رستوران های کره ای سنگاپور

 سرآشپزهای ستاره‌دار در رستوران های کره ای سنگاپور

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی رستوران های کره ای سنگاپور بپردازیم. شما دوست عزیز که همراه ما هستید، آیا قصد سفر به سنگاپور را دارید؟ اگر قصد سفر به این کشور را دارید و به‌علاوه اهل شکم‌گردی هم باشید، پس برایتان مهم است که به کدام رستوران بروید تا غذایی باکیفیت و طعمی بی‌نظیر میل‌کنید. غذاخوردن آن هم در سفر، صرفا برای رفع گرسنگی نیست؛ بلکه خود عاملی برای تجربه مزه‌های متفاوت، آشنایی با طبع مزاجی مردم آن منطقه و لذت‌بردن از خوردن غذایی بی‌نظیر است. اما مطلب جالب این است که شما قراراست در کشور سنگاپور غذایی کره‌ای بخورید. این یعنی علاوه بر تجربه خوردن غذای بومی آن منطقه، شما حق انتخاب بهترین غذاهای دیگر کشورها را هم دارید. پس برویم بهترین رستوران‌های کره‌ای سنگاپور را به شما معرفی کنیم. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران های کره ای در سنگاپور

رستوران های کره ای سنگاپور؛

ممکن است شما سریال‌های آبکی کره‌ای را نبینید و یا طرفدار پروپاقرص گروه BANGTAN BOYS (محبوب‌ترین گروه موسیقی کره جنوبی) نباشید؛ ولی به‌احتمال زیاد طرفدار غذاهای کره‌ای خواهیدبود؛ از کیمچی معروف آن(خوراک سنتی و معروف کره) گرفته تا گوشت کبابی. شما می‌توانید هروقت هوس غذاخوردن کردید، به رستوران های کره‌ای سنگاپور سری بزنید و از خوردن غذاهای بی‌نظیرش لذت‌ببرید.

UM YOUG BAEK

در کره، رستورانی به‌تازگی افتتاح شده‌است که زنجیره‌ معروفی از باربکیو به‌حساب می‌آید. این رستوران در بین سنگاپوری‌ها بسیار معروف است و هر روز صف‌های طولانی را در خیابان BOON TAT ایجادمی‌کند. اما آنچه که جذابیت ویژه‌ای به منوی این رستوران می‌هد، خوراک GUKBAP (سوپ گوشت خوک و برنج) است که غذایی کمیاب در سنگاپور محسوب‌‌می‌شود. این غذا شبیه آبگوشت است که برنج و مخلوطی از برش‌های گوشت خوک در آن شناوراست. درحال حاضر این غذا فقط برای ناهار در دسترس است. فقط باربیکیو به‌سبک jeju (نام یک استان) برای شام در دسترس است که همرا‌با غذاهای اصلی مثل خورش‌ها و نودل‌های سرد سرو می‌شود. بااین‌وصف شما باید منتظر صفی طولانی باشید. 

POCHA؛ یکی از بهترین رستوران های کره ای سنگاپور

   POCHAدر کشور سنگاپور در NORTHPOINT CITY، PLAZA SINGAPURA و JEM واقع‌شده‌است که می‌توانید طعم غذاهای سریع (غذاهایی که به‌سادگی و راحت آماده‌می‌شوند) را در آن تجربه‌کنید؛ مثل غذاخوردن در خیابان‌های کره‌ای. این رستوران از POJANgmacha الهام گرفته‌شده‌ که نوعی چادر کوچک رنگارنگ یا غرفه‌های خیابانی است. این غرفه‌ها گاهی اوقات چرخ‌دار است که معمولا در خیابان‌های کره جنوبی یافت‌می‌شود. در آخرین منوی super star پیشنهادهای وسوسه‌برانگیزی وجوددارد که شامل شیر خامه‌ای budae، hangari bkkeumbab، shin ramyeon jjiae و corndog سیب‌زمینی است. همچنین نوشیدنی‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که به میهمانان اجازه می‌دهد ترکیب خلاقانه‌ای از نوشیدنی‌های کره‌ای pocha و نوشیدنی terra را بچشند. همچنین این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های کره ای در سنگاپور می‌تواند معجون‌های منحصربه‌فرد خود را بسازد تا شما از این تجربه به‌یادماندنی لذت‌ببرید.

Go kbbq

رستوران های کره ای سنگاپور؛ Go kbbq

این رستوران در tanjong pagar، جایی که رستوران رنجیره‌ای kbbq فراوان است، واقع شده‌است. چیزی که این رستوران را متمایزمی‌کند، گوشت‌های کهنه آن است که شما فورا این را متوجه خواهیدشد. رطوبت موجود در گوشت‌های کهنه، طعم متفاوتی به گوشت می‌بخشد و باعث نرمی آن می‌شود. طعم و شکل گوشت‌ها آنقدر خوب است که شما از شدت هیجان نمی‌دانید کدام گوشت را انتخاب‌کنید. ما به شما پیشنهاد‌می‎‌دهیم که گردن یا شکم خوک سیاه را امتحان‌کنید یا چیزی را انتخاب کنید که ارزش غذایی خوبی دارد. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

باربیکیو کره‌ای chang

Chang یک موسسه kbbq است که از سال 2006 تاسیس‌شد و طی این چندسال به‌طور پیوسته مشتریان وفادار خود را جذب‌کرده‌است. این باربیکیو که در منطقه سرسبز Dempsey واقع‌شده، به تهیه گوشت‌های تازه باکیفیت و غذاهای اصیل کشورکره‌ای معروف است. در منوی این رستوران پیشنهادهای ممتازی به‌شما داده‌می‌شود. شما می‌توانید در این مکان که از معروف‌ترین رستوران های کره ای سنگاپور است، گوشت گاو wagyu و گوشت خوک Kurobuta را سفارش‌بدهید. اگرچه قیمت‌ غذاهای این رستوران از میانگین رستوران kbbq بالاتر است، اما اگر یک تجربه kbbq سطح بالاتری را می‌خواهید، حتما chang را انتخاب‌کنید. 

Anju؛ یکی از رستوران های کره ای سنگاپور

Anju یک  رستوران کره‌ای بسیار شیک و دنج است. این رستوران با رنگ‌های خاکی خنثی و اثاثیه چوبی و فندقی تلفیقی از معماری سنتی و مدرن را به‌نمایش می‌گذارد؛ از پنیر mascarpone  (نام ایتالیایی یک پنیر خامه‌ای) و لوبیای سیاه روی پیش‌غذا گرفته تا خوراک مغذی galibi jjim (دنده‌های کوتاه گوشت گاو). غذاهای این مکان ترکیبی از غذاهای سنتی کره‌ای و معاصر آن‌ها است. بنابراین رزروهای خود را زودتر انجام‌دهید؛ زیرا رستوران  angu در میان رستوران های کره ای سنگاپور قطعا یک رستوران معمولی نیست.

Naeum

رستوران های کره ای سنگاپور؛ Naeum

سرآشپز luis han تجربه سفرها و خاطرات بزرگ‌شدنش را در تاریخ به‌جامانده از کُره آغشته و ترکیبی متفاوت از طعم غذاهای شهر خودایجاد می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در فضای دنج 28نفره آن مستقرشوید و در منوی چندقسمتی آن که مربوط به تجربه سفرها و روحیات سرآشپز است، غذاهای خوشمزه انتخاب کنید. شما می‌توانید در آنجا شامی سفارش‌دهید که شامل پنج غذا است و ترکیبی از طعم‌های تابستانی دارد. در این غذا ماهی‌ را در ترب ژاپنی می‌غلتانند، سپس با تکه‌های ماهی خام آن را تکمیل‌می‌کنند و با سس چیلی یوزو (نوعی مرکبات) آن را می‌پزند. همچنین در رستوران naeum به‌عنوان یکی از رستوران های کره ای در سنگاپور، uni somyeon با تکه‌های کیمچی سفید و uni خامه‌ای که با رشته‌های خوش‌طعم ترکیب‌شده‌، نیز وجودارد.

o.bba

اگرچه o.bb به‌طور سنتی کره‌ای نیست، اما به‌خاطر کاسه‌های jajangmyeon (نوعی خوراک) تند معروف است. منوی این رستوران روی غذاهای کره‌ای-چینی تمرکز می‌کند که شامل tangsuyuk معروف (نوعی خوراک گوشتی) می‌شود؛ اینجا جایی است که تکه‌های گوشت خوک سرخ‌شده و ترکیبی از سس ترش و شیرین سرو می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که برای تجربه طعمی متفاوت حتما به o.bba به‌عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران های کره ای  سنگاپور سری بزنید.

Meta؛ یکی از رستوران های کره ای در سنگاپور

آشپزی در meta ترکیبی است. یعنی چه؟ یعنی غذاهایش ترکیبی جالب از طعم فرانسوی و اسپانیایی است. دنده گوشت گاو گرم‌شده با چاشنی سیر سیاه آنقدر خوشمزه است که در دهان ذوب‌می‌شود. همچنین گوشت بره بدون استخوان و خوراک زیتون سیاه و غلات کینوآ در این رستوران یک غذای بسیار خوشمزه است که به‌شما توصیه‌می‌کنیم برای خوردنش حتما به این رستوران که از بهترین رستوران های کره ای سنگاپور است، بروید.

Hanwoori Korean restaurant

رستوران های کره ای سنگاپور؛ Hanwoori Korean restaurant

میزهای رستوران کره‌ای hanwoori همیشه پر از مشتری‌ و بشقاب‌های بی‌پایان غذا است. هر سفارش در این رستوران با طیف گسترده‌ای از مخلفات ارائه‌می‌شود. هرچند که غذاهای اصلی هم به‌همان اندازه خوشمزه و هیجان‌انگیز است. در این رستوران که از رستوران های کره ای در سنگاپور است، شما می‌توانید از سوپ مرغ جینسنگ گرفته تا بشقاب‌های گوشت کبابی را انتخاب‌کنید.

Kim dea mun

این رستوران یکی از رستوران‌هایی است که از نظر مشتریانش قیمت‌های مناسبی دارد. kim dea mun معمولا بین دانشجویان محبوب است. این رستوران در شهر واقع‌شده‌است و شما می‌توانید در آنجا غذاهای پروتئینی متنوعی را انتخاب کنید. گزینه‌های محبوب این رستوران شامل ماهی سرخ‌شده سابا، مرغ تند و سوپ کیمچی می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از کیمچی و خیارترشی آن انتخاب‌کنید.

Dooki؛ یکی از معروف‌ترین رستوران های کره ای سنگاپور

 رستوران dooki  که از بهترین رستوران های کره ای سنگاپور محسوب‌می‌شود، درواقع یک بوفه است که به غذاهای خیابانی کره‌ای tteokbokki (کیک برنجی سرخ‌شده) اختصاص داده‌شده. شما می‌توانید در این مکان انواع کیک برنجی، کیک ماهی و سبزیجات پخته‌شده در یک سس تند را میل‌کنید.

کافه دسر کره‌ای oma spoon

رستوران های کره ای سنگاپور؛ oma spoon

این کافه یکی از زیرمجموعه‌های wicked snow korea است. کافه oma spoon یک زنجیره معروف bingsu (دسر یخ‌تراشیده‌شده) به‌حساب‌می‎‌آید که با بیش از 70شعبه در سرزمین مادری خود این دسرها را به سنگاپور صادر می‌کند. bingsu علاوه‌بر یخ، از شیرکامل مرغوب هم  تهیه ‌می‌شود و روی آن موادی متشکل از کره می‌ریزند. دیگر چیزهای محبوب این کافه شامل injeolmi bingus است که با دانه سویا و کیک برنج دانه سویا سرو می‌شود.

Kko kko kko

Kko kko kko احتمالا مکان مرغ سوخاری کره‎‌ای og است که بال‌های مرغ سرخ‌شده را در فر عرضه‌می‌کند. چاشنی‌های آن شامل مزه‌های تندوشیرین، تندِتند، سیر، ترب ژاپنی و پیازچه است. در این رستوران غذاهایی نظیر بولگوگی کباب‌پزشده، کباب خوکِ غنی از کلاژن که با گیاهان کره‌ای سرو می‌شود و همچنین غذاهای متنوع‌ترِ سوپ شفیره زنبورعسل تند نیز وجود دارد. (زنبورها در طی فرایند دگردیسی، وارد مرحله شفیره می‌شوند. در این مرحله زنبور از حرکت و تغذیه بازمی‌ایستد. شفیره‌ها معمولا در پوشش یک پیله، کپسول یا محفظه‌ای دیگر این مرحله را طی می‌کنند.) بااین‌وصف آیا نمی‌خواهید زودتر به‌سراغ kko kko kko که یکی از رستوران های کره ای در سنگاپور است بروید؟

Masizzim

رستوران های کره ای سنگاپور؛ Masizzim

در این رستوران خورش‌های گوشت گاو، گوشت خوک و مرغ تند در دو طعم موجود است. همچنین در این مکان می‌توانید پنکیک‌هایی مانند کیمچی پنیر گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی را امتحان‌کنید. آیا منوی بیشتری می‌خواهید؟ ما به شما نودل تند، برنج سرخ‌شده کیمچی و برنج سرخ‌شده با پنیر تند پیشنهاد می‌کنیم. پس هرچه زودتر به masizzim به‌عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران های کره ای سنگاپور بروید و از خوردن غذاهای بی‌نظیرش لذت‌ببرید.

سخن پایانی

آیا از مطالب گفته‌شده درباره رستوران های کره ای سنگاپور راضی بوده‌اید؟ آنچه که ما به شما معرفی کردیم، گلچینی از بهترین رستوران‌ها با متفاوت‌ترین طعم‌ها بود. احتمالا شما به‌عنوان خواننده این مقاله، قصد سفر به سنگاپور را دارید و احتمالا علاقه‌مند به خوردن غذاهای کره‌ای هستید؛ چه ازاین بهتر که پیش از سفر، رستوران‌های کره‌ای آنجا را بشناسید تا با صرف وقت کمتر و داشتن اطلاعات کافی بهترین گزینه‌ها را انتخاب‌کنید. حال شما دوست عزیز، پس از سفر به سنگاپور ترجیح می‌دهید نخست به‌سراغ کدام‌یک از این رستوران‌ها بروید؟ خوشحال می‌شویم، نظر ارزشمندتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران