سواحل وین

6 تا از بهترین سواحل وین که باید ببینید

در و ین در نزدیکی رودخانه دانوب پر از چشم‌اندازهای دلنشین و آرامش‌بخش ساحل است که هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند. اگر قصد دارید در سفر به اتریش از شلوغی شهر دور شوید سواحل وین را انتخاب کنید. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک 6 تا از بهترین سواحل وین را معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

ساحل استراندباد گنزهاوفل (Strandbad Gänsehäufel)

سواحل وین

در بالای فهرست سواحل وین، ساحل معروف استراندباد گنزهاوفل قرار دارد که بهشت عاشقان آفتاب و ورزش‌های آبی است. این ساحل در یک جزیره سرسبز و زیبا در میانه آلته دوناو واقع شده است که حدود پانزده دقیقه با وین فاصله دارد. ساحل استراندباد گنزهاوفل با بیش از 42000 متر مربع وسعت، طیف گسترده‌ای از امکانات از جمله صندلی‌‌‌‌‌‌‌‌های آفتاب‌گیر، زمین والیبال ساحلی و حتی سرسره آبی برای کودکان کوچک دارد. برای دسترسی به این ساحل می‌توانید سوار قطار وین شوید و بعد از نیم ساعت به ساحل برسید.

ساحل سیمرینگر بد (Simmeringer Bad)

سیمرینگر بد یکی از زیباترین سواحل وین است که در منطقه 11 قرار دارد. در این ساحل پنج استخر روباز وجود دارد و برای علاقه‌مندان به موج‌های خروشان یکی از مناسب‌ترین سواحل وین است. همچنین اگر همراه با بچه‌ها به وین سفر می‌کنید ساحل سیرینگر بد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نکته جالب درباره این ساحل تفکیک منطقه شنا و آفتاب‌گیر برای تمام سنین است و به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین سواحل وین برای خانواده‌هایی شده است که نوجوان دارند. همچنین این ساحل یک زمین بازی، زمین گلف مینیاتوری و زمین والیبال ساحلی دارد. برای دسترسی به این ساحل بهتر است از قطار وین استفاده کنید. بعد از 25 دقیقه به ساحل سیمرینگر بد خواهید رسید. 

ساحل استراندبدر آلته دوناو (Strandbäder Alte Donau)

سواحل وین

برای کسانی که به دنبال یک بهشت واقعی در وین هستند، ساحل استراندبدر آلته دوناو بهترین گزینه است. در این ساحل چند زمین تنیس، چند استخر مصنوعی، اتاق رختکن و غرفه‌های فروش خوراکی و نوشیدنی است. اطراف این ساحل با تپه‌های سرسبز احاطه شده است که انتخاب خوبی برای وقت‌گذرانی است. دسترسی به استراندبدر آلته دوناو که یکی از بهترین سواحل وین است با قطار ممکن است. سوار قطار شوید و وقتی به ایستگاه رودخانه دانوب رسیدید پیاده شوید.

ساحل دوناستاد 

دوناستاد یکی از شلوغ‌ترین سواحل وین است که بین اهالی سیدنی بسیار محبوب است. این ساحل زیبا با فضای سبز و تفریحات آبی گسترده برای بسیاری از گردشگران جذاب است. این ساحل نسبت به سایر سواحل سیدنی به شهر نزدیک‌تر است و به همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین سواحل سیدنی تبدیل شده است. قایق‌سواری یکی از تفریحات این ساحل است که برای تمامی سنین جذاب است. می‌توانید یک قایق اجاره کنید و پارو بزنید.

ساحل تل آویو

سواحل وین

تل آویو یکی از بهترین سواحل وین است که درست در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. این ساحل زیبا با داشتن طبیعت سرسبز، امکاناتی همچون کرایه صندلی و چتر برای آفتاب گرفتن دارد. همچنین در نزدیکی این ساحل چندین رستوران و کافه وجود دارد که برای خوردن یک وعده غذای وین یا غذاهای دیگر مناسب است. برای دسترسی به ساحل تل آویو باید سوار قطار ایستگاه وست بانهوف شوید. بعد از 25 دقیقه به ساحل تل آویو خواهید رسید.

ساحل کوپا

کوپا یک منطقه ساحلی و کوچک است که بین اهالی وین طرفداران زیادی دارد. ساحل کوپا در نزدیکی جزیره دانوب واقع شده است و برای آفتاب‌گرفتن بسیار مناسب است. این ساحل نیز به مرکز شهر نزدیک است. اگر قصد دارید تنها یک بعدازظهر به ساحل‌گردی اختصاص دهید پیشنهاد ما ساحل کوپا است. یادتان باشد بیشتر امکانات رفاهی از جمله صندلی و چتر آفتاب‌گیر در ساحل کوپا رایگان است. 

سخن پایانی

سفر به وین می‌تواند گران باشد اما اگر بودجه محدودی برای سفر در نظر گرفته‌اید در این مقاله تعدادی از بهترین سواحل وین را معرفی کردیم از ساحل کوپا، تل آویو، دوناستاد، استراندبدر آلته دوناو، استراندباد گنزهاوفل و ساحل سیمرینگر بد. اگر قرار است به وین سفر کنید رفتن به این سواحل زیبا را هم در برنامه خود بگنجانید. 

نظرات کاربران