رستوران ژاپنی در سنگاپور

رستوران های ژاپنی در سنگاپور؛ سنگاپور کشور آشپزهای ژاپنی

کشور سنگاپور به عنوان یک کشور آسیایی مهاجرپذیر دارای تنوع غذایی زیادی است. از غذاهای مرسوم در بین مردم این کشور، غذاهای ژاپنی است. در سنگاپور افرادی که از ژاپن مهاجرت کرده‌اند و یا افرادی که خواهان غذاهای ژاپنی هستند، گاهی تمایل به سرو این غذاها دارند. همراه ما باشید با رستوران ژاپنی در سنگاپور!

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران های ژاپنی در سنگاپور

در سنگاپور گاهی آخر هفته‌ها، برخی تمایل به تجربه omakase با یک سرآشپز ژاپنی را دارند، ولی برخی دیگر تمایل به یک کاسۀ داغ رامن دارند. با توجه به درخواست‌های متنوع افراد در زیر به تعدادی از رستوران‌های ژاپنی در کشور سنگاپور می‌پردازیم: 

Shoukuwa Shinjidai .1

رستوران ژاپنی در سنگاپور

Shoukuwa Shinjidai   یک رستوران ژاپنی مدرن است که بنیانگذار آن امانوئل استروبانت و کازومین دو سرآشپز مشهور بوده‌اند. در این رستوران قیمت یک وعدۀ غذایی با طعم لذیذی مانند کایسکی از ( 250 دلار) به بالا محاسبه می‌شود.

TRY Pink Floyd’s Comfortably Num  یک غذا بر پایۀ برنج و شبیه ریزوتو است که در این رستوران ژاپنی طبخ می‌شود.

Taki Izakaya Bar .2  

نمای رستوران تاکی ایزاکایا که در امتداد اسکله کولیر قرار دارد بسیار دیدنی است، و فضای داخلی این رستوران نیز به همان اندازه فضای خارجی جاذبه‌های دیدنی دارد. یک آبشار مرکز این رستوران وسیع 150 نفره قرار دارد که آن را برای میزبانی رویدادها، ایده‌آل می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای کلاسیک از سوشی گرفته تا ساشیمی، کوشیاکی، آجمونو، دونبوری، استیک و دسر است. برای ست‌های ناهار 18.80 دلاری می‌توانید یاکینیکو گاو و بوتاشوگایاکی سفارش دهید. سعی کنید حتماً در سفارش خود گوبو کارااژ (8.50 دلار) یا بیدمشک سرخ شدۀ این رستوران را داشته باشید. این غذا به اندازه سیب‌زمینی سرخ کرده اعتیادآور است. منتای آبوری داغ (15.90 دلار) یکی دیگر از غذاهای جذابی است که مردم سفارش می‌دهند. غذای پیشنهادی ما برای سرو در این رستوران، بشقاب کوشیاکی با هشت سیخ  شامل ران مرغ، قارچ، بیکن گوجه‌فرنگی و تخم بلدرچین است.

Hanare.3 

رستوران شیک ژاپنی حناره واقع در طبقه سوم تاکاشیمایا، با طراحی سرآشپز برندۀ جایزه تارو تاکایاما بنا شده‌است. اما در تهیۀ تاکایاما به جای استفاده از کاسه‌های برنج معمولی، به کامامشی (معروف به برنج کتری) توجه می‌کنند، یک غذای برنجی مخلوط  که در قابلمه آهنی سنتی به نام کاما پخته می‌شود. آنها نه تنها از برنج کوشیه‌یکاری درطبخ عذاهایشان استفاده می‌کنند، بلکه در کل بر کیفیت مواد اولیه نیز تاکید دارند. اگر به دنبال بهترین کامامشی در سنگاپور هستید، رستوران  Hanare قطعا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در طبخ حناره از گوشت گاو A4 Wagyu شهر میازاکی استفاده می‌کنند که یکی از بهترین نوع گوشت گاو است و در یک سس درجه یک بر پایه سویا، تفت داده می‌شود. 

اگر شما قصد سفر به ژاپن را دارید، میتوانید هم اکنون با سه کلیک بلیط ژاپن را رزرو کنید.

6. Ki-sho

رستوران ژاپنی در سنگاپور

کی‌شو یکی از دو محل برگزاری در شاتو تی‌سی‌سی دو طبقه است که به عنوان پناهگاهی آرام از شلوغی زندگی شهری شناخته می‌شود. در این رستوران که یکی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است همه‌چیز از کاغذ دیواری با ورق طلا گرفته تا کفپوش‌های چوبی و مبلمان سفارشی توسط تیمی از صنعتگران ژاپنی ساخته شده‌است.

7. Esora

آسورا اولین موسس غذای لذیذ ژاپنی Lo & Behold Group  است که این رستوران ژاپنی را تاسیس کرده‌است. فضای این رستوران حتی در شب هم غرق در نور طبیعی است که از نورگیر پوشیده شده با کاغذ واشی ابر به داخل منعکس می‌شود. این نور با درخششی زیبا روی پیشخان چوبی و زرد رستوران می‌تابد. سرآشپز تاکشی آراکی که در رستوران‌های غذاخوری معروفی مانند Nihonryori RyuGin  مشغول به کار است، غذای ژاپنی رستوران آسورا را با تکنیک‌های غذای فرانسوی تهیه می‌کند. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که منوی غذایی در این رستوران تقریباً هر هفته تغییر می‌کند، به‌ دلیل فصلی بودن مواد اولیه، در این رستوران هرگز نخواهید دانست که قرار است چه غذایی سرو خواهید کرد. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Shin Terroir.8

رستوران Shin Terroir یک رستوران سنتی است. 

هرغذایی که در این رستوران سرو می‌شود همراه با خلاقیت است. موقع تحویل غذای خود وقتی کنار پیشخان مرمری آشپزخانه رستوران می‌روید از دیدن گوشت‌هایی که در شعله‌های آتش کباب‌پز سرخ می‌شوند، شگفت‌زده می‌شوید؛ زیرا تیم سرآشپز رستوران از زغال چوب بلوط ژاپنی برای پخت غذا استفاده می‌کنند، این نوع چوب سریع به دمای بالا می‌رسد، گرما را در خود حفظ می‌کند و کوشت را ترد می‌کند بدون اینکه رطوبت آن خشک شود. در این رستوران غذای Mille Feuille را حتما امتحان کنید. در این غذا نگین‌هایی از سنگدان مرغ و پیازچه ترد را می‌بیند که زیر پوست مرغ کاملاً سرخ شده‌اند.

Hazuki .9

دیوارهای پر زرق‌وبرق رستوران 12 نفره هازوکی با کاغذدیواری گوچی پوشانده شده‌اند. سرآشپز کنتا یامائوچی که قبلاً از آشپزهای گیون فوکوشی میشلن در کیوتو بود، ماهرانه غذاهای ژاپنی به سبک کیوتو را با ذوق و سلیقه‌ آماده می‌کند. سرآشپز تمام تلاش خود را برای تهیه بهترین مواد اولیه می‌کند؛ زیرا این مواد کمیاب اکثرا از کشور ژاپن تهیه می‌شود. برخی از غذاهای این رستوران عبارتند از Shiro miso که آشپز آن آشپز قدیمی کیوتو است و در رستوران‌های منتخب ژاپن بسیار فعالیت دارد. 

در این رستوران که یک رستوران ژاپنی در سنگاپور است، غذای Shabu-shab  را امتحان کنید. این غذا آبگوشت به شدت طعم‌داری است که مزه‌اش تا مدتها در کام شما باقی خواهد ماند. شابووشب غذایی است همراه با نگینی از شیتاکه و ترافل سیاه تازه و تلفیقی از فانک خاکی مملو از .umami  

Fukusen Restaurant .10

رستوران ژاپنی در سنگاپور

رستوران فوکوسن که یکی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است، در آماده‌سازی غذا‌های اصیل اوماکاسه و غذاهای دریایی فصلی باکیفیت تخصص دارد. پیشنهاد می‌شود به سرآشپزهای این رستوران  یکی از وعده‌های غذایی اوماکاسه  پنج تا هشت وعده‌ای و یا یکی از منوی آلاکارته که گزینه‌های بسیار خوشمزه‌ای مانند فوکوسن ماکی را سفارش دهید. رول سوشی با ساشیمی ماهی قزل‌آلا، خیار، فوی‌گراس و گوجه گیلاسی بسته‌بندی شده است. دوست‌داران گوشت، حتما استیک گوشت گاو ذوب شدۀ واگیو (بسته به وزن) و همچنین فوکوسن چیراشی که ترکیبی از ساشیمی تازه و ایکو را امتحان کنید.

11 . Tamashii Robataya

 در این رستوران از مواد درجه یک مانند مارماهی دریایی کبابی و فوی گراس و گوشت گاو ساگا و تخم‌مرغ‌های ارگانیک مخصوص ژاپن غذا آماده می‌شود؛ همچنین در این غذاخوری Gyudon را امتحان کنید. این غذا از گوشت گاو، ترافل، برنج آکیتا کوموچی و یک تخم‌مرغ ارگانیک فوق‌العاده تهیه شده‌است. سایر غذهای این رستوران عبارتند از Buta Donburiو Unadon . یونادون شامل مارماهی کبابی است.

12 . Torimaro

اکثر غذاهای این رستوران متمرکز بر گوشت مرغ است. سوکیاکی مرغ این رستوران که بخشی از مجموعه اوماکاسه است را حتما تست کنید. در حالی که بیشتر هات‌پات‌های سوکیاکی دارای تکه‌های ظریف گوشت گاو هستند، این گوشت مملو از مرغ، توفو و تسکوونه، کوفته‌های مرغ کبابی است.

GOHO.13

در این رستوران که یک رستوران ژاپنی در سنگاپور است، غذا با پخش موزیک زنده سرو می‌شود. “گوهو” نوعی غذای مخصوص این رستوران است که به پنج روش طبخ غذاهای ژاپنی اشاره دارد که عبارتند از: نما (برش زدن)، نیرو (جوشاندن)، یاکو (کباب کردن)، موسو (بخارپز) و آگرو (سرخ کردن).  اگر به رستوران گوهو برای سرو غذا رفتید، حتما کوه گوهو را امتحان کنید: کوهی به شکل گنبد شیشه‌ای با لایه‌هایی از ایکورا، یونی، گوشت گاو واگیو، خرچنگ برفی که با خاویار سرو می‌شود و روی آن را با دود بونیتو تزئین می‌کنند. 

14 . Koji Sushi Bar

رستوران ژاپنی در سنگاپور

در هر روز هفته از رستوران سوشی به عنوان نمونه‌ای از رستوران های ژاپنی در سنگاپور دیدن کنید. بدیهی است که کوجی سوشی به لطف ناهارهای مقرون‌به‌صرفه خود، طرفداران وفاداری از رده‌های بالای جامعه دارد. نکته‌ای که کوجی را متمایز می‌کند واسابی تازه رنده شده است که قیمت مناسب دارد و در تهیۀ نیگیری استفاده می‌شود، برای سرو آن سویای خانگی دریافت ‌کنید و روی نیگیری بریزید.

سعی کنید موقع سفارش ناهار یا شام خود یکی از چهار مجموعه سوشی این رستوران، که با سالاد یا سوپ میسو سرو می‌شود را هم به سفارش خود اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای امتحان غذاهای دریایی  هر سه‌شنبه و جمعه دوباره سری به این رستوران بزنید.

15. Sushi Kawasemi

در این رستوران سوشی 12 نفره منحصربه‌فرد به سبک edomae که با تازه ترین مواد فصلی ژاپن تهیه می‌شود مشهور است. در این غذاحوری هر غذایی سرشار از اومامی بوده و به همراه ماهی طبخ می‌شود. یکی دیگر از غذاهای این رستوران Itamae است که بسته به نوع ماهی از ( jukuseiپیری مرطوب) یا ichiyaboshi) پیری خشک) استفاده می‌کند Jukuse . شامل ترشی کردن ماهی در نمک، سس سویا یا پیچیدن آن در کلپ است، ( این نوع پخت تکنیکی عالی برای افزایش لطافت ماهی است). ادویه‌ها را در انتخاب نیگیری بچشید. در این رستوران غذاهایی با گوشت‌های کم‌چرب اما لطیف مانند ایشیگاکی‌دای کهنه و ایساکی نیز طبخ می‌شود. برش‎های چرب‌تری از غذاها مانند otoro که برابر با ارزش خاویار است را امتحان کنید تا طعم شیرین و اومامی را تست کنید. 

Waku Ghin .16 

افرادی که به دنبال لذت خالصی هستند، می‌توانند در این رستوران که بخشی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است، میز 10 نفره اختصاصی بگیرند. غذاهایی که روی میز پیشخان این رستوران قرار می‌گیرند ممکن است شامل یک تخم مرغ خوشمزه، یا چاوان موشی با تکه‌های خرچنگ مودار، ماهی سایوری یا نیم منقار شیرین شده با توت‌فرنگی تازه و انار و آبلون کره‌ای باشد که به آرامی برای بیش از هشت ساعت بخارپز شده و سرو می‌شود. از غذاهای مخصوص رستوران Waku Ghin ، بوتان ابی، یونی و خاویار با رویۀ زرده تخم‌مرغ است، که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

17. Shinji by Kanesaka

اگر نمی‌توانید به ژاپن بروید، شینجی یکی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است که سوشی ساشیمی کاملاً برش‌شده روی برنج سرکه‌دار کاملاً گرم را طبخ می‌کند. با این حال، در شینجی فضایی برای جشن‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه با چیدمان اصلی پیش‌غذا و غذاهای پخته وجود دارد. اگر می‌خواهید غذاهای پخته شده را با سوشی و ساشیمی عوض کنید، کاسه برنج Uni را تست کنید. این یک کاسه لذیذ و خوش‌طعم است که مواد حوشمزه و لذیذ آن uni ،negitoro  و ikura است. 

Takahashi Singapore.18

رستوران ژاپنی در سنگاپور

از جمله رستوران‌های ژاپنی در سنگاپور ناکاهاشی است. در این رستوران سوشی معروف در گینزا، توکیو به دلیل حضور مداوم و یک‌ساله خود شناخته شده‌است. تاکاهاشی سنگاپور در امتداد جاده محمد سلطان واقع شده‌است. سرپرست مورد اعتماد سرآشپز جون تاکاهاشی، سرآشپز رینتو ساساگاوا بوده که این رستوران صمیمی 12 نفره را اداره می‌کنند. تاکاهاشی سنگاپور در سابقۀ خود، غذاهای سنتی را به سبک مدرن طبخ می‌کند. سعی کنید از بین سه منوی ناهار و شام یک وعده غذای سوشی را انتخاب کنید. برای وعدۀ شام ​​غذاهای خاصی مانند کروکت و کاسه یونی در این رستوران طبخ می‌شود. یک مراسم چای با شیزوکا ماچا و دسر، تجربه‌ای لذت‌بخش را در این رستوران ژاپمی در سنگاپور مانند تجربۀ غذا خوردن در تاکاهاشی برای شما تداعی می‌کند.

Tentsuru. 19

یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در سنگاپور، Tentsuru است که توسط سرآشپز چیره‌دستی به نام دایکی کاواگوچی اداره می‌شود. او برای وعدۀ ناهار و شام تمپورا به سبک اوماکاسه طبخ می‌کند. در این رستوران تمپورا، کرانچ سبک و خوش‌طعم با یک ترکیب سه آرد ویژه که از هوکایدو تهیه شده‌است، به دست می‌آید. افتخار سرآشپز کاواگوچی به انتخاب مواد اولیه‌ای است که از شهرهای مختلف ژاپن تهیه می‌کند. بسته به فصل، منتظر تمپورایی از میگو ساکورا، میگوی ببر، ماهی خسخس و مقداری ماهی قرمز چشم باشید. در این مکان یک سری چاشنی به دقت با هر نوع تمپورا ترکیب می‌شود که شامل  سس آلو، فلفل یوزو، نمک کاری، نمک دریایی، آب لیمو و تنداشی می‌شوند.

kuroge wagyu .20

این رستوران مدرن سوکیاکی و شامو شابو، نمونه‌ای از غذاخوری عالی واگیو است. در انتخاب نام این رستوران ازهمنام خود در رستوران ژاپنی به نام گاو سیاه  استفاده شده‌است که مواد اولیۀ آن از تعدادی مزارع تهیه می‌شود. غذای Signature Sukiyaki Donburi “All in One” را در این رستوران امتحان کنید. البته، برش‌های بی‌نظیر A5 Wagyu سرفصل این غذا هستند. این دانبوری که با چیپس ترد سیر، خیارشورهای خردکننده سبزیجات، یک تخم‌مرغ انسن و یک لایه از ترافل سیاه تهیه می‌شود، یکی از دونبوری‌هایی است که از نظر لذیذ بودن، عطر و بوی خاصی دارد که در خواب، رویای آن را خواهید دید.

21 . tsukeenm

برای دور شدن از تانجونگ پاگار و محیط خیابان، تراس این رستوران مکانی است که کاسه‌های رامن ژاپنی و تاپاس دود شده را با آرامش می‌توانید سرو ‌کنید. صندلی‌های داخلی و فضای آزاد در هر موقعیتی، فضایی آرام‌بخش است که با دیوارهای بتنی خشن و نقاشی‌های دیواری بزرگ‌تر تزیین شده‌است.

این رستوران و غذاهای آن را  برای یک بار تجربه کنید. رامن غوطه‌ور روی نودل‌های ضخیم فنری که با آبگوشت تونکوتسو بسیارغلیظ پوشانده شده‌است، بپاشید. همراه با گوشت زغالی آبدار، شاخه‌های بامبوی ترد، نصف تخم‌مرغ انسن و تزئین شده با نوری از موتیف Torasho  که با استفاده از سفیده تخم‌مرغ رنگ‌آمیزی شده‌است، غذای مخصوص سرآشپز این رستوران ژاپنی در سنگاپور است.

22.Yakiniquest

رستوران ژاپنی در سنگاپور

این رستوران ژاپنی شامل صندلی 64 نفره و چهار ناهارخوری خصوصی با کوره‌های زغال چوب سرامیکی بدون دود است که مختص کباب با برش‌های یک‌دست است. از غذاهای دیگر این رستوران گوشت‌های درجه یک واگیو سرخ شده روی سنگ‌مرمر نفیس و برش‌های کمیابی است، که به طرز ماهرانه‌ای چاشنی شده با ادویه و کبابی می‌شود تا طعم گوشت‌های پخته اما آب‌دار در دهانتان باقی بماند.

اوماکاس گوشت از دیگر غذاهای این غذاخوری است که لازم است این غذا را هم امتحان کنید، که با ترکیبی از 6 برش مختلف آماده می‌شود که اختصاصی توسط استاد یاکینیکو تهیه می‌شود.

23.  ShuKuu Izakaya

از رستوران های ژاپنی در سنگاپور شوکی ایزاکایای بی‌نظیر است که به نظر می‌رسد مستقیماً از مراسم  توکیو ایده گرفته شده‌است. صاحبان ShuKuu Izakaya در این رستوران با عطر غذاهای ژاپنی تکه‌ای از زندگی را در فضای ژاپن به مشتریان خود عرضه می‌کنند.  

24. کی سو

برخی ممکن است ایده یک اوماکاسه بدون گوشت را مسخره کنند، اما افتتاحیه یکی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور به نام کی‌سو یک پیروزی بزرگ برای گیاهخواران و دوستداران سبزیجات است که مشتاقند هنر اوماکاسه را بدون معطلی بچشند. کی‌سو جدیدترین کانسپت Joie by Dozo با بشقاب‌هایی شبیه به شوجین ریوری که سبک سنتی آشپزی راهبان بودایی در ژاپن است. در این رستوران ژاپنی در سنگاپور غذاهای گیاهی با بافت‌های متنوع و طعم‌های لذت‌بخش را خواهید یافت. ست‌های ناهار و شام  به ترتیب با هشت و یا ده غذا همراه با دسرهای سالم و مغذی عرضه می‌شوند.

سعی کنید پیش‌غذای خاویار Air Flown Tonburi را در این رستوران تجربه کنید؛ زیرا یک غذای لذیذ وگانی است که در شهر آکیتا ژاپن مصرف می‌شود و یادآور خاویارماهی ژاپنی خواهد بود.

25. Yakitori Yatagarasu 

رستوران ژاپنی در سنگاپور

وقتی صحبت از سیخ‌های یاکیتوری به میان می‌آید، انتخاب غذا سخت می‌شود، اما Yakitori Yatagarasu با استفاده از تمام قسمت‌های مرغ، غذا تهیه می‌کند. غذا خوردن در این رستوران ژاپنی در سنگاپورهرلحظه همراه با آرامشی وصف‌ناپذیر است؛ زیرا سرآشپزهای سنتی ژاپنی این غذاها را تهیه می‌کنند و حس نوستالوژیک را به مشتریان خود القا می‌کنند. سعی کنید از سیخ‌های محبوب یاکیتوری سفارش دهید؛ زیرا غذای مخصوص سرآشپز ژاپنی است. 

26. The Gyu Bar

یک تجربه لذت‌بخش غذای اوماکاسه در این رستوران که از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است، بیشتر از غذاهای دریایی و سوشی است. در The Gyu Bar، منوی 10 غذای حدود واگیو را به میز می‌آوردید که به روش‌های ساده اما جذاب سرو می‎شود. گوشت گاو در این غذا طعم خاص خودش را دارد. واگیو از روی رسپی غذای استان‌های اطراف ژاپن تهیه می‌شود.

27 . Midpoint Orchard

رستوران موریناگا ایزاکایا که در محیطی آرام در زیرزمین Midpoint Orchard قرار دارد، بنتوی ژاپنی را در روز و ایزاکایا را در شب سرو می‌کنند. این مکان ساده برای دیداری دنج و دوستانه مناسب خواهد بود. غذاهایی شامل املت ژاپنی، کارااژ مرغ سبک و ترد، یا مجموعۀ ساشیمی از جمله غذاهای سرآشپز است.

Keisuke Beef Sukiyaki Don .28

این رستوران فضای کوچک 14 نفره‌ دارد. سرآشپز این غذاخوری، تکه‌های مرغوب گوشت گاو را در سس سوکیاکی آماده و در مقابل شما سرخ می‌کند. چهار گزینه در منوی این رستوران وجود دارد، یک سوکیاکی گوشت گاو با قیمت مناسب که با استفاده از گوشت گاو اصلی ایالات متحده تهیه می‌شود، انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به غذاهای دیگر خواهد بود. این غذا از گوشت گاو A4 Yonezawa فوق العاده لذیذ که یکی از برترین نژادهای واگیو در جهان است، تهیه می‌شود. هر کاسه با یک پیش‌غذای کوچک گوما توفو، تخم‌مرغ اونسن، سوپ میسو و یک ترشی خانگی سرو می‌شود.

Healthy Soba IKI .29

رستوران ژاپنی در سنگاپور

هلسی سوبا ای‌کی به عنوان یکی از رستوران های ژاپنی در سنگاپور است. در این رستوران سوبای تازه طبخ شده یکی از ویژگی‌های این رستوران خواهد بود. سوبای 100 درصد گندم سیاه علاوه بر دست‌ساز بودن و تهیه روزانه در آشپزخانه خود رستوران، فواید سلامتی شگفت‌انگیزی دارد.

 30 . Brothers Ramen

نودل‌های این رستوران هم مانند دیگر رستوران های ژاپنی در سنگاپور با دستگاه نودل‌ساز یاماتو ژاپنی درست می‌شوند و در کاسۀ آبگوشتی تهیه می‌شود که گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات را در آن می جوشانند. Brothers Ramen  کاسه‌ای است که روی آن چاشو مرغ می‌ریزند و ادویه‌بازان از این کاسه با ادویۀ تند بسیار استقبال می‌کنند. این غذاخوری بخشی از همان تیم The Feather Blade و GOHO است. بخش مهم این رستوران فضای 36 نفره است که در آن غذا و نوشیدنی در مقابل چشمان شما آماده می‌شود. در اینجا، منو دارای یک خلاقیت فوق‌العاده با یونی، واگیو و خاویار است. با 42 دلار، سرآشپزها  شش رول تازه آماده می‌کنند که هر کدام تهیه شده با صید تازه است. این کار با منوی دوست‌داشتنی داغ و ماهی قزل‌آلای آب‌پز خانگی با واسابی فوریکه آماده می‌شود.

Omoté. 31

همیشه یک صف در رستوران  Omoté وجود دارد و بیشتر آنها برای کاسۀ چیراشی مناسب و مقرون‌به‌صرفه به این رستوران ژاپنی می‌آیند. هر کاسه برنج سوشی با یک قاشق پر از غذاهای دریایی خرد شده روی آن سرو می‌شود. آن را به تنهایی یا با یونی ممتاز، گوش‌ماهی تازه و دیگر غذاهای دریایی وارداتی از ژاپن، میل کنید. بهتر است از آن با مقداری سس سویای خانگی مخلوط کنید و لذت ببرید. در این رستوران حتما غذای منتای چیراشی دان را امتحان کنید، یک نمونه جذاب از یک غذای استاندارد. شما دان چیراشی معمولی را با سس منتای غلیظ و خامه‌ای که سرآشپز هر روز درست می‌کند، میل خواهید کرد. 

سخن پایانی

طبق مطالبی که در بالا ذکر شد، اگر در کشورسنگاپور هستید و دلتان برای طعم و مزۀ غذاهای ژاپنی تنگ شده‌است، سری به رستوران های ژاپنی در سنگاپور بزنید و از غذاهای ژاپنی در این رستوران بهره‌مند شوید. چنانچه مطالعۀ این مقاله برایتان سودمند بود، نظرات خود را برایمان بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران