بهترین مراکز خرید بابلسر

بهترین مراکز خرید بابلسر؛ از کتان تافته تا ایران کتان!

معمولا همه دوست دارند در مسافرت، به بازارها و مراکز خرید محبوب شهر مقصدشان بروند تا علاوه‌بر این‌که از خرید کردن و گشت‌وگذار در بازارها لذت ببرند و برای عزیزان‌شان سوغاتی بگیرند، محصولات خاص آن شهر را نیز تهیه کنند و برای خود یادگاری‌هایی زیبا بخرند تا سفرشان را به‌یادماندنی‌تر کنند. اصولا هیچ سفری بدون خرید کردن، سفر کاملی محسوب نمی‌شود. اگر شما هم این‌گونه فکر می‌کنید و نیز قصد سفر به بابلسر زیبای مازندران را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم 11تا از بهترین مراکز خرید بابلسر را به شما معرفی کنیم تا وقتی به این شهر دوست‌داشتنی رسیدید، بدون معطلی بازارگردی خود را شروع کنید و با گشت‌وگذار در هر مرکز خرید بابلسر، از لحظه لحظه سفرتان لذت ببرید. 

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بازار روز قدیم و جدید بابلسر

بهترین مراکز خرید بابلسر؛ بازار روز

شاید دوست داشته باشید کمی از فضای مدرن فاصله بگیرید و در سفرتان به مراکز خرید سنتی‌تر پا بگذارید و محصولات خاص و محلی را تهیه کنید؛ در این صورت بازار روز قدیم و جدید بابلسر پیشنهاد ویژه ما به شماست. در این بازارها گشت‌وگذار کنید و انواع محصولات سنتی مثل لبنیات محلی بابلسر، سیرترشی، زیتون پرورده، ماهی سفید، مرغ، آلوچه و رب و حتی صنایع دستی بابلسر را از غرفه‌های‌شان تهیه کنید. خوب است بدانید که بازار جدید به نام بازار ولیعصر خوانده می‌شود و در اصلی‌اش مقابل مسجد جامع بابلسر واقع در خیابان بهشتی است.

آدرس: مازندران، بابلسر، ورودی اول در خیابان رجایی، ورودی دوم در مجاورت پاساژ طیری.

مرکز خرید اروپا؛ از بهترین مراکز خرید بابلسر

در این مرکز خرید شش طبقه یک لحظه هم بی‌کار نخواهید بود؛ اروپا جایی است که در آن برای هر سلیقه‌ای، چیزی خیره‌کننده و چشمگیر برای خرید وجود دارد. نزدیک ۲۰۰ واحد تجاری در این مجموعه هست که انواع کالاها، از پوشاک گرفته تا کالای خواب، را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و البته یک نکته مهم و جالب؛ پس از خرید می‌توانید در رستوران گردان با چشم‌انداز بابلرود و بابلسر یک غذای اصیل شمالی بخورید و لذت ببرید. کافی‌شاپ روباز و شهربازی نیز از دیگر امکانات مرکز خرید اروپاست؛ بنابراین در این مجموعه حوصله بچه‌ها هم سر نمی‌رود. 

آدرس: مازندران، بابلسر، بلوار طالقانی، روبه روی پل دوم.

مرکز خرید بزرگمهر؛ سرگرم‌کننده‌ترین مرکز خرید بابلسر

اگر با خانواده می‌خواهید به یک مرکز خرید بروید اما به‌جز شما بقیه تمایل زیادی برای خرید ندارند، به مرکز خرید بزرگمهر بروید تا زمانی که شما با آرامش کامل در حال خرید محصولات و اجناس دلخواه‌تان هستید، بچه‌ها در زمین بازی سرگرم شوند و همسر و یا دوستان‌تان در باشگاه تیراندازی، خوش بگذرانند. پس از این‌که هرکس از فعالیت‌های منحصربه‌فرد خود لذت برد، به یکدیگر ملحق شوید و به اتفاق، به رستوران و یا کافی‌شاپ مجموعه بروید و دلی از عزا دربیاورید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، پاسداران، بین پاسداران 35 و میدان معلم.

فروشگاه خانواده برتر

بهترین مراکز خرید بابلسر؛ فروشگاه خانواده برتر

مردم محلی این فروشگاه کوچک را خیلی دوست دارند؛ فروشگاه خانواده برتر با ارائه انواع کالا با قیمت مناسب و تخفیفات عالی، جای خود را بین مردم بابلسر و البته گردشگران، باز کرده است.  اگر دوست دارید خریدی به دور از ازدحام جمعیت را تجربه کنید، این مرکز خرید را انتخاب کنید. ضمنا لازم است بدانید که این فروشگاه بسیار ساده است و امکاناتی نظیر زمین بازی و رستوران در خود ندارد. 

آدرس: مازندران، بابلسر، رو به روی خزر شهر شمالی، جنب در دریاسر.

مجتمع تجاری پرشیا؛ از بهترین مراکز خرید بابلسر

اگر دوست دارید در یک مرکز خرید جمع‌وجور برای یکی دو ساعت بگردید و خرید خوبی را هم تجربه کنید، مجتمع تجاری پرشیا در بابلسر منتظر شماست. این مجموعه که معمولا شلوغ است، یک پارکینگ بزرگ هم دارد. کافی‌شاپ روباز و زمین بازی برای کودکان از دیگر مزایای این مرکز خرید بابلسر است. می‌توانید با فرزندان‌تان به مجتمع تجاری پرشیا بروید و پس از یک خرید مفصل، به شهربازی آلپ بابلسر که فاصله کمی از این مرکز خرید دارد بروید و حسابی خوش بگذرانید. گفتنی است که انواع کالا از قبیل کیف و کفش، پوشاک و لوازم خانگی را در مجتمع تجاری پرشیا می‌توانید پیدا کنید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، جاده بابلسر به فریدون کنار، روبه‌روی ورودی دریا کنار.

مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح؛ یک مرکز خرید بابلسر

اگر دوست دارید پس از یک خرید فوق‌العاده، یک تفریح هیجان‌انگیز مثل بازی بیلیارد و بولینگ داشته باشید و سفری به‌یادماندنی برای خود بیافرینید، مجتمع تجاری سیتی سنتر صالح را از دست ندهید؛ علاوه‌بر مغازه‌های لوکس کیف و کفش و پوشاک، باشگاه بیلیارد و بولینگ این فروشگاه بزرگ، منتظر شماست. 

آدرس: مازندران، بابلسر، نرسیده به دریا کنار. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

مجتمع تجاری رویال مال؛ لوکس‌ترین مرکز خرید بابلسر

بهترین مراکز خرید بابلسر؛ مجتمع تجاری رویال مال

منحصربه‌فردترین و شگفت‌انگیزترین مرکز خرید بابلسر، رویال مال است که امکاناتی خاص دارد. اگر به هر دلیلی مجبورید نوزادتان را هم با خود به مرکز خرید ببرید، نگران نباشید؛ اتاق مادر و کودک از امکانات خاص این مجتمع تجاری بزرگ است. هم‌چنین نمازخانه و اینترنت نیز برای استفاده در دسترس است. با خیال راحت در این مجتمع تجاری بزرگ بگردید و هرچه که می‌خواهید را برای خود و عزیزان‌تان بخرید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، فریدونکنار، روبروی شهرک دریا کنار.

فروشگاه ایران کتان

یک فروشگاه دو طبقه؛ طبقه اول به انواع پوشاک و کیف و کفش اختصاص داده شده است و در طبقه ی دومش می‌توانید انواع ظروف لوکس و جذاب را ببینید و طبق سلیقه‌تان، انتخاب کنید. بعضی از اجناس این فروشگاه به دلیل کیفیت بالا، کمی گران است. 

آدرس: مازندران، بابلسر، نرسیده به دریا کنار.

مجتمع تجاری نگین دریا کنار؛ یک مرکز خرید خوب بابلسری 

اگر می‌خواهید لوازم آرایشی و بهداشتی و یا کیف و کفش خود را از بابلسر بخرید، علاوه‌بر فروشگاه‌های گفته‌شده، نگین دریاکنار هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته در این فروشگاه لوکس تنها بعضی از مغازه‌ها محصولاتی با برندهای مشهور ارائه می‌دهند؛ بنابراین، اگر برند برای‌تان مهم است، از این فروشگاه که اتفاقا محصولاتی باکیفیت با قیمت‌های بسیار خوب دارد، پس از دیگر مراکز خرید بابلسر دیدن کنید. فودکورت و کافی‌شاپ از دیگر امتیازات مثبت مجتمع تجاری دو طبقه نگین دریا کنار است.

آدرس: مازندران، بابلسر، روبه‌روی خزر شهر شمالی، جنب در دریاسر.

مرکز خرید اکسین

بهترین مراکز خرید بابلسر

البته این مرکز خرید داخل شهر نیست، اما در مسیر رسیدن به بابلسر، روبه‌روی استادیوم ورزشی کاله قرار دارد و علاوه‌بر کالاها واجناسی متنوع، برای هر نوع خریدی اعم از خریدهای روزمره مثل میوه و سبزی نیز مناسب است. این مجموعه از ساعت هشت و نیم صبح شروع به کار می‌کند و تا ساعت دوازده شب فعال است. تخفیفات خوب و قیمت‌های مناسب از امتیازات مثبت مجموعه خرید اکسین است. 

آدرس: مازندران، مسیر بابلسر به فریدونکنار، روبه روی استادیوم ورزشی کاله.

فروشگاه کتان تافته؛ مرکز خرید بابلسر با قیمت‌های مناسب

در نزدیکی فروشگاه رویال مال که پیش‌تر از آن نام بردیم، مرکز خرید کتان تافته قرار دارد که می‌توانید در آن از محصولاتی متنوع با قیمت‌های خوب برای جوانان و نوجوانان، دیدن و خریدی متفاوت را تجربه کنید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، ساحل، جاده محمودآباد. 

کلام آخر سه کلیک درمورد بهترین مراکز خرید بابلسر

در این مقاله راجع‌به 11تا از بهترین مراکز خرید بابلسر برای‌تان نوشتیم. هرکدام از این مراکز خرید، امکاناتی ویژه و منحصربه‌فرد دارد که به نوبه خود می‌تواند شما را غافلگیر کند. در واقع می‌توان گفت در بابلسر برای هر سلیقه‌ای، یک مرکز خرید وجود دارد! از مجتمع‌های تجاری بزرگ و شلوغ گرفته تا بازار سنتی و مرکز خریدی با باشگاه ورزشی و زمین بازی. پیشنهاد می‌کنیم اگر به بابلسر رفتید، هرگز از مراکز خرید آن صرف‌نظر نکنید و برای بازدید از آن‌ها و خرید یادگاری و سوغاتی، برنامه‌ریزی کنید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام مرکز خرید بابلسر بروید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران