بهترین رستوران های ارمنستان

بهترین و مهم ترین رستوران های ارمنستان

غذا نقش بزرگی را در ارمنستان بازی می‌کند و ایروان یکی از مکان‌های مهم در این نقش است. در حقیقت در سال ۲۰۱۷، جغرافیای ملی، ایروان را به عنوان یکی از شش شهر غذایی معرفی کرده است  و از آن زمان تاکنون چیز زیادی تغییر نکرده. به همین منظور ما می‌خواهیم بهترین رستوران های ارمنستان را که شامل برخی از بهترین رستوران‌های صبحانه پایتخت، رستوران‌های مناسب گیاهخواران، مکان‌های ارزان برای غذا خوردن و موارد دیگر با شما به اشتراک بگذاریم!

غذا برای مردم ارمنستان نقشی اساسی در زندگی آن‌ها دارد. وقتی مردم  ارمنستان می‌خواهند دور هم جمع شوند ، این عمل در آشپزخانه یا  ناهار خوری اتفاق می‌افتد. حتی شما می‌توانید مهمان‌ها را ببینید که به میزبان در آماده سازی غذا کمک می‌کنند. مهمانی‌های شام به رویدادهای عظیمی تبدیل می‌شود که در آن همه افراد ساعت‌ها می‌نشینند و صحبت می‌کنند در حالی که همه از غذای خود لذت می‌برند‌. اگر چه شما ممکن است این نوع مهمانی‌ها را تجربه کنید (البته اگر با مردم محلی آنجا دوست شوید حتما شما را به خانه‌ی خود دعوت می‌کنند). در این مقاله ما بهترین رستوران های ارمنستان را به شما معرفی می‌کنیم که باز هم همان حال و هوای مهمانی‌های ارمنستان را دارد به شما توصیه میکنیم اگر قصد تهیه بلیط هواپیما برای سفر به این مقصد را دارید حتما در ادامه این مطلب همراه باشید .

بهترین رستوران صبحانه با یک محیط زیبا  (dalan) معروف به 12  Abovyan

 حواستان باشد که گول ورودی دالان را نخورید. به محض ورود به فروشگاه هدیه، همه چیزهایی را که در اطراف خود می‌بینید شما را محو خواهد کرد. اما وقتی به سمت عقب مغازه راه پیدا می‌کنید، رایحه قهوه ارمنی شما را تسخیر می‌کند. این رایحه رویایی شما را  به پایین‌ترین نقطه‌ی باغ منتقل می‌کند، در وسط آن یک کامیون قدیمی به یک پیانو متصل است و برگ‌های انگور یک سقف کوچک و عالی برای شما ایجاد می‌کنند. این برگ‌ها به پرتوهای خورشید اجازه می‌دهند تا روی میز شما برقصند. همچنین در این مکان به دلیل داشتن فضای باز سیگار کشیدن موردی ندارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در اینجا برای قهوه ، میوه های تازه ، نان ، تمرهای شیرین و پنیرها توقف کنید .و یک صبحانه معمولی ارمنی  را میل کنید و برای شروع یک روز پر از هیجان و گشت‌وگذار آماده شوید.

آدرس: خیابانAbovyan در نزدیکی میدان شارل آزناوور  

بهترین صبحانه گیاهی و گیاهی در ایروان  Eat & Fit

شاید این رستوران اسم عجیب و غریبی داشته باشد اما اگر از مردم ارمنستان بپرسید که رستوران مناسب گیاه‌خواران کجا است آن‌ها از بین رستوران های ارمنستان این رستوران را پیشنهاد می‌کنند. البته می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که بعد از امتحان غذاهای این رستوران نام آن همیشه به یاد شما خواهد ماند. شما حتی اگر گیاهخوار هم نباشید با دیدن منو و امتحان کردن غذاهای این رستوران، شما باز هم مشتاق به آمدن به آن خواهید بود. اگرچه وعده‌های غذایی این جا کمی گران است  اما در عوض بهترین مواد غذایی اولیه برای غذای شما تهیه می‌شود.

آدرس : خیابان aram 80

 بهترین رستوران برای دورهمی های دوستانه Tapastan

مطمئنیم که شما با هر بار رفتن به این مکان اوقاتی خوب و به یاد ماندنی را خواهید گذراند. این رستوران که یکی از رستوران‌های سرباز ارمنستان است با منوی بی‌نظیر و لذیذ خود یکی پاتوق عالی برای دورهمی‌های دوستانه محسوب می‌شود. این رستوران در خیابان hip sarayan قرار دارد در محلی که پر از کافه و رستوران های ارمنستان در آن جا واقع هستند. اما این رستوران در بین رستوران های ارمنستان یکی از بهترین‌ها است.

بهترین رستوران با موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه در ارمنستانsherep

اگر به دنبال یک رستوران شگفت انگیز با موسیقی زنده شبانه در بین رستوران های ارمنستان هستید، این رستوران بهترین گزینه است. اگرچه این رستوران نسبت به سایر رستوران ‌های ارمنستان گران‌تر است اما ارزش آن را دارد و یک شب به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فقط مطمئن شوید که زودتر از موعد مقرر رزرو می‌کنید زیرا میزهای این رستوران غالباً پر هستند. این رستوران دارای دو بخش سیگار کشیدن و غیر سیگار کشیدن است که برای راحتی مشتریان طراحی شده است. موسقی زنده هم که یکی از خصوصیت‌های منحصر‌به‌فرد این رستوران است که در کنار غذای خوشمزه واقعا دلپذیر و دلنشین خواهد بود.

آدرس : این رستوران درست در میدان جمهوری و در خیابان 1 امیریان واقع شده است.

 بهترین رستورا برای غذای خوشمزه شهرAdzoukh

غذای این رستوران بسیار دلپذیر و بسیار مقرون به‌صرفه است (در واقع‌، ممکن است شما با امتحان کردن غذاهای این رستوران هر روز دیگر از این‌جا غذا بخورید!). نکته‌ای که درباره این رستوران زیبا وجود دارد این است که صاحبان آن رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند.
اگر بخواهیم غذاهای این مکان را برای شما توصیف کنیم باید از «شاورمای» بی‌نظیر آن‌ها بگوییم که با عشق درست شده است. همچنین سالاد «فتوش» آن‌ها که به صورت خانگی و لذیذ درست شده است. فراموش نکنید که حتما از قهوهای مایل به زرد (نوشیدنی ماست) آن‌ها نیز سفارش دهید و میل کنید چرا که طعم آن دیوانه کننده است‌.

آدرس : شاید کمی پیدا کردن این خیابان برای شما سخت باشد به همین دلیل می‌توانید با پرس‌وجو از اهالی منطقه  Yezni Koghbatsi راحت‌تر این رستوران را پیدا کنید.

 بهترین مکان برای خوردن خواچاپوری ارزان قیمتOst

ostیکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.  اگر شما طرفدار «خواچاپوری» هستید این رستوران محلی به جرعت بهترین گزینه است. فضای باز و دلنشین، پرسونل حرفه‌ای و رفتار محترمانه و دوستانه‌ آن‌ها سبب می‌شود تا بتوانید غذای خود را با لذت بیشتری میل کنید. منوی این رستوران کامل است پس هر موقع که به این مکان زیبا سر زدید می‌توانید با خیال راحت هر کدام از غذاهای ارمنستان را که خواستید سفارش داده و میل کنید.

آدرس : خیابان Mesrop Mashtots

سخن پایانی

رستوران‌های ذکر شده تعدادی از بهترین و مهم‌ترین رستوران های ارمنستان هستند. بعضی از رستوران‌ها با این که افراد به نام رستوران‌های گیاهخواران آن‌ها را می‌شناسند اما حتی اگر شما گیاهخوار نیستید باز هم می‌توانید به این رستوران‌ها سر بزنید؛ این دسته از رستوران‌ های ارمنستان غذاهای بسیار خوشمزه و سالمی دارند. اگر شما به ارمنستان سفر کردید و به این رستوران‌ها رفتید خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را برای ما بگویید و برای دیگر دوستان به اشتراک بگذارید!

نظرات کاربران