Lippo Mall
16 اردیبهشت 1402
بالی

خرید سوغاتی از بهترین مراکز خرید بالی!

بالی یکی از مقاصد سفر محبوب و معروف در سراسر جهان است. وقتی در اندونزی هستید، امکان ندارد بتوانید از دیدن بالی و گذراندن تعطیلات در این جزیره رویایی چشم‌پوشی کنید. بالی زیبا با سواحل بکر، تفریحات آبی و جاذبه‌های تاریخی برای‌تان سفری به یاد ماندنی را رقم خواهد زد. علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و تفریحات، بهترین مراکز خرید بالی نمی‌گذراند که شما دست خالی و بدون خرید سوغاتی برای عزیزان‌تان جزیره را ترک کنید. در بازارها و پاساژهای بالی از هدیه‌های کوچک دست‌ساز محلی تا کالاهای برندهای معروف دنیا را خواهید یافت. بد نیست یک روز در سفر را به گشت‌وگذار در مراکز تجاری بالی اختصاص دهید. 

خرید بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه!

Discovery Shopping Mall

Discovery Shopping Mall

این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بالی و دومین مرکز خرید بزرگ کوتا پس از کوتا بیچ واک است. این مکان در یکی از جاده‌های اصلی کوتا، Jalan Kartika Plaza واقع شده و دارای موقعیت مکانی در کنار ساحل با یک آمفی تئاتر فضای باز در شن‌های ساحل است. مرکز خرید Discovery در سه طبقه دارای فروشگاه‌های پوشاک و لوازم خانگی از برندهای معروف در سراسر جهان و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است. 

ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه 10:00 صبح تا 22:00 ، جمعه و شنبه 10:00 صبح تا 22:30 

آدرس: Jalan Kartika Plaza, Kuta

برندهای موجود در بهترین مراکز خرید بالی

Centro، Batik Keri ، The Boutique، Polo، Surfer Girl. , Osh Kosh, CKF, Rara Boutique, Nautica, DC, Quiksilver, Bin House, Body N’ Soul, Bamboo Blonde, Billabong, 1 2 6, Hurley, La-Senza, Guess, Esprit, Giordano ، Remete، Crocs، The Little Things She Needs، Puma، Skechers، Super، Sole Effect، Adidas، Nike، Everbest 

رستوران و کافه‌ها

نیویورک، کوکو بیسترو، BreadTalk، Sour Sally، Baskin’ & Robbins، Aneka Citra Snack، Sugar Mama’s، Es Teler 77، رستوران A&W، کافه باروک، Warung Bumbu، و Segara Fresh Food Sea.

سایر امکانات

دستگاه های خودپرداز، پارکینگ، صرافی، سالن سینمای ساحلی 

Kuta Beachwalk

یکی از بهترین مراکز خرید بالی، کوتابیچ والک است که در منطقه ای به مساحت تقریباً 4 هکتار و 250 متر طول خیابان ساخته شده و دارای چندین فروشگاه برند جهانی و رستوران های متعدد است. این مرکز خرید همچنین یک مجموعه پارکینگ دو طبقه با ظرفیت نگهداری 1000 خودرو را دارد. نزدیکی زیاد مرکز خرید کوتابیچ به ساحل سبب شده تا حتی در پاساژ نیز هوای مطبوع دریا را حس کنید. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jalan Pantai Kuta, Kuta

برندهای موجود در مرکز خرید Kuta Beachwalk

مراکز خرید بالی

Armani Jeans، Boss Sports، Furla، Tommy Hilfiger، Versace Jeans، Diva، GAP، Gaudi Mango، New Look، Pull & Bear، Staccato، Urban Icon، Watch، استرادیواریوس، ایو.

رستوران و کافه‌های مراکز خرید بالی

Buffalo Wings & Rings، Coconut Joe’s، Dairy Queen، Fish & Co، Johnny Rockets، Wowcow ، رستوران ژاپنی Kihana، کافه Pazia، Rollaas Café، و Tapeo Tapas Bar.

سایر امکانات

سینما، بوتیک، خدمات پیشخدمت، بانک، صرافی، سوپرمارکت و سالن استراحت.

The Bali Collection

مرکز خرید The Bali Collection در منطقه گردشگری Nusa Dua مربوط به شرکت توسعه گردشگری بالی (BTDC) قرار دارد. یکی از بهترین مراکز خرید بالی که انواع لباس، لوازم جانبی، لوازم خانگی، غذا و سرگرمی را در آن می توان پیدا کرد. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب

آدرس: Bali Tourism Development Corporation (BTDC) Complex, Nusa Dua

برندهای موجود در مرکز خرید Bali Collection

Bali Collection

سوگو، کوکو، ناین مارت، کول کیدز، سرفر گرل، اولوواتو، بیلابونگ، هرلی، کویکس سیلور، بلوند بامبو، جیوردانو، چسب آبی، لیوایز، پینک یازده، پولو، مجموعه ویندو ساری، گالری سیانگ، پوری ساری، پل اسمیت، جین جین، Numero, The Venue, B&R Denver Street Street, Studio Tas, D&G, Lemon Chic, Pocket Fashion, Jegeg Bali و گالری سیانگ.

رستوران و کافه‌ها

استارباکس، یونو ایتالیایی، رستوران بین المللی فرانگیپانی بالی، پیکا تاپاس، پائون بالی فیوژن، کوکو بیسترو، غذای هندی مهارجا، رستوران سوشی بار، کافه لوکو، رستوران انحصاری پرادا و رستوران روسی اسلاویانکا

سایر امکانات یکی از مراکز خرید بالی

موسیقی زنده، پارکینگ، صرافی و اینترنت رایگان

Trans Studio Mall Bali

برای خرید سوغاتی در سفر بالی، Trans Studio در پنج طبقه، یک مرکز خرید مجلل در دنپاسار است. این مرکز خرید تعدادی از برندهای محلی و بین المللی مانند Salvatore Ferragamo، Adidas، Hugo Boss و Tods را در خود جای داده است. برای صرف غذا نیز باسکین رابینز، وندی و بسیاری از رستوران‌های محلی که غذاهای اندونزیایی سرو می‌کنند، در دسترس شما خواهند بود. فروشگاه مترو برای خریدهای مقرون‌به‌صرفه بسیار مناسب است و می‌توانید ساعاتی در آن برای خرید قدم بزند. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب

آدرس:  Imam Bonjol No.440, Pemecutan Kelod, Kec. Denpasar Bar., Kota Denpasar

Park 23

مراکز خرید بالی

یکی دیگر از مراکز خرید بالی که هم برای خرید مناسب است و هم برای صرف غذا، پارک23 خواهد بود. این مرکز خرید 4 طبقه گزینه‌های غذاخوری و بوتیک‌های بسیاری دارد که همه طبقات از طریق پله برقی به هم متطل هستند و باید حواس‌تان جمع باشد که گم نشوید. همچنین این پاساژ تنها سینمای جزیره با چهار صفحه نمایش را در خود جای داده است که فیلم‌های پرفروش بین‌المللی را با زمان‌های روزانه از ظهر تا ۹:۴۵ شب نمایش می‌دهد.

برندهای موجود در Park 23 

Nike, Oakley, Giordano, Hush Puppies, Quiksilver, Airwalk and DC Shoes

سایر امکانات

سینمای زنجیره XXI سینپلکس اندونزی، پارکینگ، اینترنت رایگان، صرافی

Level 21

این پاساژ یکی از مدرن‌ترین و بزرگ ترین مراکز خرید بالی است که انواع خدمات از جمله بوتیک های پوشاک، نوشیدنی، غذا و سرگرمی را ارائه می‌دهد. همچنیم این مرکز خرید در طول سال میزبان جشنواره های متعددی است که مردم محلی و گردشگران را به خود جذب می کند. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 12:00 شب

آدرس: Jalan Teuku Umar No.1, Dauh Puri Klod, Denpasar, Bali 80113, Indonesia

رستوران و کافه‌های یکی دیگر از مراکز خرید بالی

استارباکس، دایری کوئین، دونات J.CO اندونزی، Breadtalk ، برگر کینگ و Food Primo 

سایر امکانات

پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن آرایش، سینما Cineplex XXI

Mal Bali Galeria

Mal Bali Galeria

این مرکز خرید در منطقه Simpang Dewaruci و میدان Kuta واقع شده است. یکی از معروف ترین مراکز خرید بالی که به عنوان یک مرکز خرید خانوادگی شناخته می‌شود و شعار «لذت ببرید، بازی کنید، بخورید، خرید کنید» را دارد. در این مرکز خرید همه افراد خانواده سرگرم می‌شوند، چه بزرگ‌ترها که به دنبال خرید هستند و چه کودکان که تفریح و بازی دوست دارند. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jalan Bypass Ngurah Rai, Simpang Dewa Ruci, Kuta

برندهای موجود در مرکز خرید Mal Bali Galeria

دانهیل، بولگاری، کارتیه، کالوین کلین، تگ هویر، جیوانچی، ورساچه، هرمس و کنزو

رستوران و کافه‌ها

Es Teller 77، Salvador، Sushi Kiosk، Coldstone Ice Cream، Sour Sally Frozen ، Starbucks، Kidz Station، Roti Boy، J.Co Donuts، Crocs، Fix Design، King Koil، Maxim، Rumah Kita، Vinoti Living 

سایر امکانات بهترین مراکز خرید بالی

تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، صرافی، سینما

Lippo Mall

این مرکز خرید در کوتا، یکی از معروف ترین مراکز خرید بالی است. بیش از 100 فروشگاه برند در سه طبقه این مجموعه پراکنده شده‌اند که ترکیبی از معروف‌ترین برندهای اندونزیایی و جهانی هستند. همه چیز از ساعت گرفته تا جواهرات و لوازم الکترونیکی و همچنین صنایع دستی بالی در لیپومال وجود دارد و البته یک مرکز بازی برای کودکان که سرگرم شوند. سیستم تهویه مطبوع این پاساژ برای فرار از گرمای جزیره و گشت‌وگذار و خرید سوغاتی بسیار خوب طراحی شده است. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jalan Kartika Plaza, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

رستوران و کافه‌ها

Cosmic Diner، Bali Kobo، Starbucks و Batan Waru

The Seminyak Village

مراکز خرید بالی

این جدیدترین مرکز خرید مدرن در منطقه تفریحی ساحلی بالی است. مرکز خرید سمینیاک در سال 2015 تاسیس گردید و دارای برندهای معروفی از سراسر جهان برای علاقمندان به خرید است. سمینیاک یکی از معروف ترین مراکز تجاری برای خرید سوغاتی در سفر بالی است و در آن افرادی از قومیت‌های مختلف را در حال خرید خواهید دید. 

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jalan Kayu Jati no.8, Basangkasa, Seminyak

برندهای موجود در Seminyak Village از مراکز خرید بالی

M Resort، Shakuhachi، Buddha Wear، MCM، Sensatia Botanicals، Aldo، Bali Towel، The Wedding Shop، Sunbath Jewellery، Horiko’s South Bali Pearl، Koi Koi، Limkokwing Fashion Club، Mr. Gelato

رستوران و کافه‌ها

Wahrung، Cafe Darling، Nitrogenie، The Duck King، خانم لی و Tiger Palm

سایر امکانات

دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان، خدمات تاکسی و اسپا.

Matahari Duta Plaza

Matahari این یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ ترین مراکز خرید بالی است که سال 1989 راه اندازی شد. این مکان که به نام برند بزرگ پوشاک اندونزیایی نام‌گذاری شده است، تنها مرکز خرید در بالی است که یک فروشگاه برای دپارتمان Matahari دارد.

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jalan Dewi Sartika 4G, Denpasar

برندهای موجود در مرکز خرید Matahari

Gramedia Bookstore، a Body Shop، Athlete’s Foot

Sidewalk Jimbaran

Sidewalk Jimbaran

این مرکز خرید که در منطقه جیمباران بالی قرار دارد، یکی از معروف ترین مراکز خرید بالی است که به صورت تک راه‌رو با معماری به سبک سنتی بالی طراحی گردیده است. شما می توانید بهترین نوع غذای لذیذ را اینجا در Sidewalk Jimbaran پیدا کنید. تمام مواد مورد استفاده عمدتاً منابع محلی هستند و تنوع منحصر به فردی از غذاهای اندونزیایی و غربی را ارائه می دهند.

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 9:00 شب

آدرس: Uluwatu St No.138A, Ungasan, South Kuta, Badung Regency, Bali 80361

رستوران و کافه‌ها

سایدوالک از بهترین مراکز خرید بالی است که رستوران‌های کره‌ای، چینی و ژاپنی دارد که غذاهای اصیل هر کشور را ارائه می‌دهند. در این‌جا می‌توانید انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی کبابی، میگو، کالاماری و خرچنگ را میل کنید. چیزی که حتماً باید این‌جا امتحان کنید Lontong Cap Go Meh است، ترکیبی از کیک برنجی در کاری سبزیجات با مرغ، تخم‌مرغ آب‌پز، توفو و خورش شاخه‌های بامبو.

سایر امکانات

پارکینگ، سینما، اینترنت رایگان.

Plaza Renon

پلازا رنون که در قلب پایتخت بالی در دنپاسار واقع شده، یک مجتمع تجاری مدرن و از معروف ترین مراکز خرید بالی است که با ماشین و موتور سیکلت قابل دسترسی خواهد بود. پس از ورود به محوطه پلازا رنون، با یک لابی تمیز، مطبوع و وسیع با سنگ مرمر روبرو خواهید شد. علاوه بر بوتیک‌های متعدد از برندهای معروف، پاساژ دارای زمین بازی کودکان، مرکز تناسب اندام و رستوران‌های معروف است. در طبقه همکف انواع فروشگاه‌ها برای خرید جواهرات، لباس و سوغاتی قرار دارند و در طبقات بالاتر گزینه‌های غذاخوری بی‌شماری با غذاهای محلی، سنتی و بین‌المللی و همچنین یک فودکورت بزرگ دیده می‌شود. 

ساعت کاری: 11:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jl Raya Puputan, Renon, Denpasar Bali

برندهای موجود در مرکز خرید Plaza Renon

Wacoal، Stroberi، Star Watch، Pramada Boutique ، Executive، Miniso، Fipper و Terawat

رستوران و کافه‌های مراکز خرید بالی

MM Juice، The Orso، Meat my Bread، Kou Dimsum Parlor ، Think Thai و استارباکس 

سایر امکانات

سینما، مرکز بازی کودکان، مرکز تناسب اندام، بانک، اداره پست، داروخانه و پارکینگ.

Seminyak Square

مراکز خرید بالی

میدان Seminyak که در محله‌ای پرجنب‌وجوش بالی قرار دارد، یک سازه دو طبقه مدرن با فضاهای روباز و مکانی عالی برای عاشقان خرید است. یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بالی که تنها 25 متر از روستای Seminyak فاصله دارد و می‌توانید بوتیک‌ها، رستوران‌ها و فضای سبز سرسبز را در دو طرف میدان ببینید. هنگامی که وارد میدان می‌شوید، یک حیاط باز طولانی با یک فواره زیبا و تعداد زیادی صندلی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. در این مرکز خرید می‌توانید عتیقه‌فروشی‌ها، جواهرفروشی، مغازه‌های صنایع‌دستی سوغاتی را در این مرکز خرید پیدا کنید. مرکز خرید میدان سمینیاک با اتوبوس، تاکسی و وسیله نقلیه شخصی به راحتی قابل دسترسی است و در جلوی آن فضای کافی برای پارک وجود دارد.

ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس: Jl. Kayu Aya, Seminyak – Bali 80361

برندهای موجود در Seminyak Square از مراکز خرید بالی

Art Market، Vinoti Living، Dovetail، BOdy & SOul، Lila Lane

رستوران و کافه‌ها

Braga، Spicery Deli، Black Canyon Coffee و Manfridays Fish & Chips

سایر امکانات

سالن آرایش، مرکز اسپا، پارکینگ.

در پایان

مراکز خرید بالی با پراکندگی خوبی که در سطح شهر دارند، گزینه‌های خوبی برای تنوع در گشت‌ها و امتحان کردن رستوران‌های جدید هستند. همچنین قطعاً سفر بدون خرید سوغاتی برای کسانی که در سفر همراه شما نیستند و یا یادگاری از مقصدی که تعطیلات‌تان را در آن گذرانده‌اید، معنایی نخواهد داشت. بنابریان در برنامه سفرتان حداقل یک روز را برای پرسه زدن در راهروهای مراکز خرید و بازارهای سنتی بالی خالی بگذارید. 

نظرات کاربران