La Vallée Village

اوت لت های پاریس؛ رو به مد و البته با قیمت مناسب باشید!

پیش از هفته مد پاریس، در این مقاله راهنمایی از مد پاریس را به شما ارائه می‌کنیم که می توانید از پس هزینه های خود برآیید. برای کسانی که به مد علاقه دارند و نمی‌خواهند پول زیادی خرج کنند، اوت لت های پاریس بهترین فروشگاه‌های با تخفیف هستند و برترین برندهای بین المللی را با قیمت هایی با تخفیف 30 تا 80 درصد به مشتریان ارائه می‌کنند.

L’Habilleur

اوت لت استانبول

L’Habilleur یک بوتیک معمولی است و تخفیف های زیادی به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید کالاهایی که در فصل های گذشته طراحی شده از کسانی مانند پل اسمیت و روبرتو کولینا با 70 درصد تخفیف خریداری کنید.

La Vallée Village

اگر قصد رفتن به دهکده La Vallee که در خارج از پاریس واقع شده را دارید، باید بدانید که باید برنامه ی یک روزه برای رفتن به آن جا بچینید، زیرا این دهکده یکی از بهترین اوت لت های خرید در اطراف پاریس است. در La Vallee فروشگاه های مد و لوازم خانگی لوکس را می توانید با تخفیف تا 60 درصد پیدا کنید. این مرکز خرید در محیطی روستایی با بیش از 90 فروشگاه واقع شده و تخفیف‌های ویژه بر روی برندهای لوکس دارد. برای رفتن به آن جا می توانید از میدان اهرام اتوبوس های سریع السیر را سوار شوید.

Marques Avenue

اوت لت استانبول

این مرکز خرید بزرگ هم خارج از شهر واقع شده و طیف وسیعی از لباس‌ها و لوازم جانبی طراحان لباس و بوتیک‌ها را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. زمان رفت و آمد به این مرکز خرید با قطار از Troyes پاریس حدود 1.5 ساعت است، بنابراین باید برنامه ریزی کنید که یک روز کامل را برای رفتن به آن جا اختصاص دهید. برای رفتن به Marques Avenue می‌توانید از برندهایی مانند Hugo Boss، Etam و Naf-Naf  خرید کنید، همچنین فروشگاه‌هایی با نام های فرانسوی را خواهید دید که تخفیفات ویژه ای به خریداران ارائه می دهند .

Kilo Shop

این یک فروشگاه زنجیره‌ای از مغازه های مختلف است که لباس‌های دست دوم را کیلویی می‌فروشند، این مغازه ها انواع لباس و اکسسوری منحصر به فرد و قدیمی را به فروش می رسانند.در این فروشگاه اجناس قدیمی عالی وجود دارد که می تواند بسیار مورد توجه تان قرار بگیرد. در پاریس 6 فروشگاه در این سبک وجود دارد.

Tati

Tati

تاتی یک فروشگاه بزرگ و یکی از اوت لت های پاریس است که طیف وسیعی از لباس ها و لوازم جانبی ارزان و رنگارنگ را به فروش می رساند. در این مرکز خرید کیفیت بالایی پیدا نمی کنید، اما قیمت لباس ها بسیار ارزان است. این یک فروشگاه بزرگ است و همه نوع لباس از تی شرت گرفته تا لباس عروس، لباس بچه گانه و لوازم خانگی را می فروشد.

Mistigriff

Mistigriff یک فروشگاه زنجیره ای ملی است که به سبک اوت لت های پاریس، لباس های لیبل دار را با تخفیف‌های مکرر 60-85٪. می فروشد، گاهی ممکن است لباس ها برچسب‌ نداشته باشند، از این رو نام “mistigriff” به معنی برچسب اسرارآمیز است، بنابراین با رفتن به این اوت لت خود را برای یک خرید واقعی آماده کنید. این جا یکی از مهم ترین نقاط پاریس برای پیدا کردن بهترین هاست!

Stock Kookaï

Tati

این فروشگاه نیز به عنوان یکی دیگر از اوت لت های پاریس، برای شما سورپرایز های خوبی را دارد؛ فقط کافیست که یکبار به اینجا سر بزنید!

La Piscine

این یک فروشگاه ترخیص کالا و برند است. به این ترتیب با رفتن به آن جا شما هرگز نمی دانید چه چیزی برای خرید پیدا خواهید کرد، اما همیشه لباس هایی با کیفیت بالا از جمله از برند های والنتینو، دولچه و گابانا، ورساچه را می توانید بخرید.

André

André

فروشگاه Outlet برای André، یک برند معروف طراح کفش است. این فروشگاه لباس هایی با طراحی روز و قیمت های مقرون به صرفه، با سبک هایی شبیه به برندهای طراحان برتر را به شما ارائه می کند. مجموعه‌های لوکس مانند Louboutin در این فروشگاه با قیمت های کمتر قابل خرید هستند.

Chinemachine

Chinemachine یک بوتیک لباس قدیمی در منطقه هجدهم پاریس است که به‌خاطر سیاست‌های منحصربه‌فرد خرید، فروش و تجارت معروف است. وسایل آن ها همیشه جدید است و شامل برچسب‌های اصلی، لباس های قدیمی و همچنین مجموعه‌ای از شلوار جین و چرم بی نظیر است.

Mouton a 5 Pattes

برای لباس های تخفیف دار آخر فصل و مجموعه های طراحان پاریس به این فروشگاه بروید. این جا یکی از اوت لت های پاریس است که طراحان برجسته ای دارد.

نظرات کاربران