جاهای دیدنی آرژانتین در شب

جاهای دیدنی آرژانتین در شب ‌های پرستاره

آرژانتین کشوری رنگارنگ است که شب‌ها نیز زندگی در آن جریان دارد. این کشور از نظر مساحت، هشتمین کشور بزرگ جهان و از نظر فرهنگی بسیار پیشرفته است. هر کدام از زیبایی‌های آرژانتین باعث می‌شود عاشق این کشور و پایتخت زیبایش، بوینس آیرس شوید. 

تور اروپا

در این پایتخت، کلوپ‌های رقص تانگو جایگاه ویژه‌ای در قلب گردشگران دارد و تجربه بهترین زندگی شبانه را به شما هدیه می‌کند. حتی اگر رقصیدن مورد علاقه شما نباشد، آرژانتین در شب چیزهای زیادی دارد که شما را شگفت‌زده کند؛ به‌طور مثال، یکی دیگر از تفریحات در شب خوردن نوشیدنی و بازدید از تئاتر و تماشای فیلم‌های کوتاه است.

رزرو بلیط هوایپما اینترنتی به راحتی !

10 مکان برای لذت بردن از زندگی شبانه در آرژانتین

برای لذت بردن از زندگی شبانه در آرژانتین، می‌توانید به مکان‌هایی که معرفی می‌کنیم و در لیست بهترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب قرار گرفته‌اند، سری بزنید و از نزدیک  شاهد  فرهنگ زیبای آرژانتین باشید.

کلیسای جامع (La catedral)؛ از جاهای دیدنی آرژانتین در شب 

جاهای دیدنی آرژانتین در شب

کلیسای جامع که به میلونگا هم معروف شده، بهترین باشگاه رقص تانگو در کشور است. این باشگاه در محله آرام آلماگرو واقع شده و امروزه به‌عنوان یک صومعه، توسط راهبان کاتولیگ اداره می‌شود. جالب‌ترین کلوپ‌های تانگو و بهترین رقصنده‎‌ها، برای کلاس‌های شبانه و جلسات میلونگا در این‌ کلیسا دور هم جمع می‌شوند. این کلیسا گزینه مناسبی برای ساختن فضایی عاشقانه برای زوج‌های جوان است که می‌خواهند یک خاطره شگفت‌انگیز برای خود بسازند. 

کلیسای جامع همه روزه از ساعت هفت شب تا هفت صبح در حال فعالیت است. اگر به‌عنوان مسافر قصد رفتن به این کشور زیبا را دارید، این مکان یکی از بهترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب برای شما است.

میلیون((Milion؛ یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب

Milion  یکی ازمکان‌های مورد علاقه مردم محلی و همچنین گردشگران است. این مکان که مانند یک عمارت زیبای فرانسوی ساخته شده است، لذت زندگی شبانه را به شما خواهد بخشید. این کافه که در خیابان‌های مسکونی ریکولتا پنهان شده است، یک باغ بزرگ و یک فضای داخلی با سقف بلند دارد. 

موسیقی، نمایش فیلم‌های کوتاه و رقص تانگو در این کافه اجرا می‌شود و افراد در همه سنین، در این جشن شبانه شرکت می‌کنند. 

ویکتوریا براون((Victoria Brown

ویکتوریا براون Victoria Brown

اگر در هنگام تفریح شبانه، دلتان یک نوشیدنی خنک می‌خواهد، ویکتوریا براون را انتخاب کنید. این کافه با دکور فوق‌العاده زیبا و کوکتل‌های بهشتی، یکی از بهترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب است. 

در این مکان می‌توانید از آرامش و خوش‌رویی پرسنل کافه لذت ببرید و خودتان را به یک نوشیدنی میهمان کنید. البته ممکن است این کافه در ساعاتی بسیار شلوغ شود و لازم است از قبل میزی را برای خودتان رزرو کنید. ترکیب موسیقی قدیمی نیویورک و نوشیدنی‌های گوارا، لذتی فراموش‌نشدنی از تفریحات شبانه را برایتان رقم می‌زند.

کافه 878(Bar 878)

کافه 878 از محبوب‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب است. این کافه در بوینس آیرس واقع شده است و نوشیدنی‌های دلپذیری دارد. معماری جذاب این کافه هر کسی را به وجد می‌آورد. یک سالن با سقف بلند، دیوارهای آجری و هالوژن‌های کم‌نور، فضایی آرامش‌بخش و رمانتیک برایتان ایجاد می‌کند.  

شما می‌توانید در میان جمعیتی خوش‌پوش از مردم محلی و سرآشپزهایی که نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌چشند، از زندگی شبانه در آرژانتین لذت ببرید. در این کافه انواع و اقسام نوشینی‌ها و دسرها سرو می‌شود و زندگی در این فضای آرامش‌بخش جریان دارد.

رزرو تور ارزان خارجی به راحتی !

کافه بزرگ دانزون  (Gran Bar Danzon)

جاهای دیدنی آرژانتین در شب

کافه دانزون یکی از جاهای دیدنی آرژانتین در شب است که طرفداران زیادی دارد. این کافه به دلیل کیفیت غذاها و اتاق‌های نشیمن خود معروف شده‌است. پاتریشیا شوئر و لوئیس موراندی، سازندگان این کافه بوده‌اند. 

این کافه با طراحی مدرن مینیمالیستی یکی از بهترین کافه های شهر است. منوی  کافه  دانزون متشکل از غذاهایی ساده و دلپذیر است؛ ماکارانی خانگی، گوشت کبابی، ماهی و غذاهای دریایی از بهترین غذاهایش محسوب می‌شود. این مکان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین و فضایی مدرن برای لذت بردن از یک گردش فراموش‌نشدنی است. 

((Notorious؛ یکی از بهترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب

Notorious  یک سالن و رستوران جذاب است که هر شب از ساعت 9 اجرای زنده موسیقی جاز را برای مهمانان دارد. در این رستوران، یک باغ زیبا وجود دارد که محل رقص و تفریح است. ازغذاهای مورد علاقه مسافران در این رستوران، گوشت، پاستا و ساندویچ است. همچنین بهترین کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در این رستوران بچشید. در Notrious یک فروشگاه قرار دارد که انواع سی‌دی موسیقی جاز را می‌توانید انتخاب و خریداری کنید.

باشگاه نیستو(Niceto Club)

این باشگاه، مکانی با حال‌وهوای محبوب است و شما را به رقصیدن در طول شب ترغیب می‌کند. در استیج‌های این باشگاه، گروه‌های مختلف به صورت زنده اجرا می‌کنند. از نواختن طبل آفریقایی گرفته تا الکتروفولک ( یک سبک موسیقی) در باشگاه نیستو اجرا می‌شود و اغلب بهترین گروه‌های محلی و خارجی از این مکان بازدید می‌کنند. باشگاه Niceto  از محبوب‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب است که تجربه‌ای لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

دنیای عجیب و غریب(Mundo Bizarro) ؛ یکی از زیباترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب

دنیای عجیب و غریب(Mundo Bizarro)

در فرهنگ عامه، دنیای عجیب‌و‌غریب به معنای موقعیتی است که به طرز عجیبی وارونه یا مخالف انتظارات باشد. در این کافه که نماد دنیا است، توسط یک قانون عجیب اداره می‌شود. 

این مکان منحصربه‌فرد دارای چیدمان صندلی‌های بسیار راحت است و فضای داخلی حس فوق‌العاده لذت‌بخشی به شما می‌بخشد. کافه عجیب‌وغریب، در خیابانی رنگارنگ قرار دارد و مکانی متفاوت با حال‌وهوای بسیار خوب است. 

در این کافه می‌توانید بدون هیچ زحمتی، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را در پیشخوان سفارش دهید و از موسیقی کارائیب لذت ببرید. کیفیت و خدمات این کافه بسیار عالی است و برای کسانی که به زبان مسلط نباشند، یک مترجم دارند تا غذا و دسر خود را به راحتی سفارش دهید.

گل‌فروشی اقیانوس اطلس (Floreria Atlantico )

فلورریا آتلانکو که در ریکولتا، در نزدیکی هتل سوفیتل واقع شده است، یک کافه الهام‌بخش است که از سبک قدیمی تبعیت کرده. این کافه از معروف‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب است که به دلیل کوتکل‌ها و نوشیدنی‌های شگفت‌انگیزش معروف شده. 

دکوراسیون داخلی این کافه افسانه‌ای، تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی است که به ترتیب با فضای داخلی و موسیقی مدرن به تصویر کشیده شده‌است. زیرزمین کافه شبیه کشتی است و نقوش دریایی که روی دیوار ثبت شده، زیبایی دیوارها را دوچندان کرده‌. این مکان در یک دهه پیش افتتاح شد و امروزه لیست نوشیدنی‌هایش  در بین جوامع بومی و روستایی آرژانتین پرطرفدار است.

تئاتر گرن رکس  (Teatro Gran Rex)؛ محبوب‌ترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب

جاهای دیدنی آرژانتین در شب

این تئاتر که با 3300 صندلی، بزرگ‌ترین تئاتر در آرژانتین است، یکی از زیباترین جاهای دیدنی آرژانتین در شب محسوب می‌شود. گرن رکس در زمینه‌های باله، رقص، موسیقی و نمایش‌های موزیکال(از تونی بنت گرفته تا کلدپلی) فعالیت می‌کند. این مکان که از رادیو سیتی در نیویورک الهام گرفته شده است، بهترین تجربه را در آرژانتین برای اعضای خانواده فراهم می‌کند تا در کنار هم از تفریحات شبانه لذت ببرند. امروزه این مکان، بزرگ‌ترین و تجاری‌ترین نمایش‌ها را برای آمدن به آرژانتین ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

همان‌طور که اشاره کردیم، جاهای دیدنی آرژانتین در شب زیاد است و ما فقط لیستی از بهترین‌ها را برایتان آورده‌ایم. در این کافه‌ها و تئاترها می‌توانید ساعات خوشی را کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید و از سفرتان لذت ببرید. اگر شما هم تجربه‌ای از سفر به این کشور زیبا و تفریحات شبانه آن دارید، خوشحال می‌شویم آن را در سه کلیک با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی!

نظرات کاربران