بهترین کافه های ارمنستان

ایروان شهری شگفت انگیز با فرهنگی غنی و با اصالتی است. در کنار پیاده‌روهای این شهر کافه‌های زیادی دیده می‌شود که همیشه قهوه عالی را سرو می‌کنند. در هر کجای شهر می‌توانید یک کافه دنج پیدا کنید و از شور و نشاط شهر صورتی رنگ و خنک لذت ببرید. وقت گذراندن در یک کافه قطعاً یکی از موارد ضروری در ایروان برای بازدیدکنندگان است. همه کافه‌داران ارمنستان طرز تهیه قهوه‌های قوی و سنتی ارمنستان که روی  آتش یا شن و ماسه داغ درست می‌شوند تخصص داشتند؛ اما امروزه با تغییر جهان طرز تهیه‌ این قهوه‌ها نیز تغییر کرده است. با این حال همچنان کافه های ارمنستان که سنتی هستند در این شهر یافت می‌شود و قهوه را به همان شیوه سنتی اماده می‌کنند. در این جا ما برای شما تعدادی از بهترین کافه های ارمنستان را معرفی می‌کنیم!

رزرو تور اروپا
  1. Lumen Coffee

یکی از بهترین کافه های ارمنستان کافه «لومن» است. این کافه دانه‌های مخصوص قهوه‌ خود را روی دستگاه بو دادن تفت می‌دهد؛ این کار باعث به وجود آمدن طعمی بی‌نظیر در قهوه می‌شود. فضای داخلی این کافه زیبا مدرن است و شبیه هیچ جای دیگر شهر نیست. این کافه بهترین مکان برای علاقه‌مندان به قهوه است. زمانی که وارد این کافه می‌شوید می‌توانید زیبایی هنر مدرنیته را به خوبی مشاهده کنید. در منوی این کافه علاوه‌بر قهوه‌های دمی می‌توانید خوراکی و نوشدنی‌های متنوعی را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تمامی خوراکی‌هایی که در این کافه سرو می‌شود از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی اولیه تهیه شده است.

  • AfroLab Roastery

یکی از حرفه‌‌ای‌ترین و محبوب‌ترین کافه ‌های ارمنستان این کافه است که دارای وسایل عالی و تجهیزات با کیفیت عالی برای تهیه یکی از بهترین فنجان‌های قهوه در ارمنستان است.  این کافی شاپ در مرکز شهر واقع شده است. اگر شما یکی از علاقه‌مندان قهوه هستید این کافه برای شما انتخابات گسترده‌ای را در نظر گرفته است مانند قهوه سرد، شیر قهوه، دم کرده سرد و… قیمت دسرها و نوشیدنی‌های این کافه نسبت به مواد اولیه مرغوبی که استفاده می‌کند بسیار مقرون به‌صرفه و مناسب است.

Afrolab فضای بسیار زیبایی را برای تابستان‌ها دارد.

آدرس: خیابان 40Pushkin

پاسپورت دومینیکا
  • DOC Therapy Bar

این کافه که در مرکز خیابان شمالی واقع شده است نه تنها در زمینه قهوه تخصص دارد بلکه با ارائه یک سرویس عالی، منوی غذایی متنوعی را نیز به شما می ‌دهد. به دلیل موقعیت مکانی و فضای داخلی غنی، قیمت‌ها برای قهوه و بقیه پیشنهادات‌شان بالاتر از حد متوسط ​​است، اما یک چیز است که باعث می‌شود قیمت را فراموش کنید؛ کیفیت عالی! این قطعاً یکی از بهترین فنجان‌های قهوه در ارمنستان است. یکی دیگر از مزایای این کافه این است که آنها قهوه خود را تفت می‌دهند و آنها را بسته‌بندی می‌کنند که اگر مایل بودید آن را برای مصارف خانگی خود خریداری کنید. این روش طعمی منحصربه‌فرد به قهوه می‌دهد. سیگار کشیدن در این مکان ممنوع است.

آدرس: چهار راه Pushkin

  • Coffeestory  

Coffeestory کافه دیگری است که در ارمنستان به خصوص در صبح‌های آخر هفته (و هر زمان دیگر) که می‌خواهید در یک مکان آرام
بنشینید و از قهوه صبحانه خود لذت ببرید گزینه مناسبی است. کافه های ارمنستان معمولا فضایی خنک و آرام دارند. این کافه قهوه و غذای با کیفیت بالا را با قیمت‌های مقرون به‌صرفه و یک محیط دنج در مرکز شهر برای شما فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که این کافه یکی از کافه های ارمنستان است که قسمتی هم برای افرادی که سیگار می‌کشند فراهم نموده.

 آدرس: خیابان nalbandyan

  • BREW

یک کافه و قهوه‌خانه زیبا، بزرگ و مدرن که در نزدیکی یکی از دیدنی‌ترین جاهای ایروان واقع شده است، مجموعه آبشار؛ این کافه یک تراس بزرگ در فضای باز دارد که مکانی عالی برای نوشیدن قهوه‌های ساخته شده بدون نقص از انتخاب گسترده شما است. این مکان همچنین یکی از کافه‌ های ارمنستان است که بهترین مکان را برای امتحان کیک‌های تازه و خوش طعم دارد. لازم به ذکر است که یکی از بهترین دستگاه‌های تولید قهوه در سطح شهر را دارد و کارکنان آن تقریباً مجرب و حرفه‌ای هستند؛ حتما از این مکان زیبا بازدید کنید. اگر به ارمنستان سفر کردید بازدید از این کافه را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید چرا که این کافه زیبا با سرف خوراکی و نوشیدنی‌های تازه و باکیفیت خود می‌تواند سفر شما را به یم شفر فراموش‌نشدنی تبدیل کند.

آدرس: خیابان A tamanya

  • The Green Bean (Cascades)

green bean یکی از بهترین کافه های ارمنستان است؛ کافه‌ای که مهاجران و مردم محلی برای صرف قهوه‌ای عالی
گپ زدن، و فصای کاری الهام بخش دور هم جمع می‌شوند. این کافه یک مکان عالی برای صبحانه ایده آل است که می‌توانید یک نان یا شیرینی تازه پخته شده همراه با بهترین قهوه‌های ارمنستان بخورید‌. این کافه مانند سایر کافه های ارمنستان در مجاورت مجموعه آبشار واقع شده است و دارای یک تراس فضای باز کوچک و دنج است.  green beanیک مکان دوست داشتنی برای حیوانات خانگی است؛ دوست کوچک خزدار شما نیز می‌تواند از خوردن تنقلات و آبی که در این کافه سرو می‌شود لذت ببرد، در حالی که قهوه خود را می نوشید. در این کافه گزینه‌های قهوه زیاد است و قیمت‌ها می‌تواند کمی بالاتر باشد (اگرچه تقریباً با اکثر کافه‌های ارمنستان که قهوه باکیفیت ارائه می‌دهند هم تراز است) اما مکانی کاملاً ارزشمند برای گذراندن صبحی زیبا و آرامش‌بخش محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان isahakyan

سخن پایانی

اگر قصد سفر و دیدن این شهر زیبای صورتی را دارید در صورت امکان از کافه‌های پیشنهادی ما دیدن کنید؛ زیرا این کافه‌ها یکی از بهترین کافه های ارمنستان هستند و در آنجا شما طعم بی نظیر قهوه‌های ارمنستان را خواهید چشید و با اطمینان می‌توانیم به شما بگوییم که پشیمان نمی‌شوید وخصوصا اگر یکی از علاقه‌مندان قهوه هستید. البته در این کافه‌ها کیک‌ها و نان‌های شیرین خوشمزه‌ای هم وجود دارد که مطمئناٌ از آن‌ها خوش‌تان خواهد آمد.

خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را برای ما بگویید و برایمان از سفر خود به ارمنستان تعریف کنید! در سفرهای بعدی‌تان به کافه‌های ذکر شده نیز بروید و باز هم فراموش نکنید که ما مشتاق شنیدن نظرات شما درباره آنها هستیم! 

نظرات کاربران