مالدیو در اردیبهشت

مالدیو در اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان سفر به مالدیو در بهار

مالدیو می‌تواند بهترین مقصدی باشد که برای سفرتان در تعطیلات انتخاب می‌کنید زیرا جزایر زیبا، سواحل خیره‌کننده و تفریحات متنوعی دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است. پیشنهاد ما برای سفر به مالدیو در اردیبهشت ماه یک سفر 5 روزه است. در ادامه این مقاله با مجله گردشگری سه کلیک همراه باشید تا جزئیات سفر به مالدیو در اردیبهشت را بررسی کنیم.

رزرو تور اروپا

رزرو تور ارزان با سه کلیک خوبه!

چرا سفر به مالدیو در اردیبهشت جذاب است؟

مالدیو در اردیبهشت

دلایل زیادی برای سفر به مالدیو در اردیبهشت وجود دارد اما از دلایل اصلی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. آب‌وهوای مالدیو در اردیبهشت ماه آفتابی اما همراه با بارندگی است. هر چند میزان بارندگی آن‌قدری نیست که نتوانید از تفریحات آبی لذت ببرید. در نهایت اگر عاشق هوای آفتابی و تابش خورشید هستید سفر به مالدیو در اردیبهشت ماه برای شما مناسب است. 

دریا و ساحل

مالدیو حدود هزار و دویست جزیره دارد که برخی از این جزایر در فهرست بهترین جزایر دنیا قرار می‌گیرند. اما همه چیز به سواحل مالدیو خلاصه نمی‌شود. دنیای زیر آب مالدیو بسیار جذاب و خاص است. از سوی دیگر در ماه اردیبهشت هوای مالدیو بسیار مطلوب است بنابراین اگر در ماه اردیبهشت راهی مالدیو می‌شوید غواصی و تماشای دنیای زیر آب را از دست ندهید. 

ویلاهای روی آب

در مالدیو یکسری از ویلاها روی آب ساخته شده است و طرفداران زیادی هم دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود مسافران ویلاهای روی آب در سفر به مالدیو در اردیبهشت را رزرو کنند بیدار شدن با صدای امواج دریا و نسیم خنک دریاست که صبحی آرامش‌بخش برای شما به ارمغان می‌آورد. 

پاسپورت دومینیکا

تفریحات آبی 

مالدیو در اردیبهشت

یکی از مهم‌ترین دلایل برای سفر به مالدیو در اردیبهشت ماه تفریحات آبی است. پیشنهاد می‌کنیم یک روز از برنامه سفرتان را به تفریحات آبی اختصاص دهید. موج‌سواری، قایقرانی، کایاک سواری، جت اسکی، قایقرانی، موج سواری و غواصی از پرطرفدارترین ورزش‌های آبی مالدیو در اردیبهشت است. 

رستوران‌گردی؛ لذت چشیدن طعم‌های جدید

مالدیو غذاهای سنتی زیادی دارد که هر یک نماینده طعمی جدید است. کاری مالدیوی با ماهی تن و بشقاب غذاهای دریایی شامل سوپ ماهی خوشمزه از غذاهای محبوب الدیو است. سوپ ماهی با لیمو، فلفل، برنج، برگ کاری، پیاز و نارگیل تهیه می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. 

اقامتگاه جزیره پارادایس

جزیره پارادایس یکی از جذاب‌ترین جزایر مالدیو است که باید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید. این جزیره وسط اقیانوس قرار گرفته است و سواحل سفید و بکری دارد که با درختان نارگیل سر به فلک کشیده زیباتر به نظر می‌رسد.  

لوازم مورد نیاز برای سفر به مالدیو در اردیبهشت ماه

مالدیو در اردیبهشت

اگر قصد دارید در اردیبهشت ماه راهی مالدیو شوید حتما وسایل زیر را در چمدانتان قرار دهید: 

  • ضد آفتاب
  • لباس خنک و تابستانی
  • مایو
  • ماسک غواصی
  • جعبه کمک‌های اولیه و داروهای ضروری
  • دوربین 
  • کلاه آفتابگیر
  • پول مالدیو

سخن پایانی 

دوست دارید یک هفته تعطیلات را در مالدیو در اردیبهشت ماه زیبا بگذرانید؟ انتخاب فوق‌العاده‌ایست. این زمان، بسیار خوش آب‌وهواست. از دلایل دیگر برای سفر به مالدیو می‌توان به گردش در ساحل، اقامت در ویلاهای روی آب و لذت بردن از تفریحات روی آب اشاره کرد. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است به جزئیات سفر به مالدیو در اردیبهشت ماه بپردازیم.

سوالات متداول

آیا ماه اردیبهشت زمان مناسبی برای سفر به مالدیو است؟

معمولا بهترین زمان برای سفر به مالدیو از دی ماه تا اردیبهشت است. این کشور جزیره‌ای در تمام طول سال گرم و آفتابی است، اما در زمستان و بهار مرطوب و بارانی است و به همین دلیل اغلب مسافران اردیبهشت را برای سفر به مالدیو انتخاب می‌کنند. 

معمولا در ماه اردیبهشت میزان بارندگی در مالدیو چقدر است؟

معمولا هوای آفتابی مالدیو در اردیبهشت ماه با بارش باران همراه است. همچنین گاهی باران سیل‌آسا می‌شود و با وزش باد شدید همراه است. 

بهترین زمان برای سفر به مالدیو چه زمانی است؟

اگر بودجه محدودی دارید بهترین زمان سفر به مالدیو برای شما بین ماه‌های فروردین تا خرداد است زیرا طی این سه ماه هوا گرم‌تر می‌شود و میزان استقبال مسافران کاهش می‌یابد به همین دلیل می‌توانید اقامتگاه‌های ارزان را راحت‌تر رزرو کنید.

نظرات کاربران