بهترین کافه های کوالالامپور

28 تا از بهترین کافه های کوالالامپور؛ به صرف آیس امریکانو یا اسموتی های خنک؟

فهرست مطالب

اگر قصد دارید برای سفر بعدی خود به کوالالامپور مالزی بروید، لازم است برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید؛ زیرا کوالالامپور جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد. قطعا یکی از برنامه‌های شما برای تجربه سفری دلچسب، رفتن به رستوران‌ها و بهترین کافه های کوالالامپور است. لذت هیچ سفری بدون شکم‌گردی، کامل نخواهد بود. پس اگر دوست دارید بعد از بازدید از اماکن دیدنی پایتخت مالزی، به کافه‌های خوب آن بروید و از صرف یک فنجان قهوه و یک تکه کیک خوشمزه و یا وعده‌های غذایی منحصربه‌فرد آن لذت ببرید، تا پایان این مقاله با سه کلیک همراه باشید؛ در این مقاله قصد داریم 28 تا از بهترین کافه های کوالالامپور را که اکثرا بسیار جدید است و محیطی با طراحی ساده و امروزی دارد، برای‌تان شرح دهیم. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

کافه سی‌سی‌بای‌مل

این کافه که از بهترین کافه های کوالالامپور است، در طبقه دوم یک فروشگاه واقع در محل بوکیت جلیل قرار دارد و کافه‌رستورانی دنج و مدرن است. اگر دوست دارید غذاهای ژاپنی میل کنید، به این کافه بروید و از همه چیز، از طعم غذاها گرفته تا دیزاین خاص و باسلیقه آن که با گل‌های خوراکی تزیین شده است، لذت ببرید. تاکو، ماچا ساندو و انواع پاستا و دسر در منوی این کافه خودنمایی می‌کند.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، رزیدنس پارک، پارسیران جلیل اوتاما، بوکیت جلیل. 

کافه سه ساله؛ از بهترین کافه های کوالالامپور

بهترین کافه های کوالالامپور

کافه سه ساله که از بهترین کافه های کوالالامپور محسوب می‌شود، در ساختمانی دو طبقه با قدمت 80 سال واقع شده است و می‌توانید آن را در امتداد ردیفی از خانه‌هایی با تراس‌های قدیمی در محل بوکیت بینتانگ، پیدا کنید. اگر پس از یک روز تفریح و گردش در پایتخت مالزی، دوست دارید با یک کیک و قهوه از خود پذیرایی کنید، به کافه سه ساله که کافه‌ای آرام و دنج است و طراحی مینیمالیستی دارد، بروید.  

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان سین چو کی، بوکیت بینتانگ. 

کافه وو دی؛ کافه خوب کوالالامپور

کافه وو دی نیز مانند کافه سه ساله در بوکیت بینتانگ قرار گرفته است و برای کسانی که عاشق صرف یک نوشیدنی لذیذ در محیطی خاص با طراحی جالب مینیمالیستی هستند، گزینه مناسبی است. به محل ساختمان بازسازی‌شده بروید و در محیطی دنج که با مبلمان حصیری و دیوارهای آجری نمایی خاص پدید آورده است، سلفی بگیرید و با انواع غذاهای محلی و نیز بین‌المللی مثل صبحانه استرالیایی، سالمون، مرغ مالا کاراژ، صدف ژاپنی و ناسی لماک، از خود پذیرایی کنید.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان گالوی، بوکیت بینتانگ. 

کافه موری کوهی؛ از بهترین کافه های کوالالامپور

اگر فضای باز و سرسبز را نسبت به دیگر محیط‌ها ترجیح می‌دهید، باید بگوییم موری کوهی با درختان سرسبزی احاطه شده و به یک مزرعه سرپوشیده متصل است؛ مزرعه‌ای که منبع سبزی تازه برداشت‌شده است. این کافه با سلیقه شما سازگار است و می‌توانید  از نوشیدن دمنوش‌ها و یا صرف سایر گزینه‌های منوی این کافه زیبا، اوقاتی خوش داشته باشید. قهوه، ماچالاته سرد، کیک، یک مدل غذای سبک ژاپنی، کاسه تاندون، برنج کاری‌مرغی کاراژ و واگیو هامبورگ از گزینه‌های پیش‌روی‌تان برای سفارش است. گفتنی است محلی که کافه موری کوهی در آن واقع شده است، علاوه بر رستوران و مزرعه، خانه‌های ییلاقی بزرگ، کافه کوکتل دنج، یک گالری خرده‌فروشی گیاهان و هم‌چنین یک فضای مناسب برای برگزاری فستیوال و رویداد را نیز در خود جا داده است.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان امان، آف جلن تون رازک. 

کافه‌نانوایی بوئی بوی؛ کافه خوب کوالالامپور

بهترین کافه های کوالالامپور

این کافه‌نانوایی جدید، محیطی بسیار شاد و بامزه دارد. بوئی بوی در یک خانه ییلاقی سفید در محیطی دنج قرار دارد و فضای داخلی آن، بسیار زیباست. آیتم‌های موجود در منو که از خوراکی‌های ژاپنی الهام گرفته شده است، شامل انواع شیرینی تازه مانند نان تست شیر ​​کرکی، تابه خربزه، نان تست به سبک هوکایدو، ساندو و موارد دیگر است که بسیاری از آن‌ها با استفاده از مواد واردشده از ژاپن تهیه می‌شوند. انواع نوشیدنی مثل قهوه را هم می‌توانید به‌آسانی در این کافه پیدا کنید و سفارش دهید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جلان سپادیو، تمان یونایتد. 

کافه جمهوری فیل

در قسمتی پرجنب‌وجوش از محله بوکیت بینتانگ، کافه جدید و دنج جمهوری فیل واقع شده است. این کافه شیک که بیشتر به‌واسطه نوشیدنی‌های نارگیلی‌اش، از لاته‌های نارگیل سرد گرفته تا اسپرسوهای تهیه‌شده با شیر نارگیل و نوشیدنی‌های پرشده با تکه‌های نارگیل، شناخته می‌شود، لحظاتی شاد را برای‌تان رقم می‌زند. این کافه از بهترین کافه های کوالالامپور است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان رمبیا، بوکیت بینتانگ. 

کافه شحبولئی؛ کافه خوب کوالالامپور

کافه شحبولئی در واقع کافه‌رستورانی مخفی است که روی پشت‌بام یک ساختمان قرار دارد. به کافه شحبولئی بروید و تجربه غذاخوری در یک فضای باز و جذاب روستایی با منظره‌ای از برج کوالالامپور را کسب کنید. در بشقاب‌های کوچک و ظریف، اختاپوس کبابی و توفو مورد علاقه مردم محلی را میل کنید و غروب خورشید را به همراه صرف یک فنجان قهوه، تماشا کنید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جلان سلطان، محله چینی‌ها. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

کافه اونو؛ یکی از بهترین کافه های کوالالامپور

بهترین کافه های کوالالامپور

اگر از طرفداران پروپاقرص ماچا یا ساندو هستید و دوست دارید انواع قهوه را نیز امتحان کنید، به اونو بروید. این کافه شیک و مینیمالیستی تنها نزدیک سه سال سن دارد، اما کیفیت بالای غذاها و نوشیدنی‌هایش باعث شده است که در این لیست، نام آن را هم برای‌تان بنویسیم. گفتنی است که فضای داخلی اونو به سبک اسکاندیناویایی طراحی شده و منو نیز از غذاهای ژاپنی الهام گرفته شده است. کاتسو میگوی ترد با توت‌فرنگی تازه، ماهی آزاد دودی خانگی و یا تاماگویاکی کرکی می‌تواند یکی از انتخاب‌های‌تان باشد. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان، پتالینگ جایا، سلانگور. 

تاپیر گرسنه

اگر گیاه‌خوار هستید یا دوست دارید در سفرتان با انواع غذاهای گیاهی سبک، از خود پذیرایی کنید، کافه تاپیر گرسنه منتظر شماست. کافه تاپیر گرسنه در واقع یک رستوران گیاهی است که در ساختمانی واقع در قلب خیابان پتالینگ قرار دارد. وقتی وارد رستوران شوید، با فضایی پر از کوسن‌های صورتی روشن، انواع گیاهان زینتی و گلدان‌هایی زیبا و ارزشمند مواجه می‌شوید؛ پس یادتان باشد دوربین خود را جا نگذارید. منوی تاپیر مملو از غذاهای گیاهی و میان‌وعده‌های غربی و آسیایی، صبحانه، غذای اصلی و انواع دسر است.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، مرکز شهر، جالان پتالینگ. 

کافه هانی؛ کافه خوب کوالالامپور

این کافه شیک و جدید که از بهترین کافه های کوالالامپور محسوب می‌شود، در محیطی روستایی و روشن با نور طبیعی کافی قرار دارد و در منوی آن علاوه‌بر انواع نوشیدنی و دسر، برنج و نودل ژاپنی نیز وجود دارد که برای کسانی که جهت صرف ناهار به کافه می‌آیند، سرو می‌شود. کافه هانی از جذاب‌ترین و بهترین کافه های کوالالامپور به شمار می‌رود. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، لرگ آرا کری، بنگسر. 

کافه کپی‌جیران

بهترین کافه های کوالالامپور

کافه کپی‌جیران که یکی از بهترین کافه های کوالالامپور است، یک کافه‌باغ خانگی ساده است و انواع قهوه را با استفاده از قابلمه موکا و با دانه‌های قهوه ویژه تهیه و به‌همراه شیرینی‌های انتخابی‌تان، برای شما سرو می‌کند. به کافه کپی‌جیران بروید و پشت میزی زیر سایه درختان بنشینید و از روز زیبای خود به صرف یک قهوه خاص در این کافه، لذت ببرید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان تامان، کانتان پرمای کجانگ سلانگور. 

کافه مری جین

همه چیز در این کافه صورتی است! دوربین خود را بردارید و برای عکس گرفتن در فضای داخلی با مبلمان و رزهای تزئینی صورتی، به کافه مری جین بروید. برای صرف وعده غذایی خود نیز در این کافه از بین همبرگر گوشت گاو، واگیو یا پنکیک‌های کرکی انتخاب کنید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان پتالینگ، مرکز شهر. 

کافه نیپوری بیسترو؛ از کافه های کوالالامپور

کافه نیپوری بیسترو با طراحی داخلی جذاب و مزین به سقف‌های بلند و دکور پیچیده، حال‌وهوایی منحصربه‌فرد دارد و زمانی که وارد این کافه شوید، ممکن است حس کنید وارد یک عمارت بریتانیایی شده‌اید! در مرکز کافه پرتره بزرگی از مونالیزا را خواهید دید. منوی آن نیز از غذاهای ژاپنی و پیتزاهای واگیو گرفته تا اودون با سس‌های سنتی ایتالیایی و سوشی منتای سالمون را برای انتخاب، پیش‌روی‌تان می‌گذارد. ضمنا خوب است بدانید که یک پیشخان شیرینی‌پزی فرانسوی با کیک و انواع خوراکی‌های لذیذ شیرین وجود دارد و می‌توانید دسر دلخواه خود را نیز از میان آن‌ها انتخاب کنید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان، سکسین، پتالینگ جایا، سلانگور. 

کافه روما پوته

بهترین کافه های کوالالامپور

اگر دوست دارید به یک کافه با فضای مدرن و مینیمالیستی بروید و سلفی بگیرید، روما پوته را از دست ندهید. کافه روما پوته در خانه‌ای سابق که به یک کافه تغییر یافته است، قرار دارد و شبیه یک گالری هنری شیک با گذرگاه‌های زیبا، طاق‌نماهای منحنی و معماری بی‌نظیر است. می‌توانید برای نشستن، قسمت باغ بیرونی را انتخاب کنید و غذای‌تان را میان درختان سرسبز میل کنید، یا داخل فضای ناهارخوری سرپوشیده مجهز به تهویه مطبوع و آراسته با دکوری زیبا، آن را صرف کنید. منوی این کافه مجموعه‌ای از غذاهای غربی و هم‌چنین مالزیایی از انواع پاستا گرفته تا لاکسا، ناسی کرابو و نان تست را ارائه می‌دهد. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان کوانتان، تامان تاسیک تیتیوانگسا. 

کافه و ناهارخوری دبلیو؛ یکی از بهترین کافه های کوالالامپور

از بهترین کافه های کوالالامپور می‌توانیم کافه دبلیو را نام ببریم که به سبک مدرنیسم ژاپنی و مالزیایی طراحی شده است و کافه‌ای تازه‌تاسیس است. در منو می‌توانید برانچ معمولی از غذاهای ترکیبی مانند میسو باتر آگلیو اولیو، ساندویچ فوکاچیا، ماکارونی چیلی ژاپنی یا پیتزا با قارچ‌های ژاپنی را ببینید و انواع نوشیدنی دست‌ساز اعم از ماچا لاته لوبیا قرمز و دم‌نوش سرد را سفارش دهید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، داتران پریما، پتالینگ جایا، سلانگور. 

کافه رهایی

این کافه که در ابتدا یک مجموعه فروشگاه بود، پس از تعطیلی فروشگاه سراسری در سال 2016، کافه خود را مجددا بازگشایی کرد. کافه‌نانوایی امروزی و شیک رهایی، کروسان‌های خوشمزه، انواع قهوه و هم‌چنین وعده‌های غذایی ترکیبی را برای صبحانه، ناهار و شام، ارائه می‌دهد. همراه دوستان‌تان به این کافه قدیمی و زیبا بروید، عکس بگیرید و با صرف باکیفیت‌ترین کروسان‌ها در کوالالامپور، اوقاتی خوش داشته باشید.  

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان دوتاماس، سولاریس دوتاماس. 

بارو بی‌اس‌سی؛ کافه خوب کوالالامپور

بهترین کافه های کوالالامپور

کافه بارو که در مرکز خرید بنگسر کوالالامپور قرار دارد، قهوه و انواع دسر، از کیک‌های خوشمزه گرفته تا کلوچه‌ها را ارائه می‌دهد و اگر دوست دارید طعمی جدید و منحصربه‌فرد را نیز امتحان کنید، کانل‌های افرای خاص را که با شربت افرا طبیعی و دانه وانیل ماداگاسکار دم و سپس روی آن را با اسپند و خامه برشته‌شده تزئین کرده و با کره سرو می کنند را سفارش دهید و لذت ببرید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، مرکز خرید بنگسر، طبقه همکف. 

کافه قهوه خوب و گل‌ها

اگر دوست دارید به یک کافه با تم کره‌ای بروید، این کافه که نزدیک چهار سال سن دارد، با مبلمان مینیمالیستی، محیطی آرام، منوی مختصر اما باکیفیتش منتظر شماست. غذاهای اصلی آن شامل صبحانه، ساندویچ مرغ کبابی، نان تست ماهی قزل‌آلا دودی و غیره و دسرهای آن شامل پودینگ کنجد سیاه، کیک پنیر پخته، و رول هوجیچا است. از بین نوشیدنی‌ها نیز از لاته توت‌فرنگی تا چای ارل‌گری، انتخاب‌هایی متفاوت خواهید داشت.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان آمپانگ اوتاما آمپانگ، سلانگور. 

کافه یووی؛ یکی از بهترین کافه های کوالالامپور

به کافه‌ای کوچک با فضایی آرام که در دم کردن قهوه تازه و پختن کیک‌های لذیذ و شیرینی تبحر دارد و از بهترین کافه های کوالالامپور است بروید و خوش بگذرانید. در خیابان جالان سلطان، جایی که کافه یووی واقع شده است، انواع مغازه‌های تاریخی جذاب نیز دیده می‌شود. کوکی‌های شکلاتی بزرگ، اسکون‌ها و نوشیدنی‌های ماچا که با پودر نیکو نکو ماچا درست شده است، از محبوب‌ترین خوراکی‌های این کافه است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان سلطان، طبقه همکف ساختمان کا یین. 

کافه‌ غذاخوری جدا

بهترین کافه های کوالالامپور

این کافه که توسط یک زن و شوهر اداره می شود، شامل غذاهای دلچسب اندونزیایی است که شما را وسوسه می‌کند. توصیه می‌کنیم فیله مرغ لذیذ خود را با سامبال بالیایی و برنج معطر که روی آن برگ‌های لیمو ترد ریزشده و موسیرهای ترد روی آن قرار داده شده است، سفارش دهید و لذت ببرید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان داتوک سلیمان، تامان تون دکتر اسماعیل. 

هافو؛ کافه خوب کوالالامپور

اگر دوست دارید کافه‌ای متفاوت را تجربه کنید، به کافه هافو که با چراغ‌های نئون، فضایی رازآلود و هنری تزئین شده است، بروید. جالب است بدانید که این کافه  یک آرایشگاه نیز هست و در واقع فضای آن به دو نیم تقسیم شده است. انواع نوشیدنی، دسر، قهوه و کیک از انتخاب‌های شما در این کافه منحصربه‌فرد خواهد بود. طعم‌های مختلف کیک، از کیک شکلاتی ماچا گرفته تا کیک شیفون پرتقالی اسطوخودوس و رول‌های ماچا کنجد سیاه، در این کافه سرو می‌شود.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان هاراپان. 

کافه کوهی آکی

این کافه دوست‌داشتنی در واقع یک کافه آرام و زیباست که با الهام از سبک ژاپنی طراحی شده است و از لحظه ورودتان، شما را با عطر خوش دانه‌های قهوه شگفت‌زده می‌کند. مبلمان چوبی با رنگ گرم و دکور مینیمال سفید، حس آرامش خاصی را به این کافه بخشیده است. گفتنی است غذاهای کافه کوهی آکی محدود است، اما نوشیدنی‌هایی متنوع دارد که از جمله آن می‌توان رز لاته، ماچا، لاته شکلات تلخ، هوجیچا، قهوه ایرلندی و غیره را نام برد.

 آدرس: مالزی، کوالالامپور، دالاماندا فروشگاه جالان پودو ایمپیان، جالان پودو. 

کافه 16

بهترین کافه های کوالالامپور

به کافه‌ای با فضای جذاب و مینیمال بروید و با نوشیدن یک فنجان قهوه، لذت روز زیبای خود در کوالالامپور را کامل کنید. سایر اقلام موجود در منوی این کافه شامل دسرها، شیرینی‌ها و غذاهای اصلی داغ نظیر پاستاهای لذیذ و برنج کاری مرغ کاتسو ژاپنی است.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان پانگونگ، مرکز شهر. 

گالری قهوه وو؛ از بهترین کافه های کوالالامپور

از لحاظ ظاهری این کافه بسیار ساده است و از بتن خاکستری و دیوارهای آجری ساخته شده است. منوی گالری قهوه وو مجموعه‌ای ساده از نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای اصلی را ارائه می‌دهد. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، داتاران سان‌وی، کوتا دمانسارا، پتالینگ جایا، سلنگر. 

کافه گلبرگ جایا

این کافه بسیار خاص است و بنایش با سیمان گچ‌کاری شده است تا ظاهری خام و ناتمام را به نمایش بگذارد. از منویی که شامل قهوه، کیک، گوشت و یا مرغ سرخ‌شده و برنج کبابی ژاپنی است، سفارش‌تان را انتخاب کنید و بعد با سلفی گرفتن و صحبت با دوستان و عزیزان خود، لذت کافه‌گردی خود را کامل کنید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان، پارک پارامونت پتالینگ جایا، سلنگر. 

کافه ورناکولار فروشگاه بومی بنگسر

بهترین کافه های کوالالامپور

اگر عاشق قهوه و ساعت هستید، ورناکولار را انتخاب کنید. این کافه در واقع یک فروشگاه و مجموعه‌ای از ساعت است که فضای داخلی آن با مبلمان چوبی، صندلی‌های حصیری و زمینی پوشیده از سنگ آراسته شده است و حال‌وهوایی جذاب دارد.

آدرس: مالزی، کوالالامپور، بنگسر، جالان تلاوی. 

کافه لونار؛ کافه خوب کوالالامپور

لونار کافه‌ای مینیمالیستی است که در مرکز خرید باغ‌های تروپیکانا برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند پشت یک میز سفید بنشینند و هم‌زمان با مطالعه کتاب‌شان، یک فنجان قهوه بنوشند. اگر اهل مطالعه هستید، به کافه لونار بروید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، وست واک، پتالینگ جایا، سلانگور. 

کافه تی‌آرایکس

در نزدیکی ساختمان تازه‌ساخت صرافی تون رازک یک کافه‌گلخانه وجود دارد که تنها نزدیک چهار سال قدمت دارد و مناظر شگفت انگیزی از برج تبادل 106 از دیوارهای شیشه‌ای شفاف آن، قابل رویت است. دوربین خود را جا نگذارید؛ کافه روزها نورانی و آرام است و شب‌ها، زمانی که برج روشن می‌شود، منظره‌ای شگفت‌انگیز را مقابل دیدگان‌تان به نمایش می‌گذارد.  

آدرس: مالزی، کوالالامپور، صرافی تون رازک. 

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین کافه های کوالالامپور 

در این مقاله راجع‌به بهترین کافه های کوالالامپور توضیح دادیم و امیدواریم مفید بوده باشد. پایتخت مالزی، علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی تفریحی و تاریخی، کافه‌ها و رستوران‌هایی خوب و باکیفیت دارد که لازم است در سفر خود، حتما به تعدادی از آن‌ها سر بزنید و از صرف دسر، کیک، قهوه و انواع غذاهای لذیذی که به سبک آشپزان چیره‌دست فراهم و برای‌تان سرو می‌شود، لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام یک از کافه های کوالالامپور قهوه بنوشید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران