بهترین سواحل آرژانتین

بهترین سواحل آرژانتین؛ از پلایا بریستول معروف تا کاریلو

آرژانتین که در قسمت جنوبی آمریکای لاتین قرار دارد، بهشت طبیعی در ساحل اقیانوس اطلس است. تقریبا تمام سواحل آرژانتین به دلیل شن‌های سفید بکر خود در سطح جهانی معروف شده است و اکثریت گردشگران را از مناطق مختلف جهان به سمت خود جذب می‌کند.

تور اروپا

در این سواحل می‌توانید نهنگ‌ها را تماشا کنید و از پیاده‌روی در کنار ساحل شنی لذت ببرید. آرژانتین با تقریبا 5000 کیلومتر خط ساحلی، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و نهرهای خیره‌کننده شما را شگفت‌زده می‌کند. ما در این مقاله محبوب‌ترین سواحل آرژانتین را آورده‌ایم که علاوه بر گردشگران، مردم محلی را مجذوب خود کرده‌است. علاوه بر دیدن سواحل زیبای این کشور، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و موسیقی این کشور می‌تواند فرهنگ پر جنب‌و‌جوش آرژانتین را برایتان به نمایش بگذارد. 

رزرو بلیط هواپیما اینترنتی به راحتی !

پلایا بریستول(Playa Bristol)؛ یکی ازمعروف‌ترین سواحل آرژانتین

بهترین سواحل آرژانتین

این سواحل که در استان بوینس آیرس واقع شده، یکی از محبوب‌ترین سواحل آرژانتین است که میلیون‌ها گردشگر را سالانه به خود جذب می‌کند. سواحل پلایا بریستول یکی از متنوع‌ترین سواحل آرژانتین در طول ماه‌های تابستان است. پلایا بریستول  در امتداد منطقه مار دل پلاتا واقع شده که با نام شهر شاد معروف است. می‌توانید با اتوبوس، ماشین یا قطار به بوینس آیرس بروید. از تفریحات این ساحل، غواصی با شیرهای دریایی، پاروزنی  و کایاک‌سواری است. 

پورتو مادرین (Puerto Madryn)

پورتو مادرین یک شهر عجیب‌و‌غریب در استان chumbut  در پاتاپونیا است. این جزیره در امتداد خلیج اقیانوس اطلس، Golfo Nuevo  واقع شده‌است که به دلیل حیات دریایی خود شناخته می‌شود و به‌عنوان دروازه‌ای به شبه جزیره والدس عمل می‌کند. 

این شهر ساحلی به‌ یک مقصد تابستانی محبوب برای آفتاب گرفتن و شنا تبدیل شده‌است. بین ماه‌های جولای تا سپتامبر وال‌ها در آب‌های این خلیج به شنا کردن می‌پردازند و می‌توانید همانطور که در ساحل نشسته‌اید، آن‌ها را تماشا کنید. از دیگر تفریحات این ساحل، موج‌سواری، قایق‌رانی و کایاک‌سواری است. این شهر با پرواز از بوینس آیرس سه ساعت و نیم فاصله دارد. اگر هم با اتوبوس سفر می‌کنید، سفری 20 ساعته خواهید داشت. ساحل گالفو که در این شهر قرار دارد، یکی از بهترین سواحل آرژانتین است.

ویلا گزل(Villa Gesell) ؛ از سواحل ایده‌‍‌آل آرژانتین 

ویلا گزل(Villa Gesell)

ساحل ویلا گزل، یکی از زیباترین سواحل در آرژانتین را دارد که به دلیل شن‌های نرم و امکاناتی مانند آب‌درمانی و ماساژدرمانی  شناخته شده‌است. ویلا گزل یک روستای ساحلی جذاب در استان بوینس آیرس است که توجه همه را به خود جذب می‌کند. این روستا یک تفرجگاه در آرژانتین است که دستخوش توسعه مستمر بوده و در زیر ساخت‌های مدرن طراحی شده است. 

ساحل بزرگ این روستا جواهرتاج نام دارد که مسافران را برای آفتاب گرفتن به سمت خود جذب می‌کند. پروازهایی از بوینس آیرس به فرودگاه خورخه نیوبری وجود دارد که از آن‌جا می‌توانید با تاکسی به ویلا گسل بروید. از طرف دیگر، گزینه‌های ارزان‌تری مانند اتوبوس یا قطار در دسترس است. از تفریحات این ساحل، پیاده‌روی در شن و ماسه، استراحت و تجدید قوا با آب‌درمانی یا ورزش‌های آبی است.

مار د آجو(Mar De Ajo) 

یکی از معروف‌ترین سواحل در آرژانتین مار د آجو است که تعداد زیادی بازدیدکننده دارد. این ساحل که به طور استراتژیک در نوک ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته، در استان بوینس آیرس واقع شده‌است. 

مار د آجو یک ساحل متمایز است که امروزه به یک مقصد گردشگری تابستانی محبوب تبدیل شده. این منطقه  دارای مجموعه‌ای از کمپینگ‌ها در امتداد سواحل بکر اقیانوس اطلس است. ساحل مار د آجو با ماسه‌های کم عمق و صافی که دارد، برای قدم زدن و تفریحات خانوادگی ایده‌آل به نظرمی‌رسد. حتی اگر به هیچ تفریحی نپردازید، تماشای رنگ‌های طلایی که در رنگ آبی فیروزه‌ای دریا می‌درخشد، شما را غرق لذت و خوشی می‌کند. 

علاوه بر ساحل آن، بازدیدکنندگان می‌توانند کشتی‌های غرق شده در قبرستان کشتی را تماشا کنند. راه‌های مختلفی برای رسیدن از بوینس آیرس به این ساحل زیبا وجود دارد؛ شما می‌توانید با اتوبوس، کشتی، قطار و یا تاکسی به این ساحل بروید؛ با اتوبوس حدود 5 ساعت زمان می‌برد تا به ساحل برسید و با تاکسی در کمتر از 4 ساعت می‌رسید. از فعالیت‌های تفریحی در این ساحل می‌توان به سینما، پاساژها، پیتزافروشی و کافه اشاره کرد. مار د آجویکی از محبوب‌ترین سواحل آرژانتین است که محیطی زیبا برای استراحت و تفریح را برایتان ایجاد می‌کند.

مار دل پلاتا(Mar Del Plata) ؛ از محبوب‌ترین سواحل آرژانتین

مار دل پلاتا(Mar Del Plata) ؛ از محبوب‌ترین سواحل آرژانتین

ساحل شهر مار دل پلاتا که در امتداد خط ساحلی اقیانوس اطلس در استان بوینس آیرس قرار دارد، یکی از سواحل ایده‌آل آرژانتین برای زوج‌های جوان است. ساحل مار دل پلاتا اگرچه شهری کوچک با جمعیت 700000 نفر است، اما هر ساله نزدیک به 7 میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 مار دل پلاتا که با نام‌های دیگر نیز شناخته می‌شود، مرکز ماهیگیری در شهر است. می‌توانید با هواپیما، اتوبوس،  قطار و تاکسی از بوینس آیرس به ساحل مار دل پلاتا بروید. سفر با اتوبوس ممکن است 4 ساعت طول بکشد اما هزینه‌اش کمتر از باقی وسایل نقلیه است. از تفریحات و جاذبه‎‌های این ساحل می‌توان به موزه هنر شهرداری ( خوان کارلوس کاستانینو) پارک آبی آکو سول و تعدادی کارخانه اشاره کرد. 

مونت هرموسو(Mont Hermoso) 

این ساحل معروف در آرژانتین، در منطقه جنوبی استان بوینس آیرس واقع شده‌است و فرصتی برای تماشای طلوع و غروب خورشید درافق را ارائه می‌دهد. ویژگی این ساحل، دیدن طلوع و غروب خورشید بر فراز آب است. با آب‌و‌هوای معتدلی که در تمام طول سال حاکم است، می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین سواحل آرژانتین نام برد که بدون توجه به فصول مختلف، گردشگران را از نقاط مختلف جهان جذب می‌کند. 

مونت هرموسو با شن‌های زرد روشن و آب گرمی که دارد، به خود می‌بالد که یک استراحتگاه خانوادگی توسعه یافته است. تعداد زیادی نجات غریق در امتداد ساحل مستقر شده‌اند وشما  با خیال راحت می‌توانید در آب شنا کنید. از بوینس آیرس تا مونت هرموسو می‌توانید با اتوبوس، هواپیما و یا تاکسی بروید. والیبال ساحلی، قایق‌رانی، جت‌اسکی و موج‌سواری از تفریحات این ساحل زیبا محسوب می‌شود.

رزرو تور ارزان خارجی به راحتی !

پینامار(Pinamar)؛ یکی از سواحل تفریحی آرژانتین

پینامار(Pinamar)

در امتداد سواحل اقیانوس اطلس، بین مار دل پلاتا و بوینس آیرس سواحل استراحتگاهی کوچکی وجود دارد که مردم محلی و همچنین مسافران بین‌المللی را به خود جذب می‌کند. پینامار یکی از محبوب‌ترین سواحل آرژانتین محسوب شده که هزینه‌ها در آن بسیار اندک است. این ساحل با درختان انبوه کاج پوشیده شده و برای تفریح و استراحت مناسب است. 

از بوینس آیرس با قطار، اتوبوس و یا تاکسی می‌توانید به این ساحل برسید. این مکان در فاصله250 کیلومتری بوینس آیرس واقع شده است و در عرض 5 ساعت می‌توان جاده را طی کرد. از تفریحات این ساحل زیبا موج‌سواری، ویک بورد(یک ورزش آبی است)، جت‌اسکی، ماهیگیری و قایق‌سواری است.

لاس گروتاس(Las Grutas) 

لاس گروتاس که یکی از زیباترین سواحل آرژانتین در نظر گرفته می‌شود، در امتداد خط ساحلی جنوبی کشور به سن آنتونیو اوسته نزدیک است. نام این ساحل که از اسپانیایی ترجمه شده، به معنای غارها است. مردم محلی با توجه به علاقه‌ای که به لاس گروتاس دارند، از آن به‌عنوان تکه‌ای از بهشت در قلب پاتاگونیا یاد می‌کنند. به دلیل آب‌و‌هوای گرم و دلپذیر این ساحل، گردشگران زیادی درطول سال به این‌جا می‌آیند. می‌توانید از بوینس آیرس با هواپیما، اتوبوس یا قطار به لاس گروتاس برسید. شنا، کایات‌سواری و ماهی‌گیری در ساحل از تفریحات مهیج این ساحل است. همچنین در ماه فوریه چندین مسابقه و جشنواره برگزار می‌شود که می‌تواند برایتان هیجان‌انگیز باشد. 

کاریلو(Carilo) ؛ از معروف‌ترین سواحل آرژانتین محسوب می‌شود

کاریلو(Carilo)

کاریلو یکی از سواحل ایده‌آل آرژانتین شناخته می‌شود که سیاستمداران و افراد مشهور زیادی را تاکنون به خود جذب می‌کند. این جواهر ساحلی با شن‌های آفتاب‌زده و ماسه‌های درخشان خود، شما را برای تفریحات ساحلی مانند پیاده‌روی و عکاسی ترغیب می‌کند. همچنین رنگ آبی روشن و فریبنده آب، شما را به شیرجه رفتن در اعماق خود دعوت می‌کند. 

به یاد داشته باشید که قبل از سفر، مکان‌های اقامتی خود را رزرو کنید و با خیال راحت به این مناطق بروید. این ساحل در امتداد خط ساحلی اقیانوس اطلس واقع شده است و بدون شک به‌عنوان یکی از بهترین سواحل آرژانتین شناخته می‌شود. کمتر از 500 خانواده در این منطقه زندگی می‌کنند؛ خانه‌های فانتزی و باغ‌های دوست‌داشتنی می‌تواند افراد را از جهان سیاسی و تجاری از سراسر جهان به سمت خود بکشاند. برای رفتن از بوینس آیرس به کاریلو می‌‌توانید با اتوبوس، قطار یا هواپیما بروید. شنا، موتور چهارچرخ روی تپه‌های شنی، پیاده‌روی و عکاسی از تفریحات این ساحل فوق‌العاده است.

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی !

جمع‌بندی

در این مقاله با بهترین سواحل آرژانتین آشنا شدیم و آن‌ها را از نظر مسافت و جاذبه‌هایش بررسی کردیم. در سواحلی مانند پینامار و مونت هرموسو می‌توانید به تفریحاتی مانند جت‌اسکی و قایق‌سواری بپردازید و در سواحل زیبای پلایا بریستول غواصی کنید. شما هم اگر سفری به آرژانتین داشته و از این سواحل دیدن کرده‌اید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران