ساندویچی های سیدنی

ساندویچی‌های سیدنی؛ دنیایی اعجاب‌انگیز از طعم و مزه

سیدنی شهر بسیار زیبایی است که قدم زدن  در خیابان‌ها و کوچه‌های قدیمی و حتی مدرن آن، می‌تواند برای علاقه‌مندان به کشف دنیایی تازه بسیار لذت‌بخش باشد. یکی از بهترین قسمت‌های گردش در سیدنی، پیدا کردن ساندویچی های سیدنی است که در سرتاسر این شهر بزرگ وجود دارد. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید تا با بهترین ساندویچی های سیدنی آشنا شویم.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

ساندویچی های سیدنی در مرکز شهر  

ساندویچی های سیدنی

ابتدا به مرکز شهر می‌رویم جایی که دکه لوکا (Bar Luca)، چات تایی (Chat Thai) و رولد (Roll’d) وجود دارد. در شهر پرجنب‌وجوش سیدنی، دکه لوکا مکانی آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی برای لذت بردن از ساندویچ‌های کلاسیک و با قیمت مناسب است. بوی لذت‌بخش و خوشایند نان‌های تازه تنوری، همراه با طراحی ساده و زیبای داخلی و میزهای چوبی جذاب، فضایی گرم و آرام برای استراحت و صرف غذا ایجاد کرده است. بوی نان‌های تازه دکه لوکا که در تنور سنگی پخته شده‌ است، اشتهایتان را تحریک خواهید کرد. در دکه لوکا می‌توانید ساندویچ مشهور کلاب لوکا با ترکیب گوشت مرغ، بیکن، تخم‌مرغ و سبزیجات تازه سفارش دهید. این مورد از ساندویچی های سیدنی در خیابان بلای، پلاک 52 واقع شده است. 

ساندویچی چات تایی یکی از ساندویچی های مرکز شهر سیدنی است که در نزدیکی ایستگاه مرکزی واقع شده هاست. منوی این ساندویچی شامل غذاهای محبوب تایلندی و غذاهای خیابانی از جمله برگر مرغ سوخاری است. برای دسترسی به این ساندویچی لازم است به خیابان کمپل، پلاک 20 بروید. 

اما در ساندویچی رولد با طراحی داخلی  مدرن و شیک داخلی و صندلی‌های خاصش می‌توانید درست کردن رول‌های ویتنامی را تماشا کنید. از غذاهای معروف این ساندویچی می‌توان به ساندویج بان می اشاره کردی که یکی از پرطرفدارترین غذاهای ملبورن است. برای تهیه این ساندویچ لذیذ از نان باگت، ژامبون ویتنامی و سبزیجات خرد شده استفاده می‌شود. رولد یکی از بهترین ساندویچی های سیدنی است. 

پاسپورت دومینیکا

ساندویچی‌های سیدنی در غرب شهر

ساندویچی های سیدنی

نوبتی هم باشد نوبت کشف ساندویچ‌های ویژه‌تر است. برای این منظور راهی محله‌های غربی می‌شویم جایی که ساندویچی مادام شارشار(Madam Char Char)، نانوایی بورک استریت (Bourke Street Bakery) و همچنین ساندویچی کورنر اسمیت (Corner smith) با ساندویچ‌های خانگی‌ قدیمی طعم غذاهای اصیل سیدنی را برایمان زنده می‌کند.

مادام شارشار در خیابان سوری هیلز واقع شده است. این ساندویچی شهر سیدنی فضایی صمیمی و با صفا دارد که با میزهای چوبی و ظروف سرامیکی، فضایی گرم را برای استراحت و لذت‌بردن از ساندویچ‌های مرغ دودی قیمت مناسب فراهم کرده است. برای دسترسی به این ساندویچی کافیست بعد از پیاده شدن در ایستگاه مرکزی قطار چند دقیقه‌ای پیاده‌روی کنید. از محبوب‌ترین غذاهای مادام شارشار که یکی از بهترین ساندویچی های سیدنی است می‌توان به رول مرغ زغالی و انواع مرغ گریل اشاره کرد. 

نانوایی بورک استریت اما با آجرهای قرمز و چوب‌های کهنه یادآور معماری سنتی است، فضایی آرامش‌بخش را برای تجربه‌ ساندویچ‌های خوشمزه به وجود آورده است و به همین دلیل به یکی از بهترین ساندویچی های سیدنی تبدیل شده است. از غذاهای محبوب منوی بورک استریت می‌توان به رول مرغ کباب دیوید اشاره کرد. این ساندویچی در خیابان سوری هیلز، خیابان بورک واقع شده است. 

ساندویچی‌های سیدنی از نوع ساحلی

ساندویچی های سیدنی

برای تکمیل سفر به سیدنی باید سری هم به ساندویچی های ساحلی سیدنی بزنید. از بهترین ساندویچی های ساحلی سیدنی می‌توان به کافه سونوما (Sonoma Cafe) و نورث بوندی فیش(NørthBondiFish) اشاره کرد. این دو مورد از بهترین ساندویچی های سیدنی محسوب می‌شوند. 

در کافه سونوما می‌توانید هم از منظره ساحلی لذت ببرید هم یک ساندویچ خوشمزه سفارش بدهید. بوی دل‌پذیر ماهی سالمون تازه و پنیر خامه‌ای روی نان‌های بیگل‌ نرم و تازه‌ پخت همان روز حس بویایی‌تان را قلقلک می‌دهد. نان بیگل نوعی نان حلقوی خوشمزه است که در ظاهر شبیه به دونات است که بسیار ترد و لذیذ است. صندلی‌ها و فضای داخلی این ساندویچی طوری طراحی شده است تا بتوانید حین خوردن ساندویچ دلخواهتان از منظره ساحل نیز لذت ببرید. کافه سونوما که یکی از بهترین ساندویچی های سیدنی نیز محسوب می‌شود در خیابان منلی سیدنی واقع شده است.

نورث بوندی هم یکی دیگر از ساندویچی های سیدنی است که منویی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی دارد. از محبوب‌ترین غذاهای این ساندویچی فیش برگر یا ساندویچ ماهی است که قیمت مناسبی هم دارد. این ساندویچی در خیابان بوندی شمالی، خیابان رامگیت، پلاک 2 واقع شده است. 

سایر ساندویچی های سیدنی

ساندویچی های سیدنی

از دیگر ساندویچی های سیدنی که برای تجربه یک ساندویچ برگر تازه بسیار مناسب هستند می‌توانیم به کورنر اسمیت (Cornersmith) و کافه تریو (Trio Cafe) اشاره کنیم. کورنر اسمیت یکی از بهترین ساندویچی های سیدنی است که تمام ساندویچ‌ها را با مواد اولیه تازه و محل تهیه می‌کند. در واقع کورنر اسمیت یک کافه محلی با محصولات ارگانیک و تازه است که طرفداران زیادی دارد. از خوشمزه‌ترین ساندویچی‌های کورنر اسمیت ساندویچ نان تست و ژامبون و پنیر است. برای دسترسی به این ساندویچی لازم است به جاده ایلاوارا بروید. 

کافه تریو یکی دیگر ساندویچی های سیدنی است که در خیابان بیسواتر واقع شده است. این ساندویچی از نظر دسترسی آسان یکی از بهترین گزینه‌هاست چراکه در نزدیکی ایستگاه تقاطع کینگز واقع شده است. همچنین از محبوب‌ترین و بهترین غذاهای منوی این ساندویچی می‌توانیم به ساندویچ BLT اشاره کنیم. برای تهیه این ساندویچ از سبزیجات تازه مثل گوجه‌فرنگی، آووکادو، پیازچه، کالباس و پنیر خامه‌ای استفاده می‌شود. برای دسترسی به این ساندویچی به تقاطع کینگز، خیابان بیسواتر بروید.  

سخن پایانی

بهترین ساندویچی های سیدنی می‌توانند خاطره‌ای دلپذیر از گردش در این شهر زیبا برای شما بسازند. امتحان کردن مزه‌های تازه و خوردن ساندویچ‌هایی با طعم‌های جدید می‌تواند گردش در سیدنی را تکمیل کند. اگر شما تجربه‌ای از غذاهای خیابانی در سیدنی دارید برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران