای دیدنی سنت تروپه، جشن‌ها و تفریحات سنت تروپه را به‌یاد می‌آورند. در سنت تروپه علاوه‌بر مکان ‌ها و جاذبه ‌های دیدنی، تفریحات بسیار متنوع و جذابی وجود دارد. در ادامه تعدادی از تفریحات هیجان‌انگیز را به شما معرفی می‌کنیم تا زمانی که به سنت تروپه سفر کردید، آن‌ها را تجربه کرده و لذت ببرید.

پیاده‌روی کنار آب

پیاده‌روی در کنار آب، یکی از تفریحات سنت تروپه به‌شمار می‌آید. اگر قصد پیاده‌روی در این منطقه را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم مسیر خود را از لبه بندر سنت تروپه شروع کنید که قبل از اتصال به جاده Sentier du littoral، در اطراف ساحل می‌چرخد و یک مسیر بسیار زیبا و آرامش‌بخش برای پیاده‌روی است. زمانی که در این مسیر قرار می‌گیرید ابتدا به Plage de la Glaye کوچک با سواحل سنگی و پالت‌های رنگی می‌رسید. پاهای خود را داخل آب‌های شفاف بگذارید و از حس برخورد آب به پاهایتان لذت ببرید. همچنین می‌توانید به‌سمت Plage de la Ponche بروید که با خانه‌های پلکانی بلند احاطه شده است و بوی شیرین شکوفه‌های پرتقال را در این منطقه می‌شود حس کرد و لذت برد.

قایق‌سواری

یکی دیگر از تفریحات سنت تروپه قایق‌سواری است. قایق‌های زیادی در کنار اسکله هستند که می‌توانید آن‌ها را برای یک روز اجاره کنید و حس هیجان و لذت را در کنار هم تجربه کنید. هرچند که ممکن است اجاره این قایق‌ها کمی گران باشد، اما اگر به قایق‌سواری و ورزش‌های آبی علاقه دارید، شک نکنید که سنت تروپه بهترین مکان برای تجربه آن است. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که یک گردش یک‌ساعته در اطراف منطقه داشته باشید و اطلاعات زیادی در رابطه با موزه دریایی ، قلعه سیتادل از مکان های دیدنی سنت تروپه، Baie de Canebiers که نوعی گیاه است و ویلاهای برخی از افراد مشهور کسب کنید. اگر درحال‌حاضر در فرانسه هستید و می‌خواهید در طول یک روز با قایق از سنت تروپه دیدن کنید، تورهای متعددی برای انجام این کار وجود دارد. تجربه قایق‌سواری در سنت تروپه را از دست ندهید.

خرید کردن

جاهای دیدنی سنت تروپه

یکی دیگر از تفریحات سنت تروپه، خرید کردن از فروشگاه‌های لوکس و زیباست. خیابان‌های General Allard، Francois Sibilly، Henry Ceylon، Gambetta و بلوار Louis Blanc علاوه‌بر اینکه جزو مکان‌ های دیدنی سنت تروپه محسوب می‌شوند، بهترین مکان‌ها برای خرید کردن در این شهر به حساب می‌آید. انواع لباس‌های غیررسمی، رسمی، لباس شب آماده یا لباس‌های ورزشی شیک را می‌توانید در این شهر خریداری کنید. همچنین جواهرات بسیار مجلل و زیبایی در این شهر یافت می‌شود که جذابیت بالایی دارند و چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کند. از میان کوچه‌های جذاب عبور کنید تا گالری‌ها و فروشگاه‌های هنری محلی را مشاهده کنید و با هنرمندان خلاق در استودیوهایشان ملاقات کنید.

رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ ‌های سنت تروپه

خوردن غذا و نوشیدنی در رستوران‌ها و کافه ‌های سنت تروپه فرانسه از دیگر تفریحات این منطقه به‌ شمار می‌آید. گذراندن مدتی در کافه‌ها و بارهای زیبا یکی از بهترین و جذاب‌ترین چیزهایی است که می‌توانید همراه با عزیزانتان در سنت تروپه تجربه کنید. زمانی را در کافه‌های بندر قدیمی به تماشای قایق‌های تفریحی بنشینید یا در حین خوردن یک نوشیدنی از منظره چشم‌نواز و باشکوه هتل ارمیتاژ لذت ببرید. Café de Paris، Le café و Le Pationata از معروف‌ترین کافی‌شاپ‌ها و رستوران ‌های سنت تروپه‌اند.

غذاهای اصیل سنت تروپه

پس از گشت‌وگذار در شهر و لذت بردن از تفریحات سنت تروپه، نوبت به غذاخوردن می‌رسد. غذاخوری‌های متعددی در اطراف سنت تروپه وجود دارد که غذاهای عالی اروپایی، فرانسوی یا مدیترانه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند و طعم بی‌نظیری دارد. فرقی نمی‌کند هوس غذاهای محلی یا بین‌المللی کرده باشید یا اسنک‌های‌ خوشمزه خیابانی، در سنت تروپه برای هر سبک سلیقه‌ای غذا وجود دارد. اغلب مردمان فرانسه، سنت تروپه را آشپزخانه جهان می‌نامند. زمانی که وارد خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده سیتادل قدم می‌زنید، غذاخوری‌های معمولی ساده و درعین حال معتبر را مشاهده می‌کنید که طعم‌ومزه غذاهایشان بسیار لذیذ و خوشمزه است. غذاخوری‌های محلی معمولاً در مقایسه با رستوران‌ها، ساده و سرپوشیده هستند و تراس دارند که می‌توانید غذایتان را در هوای آزاد میل کنید و لذت ببرید. ازجمله رستوران ‌های سنت تروپه می‌توان به le G’Envie، Le Bagatelle، La Part des Anges و La Ramade اشاره کرد. همچنین غذاهای معروفی که در سنت تروپه طرفداران زیادی دارد عبارت است از غذاهای کبابی محلی، غذاهای دریایی، گل کدو سبز، پیاز کاراملی و نان آنچوی، سوپ لوبیا و سبزیجات و سالاد نیکویز. طعم این غذاهای بی‌نظیر را از دست ندهید.

دسرهای محلی سنت تروپه

جاهای دیدنی سنت تروپه

پس‌از خوردن یک شام خوشمزه در یکی از رستوران ‌های سنت تروپه، نوبت خوردن دسر است. تارت تروپزین یک دسر بی‌نظیر به‌شمار می‌آید. این کیک اسفنجی دارای یک لایه کرم لذیذ است که طعم گل پرتقال بهشتی می‌دهد. ترکیب طعم عسل، بادام و نعناع Câlins de Saint-Tropez، پرالین‌های کاراملی شده و خامه فرم گرفته بهشتی و باورنکردنی است. در تمامی رستوران‌ها و کافی‌‌ شاپ های سنت تروپه می‌توانید این دسر خوشمزه را نوش ‌جان کرده و لذت ببرید.

چگونه می‌توان به سنت تروپه رسید؟

اگر فرصت زیادی برای گشت‌وگذار در سنت تروپه ندارید و می‌خواهید یک‌روزه از جاذبه ‌های آن دیدن کنید، تورهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان ممکن از شهر زیبای سنت تروپه و جاهای دیدنی آن بازدید کرده و لذت ببرید. لازم به ذکر است که در شهر سنت تروپه هیچ ایستگاه قطاری وجود ندارد و به‌ندرت می‌توانید از اتوبوس‌های بین‌شهری در آن استفاده کنید. در ادامه تعدادی از راه‌ها برای رسیدن به این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

از نایس تا سنت تروپه

شهر نایس در فاصله 10 کیلومتری سنت تروپه قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید سفری یک‌روزه از این شهر به آنجا داشته باشید. همچنین می‌توانید به فرودگاه Nice-Côte d’Azur بروید که تنها 90 دقیقه با شهر نایس فاصله دارد و به‌راحتی به شهر سنت تروپه پرواز کنید. اگر بخواهید این تور را با قایق رزرو کنید، همراه با آن می‌توانید از خدمات دیگر مانند هتل بهره‌مند شوید. اگر هم دوست دارید با ماشین شخصی از شهر نایس به سنت تروپه سفر کنید لازم است ابتدا به سنت رافائل بروید و پس‌از آن با اتوبوس‌هایی که در آن وجود دارد و با طی کردن یک‌ساعت‌ونیم زمان به سنت تروپه برسید و گردش خود را آغاز کنید.

از کن تا سنت تروپه 

جاهای دیدنی سنت تروپه

کن در مقایسه با نایس، به سنت تروپه نزدیک‌تر است. اگر می‌خواهید از شهر کن یک سفر رفت‌وبرگشت یک‌روزه به سنت تروپه داشته باشید، بهتر است از قایق استفاده کنید. شهر کن در فاصله 85 کیلومتری سنت تروپه قرار دارد و در عرض یک‌ساعت به سنت تروپه خواهید رسید. بنابراین فرصت خوبی برای بازدید از مهم‌ترین جاهای سنت تروپه خواهید داشت. اگر می‌خواهید خودتان بدون تور یا ماشین کرایه‌ای از کن به سنت تروپه بروید، می‌توانید با ماشین یا قطار از کن به سنت رافائل بروید که 25 دقیقه زمان لازم دارد و پس ‌از آن با استفاده از اتوبوس‌ به سنت تروپه بروید که یک‌ساعت‌ونیم زمان لازم دارد. اگر به شهر کن سفر کردید، حتما از سنت تروپه دیدن کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

از مارسی تا سنت تروپه

شما می‌توانید با استفاده از تورهای خصوصی از مارسی به سنت تروپه سفر کنید. راننده شما را به هر آدرسی که دوست داشته باشید می‌برد. رسیدن از مارسی به سنت تروپه با وسایل حمل‌ونقل عمومی به این صورت است که ابتدا باید با قطار از مارسی به سنت رافائل بروید و مسیر یک‌ساعت‌وچهل‌پنج دقیقه‌ای را طی کنید؛ پس‌از آن با استفاده از اتوبوس می‌توانید به سنت تروپه برسید و گردش خود را آغاز کنید.

هتل‌ های سنت تروپه

زمانی که به سنت تروپه سفر می‌کنید، مهم است بدانید که قرار است کجا اقامت داشته باشید و چه هتل‌هایی متناسب با سلیقه و بودجه شما در این شهر وجود دارد. سنت تروپه به‌عنوان یک مقصد لوکس و زیبا شناخته شده است، بنابراین نگران پیدا کردن یک هتل خوب و با امکانات نباشید. شما با هر اندازه از بودجه‌ای که دارید می‌توانید در این شهر اقامت داشته باشید. در ادامه تعدادی از هتل‌ های سنت تروپه را به شما معرفی می‌کنیم.

Muse Saint Tropez / Ramatuelle

جاهای دیدنی سنت تروپه

یکی از بهترین هتل‌ های سنت تروپه، هتل Ramatuelle است. این هتل 5ستاره بسیار شیک و زیبا بوده و امکانات زیادی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین اسپا، استخر و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد و در طول مدت‌زمانی که در آنجا اقامت دارید می‌توانید تنی به آب بزنید و لذت ببرید. فضای بیرونی این هتل بسیار زیبا بوده و در محوطه آن تخت‌های آفتابگیر وجود دارد که می‌توانید زیر نور آفتاب ریلکس کنید.

آدرس:

364 Chemin de, 83350 Ramatuelle

شماره تماس:

0440 43 94 04+

قیمت: 218 دلار به بالا

de Paris Saint-Tropez

یکی دیگر از هتل ‌های سنت تروپه de Paris Saint-Tropez نام دارد. این هتل یک استراحت‌گاه بسیار عالی برای مسافرت به این شهر است و در فاصله 300 متری مرکز شهر قرار دارد. لازم به ذکر است دکوراسیون داخلی این هتل از  دهه 60 و 70 الهام گرفته شده است و بسیار شیک و زرق‌وبرق‌دار است. همچنین زمانی که وارد بالکن اتاق‌های این هتل می‌شوید، می‌توانید مناظر بسیار زیبا و چشم نوازی را مشاهده کنید و لذت ببرید.

آدرس:

1 Trav. de la Gendarmerie, 83990 Saint-Tropez

شماره تماس:

6000 09 83 04+

قیمت: از 218 دلار به بالا

Windward

جاهای دیدنی سنت تروپه

از دیگر هتل‌ های سنت تروپه می‌توان به Windward اشاره کرد. این هتل در فاصله 10 کیلومتری از شهر سنت تروپه قرار دارد و یک هتل آپارتمان عالی با اتاق‌های 2نفره است. اگر بودجه زیادی برای اقامت در شهر سنت تروپه ندارید، این هتل می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. همچنین این هتل ماشین‌های اجاره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید به گشت‌وگذار در شهر بپردازید.

آدرس:

Put Gazića 12a, 23000, Zadar, Croatia

شماره تماس:

9197 621 91 385+

قیمت: حداکثر 109 دلار

کلام آخر سه کلیک در رابطه با جاهای دیدنی سنت تروپه

در این مقاله کوشیدیم شما را با جاهای دیدنی سنت تروپه و تفریحات آن آشنا کنیم. در زمان‌های گذشته این مکان یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده که به‌مرور و با گذشت زمان، به واسطه هنرمندان مشهور در قرن 21 تبدیل به یک شهر دیدنی و پرزرق‌وبرق شد که اکنون گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. پیاده‌روی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، خرید کردن، رقصیدن در شب و خوردن غذاهای بی‌نظیر ازجمله تفریحات این شهر است. آیا پس‌از خواندن این مقاله دوست دارید به سنت تروپه سفر کنید؟ 

نظرات کاربران