istanbul

بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان؛ بهترین انتخاب را داشته باشید!

وقتی پا به این شهر باشکوه می‌گذارید، جایی که زیبایی‌های تاریخی با مدرنیته‌ی امروزی در هم آمیخته‌اند، انتخاب هتلی که همچون خانه‌ای دور از خانه باشد، اهمیت زیادی دارد. این مقاله با عنوان بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان، شما را با بهترین هتل‌های استانبول که برای مسافران ایرانی ایده‌آل هستند آشنا می‌کند. جایی که نه تنها راحتی و آسایش می‌یابید بلکه فرهنگ و سنت‌های نزدیک به فرهنگ خودتان را نیز تجربه می‌کنید. از هتل‌هایی که کارمندان فارسی‌زبان دارند گرفته تا اماکن اقامتی که در نزدیکی بهترین جاذبه‌های گردشگری و بازارها قرار دارند، این راهنما به شما کمک می‌کند تا اقامتی دل‌نشین و خاطره‌انگیز در استانبول داشته باشید.

رزرو تور استانبول

از جدیدترین قیمت بلیط هواپیما استانبول خبر دارید!؟

هتل چر (Cher Hotel&Spa Istanbul Beyoglu)

بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان، هتل چر

Cher Hotel&Spa Istanbul Beyoglu تنها 10 دقیقه پیاده تا خیابان استقلال فاصله دارد و رستوران و انباری برای وسایل دارد.

این هتل که با ماشین حدود 10 دقیقه تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد، دارای استخر شنا به همراه اتاق بخار و استخر سرپوشیده است. این هتل، 135 اتاق کامل و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین مینی بار یخچال و قهوه/چای ساز هستند. سونا، همراه با امکانات رفاهی مانند سشوار نیز ارائه شده است. برخی از واحدها چشم‌اندازی به شهر دارند.

امکانات: در این هتل یک استخر عمومی و صندلی با هزینه اضافی در دسترس است. اسکراب بدن، پدیکور و مانیکور ، صبحانه، رستوران، مرکز ورزشی و بسیاری موارد دیگر از امکانات آن به شمار می‌آیند.

جاهای دیدنی اطراف: خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، مرکز خرید جواهر

آدرس: منطقه بی‌اوغلو، محله حاجی احمد، خیابان کورتولوش دره

هتل شرایتون سیتی‌سنتر استانبول (Sheraton Istanbul City Center)

هتل شرایتون سیتی‌سنتر استانبول (Sheraton Istanbul City Center)

هتل شرایتون سیتی سنتر یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان است که در قسمت اروپایی قرار دارد. این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و قرارگیری در مرکز شهر به جاذبه های بسیاری نزدیک است و همین موجب شده تا محبوبیت زیادی داشته باشد. این هتل 5 ستاره دارای 254 اتاق است که به شیوه‌ای زیبا و خاص طراحی و دکوراسیون شده‌‌اند.

امکانات: باشگاه بدنسازی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، ، فروشگاه سوغاتی و موارد دیگر اشاره کرد.

جاهای دیدنی اطراف: خیابان استقلال، میدان تقسیم و برج گالاتا. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که 40 کیلومتر با مرکز شهر شرایتون استانبول فاصله دارد.

آدرس: میدان تکسیم، دولاپدره

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول اقامتی لوکس برایتان به همراه خواهد داشت.

هتل الیت ورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel)

بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان

هتل الیت ورد یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول است که ایرانی‌های زیادی از قامت در آن رضایت داشته‌اند. یکی از ویژگی‌های اصلی این هتل، قرارگیری آن در نزدیکی میدان تکسیم است که دسترسی راحتی به خصوص با مترو به دیگر نقاط استانبول دارد. الیت ورد در 11 طبقه بنا شده که 245 اتاق دارد. وقتی وارد این هتل می‌شوید، دکوراسیون زیبای لابی نظر شما را به خود جلب می‌کند، کارکنان مودب و تا حدی به زبان ‌انگلیسی مسلط هستند. اتاقها از امکانات مناسبی مانند تلویزیون ال سی دی، وان، جکوزی، مینی بار، صندوق امانات و اینترنت پر سرعت است. ‌ فقط اگر می‌خواهید کسی از خدمه هتل بی موقع مزاحمتان نشود؛ مخصوص برای نظافت، حتما کارت مزاحم نشوید را روی درب نصب کنید.

بهترین هتل های استانبول را می شناسید.

امکانات: چندین رستوران، کافه، امکان برگزاری جلسات، امکانات مخصوص داخل اتاق، اینترنت سراسری، مرکز اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، صرافی، خدمات دهی 24 ساعته و…

جاهای دیدنی اطراف: میدان تکسیم، خیابان استقلال، مرکز خرید دمیرورن، مسجد سلیمانیه، ستون کنستانتین

آدرس: میدان تکسیم، خیابان استقلال

هتل هیلتون بومونتی استانبول (Hilton Istanbul Bomonti Istanbul)

هتل هیلتون بومونتی استانبول (Hilton Istanbul Bomonti Istanbul)

هتل هیلتون بومونتی یکی از بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان است که بسیار محبوب و ایده‌آل به نظر می‌رسد. این هتل 5 ستاره، چشم اندازی زیبا و آرامش بخش داشته که دسترسی مناسبی به نقاط اصلی شهر استانبول دارد. فضای داخلی هتل هیلتون نیز به همین شکل مدرن، جذاب و لوکس است که در نگاه اول لبخند رضایت را برای شما به همراه خواهد داشت. اتاق‌ها نیز به همین صورت هستند؛ دکوراسیون لوکس و مبله، پنجره‌های بزرگ، امکانات کامل و از همه مهمتر منظره‌های این اتاق‌ها است که چشم‌انداز زیبایی از شهر را در جلوی چشمتان قرار می‌دهد. در کل، مسافران ایرانی رضایت کامل را از این هتل دارند.

امکانات: باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، سونا، استخر سرپوشیده، اتاق بخار، خدمات اسپا و ماساژ، اتاق مخصوص سیگار، آرایشگاه، اینترنت پرسرعت، رستوران، کافه، دستگاه خودپرداز و…

جاهای دیدنی اطراف: میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر

آدرس: منطقه شیشلی

با تور ارزان استانبول بهترین سفر را برای خودتان رقم بزنید.

هتل تکسیم گونن (Taksim Gonen)

بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان

هتل تکسیم گونن از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان است و علت آن هم دسترسی خیلی خوب به میدان تکسیم است. مسیر رفت و آمد به هتل بسیار راحت است و در اطراف آن مغازه‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی وجود دارد. هتل تکسیم گونن یک هتل 4 ستاره است که در حدود 157 اتاق دارد؛ مبلمان این هتل چوبی و بیشتر رنگ‌های گرم در دکوراسیون استفاده شده که فضای گرم و دلنشینی را بوجود آورده است. اتاق‌ها انظر نظافت و تمیزی در سطح بسیار خوبی هستند و امکانات مناسب را نیز دارند. از همه مهمتر کارکانان مودب و حرفه‌ای هتل است که باعث می‌شوند تا اقامتی راحت را تجربه کنید.  

امکانات: اینترنت، خدمات اتاق، اتاق ماساژ، استخر، اجاره خودرو، خشکشویی، امکانات مخصوص معلولین، سونا، صندوق امانات، اتاق سیگار و…

جاهای دیدنی اطراف: کاخ دلما باغچه، خیابان استقلال، بازار خرید میسیر کارسیسی، میدان تکسیم، قصر ییلدیز استانبول، موزه پرا

آدرس: منطقه تکسیم، خیابان Aydede Cad.

هتل الیزیوم استانبول (the elysium hotel)

هتل الیزیوم استانبول (the elysium hotel)

هتل الیزیوم یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان است که 5 ستاره دارد. البته از نظر خیلی‌ها این هتل در اندازه 4 ستاره است؛ اما به این معنی نیست که امکانات رفاهی خوبی دریافت نخواهید کرد. در الیزیوم، دکوراسیون به سبک جدید و لوکس  طراحی شده و اقامت ایده آلی را برای شما بوجود می‌آورد. می‌توانید بعد از یک گشت و گذار طولانی در شهر استانبول خودتان را به یک ماساژ دعوت کنید و غذاهای خوشمزه ترکی را در رستوران هتل نوش جان کنید. سپس به اتاق‌تان که امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت رایگان، حوله، سشوار و… را دارد، به استراحت بپردازید.

آیا به دنبال بهترین هتل های استانبول در تکسیم می گردید؟

امکانات: خدمات ماساژ، رستوران، سالن بازی کودکان، تنیس، خدمات شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، رستوران، کافه سونا و…

جاهای دیدنی اطراف: خیابان استقلال، میدان تکسیم، ساحل و دریای بسفرس، مسجد ایاصوفیه، بازار ادویه، دولما باغچه

آدرس: منطقه تکسیم، خیابان Yedikuyular

هتل دابل تری هیلتون استانبول پیاله پاشا (DoubleTree by Hilton)

بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان

هتل دابل تری هیلتون یکی از دوست داشتنی‌ترین هتل‌های استانبول به خصوص برای ایرانی‌ها است. این هتل 5 ستاره در منطقه بی اغلو قرار گرفته و موقعیت بسیار خوبی برای دسترسی به مراکز مهم استانبول دارد. فضای داخلی هتل بسیار لوکس و دکوراسیون مدرن و شیک است. اتاق‌ها نیز به همین صورت هستند و فضای کافی را با امکانات در اختیار شما قرار می‌دهند. به لحاظ تمیزی باید بگوییم که هر روز سرویس نظافت انجام می‌شود. خدمات رفاهی مانند باشگاه ورزشی، ماساژ و استخر برای ورزش؛ رستوران با غذاهای خوشمزه ترکی و کارکنان مودب و حرفه‌ای باعث شده هتل دابل تری هیلتون از نظر ایرانی‌ها ایده آل و عالی باشد.

امکانات: استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، خشکشویی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، صرافی و…

جاهای دیدنی اطراف: موزه پول، برج گالاتا، میدان تکسیم، کاخ دولما باغچه، کاخ بیگلربیگی

آدرس: منطقه بی اغلو، خیابان Kaptanpasa Mahallesi

رزرو هتل های استانبول فقط با سه کلیک خوبه!

حرف آخر

سفر به استانبول قطعا شور و هیجان زیادی برای شما خواهد داشت. این شهر سرشار از جاهای دیدنی، مکان‌های سرگرمی و مراکز خرید است که می‌تواند سفر لذت بخش و فراموش نشدنی برای شما به همراه داشته باشد. اما، آنچه که در سفر به استانبول همانند دیگر سفرهای خراجی اهمیت دارد، رزرو هتل مناسب است. لیست بهترین هتل‌های استانبول برای ایرانیان به شما کمک می‌کند تا دغدغه اقامت را در این کلانشهر نداشته باشید؛ چراکه تجربه دیگران ثابت کرده، این هتل‌ها ارزش رزرو کردن را دارند.

سوالات متداول

چرا برخی هتل‌های استانبول برای ایرانیان توصیه می‌شوند؟

این هتل‌ها معمولاً به دلیل موقعیت مکانی نزدیک به جاذبه‌های گردشگری، دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی، و خدماتی که به خوبی با نیازهای گردشگران ایرانی سازگار است، توصیه می‌شوند.

آیا این هتل‌ها خدمات ویژه‌ای برای مسافران ایرانی ارائه می‌دهند؟

برخی از این هتل‌ها ممکن است خدمات ویژه‌ای مانند پرسنلی که فارسی صحبت می‌کنند یا منوهای غذایی متناسب با ذائقه‌ی ایرانیان ارائه دهند.

آیا قیمت این هتل‌ها برای مسافران ایرانی مناسب است؟

قیمت‌ها متنوع است، اما بسیاری از این هتل‌ها گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را به همراه خدمات با کیفیت ارائه می‌دهند.

آیا این هتل‌ها در نزدیکی مناطق تجاری یا بازارهای استانبول قرار دارند؟

بسیاری از این هتل‌ها به دلیل محبوبیت نزد مسافران ایرانی، در نزدیکی مناطق تجاری و بازارهای محبوب قرار دارند.

آیا برای رزرو این هتل‌ها نیاز به رزرو قبلی است؟

بله، به خصوص در فصول گردشگری پر رونق، توصیه می‌شود که رزرو قبلی انجام شود تا از دسترسی به بهترین امکانات و قیمت‌ها اطمینان حاصل شود.

نظرات کاربران