Garderobe
9 اردیبهشت 1402
دبی

بهترین و ارزان‌ ترین مراکز خرید دست دوم دبی

خوش آمدید به دنیای منحصر به فرد مراکز خرید دست دوم دبی! اینجا، جایی است که تاریخچه‌های روزبه‌روز شهر با داستان‌های جدید و جذاب از گذشته آمیخته می‌شود. در این مراکز خرید، لباس‌ها، اکسسوری‌ها و اشیاء قدیمی نه تنها به بازار خریدنی‌های فوق‌العاده می‌شوند، بلکه زمان سفر شما را به گذشته و حال دبی می‌برند. با ما همراه شوید تا در این دنیای شگفت‌انگیز قدم بگذاریم.

رزرو تور دبی

آماده‌اید!؟ 

بلیط هواپیما تهران دبی را همین حالا رزرو کنید.

باروو می یا مرا قرض کن (Borrow Me)

مراکز خرید دست دوم دبی

استارت‌آپ «Borrow Me» در امارات متحده عربی، ایده‌ای نابغانه است. پلتفرمی که برای وام‌دهی و اجاره آنلاین طراحی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که هر زمان به چیزی نیاز داشتند، از طریق این پلتفرم بتوانند آن را قرض بگیرند یا به اصطلاح اجاره کنند. 

برای برگزاری مهمانی به وسیله و میز و صندلی نیاز دارید؟ یا تخت اضافی برای مهمان‌ها؟ 

هر چیزی را که احتیاج داشته باشید در باروو می پیدا خواهید کرد. این یک تجارت دو سر برد است. صاحبان اقلام نیز از این طریق می‌توانند با اجاره دادن وسایل خود کسب درآمد داشته باشند و از طرفی دیگران نیز نیازی به خرید و هزینه‌کردن زیاد ندارند. درون این پلتفرم کلیه اطلاعات لازم اعم از قیمت، مدت زمان اجاره و … درج خواهد شد. حتی گزینه خرید نیز وجود دارد تا در صورت علاقه بتوان آن را خریداری کرد.

سایت: borrowme.com، @borrowme_com

بخوانید: بهترین مراکز خرید دبی

اندلس (Endless)

اندلس یکی از مراکز خرید دست دوم دبی است که در واقع از طریق یک وبسایت کار می‌کند. این سایت تجارت الکترونیک مقرون به صرفه برای اولین بار در انگلستان متولد شد، اما اخیرا با فروش لباس‌های طراحان محبوب، به دبی نقل مکان کرده‌است. در هر فهرست خود، قیمت اصلی خرده فروشی کالا به همراه جزئیات شرایط ذکر شده‌است. علاوه بر خرید، می‌توانید قطعات و وسایلی را نیز اجاره کنید و حتی اقلام خود را در سایت بفروشید.

سایت: endless.ae

گاردروب (Garderobe)

گاردروب با ایده ارائه اجناس دسته دوم از اولین فروشگاه‌های این مدلی در دبی به حساب می‌آید. طراحان اجناس دست دوم خود را از طریق این وبسایت در معرض فروش قرار می‌دهند؛ از مانولو بلانیک گرفته تا شنل. یکی از نکات قابل توجه این است که این فروشگاه در یک ویلا بزرگ در جمیرا فعالیت می‌کنند و اجناس برند را با قیمت بهتر به فروش می‌رسانند.

سایت:  garderobe.ae، @garderobedubai

بخوانید: بازار های عمده دبی

فروشگاه گلدن گوس فوروارد (Golden Goose Forward Store)

Golden Goose Forward Store

برند جهانی اسکیت باز Golden Goose دومین فروشگاه “Forward” خود را در مرکز خرید امارات افتتاح کرد. با محوریت متفاوت، می‌توانید لباس‌های خود را (با هر برندی) تعمیر کنید، آن‌ها را به سبکی متفاوت بسازید و حتی دوباره بفروشید. در فروشگاه، یک خیاط وجود دارد که می‌تواند لباس‌های قدیمی شما را تعمیر کند یا با گلدوزی‌ها یا تکه‌های عجیب و غریب به آنها روح تازه‌ای ببخشد. اگر اهل لباس‌های سفارشی هستید و می‌خواهید برخی از لباس‌های کمتر دوست‌داشتنی را به تکه‌های ارزشمند تبدیل کنید، خودتان را به Golden Goose برسانید. 

