سفر به ملبورن در زمستان

سفر به ملبورن در زمستان؛ سفری شگفت‌انگیز به شهر هنر و تاریخ

اگرچه استرالیا بیشتر با آب‌و‌هوای گرم شناخته می‌شود، اما سفر به ملبورن در زمستان می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی باشد. ملبورن که به‌خاطر فرهنگ پویا و جاذبه‌های زیبایش شناخته شده است و در فصل زمستان دیدنی‌تر از فصل‌های دیگر سال است. از کافه‌های آرام و غذاهای لذیذ تا تفریحات زمستانه و ماجراجویی در بازارهای محلی. اگر قصد سفر به ملبورن در زمستان دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رزرو تور اروپا

برای تجربه متفاوت؛ بلیط هواپیما ملبورن را رزرو کنید!

 نکاتی درباره سفر زمستانی به ملبورن

سفر به ملبورن در زمستان

آب‌وهوای زمستانی ملبورن را می‌توان  ملایم توصیف کرد، با دمایی بین 8 تا 15 درجه سانتی‌گراد نسبت به برخی مقصدهای دیگر خیلی سرد نیست، اما برای جلوگیری از سرماخوردگی پوشیدن لباس مناسب ضروری است. در این قسمت پیشنهاداتی برای شما داریم تا طی سفر به ملبورن در زمستان دچار سرماخوردگی نشوید. 

– لایه لایه لباس بپوشید؛ ترکیبی از پلیور، پیراهن آستین بلند و جلیقه‌های سبک بپوشید. 

– بارانی یا چتر را فراموش نکنید، زیرا ملبورن در زمستان بیشتر وقت‌ها بارانی است.

پاسپورت دومینیکا

– کفش‌های راحت برای پیاده‌روی ضروری است زیرا در هوای بارانی ملبورن احتمالا مجبور باشید بسیاری از جاهای ملبورن را با پای بروید.

 بازدید از جاذبه‌های ملبورن در زمستان

اگرچه ملبورن در زمستان سرد است و به ندرت در بخش مرکزی شهر بارش برف رخ می‌دهد اما جا‌های زیادی برای دیدن وجود دارد. در این فصل تعداد مسافران کم می‌شود و به دنبال آن قیمت بلیط هواپیما و اتاق هتل کاهش می‌یابد. در زمستان می‌توانید سراغ رستوران‌های شهر بروید زیرا ملبورن به عنوان پایتخت غذای استرالیا شناخته می‌شود. می‌توانید غذاهای تند و گوشتی همراه با نوشیدنی‌های گرم سفارش دهید و از هوای سرد زمستانی لذت ببرید. 

به تماشای فوتبال استرالیایی بروید

 فوتبال استرالیایی

فوتبال استرالیایی یا AFL یکی از جذاب‌ترین تفریحات در ملبورن است. اهالی ملبورن عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل حتی در زمستان هم به استادیوم می‌روند و فوتبال تماشا می‌کنند. 

 میدان فدراسیون و رویدادهای زمستانی آن

 بازارگردی شبانه؛ سفر به ملبورن در زمستان

ملبورن بازارهای شبانه خوبی دارد اما یکی از بهترین جاهای دیدنی سفر به ملبورن در زمستان بازار ملکه ویکتوریاست. این بازار هر چهارشنبه از ساعت 5 بعدازظهر برگزار می‌شود. در این بازار شبانه سرگرمی‌های زنده، غذاهای خوشمزه خیابانی و نوشیدنی‌های گرم وجود دارد.

 جشنواره رایزینگ (RISING)

ملبورن در زمستان میزبان مجموعه‌ای از جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی است که بهترین آن‌ها جشنواره بزرگ رایزینگ است. در این جشنواره شبانه بیش از 185 رویداد در 12 روز متوالی برگزار می‌شود. این رویدادها برای تمامی سنین مناسب است. 

نمایش موزیکال مولن روژ

سفر به ملبورن در زمستان

اهالی ملبورن عاشق نمایش موزیکال مولن روژ هستند. این نمایش دیدنی از آگوست برگزار می‌شود و بیش از 70 قطعه موسیقی اجرا می‌شود که همگی از شاهکارهای موسیقی استرالیاست. قیمت بلیط‌های این نمایش از 59 دلار شروع می‌شود. 

چای پررنگ یا شکلات داغ؟

برای کسانی که می‌خواهند با یک نوشیدنی داغ سفر به ملبورن در زمستان را خاطره‌انگیز کنند چای پررنگ پیشنهاد می‌شود. مردم ملبورن معمولا در زمستان چای پررنگ سفارش می‌دهند. ریشه این سنت به سال‌های 1700 بازمی‌گردد که کارگران برای رفع خستگی چای عصرانه می‌نوشیدند. علاوه‌بر چای می‌توانید شکلات داغ سفارش دهید و خودتان را به یک نوشیدنی گرم در سرمای زمستان مهمان کنید. 

اتاق فرار؛ سفر زمستانی به ملبورن

ملبورن اتاق فرارهای زیادی دارد که اگر همراه با گروه دوستان به این شهر سفر می‌کنید بهترین انتخاب خواهد بود چراکه اکثر اتاق فرارها در محیطی بسته قرار دارد. تعدادی از بهترین اتاق فرارهای ملبورن عبارت است از: 

  • اتاق فرار اوکیو (Ukiyo) با تم ژاپنی
  • اتاق‌های اسرارآمیز یکی از بهترین اتاق فرارهای ملبورن
  • بازی فرار و عجله
  • اتاق فرار تله

اسکیت روی یخ؛ سفر زمستانی به ملبورن

اسکیت روی یخ؛ سفر زمستانی به ملبورن

بعضی از مسافران از سرمای زمستان فراری نیستند و برعکس عاشق بازی‌ها و تفریحات زمستانی هستند. اسکیت روی یخ یکی از جذاب‌ترین تفریحات است که می‌توانید در برنامه سفر به ملبورن در زمستان بگنجانید. 

 پیاده‌روی زمستانی در باغ‌های ملبورن 

ملبورن باغ‌ها و پارک‌های زیبایی دارد که در زمستان منظره‌ای جادویی به شهر می‌دهد. قدم‌زدن در باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی و لذت‌بردن از هوای خنک و رنگ‌های شگفت‌انگیز گل‌های زمستانی می‌تواند برنامه گردشتان را جذاب‌تر کند. 

رفتن به چشمه‌های آب‌گرم ملبورن

اگر از آن دسته مسافران هستید که از سرما فراری‌اند رفتن به چشمه‌های آب‌گرم را در برنامه گردش سفر به ملبورن در زمستان قرار دهید. برای رفتن به چشمه‌های آب‌گرم باید به خارج از شهر بروید. از بهترین چشمه‌های آب‌گرم ملبورن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چشمه‌های آب‌گرم شبه جزیره 
  • حمام و اسپای هپبورن 
  • حمام ژاپنی
  • چشمه آب‌گرم آلبا

 تماشای هنر خیابانی در فیتزروی

سفر به ملبورن در زمستان

فیتزروی یکی از معروف‌ترین محله‌های ملبورن است که به هنر خیابانی شهرت دارد. این محله مکان مناسبی برای تجربه تور هنر خیابانی است. می‌توانید به تور بپیوندید یا به‌طور انفرادی خیابان و محله فیتزروی را بگردید.

 نتیجه‌گیری  

شاید قبل از خواندن این مقاله فکر می‌کردید سفر به ملبورن در زمستان جالب نباشد اما حالا می‌دانید که این سفر زمستانه به یکی از زیباترین شهرهای استرالیا تا چه حد می‌تواند جذاب باشد. پس اگر عاشق تفریحات زمستانی مثل اسکی هستید و هوای برفی را دوست دارید سفر زمستانی به ملبورن را فراموش نکنید.

نظرات کاربران