پارک های ملی در آرژانتین

جالب‌ترین پارک های ملی در آرژانتین و نحوه بازدید از آن‌ها

آرژانتین هشتمین کشور بزرگ جهان و از نظر وسعت، در حدود یک سوم ایالات متحده آمریکا است. جای تعجب نیست که این کشور، جولانگاه تنوع طبیعی است. آرژانتین توسط خط ساحلی پارک ملی تیرا دل فوئگو در جنوب، قله‌های کوهستانی آند در غرب و آب‌های رعدآلود آبشار ایگوازو در شمال احاطه شده‌است.

تور اروپا

سیستم پارک ملی در اوایل قرن بیستم، در سال 1934 تاسیس شد؛ از آن زمان این شبکه به بیش از 30 پارک که میلیون‌ها هکتار از زمین و دریا را پوشش می‌دهد رشد کرده‌است. 

اگر قصد بازدید از پارک های ملی آرژانتین را دارید، سه نکته اصلی را باید در نظر بگیرید: اولا شرایط آب‌وهوایی ممکن است از پارکی به پارک دیگر متفاوت باشد؛ بنابراین داشتن وسایل و تجهیزات لازم است. ثانیا دسترسی به برخی پارک‌ها ممکن است دشوار باشد و برای آسان کردن کاوش، باید یک راهنما بگیرید و یا با یک تور سازمان‌دهی شده سفر کنید. نکته آخر این است که برای ورود به این پارک‌ها باید از اداره پارک‌های ملی بلیط  خود را خریداری کنید. حالا اگر موافقید در بهترین پارک‌های ملی آرژانتین شیرجه بزنیم، با ما همراه شوید. 

رزرو بلیط هوایپما اینترنتی به راحتی !

پارک ملی ناهوئل هو آپی؛ از زیباترین پارک‌های ملی در آرژانتین

پارک های ملی در آرژانتین

تابستان، از دسامبر تا مارس بهترین زمان برای سفر به آرژانتین  و بازدید از این پارک ملی است؛ زمانی است که با انبوهی از کوه‌های سرسبز و دریاچه‌های شفاف برخورد می‌کنید. حواستان باشد درتابستان لوازم ضروری و لباس ضد رطوبت مانند کلاه، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب برای محافظت از خود در برابر نور خورشید داشته باشید.

از سفر در زمستان اجتناب کنید؛ زیرا جاده‌ها و مسیرهای پیاده‌روی به دلیل پوشیده شدن از برف بسته می‌شوند. 

در این پارک احتیاج به راهنما ندارید و خودتان می‌توانید مسیرهای پارک را به تنهایی کاوش کنید. پارک ملی ناهوئل هوآپی، درست در مرز با شیلی قرار دارد و جذابیت بیشتری برای پیاده‌روی برایتان ایجاد می‌کند. 

در این پارک، مناظر خیره‌کننده‌ای را خواهید دید که زنجیره‌ای از دریاچه‌های پرخروش و قله‌های پر از برف کوه‌های آند را در خود جای داده‌است. با شروع بهار و آب شدن برف‌ کوه‌ها می‌توانید به راحتی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پارک ملی آرژانتین دیدن کنید.

فعالیت‌ها در این پارک  فراوان است؛ پیاده‌روی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در پارک ملی ناهوئل هوآپی است که در مسیرهای زیبا طرفداران زیادی دارد. یکی از در دسترس‌ترین مسیرهای پیاده‎‌روی که چشم‌اندازهای بی‌نظیری از منطقه اطراف ارائه می‌کند، مسیری به سمت     REFUGIO frey است که چشم‌اندازی از قله مرتفع کلیسای جامع را نشان می‌دهد.

بلیط پرواز هواپیما را با قیمت باورنکردنی و ارزان در سه کلیک رزرو کنید.

  همچنین می‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و در مسیر اطراف شبه‌جزیره Llao LLAO بروید و مناظر خیره‌کننده دریاچه و جنگل را ببینید. هزینه ورودی این پارک 3500 دلار آمریکا است. ناهوئل هوآپی یکی از معروف‌ترین پارک های ملی در آرژانتین است که بازدید از آن را پیشنهاد می‌کنیم.

