بهترین رستوران های بابلسر

بهترین رستوران های بابلسر؛ ماهیچه، ماهی یا استیک ؟

شمال کشور غذاهایی لذیذ و محبوب دارد که خوردن‌شان لحظاتی جذاب را برای هر گردشگری رقم می‌زند. انواعی از خورش‌ها، کته‌کباب، ماهی سفید و آش‌های خوشمزه را تنها در شهرهای شمالی نظیر بابلسر می‌توان یافت. با این وجود، بسیاری از غذاها نظیر فست‌فودها و غذاهای فرنگی نیز به‌وفور در رستوران‌های لوکس بابلسر یافت می‌شود. بنابراین، اگر این شهر شمالی در استان مازندران مقصد بعدی گردشگری شماست، لازم است پیش از سفرتان با رستوران های خوب بابلسر آشنا باشید تا بتوانید یک شکم‌گردی لذت‌بخش را در این شهر دیدنی تجربه کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا 15تا از بهترین رستوران های بابلسر را به شما معرفی کنیم. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران باغچه؛ از بهترین رستوران های بابلسر

رستوران باغچه؛ از بهترین رستوران های بابلسر

یکی از مزیت‌های رستوران باغچه بابلسر این است که درست در مرکز شهر واقع شده و بنابراین هرجا که اقامت داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به این رستوران برسید و از میان انواع غذاها مثل خورش‌ها، انواع کباب و برنج شمالی، غذاهای سنتی بابلسر و هم‌چنین انواع پیتزا و فست‌فود بنابر ذائقه خود بهترین غذا را سفارش دهید و لذت ببرید.  

آدرس: مازندران، بابلسر، پاسداران، میدان معلم.

 رستوران ماتو پلاس بابلسر

اگر شما دوست دارید غذاهای اصیل و محلی بخورید و فرزندان‌تان میل دارند با پیتزا و یا سایر غذاهای فرنگی از خودشان پذیرایی کنند، نگران نباشید؛ به رستوران ماتو پلاس بروید و از تنوع بالای غذاها در منو، شگفت‌زده شوید. این رستوران بین‌المللی شیک با محیطی زیبا، میزبان خوبی برای شما خواهد بود. پس از صرف غذا می‌توانید با سفارش دم‌نوش، قهوه و یا هر نوع نوشیدنی دلچسبی که مایل هستید، با عزیزان‌تان به صحبت بنشینید و از اوقات خوش‌تان لذت ببرید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، جاده فریدون‌کنار به بابلسر.

رستوران سنتی نح؛ از بهترین رستوران های بابلسر

شاید هنگام اقامت در شهر دیدنی بابلسر، دوست داشته باشید به یک رستوران کاملا ایرانی بروید و با غذاهای اصیل و محلی شمالی از خود پذیرایی کنید. در این صورت نح را از دست ندهید؛ این رستوران سنتی در بابلسر، هم از لحاظ غذاها و هم از جهت طراحی و معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی، کاملا ایرانی است و تخت‌های سنتی و پنجره‌های رنگارنگش گواهی بر این مطلب است. قیمت غذاها در این رستوران متوسط رو به بالاست که البته با توجه به سرویس‌دهی عالی، مواد اولیه تازه و باکیفیت و حجم مناسب غذاها، قیمت‌هایش کاملا توجیه‌پذیر است. 

آدرس: بابلسر، شهرک دریاکنار، روستای اوجاکسر

آقای ماهیچه؛ از بهترین رستوران های بابلسر

آقای ماهیچه؛ از بهترین رستوران های بابلسر

رستوران آقای ماهیچه نزدیک به یک دهه قدمت دارد و از شیک‌ترین رستوران‌های بابلسر محسوب می‌شود. همان‌طور که از اسمش مشخص است، آقای ماهیچه مدل‌های مختلفی از غذاهای گوشتی لذیذ و پرطرفدار را ارائه می‌دهد. انواع کباب و ماهی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران ایرانی است و البته خوشمزگی‌های آقای ماهیچه به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ به‌جز غذاهای سنتی ایرانی، انواع فست‌فود و غذاهای بین‌المللی هم در این رستوران طبخ می‌شود. میزتان را رزرو کنید، به آقای ماهیچه بروید و پس از صرف یک وعده غذای فوق‌العاده، از منوی کافه‌اش دسر و نوشیدنی سفارش دهید و لذت ببرید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، میدان شهربانی، خیابان پاسداران.

رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

در بابلسر هوس غذاهای ایتالیایی مثل پاستا، اسپاگتی، پیتزا، همبرگر و استیک ایتالیایی کرده‌اید؟ یک گزینه مناسب برای شما وجود دارد؛ فیکانو، رستورانی لوکس و با کیفیت. اگرچه این رستوران چندان بزرگ نیست، اما محیطی زیبا و دلنشین و غذاهایی خوشمزه با قیمتی مناسب دارد و می‌تواند نظر هرکسی را به‌راحتی به خود جلب کند. 

آدرس: مازندران، بابلسر، بعد از شهرک دریاکنار.

رستوران گشنیز بابلسر

پاستاهای رستوران گشنیز طرفداران بی‌شماری دارد و همیشه نظر گردشگران را نیز به خود جلب می‌کند. خوب است بدانید که غذاهای این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید در منویش پیدا کنید. مطمئنیم در رستوران شیک گشنیز با محیطی زیبا و چشم‌نواز، حسابی به شما خوش می‌گذرد. 

آدرس: مازندران، بابلسر، جاده محمودآباد. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران سیب سرخ خزر شهر؛ از رستوران های خوب بابلسر

رستوران سیب سرخ خزر شهر؛ از رستوران های خوب بابلسر

اگر به بابلسر رفتید، حتما به شهرک خزر هم سری بزنید. این شهرک مسکونی مجلل و زیبا دارای کافه‌ها و رستوران‌هایی محبوب با فضایی باز و دکوری شیک است که آماده پذیرایی از شماست. غذاهای اصیل ایرانی و هم‌چنین غذاهای بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود و بنابراین، تنوع خوبی دارد و برای پذیرایی از هر ذائقه و سلیقه‌ای آماده است. گفتنی است قیمت غذاهای این رستوران مناسب و معقول است.

آدرس: مازندران، بین بابلسر و فریدون‌کنار. 

رستوران ایتالیایی پیرو

یک رستوران ایتالیایی دیگر در بابلسر؛ پیرو با انواع غذاهای ایتالیایی نظیر پیتزا، چیزبرگر، پاستا و سالاد سزار اوقاتی خوشمزه را برای‌تان رقم می‌زند و تجربه‌ای به‌یادماندنی از خوردن فست‎فود در بابلسر را در خاطرات‌تان ثبت می‌کند.

آدرس: مازندران، بابلسر، جاده محمودآباد. 

 رستوران باغ رز؛ از رستوران های خوب بابلسر

از دیگر رستوران‌های محبوب بابلسر با غذاهای باکیفیت، رستوران باغ رز است که می‌توانید در منوی آن انواع غذاهای محبوب و محلی بابلسر را پیدا کنید. اگر دوست دارید همراه با خانواده در محیطی جذاب بنشینید و از غذاهای اصیل بابلسر لذت ببرید، این رستوران توصیه ما به شماست. کته‌کباب ترش و مرغ ناردونی از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران بابلسری است که به دلیل وجود گل‌های رز زیبا و باطراوت در محوطه خود، رستوران باغ رز نام گرفته است. 

آدرس: مازندران، کیلومتر 7 جاده بابلسر. 

 پیتزا اوروئی؛ از بهترین رستوران های بابلسر

 پیتزا اوروئی؛ از بهترین رستوران های بابلسر

اگر هوس فست‌فود کنید، می‌توانید به پیتزا اوروئی بروید و از انواع پیتزا و همبرگر آن لذت ببرید. قیمت مناسب غذاها و برخورد بسیار خوب پرسنل پیتزا اوروئی، از مزایای این رستوران محبوب بابلسر به شمار می‌رود. 

آدرس: مازندران، بابلسر، خیابان پاسداران، خیابان پاسارگاد سی و هفتم. 

کافه‌رستوران دنج؛ از رستوران های خوب بابلسر 

باز هم یک رستوران با غذاهای فرنگی و باز هم پاستاهای محبوب ایتالیایی در بابلسر؛ یک انتخاب عالی دیگر برای دوست‌داران فست‌فود و به‌ویژه غذای ایتالیایی، کافه‌رستوران دنج است  که کیفیتی بسیار عالی و محیطی دلباز و جذاب دارد. 

آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر 2 اتوبان دریاکنار، بعد از سیتی‌سنتر صالح.

رستوران مهر و ماه بابلسر

مهر و ماه که از بهترین رستوران های بابلسر است، در مرکز شهر واقع شده است و برای هر سه وعده غذایی با گزینه‌های متنوع و دلچسبی که پیش‌روی‌تان می‌گذارد، از شما پذیرایی می‌کند. از بدو ورودتان به رستوران دو طبقه مهر و ماه، با دکوراسیون کلاسیک زیبایی مواجه می‌شوید که شما را حسابی غافل‌گیر می‌کند. صرف غذاهای ایرانی، ایتالیایی و فست‌فود در این محیط شیک و زیبا، بسیار جذاب خواهد بود. پس از غذا نیز می‌توانید با انواع دسر و نوشیدنی از خود پذیرایی کنید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شهید رجایی. 

رستوران لوسو

رستوران لوسو

اگر دوست دارید در نزدیکی دریا و در فضایی روباز غذای‌تان را میل کنید، رستوران مدرن لوسو را از دست ندهید. در منوی این رستوران می‌توانید برای هر سلیقه‌ای، غذایی دلخواه پیدا کنید؛ لوسو از کباب گرفته تا پیتزا و پاستا، گزینه‌های متنوعی پیش‌روی شما قرار می‌دهد. 

آدرس: مازندران، جاده فریدون‌کنار به بابلسر، روبروی شهرک خزر شمالی، مجتمع خزر سنتر.

رستوران میزبان 

اگر دوست دارید در رستورانی به سبک دهه چهل و پنجاه غذا بخورید، به میزبان بروید. طراحی داخلی این رستوران، از میز و صندلی‌ها گرفته تا پرده و رومیزی، به سبک قدیمی صورت گرفته است و شما را به سفری در گذشته‌های نه‌چندان دور می‌برد. در منوی رستوران میزبان هم انواع غذای اصیل ایرانی مثل خورش، کباب و ماهی به چشم می‌خورد و می‌توانید بسته به سلیقه‌تان، نوع خاصی از غذا را سفارش دهید و از صرف وعده غذایی خود در یک محیط نوستالژیک، لذت ببرید. 

آدرس: مازندران، بابلسر، بلوار امام خمینی، خیابان امام خمینی 6.

فست‌فود پیتزالند

سرزمینی خوشمزه برای پیتزاخورهای حرفه‌ای؛ پیتزالند، رستورانی لوکس و زیبا در بابلسر، همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده میزبانی از شماست. قیمت غذاهای این رستوران متوسط روبه‌بالاست. 

آدرس: مازندران، بابلسر، خیابان پاسداران، نرسیده به شهرک دریاکنار.

سخن پایانی سه کلیک راجع‌به بهترین رستوران های بابلسر

در این مقاله به 15تا از بهترین رستوران های بابلسر پرداختیم و ویژگی هرکدام را برای‌تان گفتیم. امیدواریم مفید بوده باشد. در هر سفری، رستوران‌گردی و خوردن غذاهایی متفاوت، چه سنتی و محلی و چه مدرن و فست‌فود، لذت خاصی دارد که هیچ گردشگری آن را از دست نمی‌دهد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام رستوران بابلسر بروید؟ برای‌مان بنویسید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران