پاریس

بهترین مراکز خرید پاریس؛ از Rosewood تا Aeroville!

همه چیز درباره مراکز خرید پاریس

بدون شک درباره هنر، تاریخ و آشپزی پاریس شنیده اید، اما این را هم باید بدانید که مد و فشن نیز از نظر گردشگران در پاریس بسیار محبوب است. فرانسوی ها به این شهرت دارند که همیشه شیک و آراسته هستند و یکی از دلایل آن ممکن است تمام این مراکز خرید شگفت انگیز موجود در شهر پاریس باشد. بسیاری از از این مراکز خرید مارک های لوکس و طراح های خاص را ارائه می دهند، اما علاوه بر برندها، فرصت هایی نیز برای خرید برخی از لباس های جدید و با کیفیت، با قیمت های مناسب تر وجود دارد، بدون این که بخواهید هزینه های زیادی برای خرید بپردازید.

Tour europe

بسیاری از این مراکز در فاصله‌ای دورتر از جاذبه‌های مهمی مانند برج ایفل یا لوور قرار دارند که می توانید یک روز خود را برای رفتن به آن‌ها اختصاص دهید و علاوه بر خرید در کافه ها و رستوران های این مکان ها با میل کردن غذا و یا یک فنجان قهوه روز خود را لذت بخش تر کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران پاریس و یا رزرو تور پاریس را دارید؛ به خواندن این مطلب ادامه دهید تا درباره بهترین مراکز خرید پاریس بیشتر بدانید.

مرکز خرید گالری لافایت از زیباترین مراکز خرید پاریس Galeries Lafayette

گالری لافایت از مراکز خرید پاریس

لافایت یک فروشگاه بزرگ و مرکز خرید فرانسوی با شهرت جهانی است که صدها نام تجاری را در بر گرفته است. فروشگاه پرچمدار پاریس که دارای دکوراسیون داخلی خیره کننده به سبک هنر نو است و بسیاری از گردشگران را برای بازدید به خود جذب می کند. همچنین یک گنبد زیبا در مرکز گالریا لافایت وجود دارد که خانه درخت کریسمس عظیمی در طول تعطیلات سال نو میلادی است. بسیاری از بازدیدکنندگان برای تماشای منظره پانوراما از شهر یا نمایش های مد محبوبی که به طور منظم برگزار می شود، به این مکان می روند.

مرکز خرید فورم دی هال Forum des Halles 

از پربازدید کننده ترین مراکز خرید پاریس می توان به این مرکز خرید با بیش از 42 میلیون بازدید کننده در سال، که دومین مرکز خرید پربازدید پاریس به شماره می رود اشاره کرد. این مرکز خرید به ‌ویژه به‌خاطر معماری چشم‌گیرش و همچنین اتصال آن به حمل‌ونقل عمومی پاریس از طریق RER و مرکز مترو، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. در داخل آن، بوتیک‌های تخصصی متعدد و برندهای معروف، و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های زیادی برای گذراندن وقت وجود دارد.

مرکز خرید کاروسل لوور Le Carrousel du Louvre

کاروسل لوور از مراکز خرید پاریس

کاروسل لوور در زیر زمین، در نزدیکی لوور و میدان کاروسل واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1993 افتتاح شد و همچنان شهرت خود را به عنوان یک مرکز خرید لذت بخش حفظ می کند. این مرکز خرید برندهایی مانند سفورا، اسپریت و اولین فروشگاه اپل در فرانسه، را در بر میگیرد. همچنین در نزدیکی ایستگاه مترو Palais Royal-Musée du Louvre واقع شده است که از طریق خطوط یک و هفت می توانید آنجا باشید.

رزرو تور اروپا

حتی اگر هیچ خریدی ندارید، ارزش آن را دارد که برای دیدن نورگیر معروف La Pyramide Inversée به اینجا سری بزنید.

مرکز خرید بن مارشه؛ از قدیمی ترین مراکز خرید پاریس  

بن مارشه قدیمی ترین مرکز خرید بزرگ فرانسه است. در داخل این فروشگاه دو ساختمان بزرگ بسیار زیبا از طراحان فرانسوی و دیگر هنرمندان بین المللی خواهید دید. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که این مرکز خرید یک رستوران بسیار معروف دارد که برای خوردن غذا یا قهوه حتما به آن سری بزنید. بسیاری از بازدیدکنندگان دوست دارند در کنار بن مارشه قدم بزنند تا از معماری تاریخی این مرکز خرید بازدید کنند.

مرکز خرید ایتالی Italie Deux

از مراکز خرید پاریس می توان به مرکز خرید ایتالی که بیش از 130 بوتیک و فروشگاه دارد اشاره کرد. از دیگر مزایای این مرکز خرید وجود نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و مغازه‌هایی است که در بیشتر ساعات روز باز هستند و می توانید خرید های روزمره خود را نیز از آنجا تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که تقویم خود را از قبل چک کنید تا بتوانید در روزهای خاص در این مرکز خرید حاضر شوید. همچنین اگر از گشت و گذار در روزهای بارانی لذت نمی برید؛ ایتالی یک تئاتر بسیار متفاوت دارد که می تواند راهی خوب برای گذراندن یک روز بارانی باشد!

مرکز خرید لس فور تمپس Les 4 Temps & le CNIT

لس فور تمپسکه از مراکز خرید پاریس

از دیگر مراکز خرید پاریس می توان به لس فور تمپسکه که بزرگترین مرکز خرید در تمام اروپا است، اشاره کرد. این مرکز خرید در سال 1981 افتتاح شد و تنها 10 دقیقه با مرکز پاریس فاصله دارد. در لس فور تمپس 250 مغازه از داروخانه ها و برند های ارزان گرفته تا مارک های معروف گران قیمت را خواهید دید. همچنین این مرکز خرید 45 رستوران دارد که همگی در محدوده‌های قیمتی متفاوت هستند و با هر سلیقه ای که دارید می توانید در آنجا غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. علاوه بر تمام این ها می‌توانید هنگام خرید از وای‌فای رایگان نیز استفاده کنید.

پاسپورت دومینیکا

مرکز خرید ارویل Aeroville

ارویل جزو مراکز خرید پاریس در مرکز شهر محسوب نمی شود و در نزدیکی فرودگاه پاریس قرار دارد. اگر بعد از خروج از پرواز احساس گرسنگی کردید؛ می توانید هنگام ورودتان به پاریس با یک تیر دو نشان بزنید، هم خرید کنید و هم کمی خستگی پرواز را در کنید و غذا میل کنید. این مرکز خرید نسبتا جدید است و در داخل آن ده‌ها مغازه (البته غیر برند!)، رستوران و سینما وجود دارد. گفته می شود سالانه بیش از 60 میلیون بازدید کننده به این مکان سر میزنند.

مرکز خرید Ouest

اینجا یک مرکز خرید شهری با تعداد زیادی مغازه، رستوران و امکانات تفریحی است. فروشگاه ها شامل کفش، لباس زیر زنانه، فروشگاه های اسباب بازی، برندهای معروف مانند زارا، منگو، اچ اند ام و.. است. سبک دکوراسیون داخلی این مرکز خرید اغلب به عنوان مرکزی شیک، ظریف و مجلل توصیف می شود. جالب است بدانید که زیرساخت های این بنا سازگار با محیط زیست است.

برسی ویلیج از بهترین مراکز خرید پاریس Bercy Village

مرکز خرید برسی ویلیج در فضای باز زیبا و رنگارنگ خیابان فرانسوا تروفو در پاریس واقع شده است. تزئینات پر جنب و جوش و ساختمان های تاریخی زرق و برق دار در حین کاوش، فضایی واقعاً نشاط آور را ایجاد کرده. در بین جستجوی لباس یا سوغاتی، می توانید برای استراحت در یک کافه یا سینما توقف کنید. تنها چیزی که می‌تواند خرید در پاریس را بهتر کند، انبوهی از کیک‌های خوشمزه، شیرینی‌ها و ماکارون‌هایی است که می‌توانید در برسی ویلج آن ها را خریداری کرده و از خوردنشان لذت ببرید. اگر به آشنایی با مراکز خرید پاریس علاقه دارید حتما به این مکان زیبا سری بزنید.

شما اهل شیرینی های فرانسوی هستید؟

مرکز خرید دوهاور Passage du Havre

دوهاور از مراکز خرید پاریس

پاساژ دو هاور متفاوت از مراکز خرید پاریس که سنتی هستند، ساخته شده است. دلیل آن هم این است که در ابتدا، دوهاور برای این که مرکز خرید باشد، طراحی نشده است. این مقصد تجاری باشکوه یک پاساژ سرپوشیده است که به زیبایی ساخته و تزئین شده است. اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که تعداد مغازه ها در این فضا قرار دارند با فضای سبز ادغام شده و محیط را جذاب تر کرده است. همچنین اگر قصد خرید ندارید به این پاساژ سر بزنید در یکی از کافه ها چیزی میل کنید و یا با تزئینات شیشه ای آویزان در مرکز دوهاور، سلفی بگیرید.

مرکز خرید لاتین کوارتر Latin Quarter Shopping Street

محله لاتین که بیشتر یک خیابان تجاری شلوغ است، مکانی است که می‌توانید واقعاً از خرید کردن در پاریس لذت ببرید. این شهر که در خیابان 36 Rue de la Huchette، درست در قلب پاریس واقع شده است، شاید بتوان گفت که از محبوب ترین مراکز خرید پاریس به شمار می‌رود. کافه‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و دست‌فروشان یا هنرمندان محلی را می‌توانید در این خیابان ببینید. ساختمان‌های بلند و باستانی پاریس که در این خیابان سر به فلک کشیده اند، زیبایی این خیابان سنگ فرش شده را چند برابر کرده اند.

مرکز خرید رز وود Rosewood

رز وود در امتداد Rue de Rosiers یکی دیگر از خیابان‌های تجاری معروف پاریس قرار گرفته که پر از مغازه‌ها و کافه‌های مختلف است. در اینجا می‌توانید بوتیک‌ها و فروشگاه‌هایی را بیابید که حال و هوای محلی‌تری از کالا را به شما ارائه می‌دهند. خیابان های سنگفرش شده و رستوران ها همیشه مملو از افرادی است که از روز خود لذت می برند و برخی از بهترین غذاهای خیابانی شهر را می توانید در خیابان پیدا کنید. اگرچه رز وود یک مرکز خرید سرپوشیده سنتی نیست، اما جایی است که می توانید تجربه ی لذت بخشی از خرید در پاریس را به دست آورید. فراموش نکنید که به سختی می توانید این حجم از صنایع دستی محلی فرانسوی را در یک مرکز تجاری معمولی پیدا کنید.

مرکز خرید گالریا ویوین Galerie Vivienne  

مراکز خرید پاریس؛ رزوود!

این مرکز خرید باشکوه پاریسی در واقع برای شما موقعیت یک پیاده‌روی مجلل را فراهم می‌کند که در سال 1823 طراحی و تأسیس شده است. این مکان دیدنی نمادین که به زیبایی ساخته شده است، یکی از مناطق خرید و خرده‌فروشی لوکس پاریس بوده است. این مرکز خرید سرپوشیده است، بنابراین می تواند مکانی عالی برای قدم زدن در هر فصلی باشد. تعدادی مغازه گران قیمت، یک کتاب فروشی قدیمی و به اصطلاح عتیقه و حتی تعدادی رستوران و کافه وجود دارد. ویوین در شب نیز با نورهای پر جنب و جوشی که با ظرافت ساختمان های اطراف ساطع میکنند، روشن می شود. این مکان واقعا باشکوه و زیباست و اگر به ثبت لحظات و عکاسی علاقه دارید، هرگز فرصت رفتن به آنجا را از دست ندهید.

خیابان بوگرنل Rue Beaugrenelle

خیابان بوگرنل یک مرکز خرید معتبر در قلب پاریس است و اگر در حال بازدید از برج ایفل بودید و نیاز به خرید داشتید، تنها با چند قدم به این خیابان میرسید. همچنین شما می توانید در یک تور خرید شرکت کنید و از بسیاری از برندهای مد کلاسیک پاریسی و سبک های زیبای مد پاریس لذت ببرید.

قلب مد فرانسه

هیچ سفری به پاریس بدون بازدید از برخی از مراکز خرید بزرگ و مشهور جهانی که این شهر در خود جای داده کامل نمی شود. فرقی نمی‌کند از مُد پاریس پیروی می‌کنید یا می‌خواهید یک کالای خاص بخرید، این مراکز خرید، مکان‌هایی هستند که در سفر به پاریس رفتن به آن هارا باید در برنامه خود بگنجانید. حتی اگر قصد خرید ندارید، ارزش این را دارد که برای رفتن به این مراکز خرید وقت بگذارید و از معماری و تاریخ باشکوه این مکان ها دیدن کنید و لذت ببرید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما پاریس را چک کنید!

نظرات کاربران