سایت: @goldengoose

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

Kawaii امارات متحده عربی (Kawaii Art UAE)

Kawaii یک حساب کاربری اینستاگرام مستقر در امارات متحده عربی است که در اصل یک فروشگاه آنلاین و از مراکز خرید دست دوم دبی به حساب می‌آید. کاوایی اقلام قدیمی و دست دوم را از طریق صفحه رسانه اجتماعی خود به فروش می‌رساند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی عکس کالایی که دوست دارید نظر «مال من» بدهید و در مقابل نظر دهندگان دیگر (یعنی با پیشی گرفتن از آن‌ها) پیروز شوید و سپس از طریق پیوندی که آن‌ها ارسال می‌کنند، هزینه کالای خود را بپردازید. نگران نباشید، این کاملاً قانونی است.

اینستاگرام: @kawaiiart.ae

لا بروکانته (La Brocante)

لا بروکانته انباری در منطقه القوز است و در زبان فرانسوی به معنای “بازار دستفروش” ترجمه می‌شود. اینجا گنجینه‌ای واقعی از مبلمان و لباس‌های خانگی است. در سال 2020 شخصی به نام ناتاشا فاونز پس از الهام گرفتن از خیابان پرطرفدار  Portobello London تاسیس کرد. اما چیزی که در لابروکانته اهمیت دارد، کیفیت محصولاتی است که ارائه می‌شود. اغلب این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و از برندهای معروف هستند. این مجموعه هر دو هفته یکبار یک رویداد پاپ آپ برگزار می‌شود تا همه هنرمندان و افراد دیگر نیز وسایل خود را به نمایش بگذارند. 

اینستاگرام: @labrocantedxb

بخوانید: مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

فروشگاه لِس اسپات (Les Spot)

مراکز خرید دست دوم دبی

از دیگر مراکز خرید دست دوم دبی، اسپات است که در الوصل قرار دارد و مجموعه‌ای از لباس‌های قدیمی را ارائه می‌دهد. اینجا جایی است که لباس‌های مختلف، کلاه‌های متنوع و عینک‌های آفتابی ماتریکس را پیدا خواهید کرد. 

در کل، اقلام محبوب خیابانی، طراحان و قدیمی وسایلی هستند که در این مجموعه به فروش می‌رسند. آن‌ها همچنین وسایل خانگی را می‌فروشند.

سایت: @lesspot.ae

کمد ریمز (Reems Closet)

Reems Closet یک بوتیک است که در سال 2008 راه‌اندازی شد و تمامی محصولات و لباس‌های برند خود با قیمت‌های مختلفی که مربوط به شرایطشان است به فروش می‌رساند. این مجموعه چند فروشگاه در Jumeirah Plaza و Mazaya Centre و یک سیستم حمل‌ونقل رایگان دارد تا کسانی که مبلمان قدیمی و وسایل سنگین خریداری کنند به راحتی در اختیارشان قرار گیرد. 

سایت: reemscloset.com، @reemscloset

بخوانید: حراج در دبی در سال 2023؛ جشنواره ای که نباید از دست بدهید!

ریتولد (RETOLD)

RETOLD از مراکز خرید دست دوم دبی است که فضایی متفاوت دارد و فکر می‌کنید که وارد فضای فروشگاه مفهومی خیلی خوب شده‌اید. این فروشگاه سه شعبه در دبی دارد که در هر کدام انواع لباس‌ها با برندها و کیفیت عالی به فروش می‌رسند. هر کدام از این شعبه در چندین طبقه قرار گرفته و مکانی عالی برای خریداران علاقه‌مند به مد و فشن که به دنبال یک معامله شیک هستند، مناسب است.

از لباس‌های لوکس گرفته تا اکسسوری‌های منحصربه‌فرد و نمونه‌های قدیمی و همچنین وسایل کاملاً جدید در این مکان در معرض فروش قرار می‌گیرد. 

سایت: shopretold.com @shopretold

ریسولد (RESOLD)

RESOLD

ریسولد از مراکز خرید دست دوم دبی برای کسانی است که به تازگی وارد این شهر شدند و می‌خواهند خانه‌ خود را زیبا کنند. این گروه تمرکز خود را بر خرید و فروش مبلمان و دکورهای دست دوم اما با کیفیت گذاشته و با قیمت عالی به فروش می‌رساند.

فیسبوک: facebook.com/groups/1779653992271365

بخوانید: در سفر به دبی چه ارزی ببریم

Thrift Bazaar

Thrift Bazaar از آن مراکز خرید دست دوم دبی است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. در این مجموعه انواع مختلفی از اکسسوری‌ها، کیف و لباس برندهای معروف را با کیفیت خوب و قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. برای رفتن به تریفت بازار زمان زیادی را در نظر بگیرید، چراکه فضا بزرگ و تنوع بسیار است.  

فیسبوک: facebook.com/thriftbazaaralbarsha

Thrift for Good

Thrift for Good با مشارکت موسسه خیریه غیرانتفاعی Gulf for Good شروع به فروش اکتشافات قدیمی و کالاهای دست دوم خود به صورت آنلاین و در پاپ آپ‌ها و بازارهای مختلف در سراسر امارات کرد. خانه آجری آن‌ها در Golden Mile Galleria on the Palm (آن‌ها همچنین مکانی در مرکز میدان تایم دارند) به دلیل انتخاب مداوم لباس‌ها و اکسسوری‌های خاص شناخته شده‌است. یک نکته مثبت درباره این مرکز خرید روی کارکردن به روشی سازگار با محیط زیست و پایدار است و اهدا کردن 100 درصد از سود فروش خود به خیریه و کودکان محروم است. 

سایت: thriftforgood.org، @thriftforgood

Urban Market Concept

مراکز خرید دست دوم دبی

Ban Market که در سال 2021 راه اندازی شد، رویدادی ماهانه است که لباس‌های دست دوم را همراه با موسیقی، نوشیدنی و غذا در یک مکان به فروش می‌رساند. فروشندگان نیز می‌تواند کالاهای خود را در این رویداد در معرض نمایش و فروش قرار دهند. فروشندگان و خریداران زیادی در این مکان جمه می‌شوند و تقریبا از لباس گرفته تا وسایل، اکسسوری و حتی لوازم خانگی را می‌توان خریداری کرد. البته با کیفیت قابل قبول! 

سایت: urbanmarketconcept.com

با سه کلیک هتل ارزان دبی را رزرو کنید و سفری عالی داشته باشید.

حرف آخر

در این مقاله مراکز خرید دست دوم دبی را به شما معرفی کردیم تا هر بودجه‌ای بتواند لوازم و کالاهای خود را به راحتی خرید با اجاره کند. شما می‌توانید در این فروشگاه‌ها انواع لباس‌ها و لوازم برند و باکیفیت را خریداری کنید. 

سوالات متداول

مراکز خرید دست دوم دبی کجا قرار دارند؟

مراکز خرید دست دوم در دبی در مناطق مختلفی از شهر وجود دارند، از جمله منطقه کراما و ساتوا.

چه چیزهایی معمولاً در مراکز خرید دست دوم دبی یافت می‌شود؟

این مراکز شامل انواع کالاهای دست دوم مانند لباس، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی و مبلمان هستند.

آیا قیمت‌ها در مراکز خرید دست دوم دبی معمولاً پایین‌تر از بازار است؟

بله، اغلب کالاها در مراکز خرید دست دوم دبی با قیمت مناسب‌تری در مقایسه با کالاهای جدید عرضه می‌شوند.

چه تجربه‌های خرید جالبی در مراکز خرید دست دوم دبی وجود دارد؟

مراکز خرید دست دوم دبی یک تجربه منحصر به فرد فراهم می‌کنند، زیرا مشتریان می‌توانند کالاهای کلاسیک و خاص را با قیمتی مقرون به صرفه بیابند.

نظرات کاربران