Nathan Outlaw Restaurant Dubai
8 اسفند 1401
دبی

رستوران Nathan Outlaw دبی؛ در کنار ماهی‌ها غذا بخورید!

رستوران Nathan Outlaw دبی، جایی که هر وعده غذایی داستانی از خلاقیت و طعم است. در این مکان شگفت‌انگیز، که امضای استاد آشپزی مشهور جهان، نیتان اوتلاو را به همراه دارد، غذاهایی سرو می‌شود که هر لقمه‌شان هنر و طعم را با هم ترکیب کرده‌اند. این رستوران نه تنها به خاطر غذاهای دریایی خلاقانه‌اش معروف است، بلکه به عنوان مکانی برای تجربه‌ی آشپزی نوآورانه و غیرقابل پیش‌بینی شناخته می‌شود. وارد شدن به رستوران Nathan Outlaw، ورود به دنیایی است که در آن ذائقه و هنر با هم درآمیخته‌اند، جایی که هر غذا سفری است به دنیایی نو و هیجان‌انگیز.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما ارزان دبی با سه کلیک خوبه!

رستوران Nathan Outlaw یا المهارا در زیباترین هتل جهان

Nathan Outlaw Restaurant Dubai

یکی از زیباترین هتل‌های جهان، برج العرب در دبی، بارها توسط سفرنویسان و منتقدان «اولین هتل هفت ستاره جهان» و «مجلل‌ترین هتل جهان» نامیده می‌شود. هتلی یک میلیارد دلاری که شبیه بادبانی در آب‌های خلیج فارس قرار گرفته است. اقامت در اینجا حتی برای یک شب هم به شما حس پادشاه بودن را می‌دهد. وجود سنگ مرمر و طلا در طراحی این هتل، امکانات فوق‌العاده عالی و دکوارسیون رویایی همانند هیچ هتلی دیگری در جهان نیست. 

همان‌قدر که اقامت در این هتل بی‌نظیر است، غذاخوردن هم لذتی دیگری دارد. یک رستوران که گل سرسبد رستوران های برج العرب است در طبقه همکف آن قرار دارد. رستوران Nathan Outlaw یا رستوران المهارا که به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های دبی شناخته می‌شود، یک محیط واقعا استثنایی و زیبا در کنار یک آکواریوم بزرگ است. در اینجا طعم غذاها شما را به دنیایی دیگر می‌برد. به محض خوردن اولین لقمه متوجه تازه بودن و طعم خاص آن خواهید شد. 

قدم در رستوران Nathan Outlaw دبی می‌گذاریم! 

در طبقه همکف برج العرب از یک تونل طلایی رنگ در حالی که به یک آکواریوم بزرگ نگاه می‌کنید، عبور خواهید کرد. ورودی باشکوه و باورنکردنی برای یک رستوران است. المهارا یا رستوران Nathan Outlaw به صورت یک دایره دور‌تادور آکواریومی با دیوارهای شیشه‌ای از سقف تا کف طراحی و اجرا شده‌است. با وارد شدن به اینجا دقیق احساس می‌کنید درون یک آکواریوم قرار دارید، ماهی‌های خاص و رنگارنگی که اطراف شما حرکت می‌کنند، جزئیاتی که کاملا با الهام گرفتن از موجودات دریایی کار شده و همه چیز به شما حس‌وحال عجیب و دوست‌داشتنی می‌دهد. 

آکواریوم دبی زیباترین و بهترین آکواریم جهان!

فضای داخلی رستوران ….

در رستوران Nathan Outlaw دبی قدم در یک دنیای جادویی زیر دریا می‌گذارید، جایی که آکواریوم شگفت‌انگیز با صخره‌های مرجانی کوچک و بیش از 30 گونه ماهی عجیب‌وغریب با رنگ‌های جذاب، از کف تا سقف امتداد دارد تا صحنه‌ای خارق‌العاده را برای شما به تصویر بکشد. اینجا آرامش و لذت را می‌توان از چشمان مهمانان دید. ظرافت طراحی در فضای داخلی خیلی دیدنی است. صندلی‌ها نرم، اکسسوری‌های صدفی شکل و موجودات دریایی و حتی میزها به زیبایی اندازه بزرگ و نرم قرار گرفتند تا مهمانان نهایت لذت را از غذاخوردن ببرند. بی شک این مکان، یکی از لوکس ترین رستوران های دبی است.

این رستوران همچنین دارای یک پاسیو در فضای باز است که افراد می‌توانند برای وقت‌گذرانی یا برای خوردن نوشیدنی‌ها متنوع رستوران ناتان اوتلاو به آنجا بروند. فضای نسبتا بزرگی دارد، اما آنچه باعث جذابیت این تراس شده، منظره شگفت‌انگیز دریا در روبرو است. حتی به فضای این تراس هم در طراحی توجه شده و کف آن را با سنگریزه‌های خاصی پوشاندند تا انرژی اشعه‌های خورشید را در طول روز جذب کند و با نورپردازی خیره‌کننده خود در طول شب بدرخشد. این تراس گنجایشی 40 نفره دارد و همه می‌توانند از تماشای آبی دریا و غروب خورشید لذت ببرند. 

با تور ارزان دبی سفرتان را با خاطرات باورنکردنی به پایان برسانید.

غذاهای رستوران Nathan Outlaw دبی

Nathan Outlaw Restaurant Dubai

سرآشپز Nathan Outlaw، یکی از سرآشپزهای مشهور در دنیا است که جوایز زیادی را در آشپزی بدست آورده، سکان‌دار آشپزخانه رستوران المهارا برعهده دارد. احتمال حدس می‌زنید که چه نوع غذایی را می‌توانید در این رستوران درخواست کنید.

بله درست حدس زدید، غذاهای دریایی با سبک‌های مختلف که همه ابداعات سرآشپز محبوب این رستوران هستند. تمامی غذاها از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه به شیوه‌ای خاص و به سبک خودشان طبخ می‌شود و به زیباترین شکل ممکن همانند یک تابلو نقاشی بر روی میزتان قرار می‌گیرد. 

با بهترین رستوران های دریایی دبی آشنا شوید!

منو غذاهای رستوران Nathan Outlaw دبی

منویNathan Outlaw  ادای احترام به غذاهای بریتانیایی است. این رستوران طیف گسترده‌ای از دستور‌العمل‌ها متفاوت را ارائه می‌دهد که هرکدام مخصوص برج العرب جمیرا تهیه شده‌اند تا در هیچ‌کجایی دیگر نظیر آن‌ها را پیدا نکنید. در طبخ هر یک این غذاها از بهترین مواد استفاده شده و حتی از سراسر جهان به این رستوران فرستاده می‌شوند. از جمله صدف‌هایی از کورنوال بریتانیا، زادگاه ناتان اوتلاو، که مهمانان را با طعم خاص و شیوه‌ی پخت خوشمزه خود سوپرایز می‌کند. همچنین ریزوتو خرچنگ و صدف ترد با خاویار، گوش‌ماهی ‌خام و مرکبات. در کنار غذاها منوی دسرهای بسیار بریتانیایی نیز دیدنی و جذاب است با گزینه‌هایی مانند پودینگ تافی چسبنده (دستور پختی که توسط دختر 11 ساله Outlaw ابداع کرده) و تارت سه‌گانه. 

به صورت کلی هر غذا در رستوران Nathan Outlaw دبی با سبکی متفاوت و خاص سرو می‌شود اما در نهایت هرکدام دارای امضای منحصربه‌فرد Outlaw خواهند بود.

بهترین غذاهای دبی را می شناسید!؟

اطلاعات موردنیاز رستوران Nathan Outlaw دبی

Nathan Outlaw Restaurant Dubai

این رستوران ناهار را از ساعت 12:30 تا 15:00 و شام را از ساعت 19:00 تا 11:30 شب سرو می‌کند.

برای غذا خوردن در این رستوران حتما باید از قبل میز رزرو کنید.

شماره تلفن رستوران Nathan Outlaw دبی 0097143017400 است. 

ایمیل رستوران BAAReservations@jumeirah.com

هتل های دبی را قبل از سفرتان رزرو کنید.

حرف آخر

رستورانNathan Outlaw به معنای صدف در داخل هتل فوق‌العاده مجلل برج العرب قرار دارد. برج العرب جمیرا یکی از نمادین‌ترین و زیباترین هتل‌های جهان است. ساختمانی 321 متری که 20 سال پیش ساخته شده‌است، یک شگفتی معماری به شکل یک کشتی بادبانی در کنار دریای خلیج فارس. این رستوران با داشتن فضایی زیبا، لوکس و از همه مهم‌تر آکواریوم بزرگ پر از ماهی به یکی از بهترین رستوران‌های این شهر تبدیل شده‌است.

سوالات متداول

نحوه لباس پوشیدن در رستوران ناتان اوتلاو چگونه است؟ 

نحوه لباس پوشیدن در این رستوران به شکل کاملا رسمی است.

زمان‌بندی شام در رستوران Nathan Outlaw چه وقت است؟ 

شام از ساعت 19:00 تا 11:30 شب سرو می‌شود.

آیا می‌توان از این رستوران غذای ‌آماده سفارش داد؟

سرویس غذای آماده درحال‌حاضر در دسترس نیست.

در رستوران المهارا دبی چه نوع غذاهایی سرو می‌شود؟ 

این رستوران مختص غذاهای دریایی به شیوه‌ای منحصربفرد است. 

نظرات کاربران