Pai Thai Restaurant Dubai
7 اسفند 1401
دبی

رستوران Pai Thai دبی؛ با کائی مد ما موآنگ شروع کنید!

سفر به دبی شما را به دیدن ناشناخته‌ها می‌برد. تفریحاتی که شاید هرگز به عمرتان تجربه نکرده باشید، اقامتی که حس شاهزاده بودن را به شما می‌دهد، گشتن در مراکز خریدی که نهایت لوکس و شیک بودن را به رخ شما می‌کشند و نشستن در رستوران‌هایی که هر کدام از شما با بهترین، زیباترین و خوشمزه‌ترین غذاها پذیرایی می‌کنند. حالا اگر به شما بگوییم در دبی به تایلند سفر کنید، باورتان می‌شود! در این شهر یک رستوران تایلندی فوق‌العاده خفن با نام رستوران Pai Thai دبی وجود دارد که با فضای دنج و غذاهای تایلندی شما را به سفری کوتاه می‌برد، هر چند با غذا! 

tour dubai

بلیط ارزان هواپیما دبی را با سه کلیک خوبه!

رستوران Pai Thai دبی؛ خاص و دوست داشتنی

Pai Thai Restaurant Dubai

به جرات می‌توان گفت که بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌ها در دنیا، متعلق به دبی است. این هتل‌ها به حدی بزرگ و امکانات مجلل دارند که اقامت در آن‌ها لحظات باورنکردنی را برای شما به همراه دارد. حالا این چه ربطی به رستوران پای تای دارد؟ 

رستوران Pai Thai دبی یکی از 44 رستوران هتل جمیرا القصر است که شما را به کشف دنیای زیبای تایلند دعوت می‌کند. جالب است بدانید که وسعت این هتل بیش از 40 هکتار بوده و به قدری بزرگ است که انواع مختلفی از رستوران‌ها را در دل خود جای داده‌است. به این معنی که در هر رستوران شما پا در یک کشور متفاوت می‌گذارید. همان‌طور که در یکی از بهترین رستوران های دبی یعنی چای تای به تایلند می‌روید.

معرفی شهر دبی؛ آن روی دیگر دبی را بشناسید!

بلیط هواپیما دبی

قدم در رستوران Pai Thai دبی می‌گذاریم!

همه چیز در رستوران پای تای دبی؛ حال‎‌وهوای تایلند را دارد. به‌محض اینکه وارد این رستوران می‌شوید، وسایل و تزئینات به‌خصوص تایلندی توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای هر چیزی در این رستوران به خوبی فکر و برنامه‌ریزی شده‌است. از مجسمه بودا گرفته تا ظرف‌های سفالی، برگ موز زیر غذاها و دکوراسیون داخلی همگی نمادی از تایلند هستند. 

چیزی که فضای این رستوران را خاص و باحال کرده، قرارگیری آن در کنار کانال آب و درختان نخل است. اگر جای شما باشیم، ترجیحا با قایق وارد این رستوران می‌شوید، دقیقا حس‌وحال نشستن در قایق‌های تایلندی را به شما می‌دهد. رستوران یک تراس بزرگ در کنار این آبراه دارد که با درختان نخل و مبلمان چوبی، لذت غذاخوردن را تا بی‌نهایت می‌رساند. اگر هم دوست ندارید، می‌توانید در کنار تزئینات زیبای رستوران، در داخل بنشینید. تماشای جزئیات در هنگام غذاخوردن به حدی وقت‌گیر و تمام‌نشدنی است که متوجه گذر زمان نخواهید شد.

رمانتیک ترین جاهای دبی را از دست ندهید.

شکم‌گردی در رستوران Pai Thai دبی

Pai Thai Restaurant Dubai

برسیم به بخش خوشمزه رستوران Pai Thai دبی، یعنی غذاها. چای تای از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای درست کردن غذاهای خود استفاده می‌کند و آن‌ها را به سبک خودشان پیچ‌وتاب می‌دهند تا در نهایت یک اثر هنری همانند تابلو نقاشی روی میز شما قرار بگیرد. 

hotel dubai

غذاهای تایلندی از تنوع و پیچیدگی بالایی برخوردارند و اگر به تایلند سفر کرده باشید، می‌دانید که احتمالا در هر رستوران یک غذای متفاوت می‌توان سفارش داد. خیلی‌ها فکر می‌کنند که تایلندی‌ها با موجودات دریایی عجیب‌وغریب و حشرات غذا درست می‌کنند، در حالی که این تصور تا حدی نادرست است. نه اینکه واقعیت ندارد، اما بیشتر غذاهای آن‌ها دارای گوشت، مرغ و ماهی است.

در رستوران پای تای دبی اما از این خبرا نیست و در اینجا بهترین مواد اولیه توسط سرآشپزهای معروف تایلندی با حرفه‌ای‌ترین روش طبخ می‌شود. مطمئن باشید که با یکبار امتحان، طرفدار پروپاقرص غذاهای تایلندی خواهید شد. البته اسم‌های این غذاها کمی عجیب هستند و احتمالا تابحال نام آن‌ها به گوشتان نخورده است. برای همین ما در ادامه برخی از غذاهای محبوب تایلندی را به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام سفارش غذا، بدانید که قرار است چه چیزی بخورید.

بهترین رستوران های چینی دبی، نظرتان را در مورد غذاهای چینی به کل تغییر می دهند!

لیست غذاهای خوشمزه تایلندی

شاید فقط تعدادی از غذاهای این لیست را در منو رستوران Pai Thai دبی ببینید. بااین‌حال، بد نیست سفری کوتاه به دنیای خوشمزه غذاهای تایلندی داشته باشید:

سوسیس تایلندی: دو نوع سوسیس ایسان (Isan) که با برنج و گوشت قرمز  به همراه سبزیجات سرو می‌شود و همچنین سیلاننترو (cilantro) که تقریبا شبیه به ایسان است اما با طعم‌دهنده‌های متفاوت. البته این سوسیس‌ها در تایلند با گوشت خوک تخمیر شده درست می‌شوند که شاید موردپسند ذائقه هر کسی نباشد. 

لارب و نام توک (Larb and Nam Tok): گوشت را تکه‌تکه و کبابی می‌کنند و با سس‌های مختلف به طعمی بی‌نظیر می‌بخشند.

برنج شفته تایلندی: طرز پخت برنج در تایلند به صورت شفته است تا یک چسبندگی خاصی داشته باشد. آن را همراه با غذاهای دیگر سرو می‌کنند.

روتی (Roti): نوعی پنکیک باریک و چند لایه که با گوشت و برنج یا به‌عنوان دسر مورد استفاده قرار می‌گیرید. 

گای یانگ (Gai Yang): مرغ گریل شده بر روی ذغال که در سس‌های مختلف طعم داده می‌شود. 

موپینگ (Moo Ping): گوشت طعم‌دار شده را در سیخ‌های چوبی کباب می‌کنند.  

گای تود (Gai Tod): جوجه سرخ‌شده که شکلی ترد و خوشمزه دارد و با دانه کنجد و سس تند سرو می‌شود. 

کائی مد ما موآنگ (Kai Med Ma Muang): مرغ سرخ شده با آجیل که طعمی نسبتا شیرین دارد. چون از عسل و سس سویا در پخت آن استفاده می‌کنند. 

کائو یوم (Khao Yum): برنج تازه که با نارگیل سرخ می‌کنند و در آخر با انواع سبزیجات و سس ماهی مخلوط و سرو می‌شود. 

تور ارزان دبی شما را به سفری باورنکردنی خواهد برد.

اطلاعات خلاصه درباره رستوران Pai Thai دبی

Pai Thai Restaurant Dubai
  • نام: رستوران پای تای دبی
  • دسته: خانوادگی
  • نوع: رستوران غذاهای تایلندی
  • قیمت‌ها: متوسط
  • موسیقی: وجود دارد
  • ساعات کاری: شنبه، یکشنبه 12:30 الی 23:30، همه روزه از ساعت 18:00 الی 23:30
  • آدرس رستوران تای پای تای دبی: جمیرا القصر، مدینه جمیرا، خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، ام سقیم 3 – دبی – امارات متحده عربی
  • شماره تلفن: 971800323232+

منوی رستوران تایلندی پای تای دبی

در رستوران Pai Thai دبی همه چیز در بالاترین کیفیت خود قرار دارد. وقتی غذاهای خوشمزه تایلندی در ظروف سفالی زیبا توسط پرسنل حرفه‌ای و مودب آن سرو می‌شوند، لذت غذاخوردن برای شما دوچندان خواهد شد. منو متنوع است و به صورت فصلی تغییر می‌کند. 

غذاهای سبک و معطر، سرشار از طعم‌های اصیل، سرفصل منویی است که جادوی آشپزی را به شما نشان می‌دهد. خودتان را برای چشیدن برخی از بهترین غذاهای تایلندی که به طور انحصاری توسط سرآشپزهای بومی طبخ می‌شوند، با غذاهای بی‌نظیر از جمله گوشت گاو، کوفته مرغ و کاری میگوی آتشین آماده کنید.

منو رستوران تایلندی پای تای دبی

با یک پیش‌غذا (استارتر) خوشمزه شروع کنید! 

سام تام (Som tam): سالاد پاپایای سبز، گوجه‌فرنگی، سیب، بادام‌هندی، سس تمرهندی، آجیل، سویا، میگو خشک، سیر، فلفل دلمه‌ای، شیره خرما و خمیر ماهی

پو پیا تاد: اسپرینگ رول سبزیجات، سس فلفل دلمه‌ای شیرین و سویا

ساته گا: سس مرغ کبابی، شیر نارگیل، علف لیمو، زردچوبه، سس بادام‌زمینی، آجیل و کنجد

با غذاهای اصلی سفری به دنیای خوشمزه غذاهای تایلندی داشته باشید! 

در اغلب غذاهای اصلی رستوران Pai Thai دبی، برنج پخته شده به سبک تایلندی وجود دارد. 

 کائنگ کیو وان پاک (Gaeng Khiew Wan Phak): سبزیجات کاری سبز، توفو، بادمجان تایلندی، قارچ، ریحان شیرین تایلندی

پد کراپو (Phad Kra Prow Pak): سبزیجات مخلوط سرخ‌شده ووک، ذرت بچه، مارچوبه، هویج، نخود برفی، گل‌کلم، فلفل قرمز، سیر، برگ ریحان داغ

Pai Thai Restaurant Dubai

کاری کائنگ کیو وان گای (Gaeng Khiew Wan Gai): کاری مرغ سبز، بادمجان تایلندی، ساقه نارگیل، ریحان شیرین تایلندی، صدف، ماهی

کائی مد ما موآنگ (Kai Med Ma Muang): مرغ ترد ووک سرخ شده، بادام هندی، پیازچه، فلفل قرمز خشک، سس صدف، آجیل، صدف، سویا

لذت را با دسرهای تایلندی به پایان برسانید

لود چونگ برنج پاندان: نودل برنج پاندان، شیر نارگیل شیرین، کدو تنبل شیرین، سوربت نارگیل

فولا مای روام: بشقابی از میوه‌های گرمسیری

ارزانترین هتل های دبی را برای سفرتان انتخاب کنید.

حرف آخر

در این مقاله به یکی از باحال‌ترین و متفاوت‌ترین رستوران‌های دبی، یعنی رستوران Pai Thai پرداختیم. رستورانی که همه‌چیز آن مطابق با فرهنگ، آداب‌ورسوم تایلندی چیده شده و از همه مهم‌تر غذاهای این کشور را با تازه‌ترین مواد اولیه و به‌شیوه‌ای خوشمزه سرو می‌کند. حتما در هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی و برنامه‌ریزی مسافرت، سری به این رستوران بزنید، هرگز پشیمان نخواهید شد! 

سوالات متداول

آیا برای رفتن به پای تای باید از قبل رزرو کنیم؟ 

پای تای یکی از بهترین رستوران ‌های دبی است که طرفداران زیادی هم دارد. پس ترجیحا از قبل رزرو کنید تا با خیال راحت به این رستوران بروید. فراموش نکنید که وعده ناهار این رستوران، فقط در روزهای شنبه و یکشنبه سرو می‌شود. در بقیه روزهای هفته نیز می‌وانید برای وعده شام از ساعت 6 بعدازظهر مراجعه کنید. 

از کجا می‌توانم با قایق به پای تای بروم؟

پای تای در مجموعه مدینات جمیرا واقع شده‌است و با یک قایق سنتی ابرا از هر نقطه در سیستم کانال قابل دسترسی است. اگر از طریق هتل پنج ستاره جمیرا القصر وارد شوید، هر یک از کارکنان خوش برخورد شما را در طول مسیر راهنمایی خواهند کرد. همچنین اگر نمی‌خواهید از طریق آب برسید، می‌توانید با پای پیاده به این رستوران بروید. 

ساعت کاری پای تای چقدر است؟

در آخر هفته (شنبه و یکشنبه)، پای تای از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب، برای ناهار و شام باز است. از دوشنبه تا جمعه، رستوران محبوب تایلندی برای صرف شام از ساعت 6 بعد از ظهر تا 11:30 شب باز است. برای اطمینان از دریافت میز باید از قبل رزرو کنید.

نظرات کاربران