رستوران های مکزیکی در سنگاپور

رستوران های مکزیکی در سنگاپور؛ لذت چشیدن طعم انواع تاکو و بوریتو

آشپزی مکزیکی تاریخی 9000 ساله دارد و به تمدن مایاها برمی گردد. در عصر ما نیز غذاهای مکزیکی از اهمیت خاصی برخوردار است و در هر کشوری، به‌نحوی خاص سرو می‌شود. با وجود تاثیرات خاص انواع غذاها نظیر غذاهای آسیایی روی غذاهای سنتی مکزیکی، این غذاها هم‌چنان محبوب و پرطرفدار است. اگر شما هم جزو طرفداران غذاهای لذیذ مکزیکی هستید و سنگاپور مقصد بعدی شماست، نگران نباشید؛ رستوران های مکزیکی در سنگاپور منتظر پذیرایی گرم از شماست. تا پایان این مقاله با سه کلیک همراه باشید؛ در این مقاله 16تا از بهترین رستوران های مکزیکی سنگاپور را به شما معرفی کرده‌ایم. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

ویووس؛ از رستوران های مکزیکی در سنگاپور

تاسیس این رستوران خوب در سنگاپور به سال 2019 برمی‌گردد. ویووس آن‌قدر محبوب است که به‌ویژه عصرها، صفی طولانی از مردم و علاقه‌مندان به غذاهای مکزیکی را در آن خواهید دید. منوی متنوع ویووس، انتخاب‌هایی از آنتوجیتو که به معنی غذای خیابانی است تا غذای اصلی، دسر و نوشیدنی را پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد. ناچو با تکه‌های مرغ، چیپوتل آیولی و پنیر مکزیکی کهنه‌شده، تاکوهای گوشت گاو بریا و دنده گوشت گاو از جمله بهترین آیتم‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

ال چیدو

رستوران های مکزیکی در سنگاپور

یک کافه مکزیکی خوب و باکیفیت در کنار استخر مشرف به خلیج مارینا؛ شنا کنید و پس از آن، با صرف محبوب‌ترین کوکتل‌ها و لقمه‌های سبک و یا ناچو و چیلاکی خوش‌طعم مکزیکی، تاکو اردک دودی، تاکو میگو و چوریزو از خود پذیرایی کنید. اگر دوست دارید طعم‌های جدید را هم امتحان کنید، مارگاریتا ماریاچی که معجونی تند و ترش و دارای هالاپینو و آناناس است را از دست ندهید.

چیمیچانگا؛ یکی از بهترین رستوران های مکزیکی سنگاپور 

در محله آرامی واقع در امتداد خیابان دانلوپ، رستوران عالی چیمیچانگا را خواهید دید که بوریتوهای سرخ‌شده مکزیکی آن از هرجای دیگری معروف‌تر و باکیفیت‌تر است. بوریتو با تورتیلای گندم پرشده با برنج آماریلو، پنیر، سالسا ورده، خامه و پیکو دگالو تهیه می‌شود و با گوشت آنچو گاو خردشده و مرغ چیپوتل پر شده و بسته‌بندی می‌گردد. این غذای محبوب مکزیکی، ترد است اما چندان چرب نیست.

سوپر لوکو

سوپر لوکو، کافه‌رستورانی مکزیکی واقع در محوطه فولرتون هریتیج، چشم‌اندازهایی تماشایی از ساحل مارینا بی سندز را مقابل دیدگان‌تان به نمایش می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف وعده غذایی یک روز خود، به سوپر لوکو بروید و از آیتم‌های خاص منوی آن نظیر گل کلم بوداده با خامه بادام‌هندی، جالاپینو، گوشت گاو با بریس آهسته پخته‌شده و سالسا رانشرو سفارش دهید و لذت ببرید. پس از صرف غذا نیز به فهرستی از نوشیدنی‌های متنوع مثل کوکتل‌های کلاسیک نگاهی بیندازید و مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

چا چا چا؛ از رستوران های مکزیکی سنگاپور 

اگر دوست دارید قدیمی‌ترین رستوران مکزیکی سنگاپور را ببینید و در آن غذا بخورید، به چا چا چا با 33 سال قدمت بروید. این رستوران تا ساعت 8 شب پذیرای مشتاقان غذاهای مکزیکی و گردشگران عزیز است و گزینه‌های متنوعی مانند مارگاریتای آهک منجمد، لقمه‌های سبک مکزیکی، انواع ناچو با پنیر، تاکوهای بیریا با برش‌های گوشت نرم گاو، تورتیلای سرخ‌شده پرشده با پنیر و گوشت، گواکاموله و پیکو د گالو را پیش‌روی مشتریان، قرار می‌دهد. 

