بهترین رستوران های رامسر
25 فروردین 1403
رامسر

بهترین رستوران های رامسر؛ از ساحلی تا جنگلی

آب‌وهوای خوب، وجود کوه‌ها، دریا و طبیعت سرسبز اصلی‌ترین انگیزه‌های گردشگران برای سفر به رامسر است. حتی اگر طبیعت زیبای شمال ایران را نادیده بگیریم، غذاهای محلی شمالی به حدی خوشمزه است که هر کسی را ترغیب به سفر می‌کند. در این شهر زیبا که لقب عروس مازندران را به خود گرفته است، می‌توانید بهترین رستوران ‌های رامسر را پیدا کنید. در این رستوران‌ها انواع غذاهای سنتی، دریایی و مدرن با بالاترین کیفیت و بهترین طعم و مزه ارائه می‌شود. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های رامسر را بشناسید.

پاسپورت دومینیکا

بلیط هواپیما خود را در سه کلیک مثل آب خوردن رزرو کنید

رستوران خاورخانم؛ یکی از بهترین رستوران های رامسر

بهترین رستوران های رامسر؛ خاور خانوم

برای رفتن به یک رستوران خوب، فاکتورهای مختلف مانند فضای عالی، کیفیت غذا و تنوع آن، محیط پاکیزه و چشم‌انداز خارق‌العاده مطرح می‌شود. رستوران خاورخانم همه این خصوصیات را دارد. این رستوران، شناخته‌شده‌ترین و بدون شک یکی از بهترین رستوران‌ های رامسر است. خاورخانم یک خانم شمالی با دستپخت عالی است که حدود یک دهه گذشته، مغازه کوچک خودش را به یک رستوران زیبا تبدیل کرده‌است. به‌نوعی این رستوران، شناسنامه رامسر محسوب می‌شود که در روستای سرولات واقع شده‌است. در منوی این رستوران، غذاهای محلی مانند کباب ترش، مرغ شکم‌پر، باقالاقاتوق و میرزاقاسمی وجود دارد. همچنین این رستوران جنگلی، چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا رو به دریا و جنگل دارد که در ۴طبقه ساخته شده‌است. کافی است یک پرس غذا سفارش داده و در ایوان زیبای این رستوران بنشینید، طعم بی‌نظیر غذا و منظره دل‌نواز آن‌جا بهترین لذت را به شما می‌بخشد. از رامسر تا روستای سرولات ۲۲ کیلومتر فاصله دارد و ساعت کاری رستوران خاورخانم از ۱۲ ظهر تا ۵ عصر است. قیمت‌ها در این رستوران محلی مناسب بوده و روزهای دوشنبه تعطیل است.

رستوران بلوط در اربه‌کله

در جاده اربه‌کله یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های رامسر واقع شده‌است. در دل سرسبزی روستا و انبوه درخت‌های خرمالو، یک رستوران دنج تعبیه شده که به صورت شبانه‌روزی باز است. این رستوران،چشم‌اندازی عالی رو به جنگل و دریا دارد و می‌تواند خاطره‌ای دلچسب از صرف غذا در دل جنگل‌های سرسبز شمال کشور باشد. در رستوران بلوط، غذاهای محلی و سنتی مانند مرغ ترش، فسنجان اردک، ماهی سفید و اشپل ماهی را پیدا می‌کنید که با بهترین کیفیت به مشتری عرضه می‌گردد. خامه محلی و املت این رستوران بسیار معروف است و علاوه بر خدمات شام و ناهار، چای و قلیان هم ارائه می‌شود. برای رفتن به رستوران جنگلی بلوط باید از رامسر ۸ کیلومتر را طی کنید تا به روستای ییلاقی اربه کله برسید. مطمئن باشید که طعم بی‌نظیر غذاهای آن‌جا و قیمت مناسب آن‌ها، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اکبر جوجه؛ یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های رامسر

بهترین رستوران های رامسر؛ اکبر جوجه

اگراهل رستوران‌گردی باشید، حتما یک‌بار طعم مرغ‌های اکبر جوجه را چشیده‌اید .شعبه اصلی این رستوران زنجیره‌ای در رامسر واقع شده‌است. در این رستوران، جوجه‌ها با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر، هر کسی را مجذوب خود می‌کند. در رستوران‌های زنجیره‌ای اکبرجوجه، سرآشپزان مرغ‌ها را در ادویه مزه‌دار کرده و داخل کره و رب‌انار سرخ می‌کنند. این غذا با نان و یا برنج سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم طعم فوق‌العاده کته و جوجه را در این رستوران که جزو بهترین رستوران‌ های رامسر قرار دارد، امتحان کنید. ساعت کاری این رستوران از ۱۱ صبح تا ۱ شب است و برای رفتن به این مکان، باید از جاده ساحلی به سمت بلوار امام خمینی حرکت کنید. 

رزرو هتل سه کلیک فراموش نشه!

رستوران برادران

رستوران برادران با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر رامسر است. کیفیت غذا در این رستوران بالا است و در منوی آن غذاهای ایرانی نظیر جوجه، کباب، غذاهای دریایی و غذاهای محلی گیلان وجود دارد. در رستوران برادران از مواداولیه تازه و با کیفیت استفاده می‌شود و برای افرادی که حساسیت زیادی نسبت به انتخاب غذا دارند، مناسب است. برادران در میان صدها رستوران و کافه در این شهر، یکی از بهترین رستوران های رامسر شناخته شده است و نه تنها ساکنین منطقه، بلکه مسافران زیادی آن را می‌شناسند. رستوران برادران در شرق رامسر واقع شده و از طریق جاده ساحلی و بلوار آیت‌الله کاشانی می‌توانید به آن‌جا برسید. ساعت کاری این مکان از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب است.

رستوران کشتی؛ در لیست بهترین رستوران های رامسر 

بهترین رستوران های رامسر؛ رستوران کشتی

این رستوران از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های رامسر محسوب می‌شود. رستوران کشتی در نزدیکی هتل بام رامسر قرار گرفته و فضای بیرونی آن شبیه کشتی است. طراحی فضای رستوران فوق‌العاده است؛ از لنگر و مجسمه ناخدا برای تزیین استفاده کرده‌اند و فضای داخلی با پنجره‌های دایره‌ای شکل، آکواریوم بزرگ و چراغ‌های زیبا دیزاین شده‌است. اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از زیبایی‌های این رستوران است. در منوی کشتی انواع غذاهای محلی، دریایی و ایرانی با کیفیت وجود دارد که توسط سرآشپزان حرفه‌ای طبخ می‌شوند. همچنین رفتار پرسنل به‌شدت عالی و محترمانه است و شما می‌توانید به راحتی هر نظری در مورد غذا دارید عنوان کنید و آن‌ها انتقاد و پیشنهاد شما را می‌پذیرند. از بهترین غذاهای این رستوران استیک گوشت و مرغ، انواع سوشی و غذاهای شمالی است. برای رفتن به این رستوران از جاده ساحلی به سمت خیابان یاسمن حرکت کنید.

رستوران ایتالیایی میلانو؛  یکی از بهترین رستوران های رامسر

میلانو یک رستوران ایتالیایی شیک و مدرن است که در مجتمع تفریحی ساحلی برلیان قرار دارد. این رستوران هم فضایی سرپوشیده و هم  فضای باز و رو به دریا دارد. غذاهای متنوع میلانو شامل انواع خورشت‌ها، انواع چلو، انواع کباب‌ها و ماهی است. حتی یک منوی متفاوت برای صبحانه می‌توانید در آن‌جا ببینید. فضای شیک و دکوراسیون عالی باعث شده‌است این رستوران در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار بگیرد. میلانو با دکور چوبی و حصیری، گلدان‌های شمعدانی رنگارنگ و درختچه‌های زینتی در انتهای بلوار طالقانی و مجتمع تفریحی برلیان واقع شده‌است. امکان سفارش تلفنی هم در این رستوران وجود دارد و ساعات کاری آن از ۲ بعدازظهر تا ۲ شب است. طعم اصیل پاستاهای ایتالیایی و پاستا آلفردو را می‌توانید در میلانو بچشید. اگر به دنبال بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های رامسر می‌گردید، میلانو پیشنهاد ما به شما است.

کافه رستوران ماهور؛ یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های رامسر 

بهترین رستوران های رامسر

اگر به شهر زیبای رامسر سفر می‌کنید، حتما به این کافه رستوران سری بزنید. این کافه که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده با نمای بیرونی شبیه به یک ویلا ساخته شده‌است. دکوراسیون جذاب، غذاهای اصیل ایرانی، موسیقی زنده، جای پارک عالی و سرویس‌دهی خوب کارکنان باعث محبوبیت این مکان شده و آن را به‌ یکی از بهترین رستوران های رامسر تبدیل کرده‌است. برای گرفتن جشن‌های تولد می‌توانید از قبل تخت اجاره کرده و ساعت‌ها در آن‌جا بمانید و جشن بگیرید. علاوه بر همه این مزیت‌ها، دیزاین غذاها و کیفیت فوق‌العاده آن باعث شده این رستوران مشتری‌های ثابت خودش را داشته باشد. نشانی کافه رستوران ماهور در خارج از شهر رامسر نزدیک به سادات شهر است.

هتل پارسیان

هتل پارسیان نه تنها اقامتگاه خوبی برای مسافران بلکه به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر شناخته می‌شود. رستوران این هتل با معماری داخلی کلاسیک و محوطه زیبای باغ، یکی از زیباترین هتل‌های کشور است. در بدو ورود به محوطه هتل، درخت‌های نارنج در فصل بهار و زمستان شما را سرمست می‌کند و لابی هتل با فضایی نوستالژی شما را به خاطرات دور می‌برد. از زمان تأسیس این هتل ۹۰ سال می‌گذرد و با اینکه هتل بازسازی و مرمت شده اما هنوز بخش‌هایی به صورت قدیمی باقی مانده‌است. در منوی اصلی رستوران می‌توانید انواع خوراک‌ها و غذاهای ایرانی شامل استیک‌ها، سوخاری‌ها، انواع پیش‌غذا، سالادها و دسرها را سفارش دهید. هتل پارسیان که در بلوار باهنر واقع شده در تمام روزهای هفته فعالیت می‌کند و آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان است. مطمئن باشید اگر تجربه نوشیدن چای را در باغ هتل پارسیان در بین شمشادهای زیبا داشته باشید، هیچ هتل دیگری را برای اقامت و میل کردن غذا انتخاب نمی‌کنید. 

ایل میلی هتل بام رامسر

بهترین رستوران های رامسر

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی رامسر، تله‌کابین این شهر است. برای رسیدن به رستوران ایل میلی باید با تله‌کابین به آن‌جا بروید. ایل میلی جزو رستوران‌های بین‌المللی ایران محسوب می‌شود. کیفیت و تنوع غذا باعث محبوبیت بیشتر آن شده‌است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع غذاهای دریایی پیدا می‌شود. هر مسافری می‌تواند با هر سلیقه‌ای غذای مورد علاقه‌اش را با تماشای چشم‌انداز خارق‌العاده و انبوه جنگل‌های سرسبز نوش جان کند. ایل میلی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای مسافران است. 

رزرو تور سه کلیک را میتوان به راحتی انجام دهید.

کافه رستوران روماک؛ یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های رامسر

این رستوران با فضایی جذاب و دوستانه، میان‌وعده‌های ساده و خوشمزه‌ای دارد. این کافه رستوران اکثرا شلوغ است اما همیشه می‌توانید جای پارک برای اتومبیل‌هایتان پیدا کنید. این مکان یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران های رامسر است. تنوع غذایی در روماک بالا است و انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی و محلی را می‌توانید در محیط شیک و دوستانه آن امتحان کنید. با اینکه نام کافه بر روی رستوران قرار دارد اما خبری از فست‌فود و غذاهای ایتالیایی نیست. کیفیت غذا و پرسنل خوش‌اخلاق، یکی دیگر از مزیت‌های این کافه است. در روماک علاوه برامکان رزرو، تزیینات میز برای مراسم‌ها و تولدهای شما انجام می‌شود. برای رفتن به کافه رستوران روماک باید از جاده ساحلی به سمت خیابان قاسم رمکی بروید؛ این رستوران فوق‌العاده در این خیابان قرار دارد.

رستوران دوستی

در این رستوران معروف، به جای تزیینات لوکس و گرانقیمت، از میز و صندلی سنتی و نورپردازی قدیمی استفاده شده‌است. این رستوران به لطف کباب‌های خوشمزه معروف شده و مشتری‌های ثابت خودش را دارد. منو شامل غذاهای سنتی، محلی گیلان و غذاهای دریایی است. پیشنهاد می‌کنیم در این رستوران کباب ترش را حتما امتحان کنید. شبانه‌روزی بودن رستوران، استفاده از مواداولیه تازه، رفتار مودبانه پرسنل، قیمت منصفانه و محیط آرام و خانوادگی آن باعث محبوبیت بیشتر آن شده‌است. رستوران دوستی در منطقه نارنج بن قرار دارد. برای رفتن به این مکان از جاده ساحلی وارد میدان امام خمینی شوید. 

رستوران کدبانو؛ یکی از بهترین رستوران های رامسر

رستوران کدبانو؛ یکی از بهترین رستوران های رامسر

این رستوران که در محدوده فاز یک کمربندی رامسر قرار دارد، یکی از بهترین رستوران های رامسر محسوب می‌شود. منو شامل خورشت، غذاهای محلی، ماهی و کباب است. باغ رستوران کدبانو در فضایی باز و آلاچیق‌های زیبا به مشتری خدمات ارائه می‌کند. امکان رزرو برای جشن‌های تولد و تزیین آلاچیق وجود دارد و می‌توانید با قیمتی مناسب، یک جشن با شکوه بگیرید و یک غذای خوشمزه میل کنید. ساعت کاری این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است و اگر فضای باز را دوست ندارید، می‌توانید از دکوراسیون داخلی شیک لذت ببرید. این باغ رستوران در شرق منطقه رامسر و در نزدیکی مرکز خرید آرامش واقع شده‌ و محل مناسبی برای صرف غذا بعد از خرید است. 

کافه رستوران ایتالیایی گوستو

گوستو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در رامسر است. در این رستوران هم می‌توانید غذاهای سبک کافه‌ای و هم غذای اصلی سفارش دهید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، انواع کباب و فست‌فود است. با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک وعده خوشمزه، انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و استیک نوش جان کنید. منوی کافه هم قهوه، دمنوش و کیک و شیرینی است. دکوراسیون مدرن و چشم‌انداز خارق‌العاده کافه رستوران گوستو، هر کسی را مجذوب خود می‌کند و لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند. اگر کنار پنجره بنشینید، از دیدن منظره کوه‌ها و طبیعت حیرت‌زده می‌شوید. گوستو در بلوار رزاقی واقع شده و ساعت کاری آن از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.

رستوران هتل کوثر؛ یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های رامسر 

هتل کوثر در نزدیکی موزه کاخ رامسر قرار دارد. اگر قصد سفر به رامسر را دارید، اقامت در این هتل را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل دسترسی به جاذبه‌های شهر دارد و از امکانات تفریحی زیادی برخوردار است. مسافران می‌توانند در رستوران هتل، انواع غذاهای ایرانی و کباب‌ها را سفارش دهند. این رستوران حتی پذیرای افرادی است که در هتل اقامت ندارند. در رستوران کوثر غذاها با مواداولیه با کیفیت و تازه تهیه می‌شود. این مکان به یکی از بهترین رستوران های رامسر که غذاهای فوق‌العاده‌ای دارد معروف است. دکوراسیون سنتی و طاق‌های گنبدی مانندش شما را به یاد خانه‌های تاریخی می‌اندازد. 

رستوران مظاهری

بهترین رستوران های رامسر

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های رامسر شناخته شده‌است که انواع غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی و مازندرانی در آن سرو می‌شود. ماهی سفید یا ماهی قزل‌آلا یکی از بهترین غذاهای این رستوران است که طرفداران زیادی دارد. مردم محلی و مسافران، از کیفیت غذا و قیمت مناسب این رستوران رضایت دارند و آن را به دیگران معرفی می‌کنند. رفتار خوب پرسنل و جای پارک عالی ماشین، از محاسن دیگر این رستوران محسوب می‌شود که محبوبیت آن را بیشتر کرده‌است. رستوران مظاهری در مسیر جاده ساحلی رامسر به تنکابن قرار گرفته و ساعت کاری آن از ۸ صبح تا ۱۰ شب است.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی بهترین رستوران های رامسر پرداختیم. از رستوران‌های محلی گرفته تا رستوران‌های مدرن و انواع غذاهایی که می‌توانید در آن‌جا امتحان کنید. رستوران‌های سنتی مکان مناسبی برای چشیدن عطر و طعم غذاهای محلی ایرانی است و در رستوران‌های ایتالیایی می‌توانید انواع فست‌فود و پاستاها را نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هنگام سفر به  شهر رامسر، خودتان را در یکی از این رستوران‌ها به یک غذای خوشمزه دعوت کنید و لذتتان را از سفر تکمیل نمایید. اگر هم تا به حال به رامسر سفر کرده‌اید و تجربه‌ای از رفتن به این رستوران‌ها دارید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را برای ما و مخاطبان این مقاله به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران