بهترین شهرهای آرژانتین

بهترین شهرهای آرژانتین؛ سفر به پایتخت بهتر است یا شهرهای کوچک؟

آرژانتین یکی از محبوب‌ترین کشور‌های جهان برای سفر است. این کشور با در بر داشتن شهر‌های بزرگ، مقصد مناسبی برای سلایق‌ و علایق مختلف به‌شمار می‌رود. بهترین شهرهای آرژانتین با معماری استعماری، موزه‌ها، رستوران‌ها و مناظر طبیعی هر گردشگری را راضی می‌کند. 

تور اروپا

شهرهای آرژانتین مملو از زندگی و شور است. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه هستید؛ تانگو، مناظر طبیعی، تفریحات هیجان‌انگیز، فوتبال و یا حتی بینشی در مورد میراث فرهنگی، بهترین شهرهای آرژانتین پاسخی برای همه نیازهای گردشگران فراهم می‌کند. 

شما در کنار صحراها، دریاچه‌ها، کوه‌ها و خطوط ساحلی، فرصت‌های بی‌نظیری برای کشف مناظر چشمگیر شهرهای این کشور خواهید داشت. اگر به دنبال پیدا کردن مقصد مناسب خود هستید، در ادامه با ما همراه شوید. ما در این مقاله به معرفی بهترین شهر‌های آرژانتین می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا یک سفر هیجان‌انگیز به تک‌تک شهرهای آرژانتین را تجربه کنید.

رزرو بلیط هواپیما اینترنتی به راحتی !

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین؛ سن مارتین دلوس آندز

بهترین شهرهای آرژانتین

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین، شهر سن مارتین دلوس آندز است. این شهر در شمال غربی آرژانتین قرار دارد. سن مارتین شهری معروف و توریستی است که در بخش لاکار از استان نئوکوئن آرژانتین قرار گرفته است. 

شهر سن مارتین دلوس آندز شهری آرام در اکثر فصول است، اما در فصل تابستان و زمستان گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. گردشگران می‌توانند در تابستان‌های این شهر به پارک ملی لانین بروند و فعالیت‌هایی مثل قایق‌سواری، پیاده‌روی و کوه‌نوردی انجام دهند. 

پیست اسکی محبوب در کوه‌های Cerro Chapelco یکی از بهترین تفریحات شهر سن مارتین دلوس آندز در فصل زمستان است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این شهر کلبه‌های یک شکل و بسیار جذاب برای اقامت است که به زیبایی مناظر می‌افزاید.

لاپلاتا

شهر لاپلاتا به دلیل نزدیکی به بوینس‌آیرس پایتخت آرژانتین، زیاد موردتوجه قرار نمی‌گیرد. اگر به دنبال بهترین شهرهای آرژانتین برای بازدید هستید، سفری یک روزه به شهر لاپلاتا انتخاب خوبی برای دور شدن از شلوغی پایتخت برای شما است. 

لاپلاتا، شهری با فعالیت‌های فرهنگی پر رونق به‌شمار می‌رود. به دلیل وجود دانشگاهای زیاد و دانشجویان، فعالیت‌های فرهنگی زیادی در این شهر انجام می‌شود. موزه تاریخ طبیعی، کلیسای جامع نئوگوتیک، پارک مرکزی و تفریحات پر جنب‌وجوش، این شهر را به مقصدی با ارزش برای سفر تبدیل می‌کند.

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین برای بازدید؛ شهر نئوکن

شهر نئوکن

شهر نئوکن در غرب کشور و شمال منطقه پاتاگونیا قرار دارد. این شهر در محل طلاقی دو رود کلرادو و لیمای واقع شده است. رود کلرادو در شمال شرق، نئوکن را از مندوسا جدا می‌کند. همین‌طور رود لیمای در جنوب شرق، بین نئوکن و ریو نگرو جاری است. این شهر نام خود را از رودی به همین نام می‌گیرد. 

موزه‌ها و رستوران‌های شهر نئوکن، مکان‌های مناسبی برای استراحت و تفریح است. نئوکن شهری با خیابان‌های سرسبز، میدان‌های زیبا و مناظر طبیعی چشم‌نواز است. اکثر گردشگران در مسیر خود به پاتاگونیا از این شهر و دریاچه‌های زیبای آن عبور می‌کنند. اگر قصد رفتن به پاتاگونیا را دارید در این مسیر حتما به این شهر که یکی از بهترین شهرهای آرژانتین است، سر بزنید.

 ماردل‌پلاتا

ماردل‌پلاتا با نام مستعار شهر شاد، شهر تفریحی ساحلی محبوبی در میان آرژانتینی‌ها است. این محبوبیت یکی از دلایل اصلی شلوغی سواحل شهر در ماه‌های ژانویه و فوریه است. این شهر که در اقیانوس اطلس قرار دارد، دارای یک تفریحگاه ساحلی زیبا و یک بندر بزرگ است و در فهرست بهترین شهرهای ارژانتین قرار می‌گیرد.

قایق‌های قدیمی و عجیب‌وغریب و همچنین رستوران‌های غذاهای دریایی در مکان‌های تفریحی برای گردشگران، لحظات شادی را فراهم می‌کند. در شهر ماردل‌پلاتا به‌جز تفریحات ساحلی و آبی موزه‌ها، گالری و مراکز خرید زیادی نیز وجود دارد. همچنین معماری خیره‌کننده این شهر یکی از جاذبه‌های تاریخی آن به‌شمار می‌رود. 

 سالتا؛ سفر به بهترین شهرهای آرژانتین

بهترین شهرهای آرژانتین

به دلیل معماری دوست‌داشتنی، موزه‌های عجیب و محیط زیبا، شهر سالتا به شهر نمایشگاه‌ها ملقب شده است. سالتا که بین کوه‌های باشکوه واقع شده، یک مقصد گردشگری محبوب میان گردشگران است. معماری استعماری و موزه‌های جالب این شهر قطعا ارزش بازدید را دارد.

هتل‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی بسیاری برای استراحت و تفریح بازدیدکنندگان در شهر سالتا وجود دارد. این شهر، مکانی عالی برای گشت‌وگذار در شمال غربی کشور آرژانتین است. اگر به دنبال سفر به یکی از بهترین شهرهای آرژانتین هستید، شهر سالتا را در لیست بازدید خود قرار دهید.

سان‌خوان

شهر سان‌خوان یکی از شهرهای حاصل‌خیر و آفتابی در آرژانتین است. این شهر به تاکستان‌های خود معروف است. شهر سان‌خوان با خیابان‌های سرسبز و بزرگ و ساختار شهری مدرن یکی از بهترین شهرهای آرژانتین به‌شمار می‌رود. 

بیشتر ساختمان‌های قدیمی و معماری استعماری سان‌خوان در زلزله‌ای فاجعه‌بار در سال 1944 ویران شد. گردشگران برای دیدن مناظر خیره‌کننده تاکستان‌هایی که شهر را احاطه کرده است، به سان‌خوان سفر می‌کنند.

سن‌کارلوس‌ د باریلوچه؛ یکی از بهترین شهرهای آرژانتین برای بازدید

سن‌کارلوس‌ د باریلوچه

شهر سن‌کارلوس د باریلوچه در دامنه‌های رشته کوه‌ها آند قرار دارد و توسط دریاچه‌های درخشان احاطه شده است. مناظر کوه‌ها و دریاچه‌ها در این شهر بسیار تماشایی است. موقعیت مکانی شهر دقیقا در وسط پارک ملی ناهوئل هاتاپی است. 

مشخصه اصلی این شهر اقلیم زمستانی و سرد آن است. به همین دلیل شهر سن‌کارلوس د باریلوچه به شهری با زمستان‌های بی‌پایان شهرت دارد. طبیعت توریستی شهر، گردشگران زیادی را در زمان‌های مختلف به آنجا جذب می‌کند. سن‌کارلوس د باریلوچه، مقصد توریستی محبوبی در بین مردم محلی و گردشگران است. آب‌وهوای سرد این شهر، مناسب ورزش‌ها و تفریحاتی مثل کوهنوری و اسکی است. اگر به دنبال رفتن به یکی از بهترین شهرهای آرژانتین هستید، شهر سن کارلوس د باریلوچه را انتخاب کنید. اسکی و کوهنوردی بر فراز رشته‌کوه‌های آند با مناظر خیره‌کننده‌اش شما را غافلگیر خواهدکرد.  

 پورتو‌ مادرین

شهر پورتو مادرین در ساحل گالفو قرار دارد. این شهر یک شهر بندری در آرژانتین است که دیدنی‌های جذاب و سواحل دیدنی‌ای دارد. سواحل زیبای این شهر، آنجا را به مکانی دلپذیر برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. این شهر ساحلی به مقصدی محبوب در فصل تابستان برای آفتاب گرفتن و شنا کردن میان گردشگران تبدیل شده است. 

از ماه‌ جولای تا سپتامبر وال‌ها در آب‌های این خلیج به شناکردن می‌پردازند و می‌توان آن‌ها را از ساحل تماشا کرد. اگر می‌خواهید به تماشای نهنگ‌ها بروید یا با شیرهای دریایی غواصی کنید، پورتو مادرین به‌عنوان دروازه‌ای به شبه‌جزیره خیره‌کننده والدز، جایی است که باید به آن سفر کنید.

رزرو بهترین تور خارجی به راحتی !

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین؛ سانتیاگو دوتوکومان(سن میگل د توکومان)

بهترین شهرهای آرژانتین

توکومان یکی از بهترین شهرهای آرژانتین و بزرگترین شهر شمال غربی این کشور است.  این شهر یک مرکز تجاری شلوغ و پر ازدحام به‌شمار می‌رود. با توجه به تجاری بودن شهر، هتل‌ها و رستوران‌های متعددی در دوتوکومان قرار دارد. 

هوا روزها بسیار گرم است، اما هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک‌تری می‌شویم، از گرمای هوا کاسته می‌شود. شهری که آرژانتین استقلال خود را در آن اعلام کرد، در تپه‌های مجاور توکومان، مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای پرواز با هواپیماهای کوچک دارد.

 پورتو ایگوازو؛ شهری با آبشارهای باور نکردنی

 پورتو ایگوازو که در مرز پاراگوئه و برزیل واقع شده است، به شهر آبشارها معروف است. این شهر یکی از بهترین شهرهای آرژانتین برای گشت‌وگذارهایی باورنکردنی است. گردشگرانی که به دیدن آبشارهای عجیب و زیبا علاقه دارند، باید به این شهر سفر کنند. 

جاذبه اصلی شهر، آبشار خیره‌کننده و عظیم ایگوازو است که در مرز برزیل و آرژانتین قرار دارد. مسیر رفتن به آبشار با مناظر خارق‌العاده طبیعی، بسیار چشم‌نواز و فراموش‌نشدنی است. اگر به طبیعت‌گردی و مناظر طبیعی علاقه دارید، حتما به این شهر زیبا و آبشار معروف آن سر بزنید. 

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین؛ روساریو محل تولد مسی

روساریو محل تولد مسی

روساریو بعد از بوینس‌آیرس و کوردوبا، سومین شهر بزرگ آرژانتین است. روساریو یک شهر بندری مهم با سواحل بسیار زیبا است. معماری شهر با ترکیبی فریبنده از ساختمان‌های قدیمی  وگالری‌های هنری لذت کاوشی عمیق در دل تاریخ روساریو را به گردشگران می‌دهد. گالری‌ها کافه‌ها و رستوران‌های این شهر با تلفیقی از سبک‌های معماری بارها بازسازی شده است.

این شهر زادگاه لیونل مسی و ارنستو چه‌گوارا رهبر بزرگ انقلاب کوبا است. اکثر گردشگران، این شهر را به دلیل وجود مسی می‌شناسند، اما سواحل، خیابان‌ها و معماری بناهای این شهر بسیار دیدنی است. اگر جزو علاقه‌مندان به شرهای شلوغ و شیک هستید، روساریو یکی از بهترین گزینه برای سفر است.

کوردوبا

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین، شهر کوردوبا است. معماری استعماری کوردوبا با ترکیبی جذاب از تأثیرات سنتی و معاصر، محیطی جذاب را برای جمعیت عظیم دانشجویان ایجاد می‌کند. وجود فرهنگ و هنر در این شهر مکان‌های بسیار فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده است. از جاذبه‌های هنری این شهر می‌توان به چهار گالری هنری، موزه‌های تاریخی و مجموعه‌ای از تئاتر‌ها اشاره کرد. خیابان‌های کوردوبا برای پیاده‌روی‌های روزانه بسیار مناسب و پهن است. اگر دوست‌دارید به کاوش در تاریخ و فرهنگ آرژانتینی بپردازید، حتما به این شهر سر بزنید.

جنوبی‌ترین شهر جهان؛ اوسوایا یا اوشوآیا یکی از بهترین شهرهای آرژانتین

بهترین شهرهای آرژانتین

شهر اوسوایا که به اوشوآیا نیز شهرت دارد، جنوبی‌ترین شهر جهان است. این شهر زیبا در مرکز ایالت تیرا دل فوئگو در نوک آمریکای جنوبی واقع شده است. شهر اوسوایا جزو آن شهرهایی است که به قطب جنوب بسیار نزدیک است. این شهر از شمال با رشته کوه مارتیال و از جنوب با خلیج بیگل احاطه شده است. 

شرایط اقلیمی متنوع این شهر باعث به‌وجود آمدن مناظر و طبیعت بسیار دیدنی شده است. به همین دلیل گردشگران می‌توانند هم از تفریحات ساحلی و آبی مثل قابق‌سواری و غواصی و هم تفریحاتی مثل اسکی و کوهنوردی لذت ببرند. بیشتر گردشگران برای دیدن مناظر طبیعی و حیات‌وحش زیبای این شهر به آن سفر می‌کنند، اما موزه‌ها و مکان‌های تاریخی باشکوهی نیز در آنجا وجود دارد. اگر به دنبال تجربه سفری نزدیک به رفتن به قطب‌جنوب هستید، به اوسوایا که یکی از بهترین شهرهای آرژانتین است، سفر کنید.

 مندوزا؛ شهری تاریخی در قلب آرژانتین

یکی از بهترین شهرهای آرژانتین برای بازدید، شهر مندوزا است. این شهر به دلیل جاذبه‌های گردشگری، آب‌وهوای مناسب، صنایع تولید نوشیدنی و صنایع تولید روغن زیتون مشهور است. خیاباهای پر از درختان زیبا و مناظر طبیعی این شهر فرصت یک گشت‌وگذار خاطره‌انگیز را به گردشگران می‌دهد. پس از زلزله‌ای فاجعه‌بار در اواخر قرن نوزدهم، شهر مندوزا بازسازی و به شهری بزرگ‌تر که اکنون می‌بینیم تبدیل شد. برخی از ساختمان‌های تاریخی زیبا قدیمی بعد از زلزله باقی مانده‌‌ است. این ساختمان‌ها در اطراف شهر قابل دیدن است. 

یکی از بهترین شهرهای آرژانیتن و پایتخت این کشور؛ بوینس‌آیرس

بوینس‌آیرس

پایتخت آرژانتین، یعنی بوینس‌آیرس، شهری خیره‌کننده برای بازدید است. تأثیرات اروپایی و لاتین در این شهر با هم ترکیب می‌شود و شهری زیبا و پرانرژی، پیچیده و درخشان به‌وجود می‌آورد. وجود موزه‌ها، گالری‌ها و تئاترهای کلاس جهانی، این شهر را به پایتخت فرهنگی پرجنب‌وجوش آرژانتین تبدیل می‌کند. هنر خیابانی در میان رستوران‌ها، بارها و کافه‌های فوق‌العاده‌اش به چشم می‌خورد. این شهر از نظر بصری بسیار خیره‌کننده و زیبا است.

بوینس‌آیرس با حدود پانزده میلیون نفر جمعیت، کلان‌شهری غول‌پیکر به‌شمار می‌رود. بوینس‌آیرس برای تمام سلیقه‌ها مناسب است، چه به فوتبال علاقه داشته باشید یا به غذایی خوش‌طعم یا حتی اجراهای اپرا. به همین دلیل پایتخت آرژانتین یکی از مقاصد محبوب میان گردشگران به‌شمار می‌رود و در فهرست بهترین شهرهای آرژانتین جای می‌گیرد.

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

کلام آخر درباره بهترین شهرهای آرژانتین

کشور آرژانتین با توجه به طبیعت بکر و منحصر‌به‌فرد و جاذبه‌های تاریخی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران سراسر دنیا است. شهرهای این کشور جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری را به گردشگران و مسافران خود در طول سال ارائه می‌دهد. 

ما در این مقاله 15 مورد از بهترین شهرهای آرژانتین را به شما معرفی کردیم. شهرهای کوچکی مثل پورتو ایگوازو یا اوسوایا مقصد مناسبی برای تماشای مناظر طبیعی است. کلان‌شهرها و شهرهایی مثل بوینس‌آیرس و روساریو نیز مکان‌های مناسبی برای کشف تاریخ و فرهنگ آرژانتین به‌شمار می‌رود. درواقع آرژانتین کشوری است که به نیازهای مختلف و متفاوت گردشگران پاسخ می‌دهد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. 

نظرات کاربران