Toronto at night

جاهای دیدنی تورنتو در شب؛ 5 کاری که نباید فراموش کنید!

شاید در سفرتان به تورنتو، دلتان خواست که ساعت 11 شب بیرون بروید، یا شاید به دنبال یک لقمه غذای خوشمزه برای خوردن در ساعت 2 بامداد بگردید، شاید هم فقط می‌خواهید تورنتو را با شکوه تمام در پناه شب ببینید، آن موقع می‌دانید که باید چه کاری انجام بدهید؟ما در این مقاله، در جهت رفع نیازهای شما جاهای دیدنی تورنتو در شب را به شما معرفی کرده‌ایم. پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

تفریحات آخرشبی در تورنتو

غیرقابل تصور نیست که تورنتو به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا تفریحاتی برای آخر شب داشته‌باشد.

بسیاری از غذاهای خوشمزه کانادایی در همان ساعات اولیه شب در دسترس هستند و باید امتحان شوند. با این حال، فضای پر رونق شهر، غذاخوری‌هایی دارد که بتوانید در آخرشب در آنجا غذا بخورید. به‌علاوه اینکه می‌توانید از بازارها دیدن کنید، به رقصیدن بروید، بازی کنید و معاشرت با ساکنان شهر را در تمام ساعات تجربه کنید.

1. رفتن به یک شهربازی ویدئویی (LEVELUP REALITY)

جاهای دیدنی تورنتو در شب

 Levelup Reality یا شهربازی ویدئویی، یکی از فعالیت‌های موردعلاقه بسیاری از مردم است. چه بخواهید بازی‌های آرام داشته‌باشید، چه در یک بازی مملو از آدرنالین شرکت کنید، چه حتی بخواهید با کارهایی که این روزها فناوری می‌تواند انجام دهد آشنا شوید، این مکان برای شما بسیار سرگرم‌کننده خواهدبود. 

Levelup Reality، یکی از متنوع‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات آخر شبی در تورنتو است.

2. رفتن به باشگاه موسیقی CODA

برای کسانی که به دنبال لذت بردن از بهترین جاهای دیدنی تورنتو در شب هستند، CODA Lounge، مکانی جذاب است. مشتریان به این باشگاه کوچک می‌روند تا از جدیدترین و بزرگ‌ترین تنوع موسیقی لذت ببرند و بیانیه هنری خود را در شهر فرهنگی تورنتو بیان کنند.

3. غذای بیرون‌بر COMMISSO BROS & RACCO ITALIAN BKERY

COMMISSO BROS & RACCO ITALIAN BKERY

نانوایی ایتالیایی Commisso Bros & Racco نه تنها غذاهای فوق‌العاده ایتالیایی را به مهمانان ارائه می‌دهد، بلکه 24 ساعته نیز باز است. این مکان به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا لذت خوردن ساندویچ و بیسکوئیت‌های خانگی لذیذ را تجربه کنند. آنجا جایی است که فرهنگ «هرگز نخواب» شهر را برجسته‌تر می‌کند.

4. رفتن به 7-WEST CAFE

7West Cafe  یکی دیگر از مکان‌های 24 ساعته است. مردم محلی و بازدیدکنندگان به این مکان می‌آیند تا از  خوردن و آشامیدن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه در پاسیو معروف پشت‌بام لذت ببرند. 

این کافه، فضایی آرام و خنک دارد و یک تفریح جذاب آخرشبی در تورنتو محسوب می‌شود.

5. کلنل ساموئل اسمیت پارک

جاهای دیدنی تورنتو در شب

این پارک ممکن است در دسترس‌ترین امکانات رفاهی را نداشته باشد، اما به دلایلی به عنوان یک تفریح عالی در اواخر شب به شمار می‌آید؛ مثلا آنجا یکی از بهترین نقاط برای تماشای خط افق تورنتو در شب است؛ جایی که می‌توانید خود را در تمام رنگ‌ها و اشکال مناظر شهری غوطه‌ور کنید. لذت تجربه پیک‌نیک آخرشب به همراه خانواده یا دوستان، تجربه زیبایی است که این پارک به شما هدیه می‌دهد.

کلام پایانی

بدون شک تورنتو بهترین شهر کانادا است. تعداد تفریحات آخر شب در آنجا حتی با برخی از جهانی‌ترین مکان‌های دنیا رتبه‌بندی می‌شود. در این شهر از همه غذاها، نوشیدنی‌ها، فعالیت‌های بدنی و فرهنگی که می‌توانید بعد از تاریکی هوا تجربه کنید لذت ببرید و خاطرات خارق‌العاده آخر شب را در برگی از دفتر ذهنتان به خوشی ثبت کنید.

نظرات کاربران