Kohantei Restaurant Dubai
9 اسفند 1401
دبی

رستوران Kohantei دبی؛ سفر به دنیای ژاپنی‌ها در دبی

ژاپن کشوری دوست‌داشتنی است که از کودکی با کارتون‌های زیبا آن آشنا هستیم. انیمیشن‌ها و فیلم‌هایی که سبک زندگی ژاپنی‌ها، خانه‌های زیبایشان و حتی نحوه غذاخوردنشان را به تصویر می‌کشند. احتمالا شما هم دوست دارید که از درب کشویی این خانه‌ها وارد شوید و بر روی زمین بنشینید و از غذاهای خوشمزه آن‌ها بخورید. این دقیقا چیزی است که در هنگام ورود به رستوران Kohantei دبی با آن روبرو خواهید شد. همه عناصر و جزئیات موجود در این رستوران شما به یکی از خانه‌های سنتی ژاپن و میراث اصیل آن می‌برد. 

رزرو تور دبی

با بلیط هواپیما دبی فقط سه کلیک فاصله دارید.

با ما در رستوران Kohantei دبی قدم بگذارید! 

رستوران Kohantei دبی

از اولین لحظه ورود به رستوران کوهانتی دبی، پشت پرده‌هایی که ورودی آن را پوشانده است، دنیای دیگری وجود دارد که شبیه به هر چیز دیگری که تابحال دیده‌اید، نیست. درها دقیقاً شبیه همان درهای کاغذی کشویی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی ژاپنی دیده‌اید. بر روی کف چوبی نازک قدم خواهید گذاشت تا به دنیای ژاپنی‌ها وارد شوید.

ابتدا مهمانداران که همگی لباس سنتی ژاپنی یا همان کیمونو را بر تن دارند، با مهربانی به شما خوش‌آمدگویی می‌کنند و می‌خواهند که کفش‌هایتان را کنار درب ورودی بگذارید (این قسمت برای ما ایرانی‌ها کاملا آشناست). سپس تا میز شما را همراهی خواهند کرد. شما را از یک درب کشویی دیگر به محل غذاخوری که فقط 5 میز دارد، دعوت می‌کنند.

داخل رستوران و طراحی آن کاملا خانه‌های ژاپنی را شبیه‌سازی می‌کند. صندلی‌ها و میزها بسیار پایین (ارتفاع کم) هستند و کل فضا از یک سادگی خاصی برخوردار است که خوب، نشان‌دهنده فرهنگ ژاپنی‌ها است. مبلمان و دکوراسیون داخلی هم از همین سبک برخودار هستند. اما فضا گرم و صمیمی است و لبخند رضایت را برلبانتان می‌نشاند. شاید بگویید که هنوز طعم غذاهای این رستوران را امتحان نکرده‌اید، اما باید بگوییم که غذاها نیز به اندازه فضای رستوران Kohantei یکی از بهترین رستوران های دبی، بی‌نظیر هستند.

تور ارزان دبی را همین حالا با سه کلیک رزرو کنید!

منو رستوران Kohantei دبی

رستوران Kohantei دبی

غذاهای ژاپنی با تمرکز بر گوشت گاو واگیو (گوشت گاو کوبیده شده) است. آن‌ها منوی آلاکارته (منو ترکیبی از چند وعده غذایی) شامل سوشی، برنج، نودل، ماهی، گوشت گاو و شابو شابو (قطعه‌های نازک گوشت و سبزیجات پخته شده در آب) دارند. به طور کلی، در رستوران Kohantei دبی وعده‌های غذایی شامل چند نوع مختلف هستند و شما در منو به صورت یکجا سفارش خواهید داد. این سبک سرو غذاهای ژاپنی است. 

بخوانید: شیک ترین رستوران های دبی

برای مثال یک گزینه از منو را برای شما معرفی می‌کنیم: 

منوی دوره آموزشی ساکورا 6

منوی دوره آموزشی ساکورا 6 رستوران Kohantei دبی، به‌طور‌کلی دارای پیش غذا، غذای سوپ، ساشیمی واگیو سیاه ژاپنی و استیک گوشت گاو واگیو استرالیایی، غذای برنجی یا نودل و دسر با چای است که در ادامه هر کدام از این غذاها را بیشتر توضیح می‌دهیم.

پیش غذا: بادمجان سرخ شده و لقمه واگیو.

سوپ دیش: یک سوپ کلاسیک آبگوشت سبزیجات با دو توپ گوشت نرم کاملا پخته شده که طعم متعادلی دارد.

ساشیمی: دو نوع ساشیمی تازه در منو رستوران کوهانتی در دبی به چشم می‌خورد. اولین بشقاب شامل برگ‌های بنیتاد (شما باید برگ‌ها را در سس سویا قرار دهید) است و دومی هم واسابی تازه (ترب‌هایی که به شکل رشته‌های الیافی خرد می‌شوند) و گل هویج ژاپنی است. 

بلک واگیو ژاپنی و استیک گاو واگیو استرالیایی: واگیو ژاپنی گوشت گاو اوزاکی است که به نام کشاورز اوزاکی نامگذاری شده‌است. او به گاوهایش 15 نوع خوراک ارگانیک می‌دهد، مانند علف چمنزار، پوره جو مرطوب بدون مواد نگهدارنده یا آنتی بیوتیک. پس انتظار یک غذای کاملا سالم را داشته باشید. هر دو گوشت به طور متوسط پخته می‌شوند و با سیب‌زمینی، فلفل سبز، نمک و سس مخصوص سرو می‌شوند. 

غذای برنج و رشته فرنگی: گوشت سرخ‌شده روی برنج سفید با یک کاسه سوپ میسو.

دسر با چای: دستور آشپز، بستنی کنجدسیاه با یک کتری چای‌سبز رستوران Kohantei دبی درجه یک است. کنجد‌سیاه یک طعم شیرین و خامه‌ای مانند دارد که اغلب مهمانان آن را دوست دارند. 

بخوانید: 10 تا از بهترین رستوران های ژاپنی در دبی؛ سنتی و خوشمزه

پذیرایی ژاپنی خیلی لذت‌بخش است

رستوران Kohantei دبی

رستوران کوهانتی در دبی فضای زیبا و دلنشینی دارد و شما را به ژاپن می‌برد. درحالی‌که روی تشک‌های تاتامی نشسته‌اید و به آثار هنری ژاپنی در اطرافتان نگاه می‌کنید، پیش‌خدمتی که لباس کیمونو پوشیده منو را در اختیارتان می‌گذارد. سرو غذا در نهایت احترام و با آداب خاص ژاپنی انجام خواهد شد. هر وقت پیشخدمت با حمل سینی با ظروف وارد سالن می‌شود، آن را بر روی زمین می‌گذارد و روی زانوهای خود می‌نشیند و ظروف را یکی‌یکی به آرامی بلند می‌کند و بر روی میز شما قرار می‌دهد. 

غذاخوردن در رستوران Kohantei دبی به دلیل فضای مینیمال، اصالت و زیبایی خاصی که دارد، تجربه‌ای دلنشین و البته خوشمزه خواهد بود. چون تمامی مواد اولیه این رستوران از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه‌ می‌شود تا با سبک خاص ژاپنی‌ها در غذا پختن، در نهایت یک اثر هنری بر روی میز شما قرار گیرد. 

بخوانید: 26 تا از بهترین غذاهای دبی

اطلاعات ضروری رستوران Kohantei دبی

  • تلفن: 97142434951+
  • آدرس: خانه اپرای دبی، واحد 6 سطح پلازا
  • ایمیل: reservations@kohantei.ae
  • ساعات کاری: سه شنبه تا یکشنبه (دوشنبه تعطیل)
  • ناهار: از 12 الی 15:30
  • شام: شام 6 بعدازظهر تا 12شب
  • پارکینگ در دسترس است
  • حتما از قبل میز رزرو کنید

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید؟

حرف آخر 

رستوران Kohantei دبی یکی از باحال‌ترین رستوران‌های این شهر است که کاملا با سبک ژاپن طراحی و ساخته شده‌است. خودتان را آماده کنید تا در دنیای ژاپنی‌ها غرق شوید و خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین غذاهای این کشور را نوش جان کنید. فضای زیبای داخلی با پارچه‌ها و دکوراسیون مخصوص فرهنگ این کشور، لحظاتی شیرین و دوست‌داشتنی از غذاخوردن را برای شما به همراه خواهد داشت.

سوالات متداول

Kohantei چه نوع رستورانی است؟

Kohantei یک رستوران ژاپنی است که به خصوص برای ارائه وعده‌های غذایی سنتی کیسکی معروف است.

رستوران Kohantei دبی کجاست؟

این رستوران در خانه اپرای دبی، واحد 6 سطح پلازا قرار دارد.

Kohantei گزینه‌های غذایی خاصی دارد؟

بله، رستوران برای ارائه غذاهای فصلی و تازه معروف است، به ویژه برای گوشت واگیو و سایر غذاهای دریایی.

چرا رستوران کوهانتی در دبی محبوب است؟

به دلیل کیفیت بی‌نظیر، محیط سنتی ژاپنی و خدمات استثنایی، محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به فرهنگ و غذای ژاپنی دارد.

تجربه غذا خوردن در رستوران کوهانتی چگونه است؟

تجربه غذایی در Kohantei بر پایه فرهنگ و آداب ژاپنی تأکید دارد، با ارائه غذاهای سنتی در محیطی آرام و سنتی، این مکان واقعا بی نشیر است.

نظرات کاربران