پارک ملی لس آرایانس

پارک ملی لس آرایانس

پارک ملی لس آرایانس یکی از بهترین پارک‌های ملی آرژانتین است که زیبایی‌اش شما را مجذوب می‌کند. برای بازدید از این پارک ملی بهتر است از فصل  بهار تا پاییز را انتخاب کنید. اگرچه پارک در تابستان جمعیت زیادی در پارک وجود دارد، اما برای محافظت از اکوسیستم شکننده، محدودیتی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. برای بازدید از پارک، از قبل بلیط آنلاین خود را در وبسایت رسمی سایت خریداری کنید. در تابستان برای محافظت از تابش مستقیم خورشید، بهتر است از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید. برای رفتن به این پارک ملی جذاب، نیازی به راهنما ندارید و دسترسی به پارک آسان است و مسیرها به خوبی مشخص شده‌اند. همچنین می‌توانید با قایق از شهر کوچک ویلا لا آنگوستورا گذر کنید و زیبایی درختان گل‌دار را که بین 300 تا 650 سال سن دارند، در دلتان تحسین کنید. به‌عنوان جایگزینی برای قایق‌سواری، می‌توانید از مسیر جنگلی خوش‌منظره‌ای بگذرید؛ این مسیر پیاده‌روی که با دوچرخه کوهستانی هم می‌‌توانید بروید، بی‌نظیر و زیبا است و با درختان آرایانس آرایش شده‌. هزینه ورودی این پارک3500 دلار آمریکا است.

پارک ملی لس گلاسیرز؛ از بهترین پارک‌های ملی در آرژانتین است

 لس گلاسیرز، یکی از بهترین پارک‌های ملی در آرژانتین است که به‌عنوان پایتخت ملی کوهنوردی در نظر گرفته می‌شود. این پارک که در اعماق پاتاگونیای آرژانتین در نزدیکی مرز شیلی قرار دارد، از شمال به  جنوب درامتداد لبه شرقی Hielo Sur که یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های یخی زمین است امتداد می‌یابد.

 بهترین زمان بازدید از این پارک در ماه‌های نوامبر، دسامبر و مارس است که جمعیت کمتری به آن‌جا می‌روند و بهترین زمان برای پیاده‌روی در ماه‌های تابستان است. زمانی که به این پارک ملی می‌روید، به همراه خود یک لباس گرم پشمی و یک ژاکت ضدآب داشته باشید؛ زیرا هوای پاتاگونیا غیرقابل پیش‌بینی است. 

اگر می‌خواهید همه قسمت‌های پارک را ببینید، بهتر است با راهنمای یک تور همراه شوید. یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در بخش جنوبی پارک ملی لس گلاسیرز، یخچال طبیعی پریتو مورنو است. این غول یخی 30 کیلومتر وسعت دارد و مساحتی بالغ بر 250 کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد. یخچال‌های پریتو مورنو علاوه بر زیبا و تماشایی بودن، نقش مهمی در پایداری زمین به‌عنوان سومین ذخیره‌گاه بزرگ آب شیرین در جهان دارد. 

در مناظر تماشایی یخچال، از مسیرهای پیاده‌روی آن لذت ببرید و یا با قایق، یک سفر چالش‌انگیز روی یخ را تجربه کنید. از این پارک تا شهر ال چالتن می‌توانید با سه ساعت رانندگی برسید. در این شهر، کوهنوردان زیادی را در حال صعود به سمت قله و در حال قدم زدن کنار دریاچه می‌بینید.

رزرو تور خارجی به راحتی!

پارک ملی تیرا دل فوئگو؛ یکی از زیباترین پارک‌های ملی در آرژانتین

پارک های ملی در آرژانتین

تیرا دل فوئگو که در لغت به معنی سرزمین آتش است، اغلب به‌عنوان پایان زمین توصیف می‌شود. این مجمع‌الجزایر، واقع در جنوبی‌ترین نقطه آمریکای جنوبی، ماجراجویانی را در دسته‌های خود جذب می‌کند که مشتاق‌اند انواع مسیرهای پیاده‌روی را کشف کنند یا در امتداد کانال بیگل به سفر با قایق بپردازند.

 این پارک با داشتن سواحل دیدنی، جنگل‌ها، یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌ها، کوه‌ها و آبشارها بدون شک یکی از بهترین پارک‌‌های ملی آرژانتین است. این پارک ملی مساحتی بیش از 600 کیلومتر مربع دارد. 

در بخش جنوب غربی پارک، دریاچه روکا، یکی از خیره‌کننده‌ترین دریاچه‌های یخچالی است که در پشت کوه‌های آند قرار دارد. می‌توانید در امتداد سواحل دریاچه قدم بزنید و یا به بالای تپه‌های پرشیب صعود کنید و از آن بالا، مناظر خیره‌کننده از کانال بیگل و کوه‌های اطراف را ببینید. بهترین زمان بازدید از این پارک در تابستان، از ماه اکتبر تا آوریل است؛ در این ایام دمای هوا خوب است و بارندگی کمتر می‌شود. برای احتیاط، ژاکت پشمی ضدآب، کلاه گرم و کفش مناسب پیاده‌روی داشته باشید. با توجه به وسیع بودن این پارک، بهتر است یک راهنما داشته باشید تا مسیر درست را به شما نشان بدهد. هزینه ورودی به پارک 5500 دلار آمریکا است.

پارک ملی تالامپایا

این پارک، یکی از پارک های ملی در آرژانتین است که به دلیل صخره‌های یکپارچه با رنگ صورتی و مناظر بیابانی، جذابیت زیادی دارد. تالامپایا یکی از بهترین پارک‌های ملی در آرژانتین است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

 جاذبه اصلی آن دره پالامایا است؛ دره‌ای باریک و ماسه سنگی که صخره‌های آن در شکل‌های گوناگون دیده می‌شود. شما می‌توانید با وسیله نقلیه خود دره را دور بزنید و یا با تورهای دسته‌جمعی ویک  راهنما در این دره کاوش کنید.

 بهترین زمان بازدید از این پارک در بهار است. در فصل بهار دما بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد است و گل‌های وحشی رنگارنگ شکوفا می‌شوند. حواستان باشد با خود لباس‌های سبک و قابل تنفس، چکمه‌های کوه‌نوردی و یا کتانی ورزشی محکم به همراه داشته باشید.

پارک استانی ایشیگوالاستو؛ از معروف‌ترین پارک های ملی درآرژانتین

پارک استانی ایشیگوالاستو

پارک استانی ایشیگوالاستو که با نام Valla de la Luna  شناخته می‌شود، فاصله زیادی با پارک تالامپایا ندارد. در حالی که این پارک به طور رسمی یک پارک ملی نیست، اما به دلیل منظره بیابانی که دارای تشکل‌های زمین‌‌شناسی خیره‌کننده است معروف شده. 

مواد معدنی درون صخره‌ها، رنگین‌کمانی از رنگ‌های قرمز و نارنجی و سبز را روی دره کشیده است. این پارک به خاطر ذخایر رسوبی اواخر دوره تریاس که مربوط به 245 تا 208 میلیون سال پیش است و بقایای فسیل شده تعدادی از حیوانات و گیاهان مشهور شده. شما می‌توانید برخی از این فسیل‌ها را در موزه موجود در پارک مشاهده کنید؛ همچنین می‌توانید مسیرهای دایناسورها را از میان بستر خشک رودخانه تا تالاب زمردی رنگ دنبال کنید و یا از ارتفاع 1800 متری از سطح دریا در مرتفع‌ترین قله پارک، منظره پانوراما را تماشا کنید. 

بهترین زمان بازدید از این منطقه درفصل‌ خشک، ازماه می تا اکتبر است؛ در این فصول بارندگی کمتر و دمای هوا ایده‌آل می‌شود. اگر به این پارک می‌روید، به همراه خود کلاه لبه پهن و کرم ضدآفتاب داشته باشید تا در برابر تابش مستقیم خورشید از خودتان محافظت کنید و در کوله خود، بطری آب و موادغذایی ببرید. 

برای گشتن در پارک به راهنما احتیاجی نیست، اما برای دسترسی به  نقاط دورافتاده، حتما از یک وسیله نقلیه استفاده کنید. هزینه ورودی این پارک 2500 دلار است، اما اگر می‌خواهید مسیر دوچرخه‌سواری، رودخانه salado یا  دره Quebrada de la pena را ببینید، باید هزینه بیشتری بپردازید. یادتان باشد فقط افرادی که از قبل بلیط  خود را از سایت خریداری کرده‌اند می‌توانند وارد پارک شوند.

پارک ملی ایگوازو  با شگفتی‌های طبیعی یکی از زیباترین پارک‌های ملی در آرژانتین است

ایگوازو یکی از زیباترین پارک‌های ملی در آرژانتین است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده. آبشار خیره‌کننده ایگوازو، جنگل‌های بارانی استوایی و اقیانوس اطلس مجموعه‌ای از شگفتی‌های طبیعی را در پارک خلق کرده‌است.

اگرچه نمی‌توان تمام 275 آبشار آرژانتین را دید، اما می‌توانید سه مسیر اصلی اطراف پارک (مسیرهای بالا، پایین و گلوی شیطان) را طی کنید و نگاهی اجمالی به حیات‌وحش بومی بیندازید. 

محبوب‌ترین مسیر که بهترین منظره آبشار را ارائه می‌دهد، مسیرگلوی شیطان است؛ منظره‌ای که بر فراز آبشار قرار دارد، چشم‌اندازهای فراموش‌نشدنی و آب‌هایی که با صدای غرش مانند به سمت پایین سرازیر می‌شوند.

 برای تماشای بهترین منظره از آبشارها در نیمه دوم اکتبر سفر کنید؛ با این‌حال اوایل سپتامبر برای تجربه کوهنوردی عالی است. در هنگام بازدید از پارک ملی، با خودتان لباس‌های دافع حشرات برای محافظت از نیش پشه داشته باشید. همچنین به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن هوا، یک ژاکت سبک یا کلاه آفتاب‌گیر بردارید. برای رفتن به این پارک به راهنما نیازی ندارید و می‌توانید با سوار شدن در یک قطار آرام، مناظر زیبای پارک را تماشا کنید. هزینه ورودی به این پارک 5500 دلار است که از طریق خرید آنلاین بلیط می‌توانید 15 درصد تخفیف بگیرید. 

پارک ملی ال پالمار

پارک های ملی در آرژانتین

پارک ملی اِل پالمار یکی از کوچک‌ترین پارک‌های ملی کشور آرژانتین است که در استان انتریوس و در امتداد مرز اروگوئه قرار دارد. این پارک به دلیل چمن‌زارهای پر از نخلستان‌ها و تالاب‌ها معروف است. 

ال پالمار از درخت نخل یاتای نام‌گذاری شده‌است؛ درخت بومی که از علفزارهای مسطح پارک رشد می‌کند و به ارتفاع 20 متر می‌رسد و منظره‌ای زیبا را ایجاد می‌کند. دوچرخه‌سواری در کوهستان و پیاده‌روی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید در این پارک انجام دهید. 

یکی از مسیرها، مسیر 13 کیلومتری یاتای است که شما را از میان نخلستان‌ها و تالاب‌ها می‌گذراند. اگر هم به حیات‌وحش به ویژه دارکوب‌ها علاقه دارید، از مسیر کوتاه Los Loros  بروید تا فرصتی برای دیدن آن‌ها داشته باشید. ممکن است در این مسیر، روباه‌ها، ویسکاها و بزرگ‌ترین جونده جهان کاپیبارا را ببینید. 

بهترین زمان بازدید از این پارک، پاییز یا بهار است که هوا معتدل می‌شود و گیاهان پارک شکوفه می‌زنند. فصل زمستان اما برای دیدن گوزن‌ها خوب است. اگر قصد کمپینگ دارید، چادر مسافرتی و کیسه خواب ضدآب و دوربین برای ثبت مناظر زیبا و گونه‌های پرندگان به همراه داشته باشید. لزومی به داشتن راهنما در این پارک نیست، اما داشتن یک راهنما می‌تواند به شما در پیمایش مسیرهای پارک و ایمنی‌تان کمک کند. هزینه ورودی 3500 دلار است. 

پارک ملی لس آلرسس

پارک ملی لس آلرسس

پارک ملی لس آلرسس در استان چوبوت واقع شده و یکی از بهترین پارک‌های ملی آرژانتین است. در استان چوبوت، یک گیاه بومی به نام درخت آلرس وجود دارد که یک درخت مخروطی بلند و دارای هزار سال عمر است؛ علت نامگذاری این پارک، همین درخت است. این پارک بزرگ شامل دریاچه‌های عظیم و دامنه‌های آند است که از جنگل‌های بارانی معتدل پوشیده شده.

 در این پارک یکی از کوچک‌ترین گوزن‌های جهان به نام هومول را خواهید دید. فصل بهار برای دیدن زیبایی‌های طبیعی پارک بهتر است؛ در این فصل، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها در بالاترین سطح خود قرار دارد و فرصت‌های فراوانی را برای فعالیت‌های آبی فراهم می‌کنند. 

وسایل ضروری برای رفتن به این منطقه، لباس‌های دافع حشرات و یک ژاکت سبک و ضدآب است و از آن‌جایی که پارک فعالیت‌های زیادی را ارائه می‌کند، بهتر است یک کوله‌پشتی همه‌کاره و مقاوم در برابر آب داشته باشید که حمل آن آسان باشد. از فعالیت‌های تفریحی لس آلرسس می‌توانیم به کایاک‌سواری و اسب‌سواری اشاره کنیم. 

همچنین می‌توانید برای کاوش در پارک و تماشای آن از ارتفاع، از طریق مسیرهای پیاده‌روی بروید و یا با قایق از دریاچه‌های منندز و futalaufquen عبور کنید. علاوه بر همه این فعالیت‌ها می‌توانید قلاب ماهی‌گیری خود را برداشته و خود را برای گرفتن ماهی آماده کنید.  برای گشت‌و‌گذار در این پارک، احتیاجی به راهنما ندارید؛ زیرا مسیرهای اتوبوسی به پارک وجود دارد. هزینه ورودی  پارک لس آلرسس، 3500 دلار آمریکا است. 

پارک ملی لاگو پوئلو

پارک ملی لاگو پوئلو با مساحت 2674 کیلومتر مربع، منطقه محافظت‌شده‌ای است که تحت سلطه کوهستانی قرار گرفته که در مرز با شیلی قرار دارد. این پارک در اطراف دریاچه یخی شفاف لاگو پوئلو قرار دارد که توسط جنگل‎‌های انبوه و کوه‌های پوشیده از برف آند احاطه شده‌است. لاگوپوئلو یکی از پارک های ملی در آرژانتین است که به دلیل تنوع گونه‌های بومی گیاهانش مشهور شده.

 این مناظر دراماتیک را از طریق مسیرهای پیاده‌روی می‌توانید مشاهده کنید. بهترین زمان بازدید از پارک، فصل بهار است که هوا در معتدل‌ترین حالت قرار دارد و پارک با رشد شکوفه‌های جدید زنده می‌شود؛ این زمان برای پیاده‌روی و تماشای پرندگان ایده‌آل است. در هنگام بازدید، وسایل ضروری مانند کفش‌های محکم و راحت به همراه داشته باشید؛ همچنین یک ژاکت گرم برای صبح‌ها و لباس‌های سبک‌تر برای روزهای گرم مناسب است. در این پارک به راهنما احتیاجی ندارید اما توصیه می‌کنیم  قبل از سفر با منطقه آشنا شوید. 

پارک ملی لانین؛ یکی از بهترین پارک‌های ملی در آرژانتین

پارک های ملی در آرژانتین

پارک ملی لانین، در غربی‌ترین منطقه آرژانتین در امتداد کوه‌های آند واقع شده‌است. بلندترین نقطه این کوه vocan Lanin  است که یک آتشفشان 3776 متری دارد. از قله آن می‌توان 24دریاچه  اطراف را تماشا کرد. با اینکه پیاده‌روی به سمت قله می‌‌تواند چالش‌برانگیز شود، اما پاداشی که می‌گیرید و لذتی که می‌برید، ارزش این سختی کشیدن را دارد. 

یکی دیگر از ویژگی‌های این پارک، بیشه‌های درختان آراکاریا است که منحصربه این قسمت از پاتاگونیاست. از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در این پارک، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان است؛ همچنین مناظر با شکوه  دریاچه‌ها و چشمه‌های آب‌گرم می‌تواند برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند وسوسه‌کننده باشد. 

بهترین زمان بازدید از این پارک در فصل تابستان است و جمعیت کمتری در این فصل، داخل پارک حضور دارد. وسایل ضروری برای رفتن به این منطقه، لباس ضدآب برای محافظت از باران و برف و دافع حشرات برای دفع پشه‌ها است. اگر به تنهایی می‌روید، می‌توانید یک نقشه برای کاوش در منطقه با خودتان ببرید. شما در این پارک برای فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، ماهیگیری و تماشای حیات‌وحش احتیاج به راهنما ندارید؛ مگر اینکه بخواهید از آتشفشان لانین صعود کنید یا به کمپینگ در پارک بروید. برای رفتن به این پارک می‌توانید با اتوبوس یا قطار سفر کنید. هزینه ورودی 3500 دلار آمریکا است. لانین یکی از بهترین پارک‌های ملی درآرژانتین است که پیشنهاد می‌کنیم ازدستش ندهید.

پارک ملی لوس کاردونز

پارک ملی لوس کاردونز یکی از زیباترین پارک‌های ملی در آرژانتین است که در بین دوست‌داران طبیعت طرفدار دارد. این پارک منظره‌ای منحصربه‌فرد و زیبایی دارد که مانندش را در جای دیگر ندیده‌اید. 

این منطقه بیابانی بیش از 2500 متر بالاتراز سطح دریا قرار دارد و ترکیبی خیره‌کننده از باغ‌های کاکتوس و کوه‌های مخملی است. می‌توانید در مسیر دره‌های باریک که با صخره‌های رنگارنگ مزین شده‌اند رانندگی کنید و از زیباترین منطقه پارک لذت ببرید. 

برای بازدید از این پارک می‌توانید در همه فصول اقدام به سفر کنید و در شب‌های تابستان، از رصد ستارگان لذت ببرید. اگر می‌خواهید یک شب در پارک بمانید، یادتان باشد یک چادر زمستانی، یک کیسه خواب و تلسکوپ کوچک و مقداری آب هیدراته داشته باشید. در این پارک احتیاجی به راهنما ندارید و هزینه ورودی در این پارک رایگان است.  

پارک ملی اِل (غیر قابل نفوذ)

پارک ملی اِل (غیر قابل نفوذ)

پارک اِل به‌عنوان یکی از بهترین  پارک‌های ملی آرژانتین در این لیست قرار گرفته و یکی از ذخایر طبیعی جهان است. اِل درمنطقه گرن چاکو واقع شده که با آ‌ب‌و‌هوای گرم و خشک و پوشش گیاهی متراکم شناخته می‌شود. 

در این منطقه، جنگل‌های خشک  ساوانا را با طیف متنوعی از گونه‌های گیاهی خواهید دید که با این شرایط سخت سازگارشده‌اند. این پارک بیش از 1279 کیلومتر مربع وسعت دارد و گونه‌های متعددی از جانواران مانند تاپیرها، جگوارها و مورچه‌خواران در آن زندگی می‌کنند. 

همان‌طور که از نامش پیدا است، این پارک از یک جنگل غیرقابل نفوذ تشکیل شده. پارک ملی اِل، به‌عنوان یک مرکز حیاتی برای تحقیقات علمی و آموزشی عمل می‌کند. می‌توانید گیاهان و جانوران منحصربه‌فرد پارک را به همراه یک راهنما کشف کنید. اگر چه دسترسی هنوز محدود است، اما این پارک دارای بخش بیابانی قابل توجهی است که شبیه هیچ پارک دیگری در آرژانتین نیست. 

بهترین زمان بازدید از این پارک، از ماه می تا سپتامبر است؛ در این زمان کاوش در مسیرهای پیاده‌روی پارک و مشاهده حیات‌وحش بسیار آسان‌تر است. به دلیل بارش مکرر باران و برف در این منطقه، از سفر در فصول مرطوب خودداری کنید. وسایل ضروری که باید با خود ببرید، لباس سبک و دافع حشرات قوی برای محافظت در برابر گرما و نیش حشرات است. برای گشت‌و‌گذار در این پارک، به دلیل اینکه دسترسی به پارک محدود است، به یک راهنما احتیاج دارید و بدون راهنما باید مجوز ورود بگیرید. یادتان باشد هزینه وروی در پارک ال رایگان است.

جمع‌بندی

در این مقاله پارک های ملی در آرژانتین را شناختیم. به پارک ملی ناهوئل هوآپی رفتیم و و غرق زیبایی‌هایش شدیم و با پارک ملی تالامپایا که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، آشنا شدیم. هر کدام از این پارک‌های ملی جذابیت و زیبایی منحصربه‌فردی دارد که فقط باید از نزدیک تجربه‌اش کنید. اگرشما به این پارک‌های دیدنی و جذاب رفته‌اید و تجربه‌ای در سفر به آرژانتین کسب کرده‌اید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو ارزان ترین هتل خارجی به راحتی!

نظرات کاربران