Yotel Amsterdam

آمستردام در تابستان، فرصت یک تعطیلات رویایی

آمستردام یکی از شهرهای اروپایی است که در هر فصلی از سال جذابتی برای ارائه به مسافران دارد، اما فصل تابستان در این شهر، برای مسافران معنای دیگری دارد. آمستردام در تابستان به معنای آفتاب و هوای گرم است. این یعنی خبری از چتر و بارانی نخواهد بود و می‌توانید ساعت‌ها در شهر پرسه بزنید و یا با دوچرخه دور شهر بگردید. آب‌و‌هوای خوب تابستانی آمستردام شما را از هتل بیرون می‌کشد تا به جشنواره‌ها بپیوندید یا در خیابان موزه‌ها از موزه‌ای به موزه‌ی دیگر رفته و در تاریخ و فرهنگ آمستردام غرق شوید. این است شگفتی سفر تابستانی به آمستردام، تعطیلاتی سراسر گردش و تفریح.

بلیط هواپیما آمستردام در بهار را رزرو کرده‌اید؟

آب و هوای آمستردام در تابستان

Amsterdam in summer

نزدیکی به دریا سبب شده تا آمستردام همیشه آب‌و‌هوایی بارانی همراه با باد داشته باشد. اما در تابستان آسمان این شهر صاف و دمای هوا در حال افزایش است و احتمال بارش باران وجود ندارد. سفر به آمستردام در تابستان با حداقل دمای 11 درجه و حداکثر دمای 20 درجه سانتی‌گراد بسیار مطلوب و مناسب خواهد بود. 

در سفر به آمستردام در تابستان چه کارهایی انجام دهید؟

با یک کشتی به تفریح روی کانال بروید

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام سفر با قایق تفریحی بر روی کانال‌های آبی شهر است. کانال‌های آب که برای حفظ سطح آب شهر ساخته شده‌اند یکی از میراث ثبت شده آمستردام در یونسکو هستند. در سفر با قایق بر روی کانال می‌توانید جلوه دیگری از مناظر مسحورکننده شهر را در تور آمستردام تجربه نمایید. برای این تجربه می‌توانید تورهای کوتاه با قایق‌های روباز لوکس و یا سفری یک روزه با کروز را رزرو نمایید. 

دوچرخه سواری در شهر

آمستردام به دوچرخه‌سواری معروف است بنابراین یکی دیگر از کارهایی که در سفر به آمستردام در تابستان علاوه بر قایق‌سواری می‌توانید انجام دهید، پرسه زدن در شهر با دوچرخه است. دوچرخه‌های الکترونیکی Lime در سراسر شهر برای کرایه پیدا می‌شوند، همچنین شرکت‌های دیگری نیز برای کرایه دوچرخه وجود دارند. کافیست یک دوچرخه کرایه کنید و به آرامی در شهر رکاب بزنید. گردش دور شهر با دوچرخه یکی از سرگرمی‌های شیرین در سفر به آمستردام خواهد بود.

بازدید از خانه آنه فرانک

Anne Frank House

آب و هوای آمستردام در تابستان بهترین فرصت برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر است. یکی از دیدنی‌های شهر که داستانی تلخ از گذشته را بازگو می‌کند، خانه آنه فرانک است. یکی از مهم‌ترین موزه‌های آمستردام از سال 1942 که آنه فرانک یهودی به همراه خانواده‌اش برای فرار از نازی‌ها در آن پنهان شده بوده‌اند. اگرچه بازدید از خانه و خواندن برگ‌هایی از دفترچه خاطرات آنه فرانک که پرده از جنایات نازی‌ها برداشته است، ناراحت کننده خواهد بود، اما این بازدید تجربیات مهمی از آشنایی با تاریخ به شما خواهد داد.

موزه ون‌گوگ؛ جذاب‌ترین دیدنی سفر به آمستردام در تابستان

سفر به آمستردام بدون بازدید از موزه ون‌گوگ معنایی نخواهد داشت. این موزه به زندگی و آثار نقاش معروف ون‌سان ون‌گوگ اختصاص دارد که هر فردی به هنر علاقه داشته باشد، باید آن را در لیست بازدیدهای تور آمستردام در تابستان خود قرار دهد. اگرچه هوای دلپذیر گرم و مطبوع شهر ممکن است بازدید از طبیعت را در اولویت سفر قرار دهند، اما پیشنهاد می‌کنیم این بازدید را از برنامه سفرتان حذف نکنید.

گل های رز در پارک ووندل را ببینید

یکی از فعالیت‌های مناسب آب و هوای آمستردام در تابستان، گشت‌و‌گذار در پارک‌های متعدد شهر است. پارک Vondelpark انتخاب خوبی برای استراحت در سایه درختان و قدم زدن در باغ گل رز قسمت شمال غربی پارک است. گرمای هوای تابستان در آمستردام موقعیت ویژه‌ای برای کاوش دیدنی‌ترین مناظر طبیعی است.

گشت و گذار در جنگل های Amsterdamse Bos

Amsterdamse Bos  یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی آمستردام در دل شهر است که برای فرار از شلوغی شهر می‌توان به آن پناه برد. در جنگل Amsterdamse Bos می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید، در فضای سبز کنار دریاچه قدم بزنید و یا با یک شیرجه به دل دریاچه بزنید و کمی شنا کنید و از آب و هوای آمستردام در تابستان نهایت استفاده را ببرید.

پیاده‌روی در محله جردان آمستردام در تابستان

Jordan neighborhood of Amsterdam

یکی از محله‌هایی که در سفر به آمستردام در تابستان باید در امتداد کوچه‌های باریک آن قدم زد، محله جردان است. این محله به ساختمان‌های عجیب و غریب، عتیقه‌فروشی‌ها، گالری‌های هنری و حیاط خانه سبز خانه‌هایش معروف است. در محله جردان زیر نور آفتاب ساعت‌ها می‌توان قدم زد و از مناظر لذت برد و برای خرید به مغازه‌های محلی آن سر زد.

موزه های محبوب در خیابان Museumplein آمستردام را ببینید

یکی از برنامه‌های تور آمستردام در تابستان باید بازدید از موزه ملی آمستردام، موزه ون‌گوگ و موزه‌های دیگر خیابان Museumplein باشد. تابستان زمانی مناسب برای ساعت‌ها خارج از هتل بودن، کاوش در موزه‌های شهر و شرکت در نمایش‌ها و رویدادها است.

غذاهای محلی هلند را مزه کنید

آب و هوای آمستردام در تابستان فرصتی است برای آنکه زیر نور آفتاب پیاده محله‌های شهر را بگردید و در رستوران‌های محلی، بهترین غذاهای سنتی هلند را امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما شاه ماهی است. حتما این ساندویچ ماهی که با ترشی و پیاز سرو می‌گردد را باید مزه کنید، طعمی که هیچ‌وقت فراموشش نخواهید کرد.

بازار دستفروشان میدان واترلو

Waterloo Square Flea Market

سفر بدون گشت‌و‌گذار در بازارهای محلی و خرید سوغاتی معنایی نخواهد داشت. سفر به آمستردام در تابستان موقعیتی است تا یک روز کامل را بین دستفروش‌های معروف‌ترین بازار شهر سپری کنید. در بازار میدان واترلو هرچیزی که فکرش را بکنید می‌بینید، از کتاب تا عتیقه.

شرکت در جشنواره‌های آمستردام در تابستان

فصل تابستان در آمستردام، زمان برپایی جشنواره‌های تابستانه موسیقی، فیلم و آشپزی و رویدادهای جذاب دیگر است. اگر قصد رزرو تور آمستردام را دارید، برنامه جشنوراه‌ها را از قبل بررسی کنید تا این رویدادهای شاد و هیجان انگیز را از دست ندهید. از جشنواره‌های محبوب محلی‌ها می‌توان به جشنواره گل Aalsmeer، Mystic Garden و Taste of Amsterdam اشاره نمود.

کنار ساحل آفتاب بگیرید

آب و هوای آمستردام در تابستان و گرمای هوا برای استراحت و آفتاب گرفتن کنار ساحل، فعالیتی پرطرفدار است. Blijburg aan Zee یکی از محبوب‌ترین سواحل شهر برای شنا و آفتاب گرفتن است. شهری که در همه سال بارش باران را تجربه می‌کند در این فصل مملو از مردمی است که نهایت لذت و استفاده از نور خورشید و گرما را می‌برند.

آمستردام را از ارتفاعات ببینید

می‌خواهید نمایی 360 درجه از آمستردام را ببینید؟ مرتفع‌ترین تاب اروپا شما را به دیدن نمایی پانوراما از شهر دعوت می‌کند. از بالای A’DAM Lookout آمستردام زیرپایتان خواهد بود. منظره‌ای از شهر که شاید فقط در تابستان بتوانید ببینید. بنابراین سفر به آمستردام در تابستان به شما این امکان را خواهد داد تا همه شهر از کانال‌ها تا محله‌های قدیمی را در یک قاب از آسمان ببینید.

تاریخ آمستردام در کلیسای Oude Kerk

Oude Kerk

یکی از قدیمی ترین ساختمان های شهر، کلیسای Oude Kerk است. در تور آمستردام به سراغ کلیسای تاریخی Oude Kerk بروید معماری شاهکار آن را ببینید و از بالای برج کلیسا محله های قدیمی شهر را نظاره کنید. این برج فقط از ماه آوریل تا سپتامبر برای بازدید باز است، پس در تابستان آمستردام، نمی توان آن را از دست داد.

نکات مهم در سفر به آمستردام در فصل تابستان

  • تابستان زمان هجوم مسافران به آمستردام است، بنابراین برای اینکه در صف های طولانی نمانید، بلیط موزه ها را از قبل رزرو نمایید.
  • در این فصل هوا گرم است پس لباس سبک بپوشید و کلاه و عینک آفتابی همراه داشته باشید، ضد آفتاب فراموش نشود خصوصا کنار ساحل و برای آفتاب گرفتن.
  • دوربین عکاسی برای ثبت خاطرات شیرین سفر به آمستردام در تابستان را فراموش نکنید.
  • در این فصل مسافران زیادی از سراسر دنیا به امستردام می ایند، بنابراین ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید.

در آمستردام کجا اقامت کنیم

Ambassade Hotel

برای اقامت در طول تور آمستردام در تابستان یکی از گزینه‌های پیشنهادی و پر طرفدار، هتل Ambassade است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و یکی از هتل‌های اصیل شهر است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود. خانه‌ای اصیل بین کانال‌های دهه هفدهمی شهر که اتاق‌هایش مجلل و پرزرق‌و‌برق چیدمان شده‌اند. این هتل منظره رودخانه را دارد و برای پیاده‌روی بهترین گزینه است.

یوتل آمستردام

Yotel Amsterdam

یوتل‌ها، هتل‌هایی هوشمند در سراسر دنیا هستند و دارای رباتی‌ا‌‌ند که کارهایی مانند حمل چمدان را انجام می‌دهد. یوتل 4 ستاره آمستردام، نزدیک به جاذبه‌های اصلی شهر است و برای دسترسی به مرکز شهر و بازدید از دیدنی‌های آمستردام موقعیت مناسبی دارد. این هتل علاوه بر امکانات اقامتی، امکانات رفاهی مانند کافه و مرکز تناسب اندام نیز برای تفریح مهمانان دارد.

هاستل‌ها؛ اقامتگاهی ارزان در سفر به آمستردام در تابستان

اگر با بودجه محدودی به آمستردام سفر کرده‌اید، هاستل‌ها بهترین محل اقامت با هزینه کم هستند. شما می‌توانید در یکی از هاستل‌های مرکز شهر با هزینه کم اقامت کنید و مقداری پول برای خرید بستنی ژلاتو کنار بگذارید. اکثر هاستل‌های مرکز شهر در نزدیکی خانه آن فرانک، میدان دام و Lookout قرار دارند. 

کلام آخر

اکنون شما می‌دانید که چه تفریحاتی در سفر به آمستردام در تابستان می‌توانید داشته باشید. پس کافیست برنامه تعطیلات تابستانتان را بررسی کنید، پروازها را چک کرده و بلیط هواپیما تهران آمستردام را بخرید و در نهایت یک هتل برای اقامت‌تان رزرو نمایید. قبل از شروع سفر برنامه ریزی کنید که از میان بازدیدها و فعالیت‌ها کدام مدنظرتان است و بلیط‌ها را از قبل رزرو کنید، چون تابستان آمستردام مملو از مسافر است و صف‌های طولانی برای بازدید موزه ها و جاهای دیدنی شهر. قطعا نمی‌خواهید زمان زیادی را در صف انتظار از دست بدهید.

نظرات کاربران