نکستا؛ از بهترین رستوران های مکزیکی سنگاپور

رستوران های مکزیکی در سنگاپور

نکستا مواد اولیه موردنیاز برای تهیه غذاهایی نظیر تاکو، تلایودا و توستادا را از مزارع کوچک ذرت مکزیکی می‌گیرد. تاکوی بوداده اردک، تاکوی کوروبوتا و تاکوی گیاهی کدو و کلم‌پیچ این رستوران خوب مکزیکی را می‌توانید سفارش دهید و با خیال راحت، میل کنید. فاهیتای واگیو ریبی هم از غذاهای منحصربه‌فرد منوی این مورد از بهترین رستوران های مکزیکی در سنگاپور است. 

پیدرا نگرا؛ از رستوران های مکزیکی در سنگاپور

فضای این رستوران با پخش موسیقی زنده شاد، بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت شده است. در این رستوران گزینه‌هایی خاص مثل گواکاموله تازه با چیپس تورتیلا و سویچ هامور تازه با توستادا سرو می‌شود. میگو پخته شده و اختاپوس سویچ با طعم فلفل های سرانو و سس انبه هابانرو از غذاهای جدیدی است که می‌توانید امتحان کنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

افترویت 

اگر دوست دارید به رستورانی که غذاهایی ساده و در عین حال متفاوت و خوش‌طعم دارد، بروید، افترویت پیشنهاد سه کلیک به شماست. در منوی این رستوران انواع تاکو، سایر غذاهای مکزیکی خوش‌طعم شامل پوپر پرشده با موزارلا، خرده نان با خامه ترش و بال مرغ در سس بوفالو تند، دیده می‌شود. 

مارگاریتا؛ از رستوران های مکزیکی سنگاپور

می‌توانید میزی در امتداد ایوان عریض رستوران رزرو کنید و در این رستوران خاص و شیک مکزیکی در سنگاپور، در محیطی دلباز و زیبا، انواع غذاهای خوش‌مزه مکزیکی را امتحان کنید. قطعا تنها با یک باز امتحان کردن چیپس ذرت طلایی با سالسای گوجه‌فرنگی، چیلی و گشنیز این رستوران، از طرفداران این نوع تنقلات جذاب مکزیکی خواهید شد. منوی این رستوران شامل انواع غذای مکزیکی باکیفیت شامل قارچ پورتوبلو که در سس کره سیر سرخ شده، انچیلاداهای خانگی بالشی با چاک گوشت گاو و مرغ و لوبیا است.  

رستوران کومیدا مکزیک؛ از رستوران های مکزیکی در سنگاپور

رستوران های مکزیکی در سنگاپور

این رستوران که غذاهای سنتی مکزیکی خود را از آشپزخانه ساده خود در بخش شرقس تامین می‌کند، فاهیتا که در واقع گوشتی کبابی با پیاز سرخ‌شده و گواکاموله است را به بهترین شکل ممکن برای‌تان سرو می‌کند. انچیلاداهای خرچنگ پخته‌شده که از گوشت خرچنگ تازه صیدشده وحشی پرشده و با سیر خامه‌ای و سس انچیلادا همراه است نیز می‌تواند از دیگر انتخاب‌های شما باشد. پس از صرف غذا نیز با یک دسر تیرامیسو کلاسیک ایتالیایی خاص از خود پذیرایی کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

موچاچوس 

موچاچوس یکی از بهترین رستوران های مکزیکی در سنگاپور است که انواع غذاهای لذیذ مکزیکی را سرو می‌کند و لحظاتی متفاوت و عالی را برای‌تان رقم می‌زند. در موچاچوس می‌توانید انواع تاکوهای گوشتی، بوریتو کالیفرنیایی و میگو را پیدا کنید. چیزبرگر، استیک با سیب‌زمینی سرخ‌کرده کارنه اسادا و گواکامول نیز می‌تواند از گزینه‌های انتخابی شما باشد.

کافه ایگوانا؛ از رستوران های مکزیکی سنگاپور

به این کافه مکزیکی که در کنار رودخانه‌ای در سنگاپور واقع شده است و حال‌وهوایی خاص دارد بروید و با صرف یک وعده غذایی از کوسادیلاهای مرغ کبابی، لذت ببرید. آل پاستور یا چیمی‌چانگای میگوی چیپوتل نیز می‌تواند یک انتخاب متفاوت باشد. تامی مارگاریتا معروف این رستوران نیز در 10 طعم موجود است که می توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. 

رستوران تاکوهای شهری واتوس

تاکوهای این رستوران خاص ترکیبی از گوشت‌های گانجانگ خوشمزه و ترشی‌شده با سامجانگ و غذاهای مکزیکی است. در منوی این رستوران تاکو با برش‌های ساده و ارزانی از سبزیجات و مرکبات، واتوس، کارنه آسادای معمولی یا مرغ چیمی‌چوری نیز دیده می‌شود که می‌توانید مطابق با ذائقه خود، انتخاب کنید و سفارش دهید.

رستوران چیمی

رستوران های مکزیکی در سنگاپور

تاکو، کوسادیلا، ناچو و گوشت گاو کارنه آسادا از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران مکزیکی است و چیزبرگر کوبیده آنگوس یا کاسه‌هایی با پروتئین انتخابی شما همراه با برنج آماریلو یا سبزیجات و سالاد، گزینه‌هایی خاص‌تر است. پس از یک روز گشت‌وگذار و تفریح در سنگاپور، به رستوران چیمی بروید و با غذاهای مکزیکی از خود پذیرایی کنید. 

لوچا لوکو؛ یکی از رستوران های مکزیکی در سنگاپور

لوچا لوکو رستورانی مکزیکی در بالای تپه داکستون است و بیشترین دلیل محبوبیت و خاص بودن آن، سرو غذاهای خیابانی مکزیکی در محیطی خنک و جذاب است. در این رستوران انتخاب‌هایی متنوع شامل گستره وسیعی از انواع تاکوها مثل گوشت بره آهسته پخته‌شده و یا انواع میگو، تاکوی گیاهی با قارچ و خرچنگ توستادا را پیش‌رو دارید. برای دسر هم می‌توانید از میان کیک ذرت آبی، خامه فریشه، کمپوت توت و بستنی وانیلی انتخاب کنید. 

رستوران تاکوهای پاپی

این رستوران محیطی کوچک دارد که با پوسترهای فیلم‌های اسپانیایی قدیمی تزئین شده است و آشپزخانه آن نیز با رنگ‌های سبز، سفید و قرمز که رنگ‌های به‌کاررفته در پرچم مکزیک است، آراسته شده و غذاهای آن نیز بسیار باکیفیت است و ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد. سرآشپز «مائوریسیو اسپینوزا» بشقاب‌هایی از انواع غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند که برای خودش یادآور زادگاهش تلکسکالا، ایالت کوچکی در شرق مکزیکوسیتی، است. منو شامل غذاهایی خوش‌طعم، از سینه گوشت گاو آهسته پخته‌شده گرفته تا تاکو د پولو، مرغ ترشی‌شده و سالسا دودی خانگی چیپوتل یا تاکو د کامارون و میگوهای تابه‌ای پخته‌شده است. 

کلام آخر سه کلیک درباره رستوران های مکزیکی در سنگاپور

در این مقاله راجع‌به 16تا از بهترین رستوان های مکزیکی در سنگاپور برای‌تان توضیح دادیم و امیدواریم در سفر خود به این کشور دیدنی، حتما به تعدادی از این رستوران‌ها سر بزنید و از صرف وعده‌های غذایی خوش‌طعم مکزیکی، لذت ببرید. شکم‌گردی یکی از قسمت‌های اصلی هر سفری است و بدون آن، هیچ سفری، سفر کاملی محسوب نمی‌شود. حتما در سفر خود به سنگاپور، علاوه‌بر خوردن غذاهای اصیل این کشور، انواع غذاهای بین‌المللی مثل غذاهای مکزیکی را هم در برنامه‌های خود داشته باشید. 

نظر شما چیست؟ دوست دارید در رستوران های مکزیکی سنگاپور، انواع تاکو را امتحان کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران