Optimum outlet

آشنایی با 13 تا از بهترین اوت لت های استانبول

خرید کردن همیشه لذتبخش است، اما زمانی که این خرید در سفر انجام شود و از برندهای معروف جهانی با قیمت‌های ارزان باشد، کاملاً وسوسه‌انگیز می‌شود. استانبول یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای سفر و خصوصاً خرید انواع اجناس از پوشاک تا لوازم خانگی است. در میان مراکز خرید محلی و لوکس این شهر که گشت‌وگذار در آنها ساعت‌ها طول می‌کشد، اوت لت های استانبول گزینه‌ای ویژه برای مسافران به حساب می‌آیند. بهترین اوت لت های استانبول فروشگاه‌هایی از برندهای معروف را دارند که در طول سال تخفیف‌های باورنکردنی را بر روی اجناس‌شان ارائه می‌دهند. در کنار خرید این اوت‌لت‌ها برای تفریح و سرگرمی خریداران امکانات ویژه‌ای را فراهم نموده‌اند. 

رزرو تور استانبول

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

اوت‌لت ونیزیا از خاص‌ترین اوت لت های استانبول

Venice outlet

اوت‌لت ونیزیا که طراحی آن از ونیز در ایتالیا الهام گرفته شده، یکی از اوت‌لت های مهم استانبول در منطقه قاضی عثمان پاشا است. فضای این اوت‌لت شبیه به مغازه‌ها و رستوران‌های ونیز ایتالیا در میان یک آب‌راهه طراحی شده که تردد در آن با قایق‌هایی به نام گندولا انجام می‌شود و این فضای خاص بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان است. در این اوت‌لت برندهای معروفی مانند نایک، آدیداس، ماوی، کوتون، فلو، ال‌سی‌واکیکی، اسکچرز و دفکتو وجود دارند که اجناس از رده خارج شده خود را به فروش می‌رسانند. ونیزیا از بهترین اوت لت های استانبول است که کالاهای مارک را با قیمت مناسب می‌توانید خریداری نمایید. در این اوت‌لت علاوه‌بر فروشگاه‌ها امکانات دیگری چون پارکینگ، ویلچر و کالسکه رایگان، نمازخانه، تاکسی سرویس، سینما، رستوران و کافه‌های معروف مانند برگرکینگ، مادو و استارباکس وجود دارد.

آدرس:  استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله‌ کارادنیز، خیابان اسکی ادرین، مرکز خرید ونیزیا

ساعات کاری اوت‌لت ونیزیا:  ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت:  www.veneziamegaoutlet.com

اوت‌لت۲۱۲ استانبول

یکی دیگر از بهترین اوت لت های استانبول، 212 است که از سال 2009 آغاز به فعالیت نموده است. در این مرکز خرید هشت طبقه انواع لباس‌های ورزشی، لوازم آرایش، پوشاک، لوازم خانگی و لوازم جانبی برندهای معروف جهانی مانند ماوی، نایک، آدیداس، ال‌سی‌واکیکی، فلو و کلینز را با قیمت‌های مناسب می‌توان خریداری نمود. این اوت‌لت امکانات تفریحی خوبی از جمله سالن‌های سینمای سه بعدی، زمین اسکیت، سالن بولینگ، زمین بازی سرپوشیده مخصوص کودکان را برای مشتریان فراهم نموده است. برای استراحت و صرف غذا نیز کافه و رستوران‌های معروف مک‌دونالد، گرین سالاد، برگرکینگ، برکت دنر، رامیز و کی‌اف‌سی در اوت‌لت 212 وجود دارند.

یکی از مزایای مرکز خرید 212 نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی است. همچنین از نقاط مختلف شهر در ساعات مشخص سرویس‌های رفت و برگشت رایگان به این اوت‌لت وجود دارد که از طریق سایت آن می‌توانید از ساعت‌ها و نقاط حرکت اطلاع پیدا کنید. 

آدرس: استانبول، محله باجیلار، خیابان هالکالی، خیابان تاشاکوچی، مرکز خرید ۲۱۲ 

ساعات کاری اوت‌لت 212: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.212outlet.com

اوت‌لت ویاپورت از اوت لت های نردیک میدان تکسیم استانبول 

Viaport outlet

مرکز خرید ویاپورت یکی از اوت لت های نزدیک میدان تکسیم است که از سال 2008 آغاز به فعالیت نموده و معماری شبیه به بازارهای سنتی آن بسیار مورد توجه گردشگران است. این اوت‌لت بیش از 200 فروشگاه دارد که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و جواهرات از برندهای جهانی چون بنتون، نایک، پوما، آدیداس، منگو، کلین و کوتون را با قیمت اقتصادی به فروش می‌رسانند. از امکانات دیگر اوت‌لت ویاپورت استانبول می‌توان به سالن سینما، دریاچه، اسکیت روی یخ، کافه و رستوران، پارکینگ، گل‌فروشی، کالسکه و ویلچر، نمازخانه و اتاق مادر و فرزند اشاره نمود. 

آدرس: استانبول، ناحیه آسیایی پندیک، محله ینی‌شهیر، بلوار ددپاشا، مرکز خرید ویاپورت 

ساعات کاری اوت لت ویاپورت استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.viaport.com

اوت‌لت اولیویوم یکی از بزرگ‌ترین اوت لت های استانبول

اوت‌لت اولیویوم مشهورترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید ارزان در بخش اروپایی استانبول است. این اوت‌لت قدیمی در چهار طبقه بیش از 130 فروشگاه از جدیدترین و بهترین برندها با تخفیف‌های هفتگی و مناسب تمامی سنین را در خود جای داده است. در این اوت‌لت سه شنبه‌ها روز حراج است و اجناس فروشگاه‌ها با کمترین قیمت به فروش می‌رسند. از برندهای این مرکز خرید می‌توان نایک، کلینز، آدیداس، انگلیش‌هوم، دفکتو، کاراجاهوم، پولو، فلو و اسکچرز را نام برد. اوت‌لت اولیویم یکی از بهترین اوت لت های استانبول با 6 سالن سینما، زمین بازی کودکان، سالن بولینگ، سوپرمارکت، رستوران و کافه است. مزیت این اوت‌لت نسبت به دیگر مراکز خرید استانبول دسترسی با انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی است. 

آدرس: استانبول، زیتین بورنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی، پلاک ۳۰، مرکز خرید اولیویوم 

ساعات کاری اوت‌لت اولیویوم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.olivium.com.tr

اوت‌لت کاله استانبول

Calais outlet

یکی دیگر از اوت لت های استانبول برای خرید ارزان و مناسب اوت‌لت کاله است که از سال 2007 فعالیت دارد. در این اوت‌لت بیش از 100 فروشگاه لباس، کیف و کفش، جواهرات و لوازم ورزشی از برندهای نایک، دفکتو، آدیداس، دری مد، فلو و کوتون وجود دارد. فروشگاه “آلفا آبیه” در این مرکز خرید بهترین انتخاب برای خرید لباس مجلسی است. فروشگاه‌های اوت‌لت کاله معاف از مالیات هستند بنابراین قیمت‌های مناسبی دارند. دیگر خدمات این مرکز خرید عبارتند از سینما، بخش مسکونی، بخش تفریحی، رستوران و کافه و شهربازی. 

آدرس: استانبول، محله‌ گوون، خیابان اسکی لوندرا، مرکز خرید کاله 

ساعات کاری اوت لت کاله: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.kalecenter.com.tr

اوت‌لت آسیاپارک استانبول

اوت‌لت آسیاپارک در منطقه عمرانیه از دیگر اوت لت های ارزان استانبول است که سال 2007 در بخش آسیایی افتتاح گردید. این اوت‌لت در هفت طبقه با مجموعه‌ای از برندهای معروف جهانی بهترین اجناس را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز به فروش می‌رساند. امکانات دیگر اوت‌لت آسیاپارک شامل رستوران و کافه‌های ترکی، زمین بازی کودکان، سینما و صرافی برای تبدیل ارز و خرید آسان مسافران است. 

آدرس: استانبول، منطقه عمرانیه، فاضل نصیب، مرکز خرید آسیاپارک 

ساعات کاری اوت‌لت آسیاپارک: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت‌لت استارسیتی از محبوب‌ترین اوت لت های استانبول

Star City Outlet

یکی دیگر از اوت‌لت‌های محبوب بین مردم محلی و مسافران ترکیه در بخش اروپایی استانبول، اوت‌لت استارسیتی است. این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار دارد و از سال 2016 فعال است. فروشگاه‌های اوت‌لت استارسیتی انواع لباس، عطر، کفش، کیف و لوازم ورزشی از برندهای معروف کوتون، ال‌سی‌واکیکی، پولو، ماوی، مادام‌کوکو، نایک، زارا، پوما و تیمبرلند را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می‌دهند. علاوه بر خرید، تفریحاتی مانند سالن بولینگ، سینما، زمین بازی کودکان و رستوران برای استراحت و سرگرمی در استارسیتی از بهترین اوت لت های استانبول وجود دارد.

آدرس: استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴، مرکز خرید استار سیتی 

ساعات کاری اوت‌لت استارسیتی: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.starcity.com.tr

اوت لت اپتیموم استانبول

از دیگر اوت لت های ارزان استانبول، اپتیموم در منطقه آتاشهیر است که دو شعبه دیگر در ازمیر و آنکار نیز دارد. این اوت‌لت مدرن در 5 طبقه دارای معماری جذابی از پنجره‌های با پنل آهنی است که در فصول مختلف برای بهره بردن از نور خورشید تغییر حالت می‌دهند. مرکز خرید اپتیموم که در بین اوت‌لت‌های استانبول لوکس به حساب می‌آید، برای خرید مقرون‌به‌صرفه از برندهایی مانند زارا، بنتون، پولو، منگو، اچ‌اندام، نایک و پوما بهترین گزینه است. در این مرکز خرید هرآنچه بخواهید از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش و جواهرات تا لوازم الکترونیکی و کامپیوتری را خواهید یافت. همچنین اپتیموم دارای زمین بازی کودکان، شهربازی، اسکیت روی یخ، سینما و رستوران‌های متعدد برای سرگرمی و تفریح خریداران است. 

آدرس: استانبول، منطقه کادیکوی، محله آتاشهیر، ینی سحرا، مرکز خرید اپتیموم 

ساعات کاری اوت‌لت اپتیموم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.optimumistanbul.com

اوت لت دیپوسایت استانبول

Deposit outlet

یکی دیگر از بهترین اوت لت های استانبول که در بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت دارد، اوت‌لت دیپوسایت در بخش اروپایی و منطقه ایکیتالی است. این اوت‌لت در دو طبقه دارای 110 فروشگاه از انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی و لوازم خانگی است که اجناس را در طول سال با تخفیف‌های هیجان‌انگیزی به فروش می‌رسانند. در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید برندهای جهانی و شناخته شده مانند بیمن، رومن، مانگو، کوتون، بوینر، ال‌سی‌واکیکی و سامسونگ دیده می‌شوند. دیپوسایت در کنار فروشگاه‌های برند، 12رستوران و کافه با غذاهای ترک و بین‌المللی همراه با سالن‌های سرگرمی و تفریحی دارد. 

آدرس: استانبول، محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، مرکز خرید دیپوسایت 

ساعات کاری اوت‌لت دیپوسایت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.deposite.com.tr

اوت‌لت ایرپورت یکی از اوت لت های ارزان استانبول

مرکز خرید ایرپورت از اوت لت های ارزان استانبول در بخش اروپایی است که در محله آتاکوی نزدیک به فرودگاه قدیم آتاتورک قرار دارد. این اوت‌لت 116 فروشگاه دارد که کیف، کفش، جواهرات، لوازم آرایشی و اکسسوری را می‌فروشند. در اوت‌لت ایرپورت انواع کالاهای لوکس از برندهای ترک و اروپایی مانند ورساچه، بیمن، سارار، واکو، چیکو، آرمانی و فابریکا فروخته می‌شوند. از مزیت‌های این اوت‌لت تخفیف‌های مناسب بر روی اجناس در طول سال است. در کنار فروشگاه‌ها طراحی معماری این مرکز خرید با سقف متحرک سبب جذابیت و توجه بازدیدکنندگان می‌گردد. برای استراحت و صرف غذا پس از خرید می‌توانید به برگرکینگ، گرین سالاد، بورساکباب، پاپایز و مک‌دونالد سری بزنید. امکانات دیگر این اوت‌لت عبارتند از نمازخانه، پارکینگ، صرافی، سینما، سالن تئاتر و زمین بازی کودکان.

آدرس: استانبول، بزرگراه باکرکوی، محله کاراکوی، برج لندرا اسفالتی، مرکز خرید ایرپورت 

ساعات کاری اوت‌لت ایرپورت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب‌سایت: www.airportavm.com.tr

اوت‌لت آرمونی پارک سنتر

Armoni outlet

علاقمندان به مد و فشن در سفر به ترکیه حتما باید به اوت‌لت آرمونی از بهترین اوت لت های استانبول برای خرید ارزان‌قیمت سری بزنند. این اوت‌لت شناخته شده دارای 100 فروشگاه برند برای خرید است که در کنار آن امکانات دیگری مانند شهربازی، سینما، تئاتر و فودکورت نیز قرار دارد.

آدرس: استانبول، کوچوک چشمه جه، خیابان هالکالی، پلاک 12

ساعت کاری اوت لت آرمونی پارک سنتر: 10 صبح تا 10 شب

استانبول اوت‌لت پارک در لیست بهترین اوت لت های استانبول

از دیگر اوت لت های ارزان استانبول برای علاقمندان به پاساژگردی و خرید، اوت‌لت پارک است. اگرچه این اوت‌لت از مرکز شهر فاصله زیادی دارد اما دسترسی به آن با وسایل حمل‌ونقل عمومی به آسانی صورت می‌گیرد. قیمت‌های مناسب فروشگاه‌ها، فودکورت و کافه‌های اوت‌لت پارک محبوب مسافران هستند.

آدرس: استانبول، بویوک چکمجه، خیابان جمهوریت، استانبول اوت‌لت پارک

ساعت کاری استانبول اوت‌لت پارک: 10 صبح تا 10 شب

آدیداس فکتوری اوت‌لت

Adidas Factory

از معدود برندهایی که اجناس خود را در مراکز فروش ارزان یا اوت‌لت‌ها به فروش می‌رساند، آدیداس است. در استانبول اوت‌لت‌های آدیداس فکتوری شعبه‌های زیادی دارد و از بهترین اوت لت های استانبول برای خرید از یک برند معتبر است. 

آدرس: یشلیجه و یشیل باغلار

ساعت کاری اوت‌لت آدیداس فکتوری: 10 صبح تا 10 شب

جمع‌بندی

بهترین اوت لت های استانبول را معرفی نمودیم تا قبل از اینکه از مراکز تجاری لوکس استانبول خریدی با هزینه زیاد انجام دهید، به سراغ این مراکز تجاری ارزان‌قیمت بروید و از فروشگاه‌های برندهای معروفی مانند بنتون، زارا، منگو، آدیداس، نایک و … بازدید کنید و از تخفیف‌های هیجان‌انگیز فروشگاه‌های این اوت‌لت‌ها استفاده نمایید. اکثر اوت‌لت‌ها در استانبول در بخشی از شهر واقع شده‌اند که دسترسی به آنها با وسایل نقلیه عمومی به راحتی امکان‌پذیر است. با حوصله در این مراکز خرید بگردید و از خریدتان لذت ببرید.

تور ارزان استانبول را برای یک خرید حسابی رزرو کرده اید؟

نظرات کاربران