رستوران های رمانتیک در سنگاپور

رستوران های رمانتیک در سنگاپور؛ مکانی‌هایی رویایی برای قراری عاشقانه

سنگاپور یکی از کشورهای جنوب آسیا است که از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی مرز آبی دارد. این کشور در جنگ جهانی دوم مستعمره بریتانیا می‌شود ولی در سال 19442 با ورود ژاپنی‌ها به این کشور، بریتانیایی‌ها علی‌رغم میل باطنی خود این کشور را ترک می‌کنند. در سال 1965 سنگاپور به عنوان جمهوری سنگاپور استقلال می‌یابد. با تمام این تاریخچه طولانی جنگی، همیشه سنگاپور جایی است تا عاشق شوید! همراه ما باشید با رستوران های رمانتیک در سنگاپور !

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

اسامی رستوران‌های سنگاپور

چنانچه قصد برگزاری جلسه کاری با مدیران و افراد سرشناس را دارید، یا حتی قرارهای دوستی و عاشقانه با شخص خاصی را برنامه‌ریزی کرده‌اید، رستوران‌‌های رمانتیک در سنگاپور بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ زیرا در این رستوران‌ها غذا در دو نوبت ناهار و شام سرو می‌شود و شما می‌توانید از امکانات نور و تزئینات ویژه، غذاهای متنوع و انواع نوشیدنی برای  جشن‌هایتان در سالگرد ازدواج و حتی تولد بهره‌مند شوید. سنگاپور 50 رستوران دارد که در زیر به بخشی از آن‍ها اشاره می‌کنیم:

Claudin .1

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

کلودین در یک کلیسای کوچک استعماری حفاظت‌شده در امتداد محوطه سرسبز دمپسی‌هیل قرار دارد. این رستوران برایتان در زمان قرارهای کاری یا شخصی صحنه‌ای شگفت‌انگیز از تنوع یک زندگی شهری را رقم می‌زند. پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، ضیافت‌های مخملی، رنگ ‌های سبز و صورتی ملایم و سقف‌های بلند را تصور کنید. در این رستوران  که به عنوان یکی از رستوران های رمانتیک در سنگاپور است، با سرآشپز Julien Royer که یکی از مالکان Odette  با سه ستاره میشلن است، و نیز تعدادی آشپز فرانسوی مواجه خواهید شد. پیشنهاد می‌شود وعده غذایی خود را با نان خمیر ترش خانگی استثنایی همراه با کره  ایبریکو شروع کنید. قبل از سرو غذاهای اصلی مانند Vol-Au-Vent یک شیرینی پف‌دار پر از نان شیرینی خامه‌ای، گوشت گوساله و قارچ مورل چوبی یا کلودین بویلابیس (198 دلار) به‌علاوه  یک خورش ماهی پر و دلچسب از پروونس با میگوی کارابینرو سفارش دهید.

پس از آن، قبل از قدم زدن در اطراف محوطه آرام دمپسی هیل، چند عکس یادگاری با کامیون حمل غذای قدیمی قرمز در تراس رستوران بگیرید.

La Berasserie .2

پنجره‌های کف تا سقف La Brasserie به سمت آب‌نمای زیبای خلیج مارینا باز می‌شوند که نمایانگر  منظره‌ای زیبا است. رستوران فرانسوی با فضای داخلی مجلل که ظرافت مدرن را با جذابیت کلاسیک اروپایی ترکیب می‌کند، صحنۀ رمانتیکی را برایتان در شب فراهم می‌آورد. منوی آشپزخانه غذاهای رستوران فرانسوی را با سه وعده شام ​​(78 دلار) یا چهار غذا (98 دلار) پیده‌مان شده است. برای شروع، بین تارتار گوشت گاو انگوس، فوی گراس، یا غذای دریایی با باس دریایی و خرچنگ یکی را انتخاب کنید. برای غذای اصلی، وقتی کوت دو بوف را سفارش می‌دهید، از غنای گوشت گاو ریبی لذت ببرید، یا برای تنوع، بره‌ی شاداب لومینا را با سیر سیاه، شری و موسیر یا ماهی دندانی که در هویج آنچوی خامه‌ای آغشته شده است، انتخاب کنید. غذا را با یک تارت سیب شیرین یا یک کرم سنتی با ژلاتوی وانیلی پایان دهید.

پس از سرو غذا در امتداد تفرجگاه، درست خارج از رستوران قدم بزنید و از مناظر منطقه خلیج لذت ببرید. در مقایسه با دیگر پیاده‌روی‌های حاشیه خلیج مارینا، این نقطه شلوغ‌تر است.

Roia .3

 رستوران فرانسوی Roia  از جمله رستوران های رمانتیک در سنگاپور و در قلب باغ گیاه شناسی واقع شده‌است. این رستوران مناظر باغ  بسیار ایده آل و به دور از ساختمان‌های بتونی شهری دارد . برای یک شب گفتگوی صمیمانه به دور از سروصدای جمعیت، کنار پنجره‌ها بنشینید و منتظر خلاقیت‌های هنری سرآشپز پریام چاترجی باشید که بشقاب‌ها را با رنگ‌های زنده و طعم‌های لذیذ و الهام گرفته از خود باغ‌های رستوران طراحی می‌کند. قیمت شش منوی غذا (188 دلار) و هشت (288 دلار) خواهد بود. منوی غذایی این رستوران حاوی غذاهایی مانند Corner’s Flowers است که با ماهی کمیاب ژاپنی Ginpo با بادام دودی، عصاره چغندر و yuzu calamansi  ست می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های برجستۀ این رستوران، خوراک قارچ است که قارچ‌های فصلی را روی سیب‌زمینی و ولوت قارچ گرم قرار می‌دهند. پس از آن یک پیاده‌روی آرام داشته باشید و دره نخل و دریاچه سمفونی را بگردید یا از دیدن قوهای ساکن باغ‌ها در دریاچه سوان لذت ببرید.

Dey by whitegrass .4

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

شما می‌توانید برای تفریح و سرو یک وعده غذا همسر خود را به یکی از رستوران های رمانتیک در سنگاپور ببرید. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به مکان تاریخی جذاب در CHIJMES اشاره کرد. دکور  و فضای داخلی با نور ملایم در ‌ Dew by Whitegrass  فضایی راحت و جذاب را ایجاد می‌کند که برای یک شب دوستی دنج و بدون سروصدا عالی است. بشقاب‌های کوچک اروپایی شیک با شکوفه‌های آسیایی، در کنار تعدادی از 65 برچسب Sake که از استان‌های مختلف ژاپن منشا گرفته‌اند، در این رستوران وجود دارد. یک پیش‌غذای لذت‌بخش که آن را با مربای گریپ‌فروت شیرین و تند و سس چیمیچوری با کراستینی ترد برای تزئین سرو می‌شود، یکی دیگر از منوهای این غذاخوری خواهد بود. برای داشتن طعمی لذیذ روی پاستا، تالیاتل جلبک دریایی خوش‌طعم yuzu kosho (20 دلار) را انتخاب کنید و روی آن ایکورا و ماهی آزاد یا پروشوتو قرار دهید. غذای خود را با کوکتل دیو و  Whitegrass Little Tokyo  که ترکیبی از ساکه، یوزوشو و آپرول است، تکمیل کنید. سپس به Hvala در CHIJMESکه یک چایخانه شیک است و چای و دسرهای ژاپنی در آن سرو می‌شود، بروید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Fico .5

اگر در انتخاب بین رستوران های رمانتیک در سنگاپور مردد هستید، فیکو پاسخگوی شما به یک قرار عاشقانه از نوع قرارهای ساحلی-ایتالیایی است. برای زوج‌هایی که به دنبال محیط‌های خودمانی‌تر برای شب‌های قرار می‌گردند، حال‌وهوای شادی‌بخش تعطیلات در این مکان ساحلی بسیار مناسب خواهد بود. این رستوران مجموعه‌ای از غذاهای آشنای ایتالیایی دارد که با فوکاسینای پخته شده‌است و قیمت آنها (از 18 دلار) شروع می‌شود. این نوع غذا با گوجه‌فرنگی سن‌مارزانو، پیاز شیرین تروپیا یا موزارلای تازه بوفالو برای طرفداران پنیر ترکیب می‌شود. بشقاب‌های کوچک با مواد فصلی نیز در این رستوران وجود دارد. قیمت دو بشقاب با قارچ Cardoncelli (21 دلار) و فلفل قرمز زغالی با آنچوی Cantabrico (18دلار) است. همچنین می‌توانید از ماکارونی تازه (23 دلار) که توسط نوار ماکارونی نیم‌پز که در جلوی خودتان تهیه می‌شود، استفاده کنید. 

Matera .6

ماترا یکی دیگر از رستوران‌ های رمانتیک در سنگاپور است. در پیاده‌روی بعدازظهر از منظرۀ این رستوران در امتداد پارک ساحلی شرقی لذت ببرید، روی نیمکت‌های نزدیک ساحل بنشینید و صدای امواج را بشنوید.

مناظر درخشان ساحل مشرف به رودخانه سنگاپور در Matera دارای موقعیت عالی است که در کلبه‌ای در قایق آبی فولرتون قرار دارد. علاوه‌ بر مناظر این رستوران، غذاهای آن به همان اندازه خیره‌کننده است. غذاهای سنتی ایتالیایی با طعم‌های آسیایی در با هنرمندی آشپز ماهر Bjoern Alexander با غذاهای مدرن ایتالیایی مطابقت دارد. ترکیباتی مانند راویولی تهیه شده از نان پیراشکی و پاستا بوکاتینی با گوش‌ماهی تند خشک آسیایی در مرکز بشقاب قرار می‌گیرد. سرآشپز Bjoern مختص طبخ میگوی کارابینر است. (یک میگو کامل همراه با نان تست میگو و سس XO برای نشان دادن کیفیت محصول ارائه می‌شود). پس از سرو غذا برای مشاهدۀ نزدیکتر خلیج به سمت پارک مرلیون بروید، یا از پل اندرسون برای قدم زدن در کنار رودخانه سنگاپور عبور کنید.

Café fernet .7

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

کافه فرنت به راحتی با دکوراسیون زرق‌وبرق‌دار، منظرۀ چشمگیرتری از خود را به نمایش قرار می‌دهد. بخشی از رستوران مشرف به خلیج زیبای مارینا است. افراد زیادی جذب کافه فرنت می‌شوند؛ زیرا در این رستوران رمانتیک در سنگاپور به غیر از دکوراسیون زیبا، غذاهای مدرن ایتالیایی دلچسب مانند cacio e pepe و کوفته گوساله تهیه می‌شود. پس از سرو غذا و نوشیدنی به پشت بام Esplanade بروید و در ستاره‌باران شب استراحت آرامی داشته باشید.

Allcaff masion .8

الکافه ماسیون ساختمان مجسمه‌ای شکلی با 3غذاخوری دارد که هر کدام حال‌وهوای متفاوتی دارد. کسانی که برای اولین بار قرار ملاقات در این رستوران می‌گذارند، می‌توانند به کافه Wildseed بروند، جایی که کیک و برانچ در تمام طول روز در حیاط  خنک و خودمانی آن سرو می‌شود. یک بار می‌توانید انواع لقمه‌های سبک باسکی را میل کنید، یا در Una در طبقه دوم، به برنامه‌های دورهمی مشغول شوید. کف‌های چوبی، رومیزی‌های سفید و چراغ‌های آویز نورانی به شما کمک می‌کند تا حال و هوای خوبی را امتحان کنید. پس از سفارش و میل کردن غذا به یک قدم زدن عاشقانه در اطراف پارک تپه Telok Blangah به سمت امواج هندرسون بروید، که یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در سنگاپور است.

9. Ocean Restaurant

اوشن تنها رستوران  رمانتیک در سنگاپور است که زیر آب قرار دارد و یکی از شلوغ‌ترین بلیط‌های غذاخوری در شهر است. در این مکان از 40000 حیوان دریایی باشکوه که به زیبایی در بزرگترین اقیانوس اطلس جهان می چرخند، شگفت‌زده می‌شوید. در این رستوران می‌توانید اتاق خصوصی رزرو ‌کنید. پنجره‌های شیشه‌ای یک‌طرفه آینه‌ای اتاق‌های این رستوران، حریم خصوصی کاملی را برای تجربه خوردن  یک ناهار صمیمی برایتان تضمین می‌کند. پس از آن، اگر از زندگی دریایی سیر نشدید، در از آکواریوم دیدن کنید یا از یک قدم زدن عاشقانه در امتداد پیاده‌روی به سمت Vivocity لذت ببرید.

10. مارگریت

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

مارگریت که در باغ‌های کنار گنبد گل و در آب‌وهوای خلیج قرار دارد، دمای بهاری خنکی با دمای اروپا دارد و از جمله رستوران های رمانتیک در سنگاپور است که بهانه‌ای عالی برای لذت بردن از قرارهایتان را ایجاد می‌کند. در اینجا یک وعدۀ غذایی به شیوه‌ای خلاقانه و طعم‌های جذاب، توسط مایکل ویلسون، مالک سرآشپز آماده می‌شود. هر زمان که خواستید غذا میل کنید، از جزایر طراحی شده غذا توسط سرآشپز در آشپزخانه شگفت‌زده می‌شوید. زمانی که سرو غذا را به اتمام رساندید، برای لذت بردن دسترسی رایگان به Flower Dome خواهید داشت. سپس از پل عبور کنید و به مارینا بی سندز برای سرو نوشیدنی یا حتی مهمانی بر روی پشت بام در CÉ LA VI بروید.

11.فایرانگی سوپراستار

این رستوران مدرن هندی را مانند یک مجموعه فیلم هندی تصور کنید. شما و همراهانتان که به این رستوران  رمانتیک سنگاپوری می‌روید، از شخصیت‌های اصلی آن هستید. فضای این رستوران از باشگاه افسران الهام گرفته شده. از سالن رستوران تا اتاق راه‌آهن قدیمی را بازدید کنید. اتاق فیل، با سکوهایی برای سرو غذا مناسب بوده و با در نظر گرفتن اتاق آبی کاخ شهر اودایپور طراحی شده‌است. پس از گشتن و غذا خوردن، چند تنقلات شیرین برای پایان شب از زنبورستان تهیه کنید.

Bar cicheti .12

Bar Cicheti  تمام ویژگی‌های یک رستوران های رمانتیک در سنگاپور را دارد: یک اتاق ناهارخوری تاریک که با نیم‌دایره‌ای از لامپ‌های آویز روشن شده‌است. چیدمان گل‌های فوق‌العاده‌ای که فضا را معطر می‌کند. نودل پاستا روزانه به تازگی در این رستوران تهیه می‌شود و در غذاهایی مانند تاگلیولینی خرچنگ شناگر آبی به قیمت (29 دلار) استفاده می‌شود. طرفداران نوشیدنی‌های طبیعی نیز می‌توانید یک نوشیدنی تازه را سفارش دهید.

NOX- Dine in the Dark .13

در این رستوران با کمی حقه بازی روبرو می‌شوید. ابتدا یک وعده غذا را در تاریکی مطلق بدون اینکه چیزی بدانید، سرو می‌کنید، اما به محض اینکه تسلیم تجربه ناهار خوردن در تاریکی شوید، شام در رستوران  NOX خواهید ماند. این‌بار غذای عاشقانه را در روشنایی بی‌نظیری تجربه می‌کنید. تمام حواس چشایی و بویایی خود را درر یک چشم بر هم زدن روی غذا متمرکز کنید و از طعم لذیذ و خوشمزه غذاها لذت ببرید. پس از آن قرار خود را با یک لحظه شیرین با بستنی از Apiary در یک کافه کوچک که طعم‌های خوبی دارد به پایان برسانید.

Ce soir .14

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

رستوران سی‌سویر به نام رستوران گل و گیاه است. رستورانی با یک تم غیرعادی که در پورتسدان قرار دارد. تقریباً در هر گوشه‌ای از این رستوران گل‌های خشک‌شده استفاده شده‌است. فرش‌های Beni Ourain که در سرتاسر ورودی گذاشته شده‌اند و محافظ قدم‌های شما هستند. این رستوران رمانتیک سنگاپوری غذاهای فرانسوی Haute با استفاده از محصولات فصلی تازه دارد. پس از سرو غذا به حیاط خلوت باغ بروید تا یک گفتگوی صمیمانه زیبا زیر نور ستاره‌ها داشته باشید. همچنین این محیط  یک نقطه عالی برای عکاسی عالی خواهد بود.

FLNT .15

رستوران FLNT  با پنجره‌هایی از کف تا سقف پوشانده شده‌است. در کنار این پنجره‌ها مناظر پانورامای شهر را خواهید دید. منظره‌ای جذاب برای اینکه شما و احساساتتان را تحت‌تاثیر قرار دهد. این رستوران  غذای نیکی طبخ می‌کند و با توجه به این که غذاهای ژاپنی سرو می‌کند، اما باز هم کمتر در سنگاپور شناخته شده‌است. (نیکی تلفیقی از غذاهای ژاپنی و پرو است و زمانی که مهاجران ژاپنی در قرن هجدهم در پرو ساکن شدند، به وجود آمد.) قیمت غذاهای ترکیبی منحصربه‌فرد مانند سویچه سنتی پرو (28 دلار) است که با ماهی تن و مرغ آنتیکوچو پرو (18 دلار) تهیه می‌شود، درست مانند سیخ‌های کبابی که معمولا در ایزاکایاهای ژاپنی یافت می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای تماشای مناظر شبانه خیره‌کننده در این رستوران رمانتیک سنگاپوری بمانید و با گشتن در کل 1-ATICO حالتان را تغییر دهید.

Skai .16

 رستوران Skai در بالاترین ارتفاع شهر قرار دارد. این رستوران در طبقه ۷۰ Swissotel the   Stamford واقع شده است، مناظر وسیع آن از Civic District تنها دلیل برای بازدید مردم خواهد بود. قبل از رفتن برای سرو غذا، یخ را در بار بشکنید. بشقابی از غذاهای گوشتی را با قرعه‌کشی در Skai استیک سفارش دهید، سپس به Anti:Dote بروید تا کوکتل‌هایی با رنگ کره‌ای تهیه کنید.

Monti .17

بعد از تنظیم قرار کاری یا خانوادگی خود به مونتی در غرفه فولرتون بروید تا با منظره‌ای خیره‌کننده از خلیج مارینا، روبرو ‌شوید. قایق‌های یدک‌کش درست از کنار میز غذای شما عبور می‌کنند. شما می‌توانید غذاهای سنتی ایتالیایی مانند Acquerello Risotto (42دلار) که کنارتان روی چرخ پارمزان قرار دارند و روی آن ترافل سیاه تازۀ رنده شده ریخته‌اند را سفارش دهید. بعد از سرو غذا به روف‌گاردن این رستوران بروید و با سرو نوشیدنی و بهره بردن از نسیم عصرانۀ این رستوران رمانتیک سنگاپوری گفتگوی صمیمانه‌ای داشته باشید.

Brassia Astoria .18

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

   Brasserie Astoriaرستورانی با فضایی رویایی است که به شما حال‌وهوای عاشقی می‌دهد. این رستوران یکی از رستوران‌های رمانتیک در سنگاپور است که با ایجاد نور بالای هر میز به شما و شریک زندگی‌تان این احساس را می‌دهد که شما قهرمان یک فیلم عاشقانه هستید. در کنار فضای داخلی دنج، منویی شامل انواع غذاهای الهام گرفته از نوردیک از سراسر جهان است Råraka .سرخ شده با کره به قیمت(36 دلار) را حتما در این رستوران امتحان کنید، که شامل سیب‌زمینی ترد همراه با قلیه ونداس، پیازچه، کرم فریش، پیاز قرمز و لیمو است، یا گوشت گاو فلامبیده آماده شده را با قیمت (72 دلار) در این غذاخوری تهیه کنید. بعد از سرو غذا به Smoke and Mirrors در فضاهایی نمادین از سنگاپور بروید و از هوای آن لذت ببرید.

Art di daniele sperindio .19

هیچ چیز رمانتیک‌تر از سرو غذا در کنار چشم‌اندازهای وسیعی از چمنزار پادانگ و پس‌زمینه خلیج مارینا نیست. روز یا شب این رستوران به عنوان مکانی ایده آل برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران است. در این رستوران، سرآشپز دانیله اسپریندیو هنرمندانه منوهای اپیزودیک (از 328 دلار) را با الهام از ریشه‌های لیگوریایی خود ارائه می‌دهد. این بشقاب‌های غذا که به همان اندازه پیچیده و خاطره‌انگیز هستند. همچنین این سرآشپز ماهر تماماً در تعامل با مخاطبین است و بخش‌هایی از داستان‌گویی با سلیقه و حکایت‌های شخصی او را در ورودی این رستوران خواهید یافت. پس از ماندن در این رستوران در سراسر پادانگ قدم بزنید و نمایش و زیبایی نور را تماشا کنید.

Underdog Inn .20

فروشنده سابق برگر نیویورک، دیگر فقط دارای ایستگاه‌های کامیون نبراسکا نیست، بلکه این محیط کم نور اکنون مکانی پرماجرا برای قرار ملاقات‌ها شده‌است. پارفه‌های جگر اردک و سایر غذاهای غیرمعمول را در این رستوران رمانتیک سنگاپوری می‌توانید تصور کنید. بشقاب‌هایی پر شده با گوشت‌های دودی، در صورتی که همه‌چیز بیش‌ازحد در منوی این رستوران سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم یک وعده ماش مغزاستخوان به قیمت (16 دلار) از این رستوران تهیه و سرو کنید. سپس به پیشخان این رستوران بروید و از نوشیدنی‌های خوشمزۀ آن به قیمت (18 دلار) استفاده کنید. 

Altro Zafferano .21

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

این رستوران ایتالیایی در حال حاضر به دلیل چشم‌اندازهای جالبی از خلیج مارینا در طبقه 43 مرکز مالی اقیانوس است. خوردن غذا را با غذاهای ایتالیایی تهیه شده به وسیله سرآشپز آندریا پائولا – آشپز جوانی که در آشپزخانه‌های معروفی از جمله براچی با یک ستاره میشلین کار کرده‌است – را تجربه کنید. در این غذا  او از غذاهای زادگاهش در ناپل ایده می‌گیرد و به دنبال این است که ذائقۀ شما را در  این رستوران که یکی از رستوران های رمانتیک در سنگاپور است، برای یک شب به این شهر دیدنی بکشاند.

Resturant Gaig .22

ورود به رستوران Gaig مانند ورود به خانه‌ای شخصی است. فضای گرم غذاخوری تعلق به Carles Gaig، چهره محبوب غذاهای کاتالونیایی دارد. در این رستوران رمانتیک سنگاپوری گوشه‌های آرام و غذاخوری‌های مجزا پیدا خواهید کرد که هر کدام با قفسه‌های چوبی و سایر وسایل خانگی تقسیم شده‌اند که شبی جذاب و آرام را برای شما رقم خواهند زد. در راه برگشت در امتداد خیابان Amoy  انواع نوشیدنی‌ برای شما وجود دارد.

Koma singaport .23

در این رستوران، شام مدرن ژاپنی و هر آنچه را که برای یک شب به یادماندنی عالی است، وجود دارد. در این رستوران عکس‌هایی از زوج ها گرفته شده‌ که در مقابل ناقوس دو و نیم متری ژاپنی که مشرف به پل عابرپیاده و استخر است، ایستاده‌اند. این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده‌ و می‌توانید آنها را مشاهده کنید. تنوع زیاد غذا باعث می‌شود بعد از غذا خوردن مجددا احساس گرسنگی کنید. در انتخاب غذای خود سوشی و ساشیمی، تمپورا و روباتایاکی را  مدنظر بگیرید. پس از سرو غذا موقع سوزاندن کالری‌ها است. شب را در نورهای درخشان بزرگترین کلوپ شبانه Marquee که یکی از رستوران‌ های رمانتیک در سنگاپور است، به پیادهروی بروید.

Publico Ristorante .24

 Publico Ristorante متمایزتر از غذاخوری‌های کنار رودخانه در امتداد اسکله رابرتسون است؛ زیرا فضای داخلی جذاب و خلاقیت‌های دلچسبی دارد. تصور کنید کف‌های گرانیتی با الگوهای هندسی چیده شده‌اند که یادآور بسیاری از میدان‌های این کشور هستند. یک صندلی در فضای باز بگیرید و در نسیم غرق شوید. در آنجا، دیوارهای سبز زیبا شبیه باغ‌های عمودی وجود دارند، مبلمانی که با رنگ‌های خنثی چیده شده‌اند، به ایجاد حال‌وهوای ساحلی کمک می‌کنند. فضای داخلی نیز با نورپردازی گرم و پنجره‌های کف تا سقف که به تراس کنار رودخانه باز می‌شوند.  به همان اندازۀ محیط بیرون این رستوران جذاب است.

Le Jardin .25

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

این رستوران سرزمین عجیب وشکوفایی است که در پارک فورت‌کنینگ قرار دارد، فضایی با تم گل که یادآور کافه‌های شیک پاریس. در تراس بیرونی این رستوران که یکی از رستوران‌های رمانتیک در سنگاپر است، اگر دوست‌دار حیوانات خانگی هستید، زیر سایه درختان بنشینید، یا به داخل رستوران بروید و در جمع گیاهان و جانوران سرسبز غذا بخورید. وقتی در اطراف آن مناظر زیبا احاطه شده باشید، ناخواآگاه مانند شخصیت اصلی یک فیلم احساس آرامش می‌کنید. بعد از ماندن و گشتن در رستوران در پلکان مارپیچ نمادین پارک با همراهانتان عکس بگیرید و از باغ سانگ نیلا اوتاما دیدن کنید.

The summerhouse .26

وقتی از وعده‌های غذایی رمانتیک  صحبت می‌شود، انتخاب مکانی با نور خوب و غذای خوب همیشه مهم خواهد بود. خانه تابستانی رستوران رمانتیک سنگاپوری است که از هر دو جنبه برتری دارد. مواد اولیه این رستوران از مزارع و پرورش دهندگان محلی مالزیایی و استرالیایی تهیه می‌شود و در واقع صاحبان این رستوران غذاخوری را از مزرعه به میز آورده‌اند. می‌توانید در سالن غذاخوری بزرگ خانه ییلاقی نیزغذا بخورید یا یکی از سه اتاقی مجهز به تهویه مطبوع را که به شکل رمانتیک در باغ قرار گرفته‌اند را رزرو کنید. آنها برای شش مهمان با حداقل هزینه 300 دلار مناسب هستند و در سبک‌های مختلف طراحی می‌شوند. پس از آن برای استراحت و کمی موسیقی زنده به ساختمان ویلر که نزدیک رستوران است بروید.

شما کدامیک از رستوران های رمانتیک در سنگاپور را انتخاب می کنید؟

Mott 32 .27

رستوران موت 32 جذاب و زیبا را در مارینا بی سندز ببینید. همۀ امکانات مجللی که یک رستوران باید داشته باشد، در این رستوران مشهود است. از فضای داخلی جذاب طراحی شده توسط جویس وانگ گرفته تا منوی مود چینی دیدن کنید. از اسپرینگ رول خرد شده اردک پکن برای سه نفر میل کنید یا از فوجیان نگرونی ایده گرفته از غذاهای آسیایی که با جینسنگ، چای لاپسانگ سوچونگ و فلفل سیچوان ترکیب شده است، میل کنید. اما قبل از اینکه رستوران را ترک کنید، به یاد داشته باشید که اردک نمادین پکن را که بیش از 48 ساعت در سس خوابانده شده و روی سیب‌وود دود می‌شود، ‌سفارش دهید و یک غذای لذیذ و به یاد ماندنی را سرو کنید.

Cloud street .28

رستوران های رمانتیک در سنگاپور

از لحظه‌ای که پا به کلود استریت به عنوان یک رستوران رمانتیک در سنگاپور می‌گذارید، نقاشی‌های زیبایی شما را به سمت اتاق غذاخوری سوق می‌دهد. فضا شبیه به یک غار تاریک ولی سرسبز است با چیدمان‌های گل‌های باشکوه و ترکیبی متنوع از مبلمان، که جذابیت‌های زیادی را به این رستوران داده‌است. بهترین صندلی‌های خانه در کنار پیشخان مشرف به آشپزخانه اوپن است، جایی که شما و همراهتان می‌توانید غذاهایی مانند صدف‌های بسته‌شده با برگ فوفل و حتی آشپزهای جوان و تنومند را تماشا کنید. پس میل کردن غذا، کافه‌های خیابان آموی دیدنی هستند. در جاده قدم بزنید و به دنبال تابلوی صورتی نئونی باشید که روی آن «روانی» نوشته شده‌است. این یک تاروت خوان نیست، بلکه فقط کارمندان یکی از جالب‌ترین کافه‌های شهر هستند برای صرف یک قهوه‌ی داغ.

Dusk Restaurant & Bar. 29 

این رستوران که یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های رمانتیک در سنگاپور است در ارتفاع 100 متری از سطح دریا قرار دارد. در این رستوران می‌توانید تا غروب سوار تله‌کابین شوید و در حین تماشای غروب خورشید، از مناظر پانوراما از منطقه هاربرفرانت و سنتوزا دیدن کنید. در حالی که در شرف انتخاب یک منوی دلپذیر هستید، زیر درخشش عصرانۀ خورشید عکس بگیرید. ما از غذاهای این رستوران گوشت گاو کبابی را به همراه سس مخصوص دو نفره به شما توصیه می‌کنیم.

Olivia Restaurant & lounge .30

در رستوران اولیویا به ساحل آفتابی بارسلون بروید. فضای روشن و مطبوع رستوران در امتداد جاده Keong Saik  با صندلی‌هایی به رنگ آبی ماسه‌ای و دیوارهای آجری جذاب، هم در روز و هم در شب درخشان به نظر می‌رسد. منوی این رستوران تشکیل شده از کروکت‌های ژامبون ایبریکو، املت اسپانیایی پیاز و ماهی کادفیش و برنج سیاه با میگوهای قرمز مدیترانه‌ای کبابی که بسیار عالی است.

پس از آن، مطمئناً می خواهید چیزکیک خامه‌ای خانگی اولیویا تهیه کنید، اما اگر هنوز جا برای غذاهای بیشتری دارید، چند قدم به پاپا دوبل بروید و یکی از غذاهای آنجا  را هم تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شده است شما را با محیط و غذاهای جذاب و لذیذ رستوران های رمانتیک در سنگاپور آشنا کنیم. چنانچه این مطالب برای شما مفید بوده، در قسمت دیدگاه‌ها نظراتتان را برایمان بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران