12 تا از بهترین استیک خانه های استانبول؛ آوازه‌ی آتش و طعم

12 تا از بهترین استیک خانه های استانبول؛ آوازه‌ی آتش و طعم

 در دل شهری که به زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی‌اش معروف است، استانبول همچنین بهشتی مخفی برای عاشقان استیک دارد. این استیک خانه‌ها، که از کوچه‌های سنگفرش قدیمی تا مناطق مدرن شهری پراکنده‌اند، تجربه‌ای از طعم و لذت را به ارمغان می‌آورند که حتی سلطان‌های گذشته را هم به وجد می‌آورد. با هر برش از استیک مرغوب و کامل پخته، سفری خوشمزه در انتظار شماست. پس بیایید قدم در این ماجراجویی طعمی بگذاریم و به کشف بهترین استیک خانه‌ های استانبول بپردازیم.

رزرو تور استانبول

بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول فقط با سه کلیک!

1. استیک خانه BOGA’z Steak House

استیک خانه های استانبول

اگر می‌خواهید استیک عالی بخورید و از منظره‌ای عالی لذت ببرید، یکی از بهترین مکان‌ها در سمت آناتولی استانبول، تورو است. بدون استثنا، کل منو فوق العاده است و سرعت و کیفیت خدمات در رتبه دوم قرار دارد. این رستوران انتخاب عالی از سالاد و غذاهای گوشتی را برای هر سلیقه و ذائقه‌ای ارائه می‌دهد. تورو استیک هاوس هوشمند، جادار و ایده‌آل برای زوج‌هایی است که می‌خواهند از یک وعده غذایی رمانتیک همراه با منظره شگفت انگیز دریا لذت ببرند.

ساعت کاری: 10:00 الی 22:30

شماره تلفن: (0216) 422 57 03

بخوانید: بهترین کوفته کبابی در استانبول؛ غذای خوشمزه و محبوب ترکیه!

2. استیک خانه بالتازار (Baltazar)

در بالتازار گوشت پخته شده در جلوی چشمانتان، نوشیدنی‌های خانگی و طعم‌های بی نظیر را خواهید یافت. این بدون شک یکی از بهترین استیک‌خانه‌ های استانبول است که در آن دنیای اشتها‌آور بالتازار را در فضای بی‌نظیر کاراکوی کشف خواهید کرد. اگر بوی خوش گوشتی که از کاراکوی بلند می‌شود را دنبال کنید، بالتازار را خواهید یافت.

می‌توانید رزرو کنید یا فقط مراجعه کنید؛ انتخاب با شماست. اما لطفا توجه داشته باشید که این یک مکان بسیار محبوب و شلوغ است. در هر صورت، لذیذترین گوشت‌ها و طعم‌های خاص در انتظار استقبال شما هستند. طعم همبرگرها فراموش نشدنی است. کیفیت خدمات خوب است. در این رستوران سوسیس‌های بسیار غلیظ و صد در صد گوشت گاو هم سرو می‌شود که چیزی جز ادویه به آن اضافه نمی‌شود. سوسیس‌های تهیه شده از 100% گوشت گاو با پنیر هالومی قبرس، بادام زمینی، پسته و گردو تزئین شده است.

ساعت کاری: 12:00 الی 02:00

شماره تلفن: (0212) 243 64 42

با تور ارزان استانبول، خاطره سازی کنید.

3. قصابی و استیک خانه گونایدین (Günaydın Butcher & Steakhouse)

Günaydın Butcher & Steakhouse

قصابی و استیک‌خانه Günaydın با طعم‌های منحصربه‌فرد و ارائه‌های چشمگیر خود جلب توجه می‌کند. آنها از تزئینات چوبی خاصی استفاده می‌کنند تا مشتریان خود را شگفت زده کنند. هر ماده‌ای که در کنار گوشت استفاده می‌شود، از آناتولی جنوب شرقی آورده می‌شود و تازگی خود را حفظ می‌کند.

استیک هاوس Günaydın تلاش می‌کند تا مشتریان خود را به همان اندازه در خانه خود احساس راحتی و امنیت کنند. این رستوران به حفظ بالاترین کیفیت محصولات و خدمات می بالد و در بین 3 رستوران برتر لیست 15 بهترین رستوران های استانبول قرار دارد. گوشتی که در اینجا سرو می‌شود از مزرعه خودشان است و این یکی از بهترین استیک‌ خانه‌ های استانبول است. راستی یک قصابی نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند گوشت بخرند. شیرینی ترکی و دسر کاتمر نیز هم پیدا می‌شود.

ساعت کاری: 11:00 الی 23:30

شماره تلفن: (0212) 265 52 52

وب سایت:  gunaydinet.com

4. استیک خانه Bysteak  

Bysteak یک استیک خانه بوتیک است که استقبال گرم، موسیقی زیبا و جاودانه، خدمات عالی و غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد. تمام مواد اولیه مخصوصا گوشت‌های موجود در رستوران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ما به خصوص قیمه قصابی و گوشت بره را که بسیار خوشمزه هستند توصیه می کنیم. رستوران بسیار صمیمی و راحت است و کارکنان اینجا مهربان هستند.

استیک خانه Bysteak  در سراسر رشیتپاشا به خاطر استیک دنده و استیک فیله اش شناخته شده است. می‌توانید گوشت‌های خوشمزه خود را با سس‌های مختلف میل کنید و فراموش نکنید که بعد از شام دسر نوتلا کاتمر را سفارش دهید. این مکان با موسیقی سبک غنی شده است و برای یک وعده غذایی با خانواده یا دوستان، یا قرار ملاقات با آن شخص خاص در زندگی شما ایده آل است.

ساعت کاری: 12:00 الی 22:00

شماره تلفن: (0212) 323 59 14

بخوانید: رستوران های قدیمی استانبول؛ لذت چشیدن طعم اصیل غذاهای ترکی

بهترین استیک خانه های استانبول

5. استیک خانه The Hunger

The Hunger یکی دیگر از رستوران‌های موجود در لیست بهترین استیک ‌خانه ‌های استانبول است و حتماً باید غذاهای لذیذ آشپزخانه اوپن آن‌ها را امتحان کنید. ما The Hunger Burger و T-bone را به شدت توصیه می‌کنیم. این رستوران دارای منوی بزرگی است و انتخاب آن ممکن است دشوار باشد، اما خوشبختانه، همه چیز خوشمزه است. تزیین و ارائه ظروف نیز زیباست.

این مکان فضای خوبی دارد و برای گروه های دوستان مناسب است. فضای آن بسیار دلچسب و مکان تمیز و جادار است. اگر به دنبال مکانی آرام برای لذت بردن از یک وعده غذایی هستید، اینجا واقعا ایده آل است.

ساعت کاری: 09:30 الی 02:00

شماره تلفن: (0216) 504 00 60

وب سایت: thehunger.com

6. استیک خانه نصرت (Nusr-Et Steakhouse)

Nusr-Et Steakhouse

اینجا یکی از بهترین استیک خانه های استانبول است. این رستوران توسط سرآشپز معروف ترک، Nusret Gökçe، که به نام “Salt Bae” نیز شناخته می‌شود، تاسیس شده و تخصص آن فقط و فقط در گوشت است. 

شهرت و محبوبیت رستوران نصرت به‌خاطر گوشت‌های باکیفیت، از جمله استیک و تکه‌های گوشت بره و همچنین دکور شیک و فضای مجلل‌اش است. ارائه منحصر به فرد غذاها و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و همچنین افراد مشهوری که از آن بازدید می‌کنند از دیگر دلایل شناخته شدن نصرت هستند. همین معروفیت باعث شده تا رستوران نصرت در در سراسر جهان از جمله استانبول، دبی، میامی و نیویورک چندین شعبه باز کند. 

اگر از آن دست افرادی هستید که به خوردن استیک یا گوشت علاقه دارید، اینجا جایی است که حتما باید بروید.

 وب سایت رسمی: www.nusr-et.com.tr

بخوانید: رستوران نصرت در استانبول: داستانی از نمک و آتش

7. رستوران میکلا (Mikla)

میکلا یک رستوران مجلل در استانبول در پشت بام هتل مارمارا پرا است که چشم اندازهای خیره‌کننده‌ای از شهر به نمایش می‌گذارد. میکلا غذاهای مدیترانه‌ای خیلی مدرن را با تمرکز بر مواد محلی و فصلی سرو می‌کند. در واقع، منو ترکیبی از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای مدیترانه‌ای متفاوت است. 

این رستوران به خاطر دکور شیک و استفاده از مواد اولیه مرغوب و غذاهای لذیذی که با دقت درست شده‌اند، شناخته می‌شود. همچنین یکی از بهترین استیک خانه های استانبول محسوب می‌شود و جایزه ستاره میشلن را نیز در کارنامه خود دارد. 

ترکیب منحصر به فرد طعم‌ها، استفاده از تکنیک‌های آشپزی مدرن، منظره عالی، نوشیدنی‌های متنوع به همراه استفاده از گوشت مرغوب و مواد تازه از ویژگی‌های برجسته‌ی رستوران کیلا هستند. 

وب سایت رسمی: www.miklarestaurant.com/en

8. رستوران ویلا بسفروس (Villa Bosphorus – Beylerbeyi)

استیک خانه های استانبول

ویلا بسفروس یک رستوران مجلل واقع در شهر بیلربی استانبول است. این رستوران در یک عمارت زیبای قرن نوزدهمی عثمانی، مشرف به تنگه بسفر واقع شده و به خاطر مناظر خیره‌کننده و دکور شیک خود شناخته شده‌است. از رستوران‌های دنج و عالی که غذاخوردن را برای شما تبدیل به یک خاطره فراموش‌نشدنی می‌کند. 

منوی ویلا بسفروس ترکیبی از غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه‌ای با تاکید بر غذاهای دریایی و مواد محلی است. اما استیک‌های آن چیزی دیگری‌‌ست. شما هر طور که دوست داشته باشید و مطابق با ذائقه‌تان باشد، استیک خود را سفارش خواهید داد. ویلا بسفروس بی شک یکی از بهترین استیک خانه های استانبول است. 

وب سایت رسمی: www.villabosphorus.com.tr

9. رستوران نئولوکال (Neolokal)

Neolokal یک رستوران ترکی مدرن واقع در استانبول و از آن رستوران‌های لوکس سطح بالا به حساب می‌آید. نئولوکال را علاوه بر استیک‌های آبدار به‌خاطر غذاهای سنتی ترکی که با تأکید بر مواد اولیه محلی و ارگانیک و به شیوه‌ای مدرن طبخ و سرو می‌شوند نیز می‌شناسند. از طرفی، منو این رستوران به صورت فصلی تغییر می‌کند و همواره لذیذترین طعم‌های غذاهای ترکی را به نمایش می‌گذارد. 

فضای رستوران زیبا و شیک است و آن را به مکانی عالی برای یک موقعیت خاص یا یک تجربه ناهار خوری خوب تبدیل می‌کند. این رستوران یکی از بهترین استیک خانه های استانبول محسوب می‌شود و جایزه ستاره میشلن را نیز دریافت کرده‌است.

نکته جالب رستوران نئولوکال این است که در کنار غذاهای اصیل ترکی، استیک و کلا منوی اصلی گزینه‌های omakase (به انتخاب سرآشپز) را نیز ارائه می‌دهد که شامل غذاهای ژاپنی است. 

وب سایت رسمی: www.neolokal.com/en/neolokal_en

10. رستوران آهسته (Aheste) 

Aheste

آهسته از آن رستوران‌هایی است که بیشتر که به خاطر غذاهای مدیترانه‌ای معاصر و فضای شیک خود شناخته شده‌است. آهسته که در محله شیک بی اوغلو واقع شده در منو خود ترکیبی از غذاهای سنتی ترکی و طعم‌های مدیترانه‌ای را با تاکید بر مواد اولیه محلی و فصلی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هر آنچه را که دوست دارید، سفارش دهید، اما توصیه ما استیک‌های آبدار و خوش‌طعم این رستوران است. سرآشپز گوشت‌های تازه را با ادویه‌های مخصوص طعم‌دار  و هر طور که شما بخواهید گریل می‌کند. 

فضای رستوران خیلی فراتر از تصور است، به شکلی که وقتی وارد می‌شوید، دوست دارید برای ساعت‌ها در این آنجا بنشینید. دنج، صمیمی، نورپردازی عالی، رومیزی‌های سفید و کارکنان خوش‌برخورد همگی در کنار هم ساعاتی فراموش‌نشدنی و خوشمزه از غذاخوردن در استانبول را برای شما به همراه دارند. 

وب سایت رسمی: ahesterestaurant.com

11. رستوران سامیت (Summit)

سامیت یک رستوران لوکس و از بهترین استیک خانه های استانبول است. نشستن در این رستوران به اندازه کافی یک لذت تمام نشدنی خواهد بود، چه برسد که غذاهای خاص و استیک‌های آبدار آن را هم امتحان کنید. در واقع، رستوران سامیت به‌خاطر چشم‌اندازهای پانوراما از شهر، به‌ویژه تنگه بسفر و همچنین غذاهای مدیترانه‌ای معاصر و فضای زیبای آن شهرت دارد. 

ترکیب بی‌نظیر طعم‌ها، استفاده از تکنیک‌های آشپزی مدرن، منظره دریا، محیط تمیز و لوکس، کارکنان صمیمی، بوی عطر غذای پیچیده شده در فضا، انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم از ویزگی‌های خاص رستوران سامیت هستند. 

منتظر سرو غذا در ظروف سنگی و متفاوت با شکلی هنرمندانه باشید! 

بخوانید: قیمت غذا در استانبول: خوشمزه ترین ها و ارزان ترین ها برای هر ذائقه و هر جیبی

12. رستوران سانست گریل (Grill Sunset)

استیک خانه های استانبول

در بشیکتاش و در منطقه‌ای مرتفع، رستورانی با نام سانست گریل قرار دارد که به خاطر چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اش از تنگه بسفر و خط افق شهر، به‌ویژه هنگام غروب آفتاب و همچنین فضای زیبایش شناخته شده‌است.

همان‌طور که از نامش پیداست، غذاهای گریل شده مانند استیک بخشی جدانشدنی از منو این رستوران هستند و آن را به یکی از بهترین استیک خانه های استانبول تبدیل کرده‌اند. هر چند که غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای هم در منو خود دارند تا هر ذائقه‌ و سلیقه‌ای از نشستن در این رستوران لذت ببرد. 

وب سایت رسمی: www.sunsetgrillbar.com

غذاهای خوشمزه استانبول را از دست ندهید!

شهر استانبول به‌خاطر سنت‌های متنوع و غنی آشپزی، با ترکیبی از تأثیرات مدیترانه‌ای، خاورمیانه و آسیای مرکزی شهرت دارد. این شهر دارای تاریخچه‌ای طولانی در فرهنگ غذایی است و انواع غذاهای سنتی و غذاهای محلی مانند مزه (مجموعه‌ای از غذاهای کوچک مثل کوفته)، کباب، باقلوا و قهوه ترک را در خود جای داده‌است. استانبول همچنین به خاطر غذاهای خیابانی و بازارهای محلی شهرت دارد، جایی که گردشگران می‌توانند انواع مختلفی از غذاهای تازه و خوشمزه را امتحان کنند.

علاوه بر این، این شهر دارای یک صحنه غذاخوری خوب در حال رشد است، با تعدادی رستوران ستاره‌دار میشلین و غذاهای سنتی مدرن. به طور کلی، استانبول به عنوان مرکز غذا و غذای ترکیه، مقصدی است که دوستداران غذا و به اصطلاح شکموها باید از آن دیدن کنند.

رزرو هتل استانبول فقط سه کلیک با شما فاصله دارد!

حرف آخر

 ما در این مقاله یعنی بهترین استیک خانه های استانبول را معرفی کردیم که در کنار استیک‌های خوشمزه و طعم‌دار انواع غذاهای ترکی را نیز سرو می‌کنند. اگر قصد امتحان کردن این غذای پرطرفدار را دارید و از قضا به استانبول سفر می‌کنید، این لیست را در برنامه خود قرار دهید. 

سوالات متداول

کدام استیک خانه‌ها در استانبول معروف هستند؟

رستوران‌هایی مانند Nusr-Et, Gunaydin, و Baltazar برای استیک‌های با کیفیت بالا و معروفیت شناخته می‌شوند.

چه نوع استیک‌هایی در این رستوران‌ها پیدا می‌شود؟

انواع مختلف استیک‌ها از جمله ریب‌آی، تی‌بون، و فیله مینیون با روش‌های پخت مختلف ارائه می‌شوند.

هزینه‌ی یک وعده استیک در استانبول چگونه است؟

هزینه‌ها متفاوت است و می‌تواند از مقرون به صرفه تا بسیار گران بسته به رستوران و نوع استیک متغیر باشد.

آیا استیک خانه‌های استانبول گزینه‌های غیر گوشتی دارند؟

برخی از استیک خانه‌ها منوهای جانبی گسترده‌ای ارائه می‌دهند که شامل سالاد، سبزیجات، و گزینه‌های غیر گوشتی است.

نظرات کاربران