کافه های صورتی سنگاپور

کافه های صورتی سنگاپور؛ اگر عاشق قدیمی ترین رنگ جهان هستید!

کافه‌گردی و نوشیدن یک فنجان قهوه و صرف سایر خوراکی‌های تازه و منحصربه‌فرد هر کافه، از تفریحات موردعلاقه بسیاری از گردشگران است و در هر کشوری، کافه‌هایی مدرن و زیبا وچود دارد که توجه این دسته از مسافرین را به خود جلب می‌کند. اگر شما هم عاشق کافه‌گردی هستید و سنگاپور مقصد بعدی شماست، خبری داریم که حتما برای‌تان جذاب خواهد بود؛ کافه های صورتی سنگاپور طراحی خاصی دارد که بسیار چشم‌نواز است و ضمنا در منوی هر کدام از این کافه‌ها نیز خوراکی‌هایی لذیذ دیده می‌شود. اگر دوست دارید در این مورد بیشتر بدانید، این مقاله را از دست ندهید؛ در این مقاله 5تا از کافه های صورتی سنگاپور را برای‌تان شرح داده‌ایم.

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

کافه‌نانوایی لا فاس؛ از کافه های صورتی سنگاپور

این کافه زیبا با معماری باشکوه و مدرن و غذاهای مراکشی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. نمای بیرونی این ساختمان با خاک رس قرمز طبیعی طوری طراحی شده که شما را به یاد مراکش می‌اندازد. پنجره‌ها نیز به شکل طاق نعل‌اسبی ساخته شده است.  دکوراسیون داخلی هم ترکیبی از رنگ‌ها، مبلمان حصیری و هم‌چنین گیاهان برگی است. در منوی این کافه غذاهایی الهام گرفته از غذاهایی مراکشی مانند پنکیک باغریر مغربی، باراموندی در فر و تایما چیکن به چشم می‌خورد که در ظروف سفالی مراکشی سنتی سرو می‌شود.

کافه‌دسر لبخند

کافه های صورتی سنگاپور

این کافه‌دسر که سه طبقه است، نمایی صورتی و جذاب دارد و شبیه یک سرزمین عجایب صورتی‌رنگ است! طبقه دوم و سوم این کافه مخصوص برگزاری مهمانی است. دوربین خود را بردارید و با دیوارها، صندلی‌ها و دکورهای صورتی و دیواری خاکستری که با حروف صورتی و جعبه‌های هدیه تزئین شده، عکس بگیرید. در منوی این کافه که از جذاب‌ترین کافه های سنگاپور است، سوفله، بینگسو کره‌ای و چای به چشم می‌خورد. 

کافه بلاریشو

دکور این کافه از کافه‌های راحت ملبورن الهام گرفته شده است و به شکلی ساده و جذاب طراحی شده است. دیوارهای این کافه صورتی پاستلی است و گیاهان گلدانی و نمای امروزی و زیبای آن، بسیار چشم‌نواز است. در منوی کافه بلاریشو انواعی از گوشت گاو سرخ‌شده و ماکارونی سرد خرچنگ دیده می‌شود. قهوه و انواع دمنوش سرد آن نیز بسیار باکیفیت است. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

کافه آرد؛ از بهترین کافه های سنگاپور

این کافه صورتی‌رنگ با دیوارها، کانترها و جعبه‌های زیبا و خوش‌رنگ محیطی جالب را برای پذیرایی از شما پدید آورده است. گفتنی است که منوی این کافه هر هفته تغییر می‌کند و شیرینی‌های خوش‌مزه و خلاقانه‌ای مانند ساندویچ باگل با سیب‌زمینی کاری ژاپنی، کاتسو مرغ و تخم‌مرغ‌های پنیری و تارت کیک پسته رز لیچی را ارائه می‌کند. 

کافه بیوتی؛ از کافه های صورتی سنگاپور

کافه های صورتی سنگاپور

اگر دوست دارید در طول مدت اقامت‌تان در سنگاپور، به یک کافه فراموش‌نشدنی بروید و از فضای مجلل و شیک آن لذت ببرید، کافه بیوتی را انتخاب کنید. صندلی‌های این رستوران صورتی کم‌رنگ است و طراحی و سایر وسایل، شبیه گالری‌های لندن است.

کلام آخر سه کلیک درمورد کافه های صورتی سنگاپور

در این مقاله راجع‌به 5تا از جذاب‌ترین کافه‌های دنیا، یعنی کافه های صورتی سنگاپور، صحبت کردیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد. پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به سنگاپور، هرگز خود را از لذت کافه‌گردی محروم نکنید و آن را در صدر لیست تفریحات خود بنویسید. بی‌شک کافه های سنگاپور با طراحی جذاب و تم خاص خود و هم‌چنین ارائه انواع خوراکی‌های باکیفیت، لحظاتی مفرح برای‌تان می‎آفریند.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید کافه های صورتی سنگاپور را از نزدیک ببینید؟ برای ما بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران