Water sports in Vienna

تفریحات آبی در وین؛ ماجراجویی غیرمنتظره در پایتخت اتریش

به لطف رودخانه‌ای که در وین وجود دارد می‌توانید از تعدادی تفریحات آبی در وین لذت ببرید و شهر را از روی آب کشف کنید. یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در جهان، وین پایتخت اتریش است. این مکان از نظر فرهنگی، میراثی و تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. وقتی در وین هستید، در کل یک سفر سورئال را تجربه خواهید کرد. چیزهای مختلفی برای انجام و کاوش در وین وجود دارد که هرگز برای لحظه ای خسته نخواهید شد. اگر می‌خواهید سفر خود به وین را هیجان ‌انگیز کنید، به ورزش‌های آبی مختلف که در نقاط مختلف شهر سازماندهی شده‌اند، سر بزنید. به تفریحات آبی در وین که در ادامه می‌خواهیم معرفی کنیم نگاهی بیندازید. زیرا می‌توانید در آنها شرکت کنید و لذت بیشتری از سفرتان ببرید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

بهترین زمان برای بازدید از وین

Vienna

آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر بهترین دوره برای تعطیلات در وین هستند. در حالی که آوریل تا می زمان بهار معتدل است، سپتامبر تا اکتبر زمانی است که پاییز از راه می‌رسد. هر دوی این فصل‌ها برای گشت و گذار و لذت بردن از ورزش‌های آبی مختلف در وین مناسب هستند. ژوئن تا آگوست فصل اوج شلوغی در وین است. بنابراین، شما نه تنها تورم در نرخ ها را مشاهده خواهید کرد، بلکه جمعیت زیادی را در همه جا خواهید دید.

معرفی تفریحات آبی در وین

در اینجا بهترین تفریحات آبی در وین وجود دارد که می‌توانید  در تعطیلات خود یک تجربه هیجان انگیز داشته باشید. به هر حال، وین فقط تاریخ و معماری نیست.

قایق موتوری از وین به براتیسلاوا

Vienna speedboat ride

سفر یک روزه از وین به براتیسلاوا با قایق موتوری یکی از بهترین تفریحات آبی در وین است که می توانید انتخاب کنید. وقتی سفر شروع شد از مارینا وین سوار قایق تندرو می‌شوید و به بندر کانتینر می‌روید و از آنجا به سفر دریایی می‌پردازید. شما منظره بسیار کمیابی از کل شهر دانوب از جمله مرکز بین المللی وین، برج DC و همچنین برج دانوب خواهید داشت. همچنین می‌توانید جزیره معروف دانوب و شهر هزاره را تماشا کنید. این یک تور 1.5-2 ساعته با قایق موتوری است.

wakeboarding

برای کسانی از شما که می‌خواهید آدرنالین بیشتری به رگ‌های خود تزریق کنید، فعالیت‌های Wakeboard، Wakesurf، Skiing و Tube بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات خود در وین هستند. مطمئناً در حین ویک برد یا اسکی روی آب از هیجان شدید آن لذت خواهید برد. کافی است فقط بنشینید و مطالعه کنید، زیرا همه چیز توسط اپراتور تور مسئول فعالیت‌ها سازماندهی می‌شود. شرکت در هر یک از فعالیت‌ها می‌تواند واقعاً سرگرم کننده باشد. همه آنها با راهنمایی و کمک متخصصان انجام می‌شوند و آنها همیشه شما را ایمن نگه می‌دارند.

قایق سواری سریع

Motor boat from Vienna

اگر واقعاً عاشق ورزش‌های آبی هستید، نباید تجربه قایق ‌رانی سریع در وین را از دست بدهید. این یکی از بهترین تفریحات آبی در وین است. برای انجام این کار نیازی به ارائه مجوز خاصی ندارید. مجری تور همه چیز را از طرف شما سازماندهی می‌کند. فقط نکات فنی معمولی قایق تندرو را درک کنید و سپس آماده رفتن می‌شوید. این قایق تندرو به دلیل موتور قدرتمند 6 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار می تواند به سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت برسد. حدود 30 دقیقه در نقاط مختلف رودخانه دانوب رانندگی کنید و یک بار در زندگی ماجراجویی را تجربه کنید.

کایاک سواری

اگر می‌خواهید تجربه‌ای آرام‌تر داشته باشید، می‌توانید به کایاک سواری در دانوب بروید. کایاک سواری یک ورزش آبی مفرح و هیجان انگیز است. شما در آب‌های رودخانه قایقرانی خواهید کرد و افق وین را به همراه مکان‌های دیدنی مختلف دیگر و جزیره دانوب مشاهده می‌کنید. هنگام کایاک سواری، شما همیشه توسط یک نجات غریق هدایت می شوید که مسیر را به شما نشان می‌دهد و به هر نحوی که نیاز دارید به شما کمک می‌کند. تور کایاک سواری در اطراف وین حدود 30 تا 45 دقیقه طول می‌کشد و می توان آن را در زمان‌های مختلف روز و هر زمان که ترجیح می‌دهید انجام دهید.

اسنورکلینگ

Snorkeling Vienna

اسنورکلینگ یکی از تفریحات آبی در وین است که می‌توانید از آن لذت ببرید. با این حال، گزینه‌های آن ناچیز هستند، اما کاوش در اعماق رودخانه دانوب برای هیجان و ثبت نام برای این فعالیت کافی است. چند اپراتور در این تفریح آبی وجود دارند که تورهای غواصی را در وین برگزار می‌کنند. ساحل پوندوک وین یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از این فعالیت است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین تفریحات آبی در وین که می‌توانید در هنگام بازدید از این شهر زیبا در آنها شرکت کنید را معرفی کردیم. رودخانه دانوب این شهر هر روز تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند که می‌خواهند با شرکت در فعالیت‌های مختلف ورزش‌های آبی، ماجراجویی خارق العاده ای را تجربه کنند. یکی از گزینه‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را انتخاب کنید و سفر خود را به وین خاطره انگیز کنید.

نظرات کاربران