مشهد

هتل‌های لاکچری مشهد با ویو حرم امام رضا (ع)

مشهد

بیش از 80 درصد هتل‌های کشور در شهر مشهد تمرکز یافته‌اند. این فکت یعنی شما دستتان باز است تا برای زیارت و سیاحت در شهر دیدنی مشهد؛ انتخاب های خوب و البته مقرون به صرفه ای داشته باشید. از مسافرخانه ها و سوئیت های ارزان تا هتل‌های لاکچری در مشهد؛ هر چه که شما بخواهید برای انتخاب در اختیارتان هست. اما کسانی که نام و توصیف هتل های 5 ستاره مشهد را شنیده اند؛ امکان ندارد که برای یکبار آن را امتحان نکنند! به شما قول می دهیم که امکانات این هتل ها، تمام خواسته هایتان را بر طرف سازند.

پاسپورت دومینیکا

چنانچه قصد رزرو تور مشهد و اقامت در یکی از بهترین هتل های مشهد با ویو حرم امام رضا(ع) را دارید؛ با ما همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد؛ مجلل و زیبا

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی قطعاً در لیست هتل‌های لاکچری مشهد در مقام اول قرار می‌گیرد. هر کجا صحبت از از لوکس‌ترین هتل در این شهر باشد نام این هتل نیز درخشان است. این هتل جز هتل‌های 5 ستاره است که در 20 طبقه ساخته شده است. این هتل در سال 1389 در نزدیکی حرم اما رضا افتتاح شد. قصر طلایی دارای 610 واحد اقامتی است که هر کدام خدمات گوناگونی را به مسافران عرضه می‌کنند. برخی از واحدها نسبت به واحدهای دیگر دارای خدمات بیشتری هستند. برای مثال سوئیت پرزیدنت لاکچری‌ترین اقامتگاه این هتل است که مجهزترین آن نیز به شمار می‌آید. بعد از این واحد، واحدهای سوئیت امپریال، آپارتمان رویال و جونیر نیز می‌توانند یک تجربه لوکس و به یاد ماندنی را تقدیم شما عزیزان کنند.

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم مطهر کمتر از 10 دقیقه است و زائران حرم می‌توانند به راحتی و با 10 دقیقه پیاده‌روی به آن برسند. از دیگر ویژگی‌های این هتل این است که خدمات ویژه‌ای را برای زوج‌های تازه مزدوج در نظر دارد. سوئیت پرنسس برای زوج‌هایی که قصد گذراندن ماه‌عسل خود در جوار حرم مطهر امام رضا را دارند بسیار مناسب است.

از رستوران هتل قصر نگوییم برایتان!

این هتل که جزو هتل‌های لاکچری مشهد محسوب می‌شود، دارای رستوران‌های بسیار با کیفیتی است. قصر طلایی دارای 8 رستوران است که منوهای جذاب و متفاوتی را برای هر سلیقه‌ای دارد. شما می‌توانید علاوه بر زیارت حرم مطهر، لذت چشیدن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و سنتی را نیز تجربه کنید. یکی دیگر از بخش‌های جذاب هتل این است که شما می‌توانید با تعیین رنگ دلخواهتان چیدمانی مطابق با سلیقه خود در رستوران مدنظرتان داشته باشید.

رزرو تور مشهد

یکی دیگر از برنامه‌های خاص این هتل تقدیم هدیه و کیک در روزهای تولد و سالگرد ازدواج به مهمانان است. قصر طلایی برای مسافرانی که همزمان با تاریخ تولد و یا ازدواجشان در این هتل اقامت کنند، هدایایی خاص در نظر گرفته است.

از دیگر امکاناتی که این هتل لاکچری در نظر گرفته است، حمام ترکی، استخر، سونا، انواع ماساژ، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی است. هم‌چنین خدمات بسیار دیگری نیز در این هتل خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد که تجربه ماندن در این شهر و هتل را برایتان به یاد ماندنی و شیرین می‌کند.

آدرس: مشهد، خیابان اما رضا، میدان بسیج

تلفن: 051-380038

هتل درویشی مشهد؛ معروف ترین !

هتل‌های لاکچری مشهد

این هتل زیبا و مجلل که به عنوان مرتفع‌ترین هتل مشهد نیز یاد می‌شود، قطعاً در لیست هتل‌های لاکچری مشهد حضور پررنگی دارد. هتل درویشی در سال 1390 در این شهر افتتاح گردید و از همان زمان دارای علاقه‌مندان بسیاری شد. یکی از دلایلی که سبب محبوبیت این هتل می‌شود، آن است که در خیابان امام رضا که اصلی‌ترین خیابان مشهد است قرار دارد. هم‌چنین این نکته نیز قابل توجه است که مسافران می‌توانند با پیاده‌روی کمتر از 10 دقیقه مسیر هتل تا حرم امام رضا را طی کنند.

از دیگر دلایلی که سبب محبوبیت این هتل می‌شود تعداد طبقات این هتل است. هتل درویشی با داشتن 25 طبقه، مرتفع‌ترین هتل ایران است. هم‌چنین از زیبایی‌های این هتل پنجره‌های بزرگ و نمای شیشه‌ای آن است. مسافران می‌توانند با رفتن به طبقات بالاتر آن از ویو جذاب آن استفاده کند.

این مجموعه دارای رستوران‌های بسیار باکیفیتی است که یکی از دلایل قرار گرفتن این هتل در لیست هتل‌های لاکچری مشهد محسوب می‌شود. رستوران مراکشی، رستوران روف گاردن و رستوران آتریوم از محبوب‌ترین رستوران‌های این هتل هستند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای عربی، آسیایی، بین‌المللی و فست فود سرو می‌شود.

از دیگر جذابیت‌های این هتل می‌توان به داشتن مجموعه آبی و ورزشی اشاره کرد. این مجموعه با داشتن انواع خدمات سونا، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و انواع ماساژ لذت ماندن در این هتل را برایتان دو چندان خواهد کرد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل علاوه بر اینکه در یکی از هتل‌های لاکچری مشهد هستید، انواع خدمات را نیز از این مجموعه دریافت کنید.

آدرس: مشهد، خیابان اما رضا، بین اما رضا 24 و 26

تلفن: 051-38080

هتل پردیسان مشهد؛ لوکس و مناسب!

هتل‌های لاکچری مشهد

اگر قصد دارید در هتلی اقامت کنید که از آلودگی‌ها و شلوغی‌های شهری به دور باشد هتل پردیسان قطعاً انتخاب بهتر شما خواهد بود. این هتل جزو هتل‌های لاکچری مشهد است که در 5 طبقه ساخته شده است و اولین هتل کنفرانس کشور در بین هتل‌های مشهد است. همچنین هتل پردیسان به دلیل داشتن فضای سبز و محیطی پاک و به دور از آلودگی توانسته است در بین هتل‌های لوکس این شهر قرار بگیرد.

همچنین داشتن انواع رستوران‌ها و فست‌فودها در این مجموعه باعث شده است که پردیسان جز هتل‌های محبوب مشهد باشد. رستوران ارکیده و میخک، فست‌فود و سفره‌خانه سنتی، سمینارها و سالن‌های همایش، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بدن‌سازی، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی و پارکینگ از جمله امکانات این مجموعه است.

این هتل در فاصله کمی با پارک ملت، دانشگاه فردوسی و پارک کوه سنگی قرار دارد و شما می‌توانید با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به این مکان‌ها داشته باشید. هم‌چنین هتل پردیسان با داشتن 162 واحد اقامتی آماده ارائه خدمات به مسافران این شهر مقدس است.

آدرس: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

تلفن: 051-38791820

سخن پایانی

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال هتل‌های لاکچری مشهد هستید حتماً به صفحه هتل مورد نظر خود مراجع کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است هتل مد نظر شما در مواقعی از سال دارای تخفیف باشد. پیشنهاد ما این است که بعد از بررسی امکانات و خدمات مدنظرتان در هتل انتخابی خود، اقدام به رزرو آن کنید.

هم‌چنین توجه داشته باشید که اگر به دنبال خرید بلیط برای تور مشهد هستید سایت سه کلیک را فراموش نکنید. شما می‌توانید با خیال راحت هم بلیط خود را از این سایت تهیه کنید و هم امکانات هتل مدنظرتان را در این سایت مورد بررسی قرار دهید.

نظرات کاربران