بهترین رستوران های ملبورن

بهترین رستوران های ملبورن؛ تجربه طعم‌ها و مزه‌های جدید و خاص

سفر به ملبورن بدون چشیدن طعم غذاهای سنتی این شهر بی‌معنی است. اگر قصد دارید به ملبورن استرالیا سفر کنید آشنایی با فهرستی از بهترین رستوران های ملبورن ضروری است. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با 16 تا از بهترین رستوران های ملبورن آشنا شویم.  

رزرو تور اروپا

برای تجربه متفاوت؛ بلیط هواپیما ملبورن را رزرو کنید!

رستوران او مای (O.My)

بهترین رستوران های ملبورن

این رستوران حدود یک دهه است که به عنوان یکی از بهترین رستوران های ملبورن شناخته می‌شود. اهالی ملبورن معتقدند برای خوردن یک ناهار اصیل باید به این رستوران سر بزنید. صاحبین این رستوران به ارگانیک بودن مواد غذایی اهمیت زیادی می‌دهند و به همین دلیل تمام مواد اولیه رستوران در یکی از مزارع نزدیک تهیه می‌شود. این رستوران در منطقه بیکنسفیلد واقع شده است.

آدرس: ملبورن، بزرگراه پرنسس، بیکنسفیلد، نبش خیابان سوتر

رستوران آمارو

این رستوران در منطقه آرمادیل واقع شده است و یکی از بهترین رستوران هایملبورن محسوب می‌شود. در این رستوران هم تمام مواد اولیه ارگانیک است و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های ملبورن قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ملبورن مانند مرغ پارمیجانا، سوسیس کبابی، باراموندی و پای گوشت را امتحان کنید. 

پاسپورت دومینیکا

آدرس: ملبورن، خیابان اصلی آرمادیل، رستوران آمارو

رستوران طبل گل (Flower Drum)

رستوران فلاور درام یا طبل گل یکی از محبوب‌ترین رستوران های ملبورن است که غذاهای چینی تهیه می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید جمعیت چینی‌های مهاجر در ملبورن زیاد است و به همین دلیل رستوران‌های چینی زیادی در این شهر قرار دارد و این رستوران یکی از بهترین‌ رستوران‌های چینی در ملبورن است که به خاطر منوی خاص و متفاوتش به شهرت رسیده است. در منوی این رستوران غذاهای چینی مانند دامپلینگ، چیکن چامین، خوراک مرغ کونگ پائو و رنج سرخ شده یانگژو را پیدا خواهید کرد. 

آدرس: ملبورن، بازار ملبورن، پلاک 17

رستوران خانه استیک 

رستوران خانه استیک 

خانه استیک یک رستوران استرالیایی مدرن است که به علت نزدیکی به دریا و ساحل ملبورن به یکی از بهترین و زیباترین رستوران های ملبورن تبدیل شده است. این رستوران چند طبقه است و در هر طبقه یک سالن غذاخوری شیک و مدرن واقع شده است که همراه با منظره اقیانوس لذت خوردن غذای اصیل ملبورن را چند برابر می‌کند. این رستوران در منطقه سنت کلیدا واقع شده است.

آدرس: ملبورن، سنت کیلدا، بلوار جکا، پلاک 30

رستوران کنزان

کنزان یکی از رستوران‌های ژاپنی در ملبورن است که غذاهای سنتی این کشور را به صورت تخصصی تهیه می‌کند. این رستوران در سال 1981 تاسیس شد و تا به امروز در فهرست بهترین رستوران های ملبورن قرار دارد. 

آدرس: ملبورن، خیابان کالنزف طبقه همکف کاخ کالینز

رستوران آتیکا

آتیکا یک رستوران استرالیایی مدرن است که در منطقه ریپونلیا واقع شده است. در این رستوران می‌توانید وعده ناهار را سفارش دهید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ملبورن از جمله مرغ پارمیجانا، همبرگر استرالیایی، پای گوشت و چیکو رول به چشم می‌خورد که برای وعده ناهار قابل سفارش است. این رستوران در فهرست بهترین رستوران های ملبورن قرار دارد.

آدرس: ملبورن، جاده گلن ایرا، پلاک 74

رستوران سِرای

بهترین رستوران های ملبورن

رستوران سِرای یک رستوران فیلیپینی با طعم‌ها و مزه‌های جدید است که بین اهالی ملبورن به یکی از بهترین رستوران های ملبورن تبدیل شده است. سالن غذاخوری این رستوران فضایی الهام‌ گرفته از فرهنگ و معماری فیلیپین دارد که برای اهالی ملبورن و گردشگران بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. در این رستوران غذاهای معروف فیلیپین از جمله آدوبو، بلات، بنگوس، دسر هالو هالو، پنسیت و سی سیگ را می‌توانید سفارش دهید. 

آدرس: ملبورن، باشگاه مسابقه Ln، رستوران سِرای

رستوران رینه و لارو (Reine and La Rue)

این رستوران در ساختمان قدیمی بورس و اوراق بهادار ملبورن افتتاح شد و حالا یکی از بهترین رستوران‌های ملبورن است. یک رستوران شاهانه که فضای داخلی آن را با الهام از رستوران‌های لوکس اروپایی ساخته‌ شده است. رینه و لارو از نظر مشتریان یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های ملبورن است. 

آدرس: ملبورن، خیابان کالینز، پلاک 380

رستوران مینامیشیما

این رستوران علاوه‌بر غذاهای متنوع و منوی با کیفیت کارمندان و پرسنل خوبی دارد که به جزئیات توجه ویژه‌ای دارند و با دقت به سوالات و درخواست‌های شما پاسخ می‌دهند. در این رستوران برای تزئین فضای داخلی از ظروف سرامیکی زیبا استفاده شده است که به صورت هنرمندانه در کنار یکدیگر چیده شده است. پیشنهاد می‌کنیم از منوی این رستوران سوشی را حتما سفارش دهید زیرا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سوشی‌های ملبورن در رستوران مینامیشیما تهیه می‌شود. این رستوران در منطقه ریچموند ملبورن واقع شده است. 

آدرس: ملبورن، خیابان لرد 4، خیابان ریچموند

رستوران ژاپنی ورابی

رستوران ژاپنی ورابی

ورابی یک رستوران ژاپنی و یکی از بهترین رستوران های ملبورن است. در این رستوران نمایش ژاپنی هم اجرا می‌شود و غذا خوردن را به یک ضیافت دوست داشتنی تبدیل می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید رستوران ورابی نامش را از یک شهر در استان سایتاما در ژاپن گرفته است. این رستوران یک سالن غذاخوری خصوصی هم دارد که برای گروه دوستان و دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین اگر غذاهای بدون گلوتن مصرف می‌کنید کافیست 48 ساعت قبل از رفتن به رستوران اطلاع بدهید تا برای شما غذای بدون گلوتن تهیه کنند. 

آدرس: ملبورن، خیابان فلیندرز لین، پلاک 408

رستوران چاوه (Chae)

این رستوران در سال 2019 به عنوان یک رستوران کره‌ای در ملبورن آغاز به کار کرد. تمرکز اصلی این رستوران بر حفظ سنت‌های آشپزی کره‌ای بود و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی شهرت یافت. حالا این رستوران در فهرست بهترین رستوران های ملبورن قرار گرفته است. نکته جالب درباره رستوران چاوه این است که هر ماه طی یک قرعه‌کشی از بین مشتریانیی که ثبت‌نام کرده‌اند تعدادی انتخاب می‌شوند. معمولا تقویم رزرو رستوران به مدت سه هفته باز می‌شود و مشتریان می‌توانند ثبت‌نام کنند و در قرعه‌کشی اولین دوشنبه هر ماه شرکت کنند. همچنین منوی این رستوران هر دو ماه یک‌بار با توجه به محصولات فصلی تغییر می‌کند. 

آدرس: ملبورن، جاده کوهستان، رستوران چاوه 

رستوران لوکس ماها

رستوران ماها یک رستوران لوکس با غذاهای خاورمیانه است که با معماری خاص و جوان‌پسندانه و منویی از بهترین غذاهای خاورمیانه توانسته در فهرست بهترین رستوران های ملبورن قرار بگیرد. این رستوران در خیابان باند ملبورن واقع شده است و توسط شین لیدا یکی از معروف‌ترین رستوران‌دارهای ملبورن اداره می‌شود. این رستوران چندین سالن مختلف دارد که هر یک برای رویدادی خاص طراحی شده است، از جشن‌ها و دورهمی‌ها تا مراسم‌های سازمانی و قرارهای تجاری در سالن‌های مختلف این رستوران برگزار می‌شود. 

آدرس: ملبورن، خیابان باند، پلاک 21

رستوران آرو (Aru)

بهترین رستوران های ملبورن

در این رستوران غذاهای آسیایی، گیاهخواری و غذاهای اصیل و سنتی استرالیایی تهیه می‌شود. مشتریان این رستوران معتقدند سوسیس اردک از منوی رستوران آرو یکی از بهترین غذاهای این رستوران است. آرو یک از لوکس‌ترین رستوران های ملبورن است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. 

آدرس: ملبورن، خیابان کولینز، رستوران آرو

رستوران دختران کشاورز (Farmer’s Daughters)

این رستوران در خیابان نمایشگاه، پلاک 95 واقع شده است. نکته جالب درباره رستوران دختران کشاورز این است که تمام مواد اولیه رستوران از مزارع گیپسلند تهیه می‌شود و ارگانیک است. کارکنان این رستوران به صورت مستقیم با تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در ارتباط بوده‌اند و به همین دلیل توانسته‌اند منویی جذاب از بهترین غذاها ارائه بدهند. فضای رستوران دختران کشاورز برعکس اسمش بسیار مدرن است و حتما باعث تعجبتان خواهد شد. این رستوران یک پشت‌بام هم دارد که برای امتحان کردن یک نوشیدنی خنک سنتی بسیار مناسب است. ساعت کاری این رستوران برای وعده ناهار روزهای سه‌شنبه تا جمعه از ساعت 11:30 تا 14 و برای وعده شام روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 17:30 تا نیمه‌شب است.

آدرس: ملبورن، خیابان نمایشگاه، پلاک 95

رستوران میخانه آلمانی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ملبورن است که بریژیت هافنر معتقد بود مکانی زیبا برای خوردن غذا و نوشیدن است. جایی که می‌توانید غذاهای محلی را بچشید و فضایی نوستالژیک و در عین حال مدرن را تجربه کنید. معماری داخلی ترکیبی از المان‌های معماری دهه 50 و 60 میلادی و معماری مدرن است که خاطره‌برانگیز خواهد بود. تمام مواد اولیه این رستوران از مزرعه مخصوصی تهیه می‌شود که زیر نظر رستوران فعالیت می‌کند. همچنین در این رستوران امکان تغییر برخی مواد اولیه با جایگزین‌های بدون گلوتن ممکن خواهد بود اما منوی گیاهخواری وجود ندارد. این رستوران از جمعه تا دوشنبه برای وعده ناهار باز است. 

آدرس: ملبورن، تپه قرمز، خیابان فلیندرز، مورنینگتون، رستوران میخانه آلمانی

کازوکی؛ یک رستوران ژاپنی

بهترین رستوران های ملبورن

یکی از بهترین و خاص‌ترین رستوران های ملبورن رستوران کازوکی است که منوی ژاپنی خاص آن باعث شده تا مشتریان زیادی داشته باشد. در این رستوران براساس سبک مهمان‌نوازی ژاپنی به نام اوموتناشی از شما پذیرایی خواهد شد. غذاهای منوی این رستوران به سبک ژاپنی و با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود پس اگر به غذاهای ژاپنی علاقه دارید یا دوست دارید این سبک از غذاها را امتحان کنید به رستوران کازوکی که یکی از بهترین رستوران‌های ملبورن است بروید. 

آدرس: ملبورن، خیابان کارلتون، خیابان لیگون، پلاک 121

سخن پایانی

در این مقاله 16 تا از بهترین رستوران های ملبورن را معرفی کردیم. این رستوران‌ها به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، دکوراسیون مدرن و خاص و غذاهای متنوع شهرت یافته‌اند. از بهترین رستوران‌های معرفی شده در این مقاله می‌توان به رستوران دختران کشاورز، رستوران آتیک و رستوران‌های ژاپنی و بین‌المللی اشاره کرد. اگر شما تجربه‌ای در ارتباط با رستوان‌های معروف ملبورن دارید با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران