هتل درویشی

چرا باید هتل درویشی مشهد را رزرو کنیم ؟ به همراه اطلاعات کامل از سوییت ها

هتل درویشی

سفر به مشهد یکی از سفرهای معنوی و به یاد ماندنی برای ما است. وجود حرم امام هشتم باعث شده تا میلیون‌ها زائر هر ساله به این شهر سفر کنند. به همین دلیل است که بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از محبوب‌ترین‌ها است. اما چیزی که شاید بیشتر از بلیت اهمیت دارد؛ اقامت در شهری شلوغ و مملو از مسافر است.خوشبختانه تعداد هتل در شهر مشهد به گونه‌ای است که هیچ وقت نگرانی از بابت اقامت نخواهید داشت. اما، اگر دلتان می‌خواهد در هتلی لوکس و چند ستاره بمانید و از خدماتی مانند استخر، ماساژ، سالن ورزشی و غذاهای بین‌المللی برخوردار شوید؛ هتل درویشی مشهد بهترین انتخاب برای شماست.

رزرو تور مشهد

کمی با هتل درویشی آشنا شویم؟

بی تردید یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که اقامتی مجلل و شاهانه را به شما هدیه می‌دهد، هتل درویشی است. امکانات، فضای داخلی و همه چیز این هتل واقعا آن را لایق 5 ستاره می‌کند. اصلا بیایید از پیدایش هتل درویشی مشهد شروع کنیم.

 اولین هتل آتریوم کشور در سال 1390 افتتاح شد. فضای لوکس و مجلل این هتل با طراحی خاص و متفاوت آن در کنار وسعتی که داشت خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. بله، این هتل در 20 طبقه احداث شده و از بزرگترین هتل‌های مشهد به شمار می‌آید؛ به شکلی که در هر کجای شهر مشهد باشید، این آسمان خراش را خواهید دید. مسلما، هتلی با 20 طبقه کامل‌ترین امکانات را اعم از انواع اتاق‌ها، سالن‌های ورزشی، رستوران‌های مختلف، کافه‌ها و خدمات رفاهی متنوع در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

 انواع مختلف اتاق‌های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی

طبیعتا هتلی با چنین وسعت و عظمت، انواع مختلفی از اتاق‌ها را شامل می‌شود. در واقع، در هتل درویشی مشهد در حدود 223 اتاق ایجاد شده که هر کدام از خدمات، ویژگی‌ها و هزینه‌های مختلفی برخوردارند. برای راحتی یک دسته‌بندی برای این اتاق‌ها ایجاد شده که به صورت زیر می‌باشد:

  • اتاق‌های رویال
  • اتاق‌های فصل
  • اتاق ملل
  • پنت هاوس
  • اتاق‌های وی آی پی

جالب است بدانید که طراحی هر اتاق، دقیقا مطابق با نام آن صورت گرفته و شما می‌توانید براساس سلیقه‌تان انتخاب کنید و اقامتی راحت و دلنشین را همانند خانه خودتان داشته باشید.

برخی از سوییت‌های هتل درویشی مشهد

اگر با تور مشهد به این شهر مقدس سفر می‌کنید؛ انتخاب هتل به شیوه‌ای متفاوت خواهد بود. اما اگر خودتان شخصا سفر می‌کنید می‌توانید از قبل یکی از سوییت‌های هتل درویشی مشهد را رزرو نمایید تا دغدغه رزرو هتل و نگرانی از پر شدن اتاق‌ها را نداشته باشید. برخی از این سوییت‌ها به شکل زیر هستند:

سوییت سینگل اکونومی: برای آن دسته افرادی که بودجه محدودی دارند و به دنبال اقامت ارزان‌تری هستند؛ این سوییت مناسب است.

سوییت سینگل استاندارد: نسبت به اکونومی فضای بزرگتری دارد و طبیعتا هزینه اقامت در این سوییت از هتل درویشی مشهد بیشتر خواهد بود.

سوییت توئین اکونومی: این مدل برای 4 نفر مناسب است و سرویس خواب نیز به اندازه می‌باشد. نکته‌ای که درباره این واحد اقامتی وجود دارد این است که با افزایش تعداد نفرات، هزینه اقامت نیز به تبع آن بالا می‌رود.

سوییت دبل استاندارد: این واحدهای اقامتی امکانات مناسبی دارند و بیشتر برای مسافران دو تا سه نفر ایده آل هستند. قیمت این اتاق‌ها نیز مناسب‌تر است.

سوییت دوبلکس هند: طراحی هر اتاق براساس نام آن انجام شده و واحد دوبلکس هند نیز از این قاعده مستثنی نیست. فضای مجلل و بزرگ این اتاق، اقامتی راحت و دلنشین را به همراه دارد.

سوییت دوبلکس عرب: یکی از واحدهای مجلل هتل درویشی مشهد، دوبلکس عرب است که اقامت مجلل و لوکسی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل درویشی

سوییت دوبلکس چین: فضا و دکوراسیون چینی این اتاق از دیگر عجایب دیدنی هتل درویشی است. اقامت در این اتاق تجربه فوق‌العاده دوست داشتنی و منحصربفرد است.  

سوییت دوبلکس مصر: اگر علاقه‌مند به فرهنگ مصری هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم واحد دوبلکس مصر را انتخاب کنید و تجربه باحال و متفاوت از اقامت در شهر مشهد را کسب نمایید.

سوییت دوبلکس ایران اسلام: این سوییت دکوراسیون و طراحی به سبک ایرانی اسلامی دارد که فوق‌العاده شیک و وصف نشدنی است. البته این واحدهای اقامتی در کنار اقامتی مجللی که دارند از هزینه‌های بالاتری نیز برخوردارند.

سوییت دوبلکس ایران باستان: بیایید کمی به تاریخ سفر کنیم؛ آنجا که مبلمان و چیدمان شما را به دوره‌های خیلی دور می‌برد. اقامت در سوییت ایران باستان خیلی دلچسب و رویایی است.

در هتل درویشی مشهد چه امکاناتی به شما ارائه می‌شود؟

یک اقامت خوب فقط به فضا و دکوراسیون اتاق محدود نمی‌شود و امکانات هتل نیز یکی از گزینه‌های اقامت راحت است. هتل درویشی مشهد اما، سنگ تمام گذاشته و تفریحات و امکانات خاص شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند. تا جایی که برای هر روحیه و سلیقه‌ای در این هتل یک فعالیت سرگرم کننده وجود دارد.

اهل ورزش هستید؟

هتل درویشی

برای خیلی افراد حتی سفر هم مانع ورزش کردن نیست، هتل درویشی مشهد یک مجموعه کامل از جدیدترین تجهیزات ورزشی را فراهم کرده است. بنابراین در سفر هم با خیال راحت می‌توانید به ورزش‌تان بپردازید و مراقب سلامتی‌تان باشید.

نظرتان درباره مجموعه آبی تخصصی چیست؟

بی دلیل نیست که هتل درویشی مشهد به یکی از لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های این شهر تبدیل شده است. در این هتل، مجموعه آبی لاکچری وجود دارد که خدمات اسپا و ماساژ درمانی آن خستگی را از تن هر مسافر خسته‌ای بیرون می‌کند. شنا و آبتنی، سونا و جکوزی از خدمات این مجوعه آبی است که معمولا هزینه جداگانه برای شما دربرخواهد داشت.

وقت اصلاح کردن و کوتاه کردن موهایتان را نداشتید!

یکی دیگر از خدمات کامل هتل، مرکز زیبایی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان است که اگر فرصت رفتن به آرایشگاه را نداشتید؛ می‌توانید با خیال آسوده از این خدمات استفاده کنید.

تابحال حمام سنتی رفته‌اید؟

برای خیلی‌ از ماها که سنی و سالی داریم؛ لذت حمام‌های قدیم چیز دیگری بود. نظرتان چیست که دوباره این خاطرات زنده کنید و بچه‌هایتان را هم با آن آشنا کنید. حمام سنتی هتل درویشی مشهد مکانی آرام و البته بسیار تمیز است که خاطرات خوش کودکی را برای شما زنده می‌کند.

رستوران‌ها و کافه‌ها هتل درویشی مشهد

هتل درویشی

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر غذا خوردن یا امتحان کردن غذاهای جدید و سنتی آن شهر است. هتل درویشی هم به خوبی این موضوع را دانسته و انواع مختلفی از رستوران و کافه را در طبقات مختلف قرار داده است. از غذاهای سنتی مشهد گرفته تا غذاهای ایرانی و بین‌الملل، هر چه که هوس کنید و دلتان بخواهد برایتان مهیا خواهد بود. این رستوران‌ها و کافه‌ها شامل:

  • رستوران آتریوم
  • رستوران روف گاردن
  • رستوران فود فیروزه
  • سالن مخصوص صبحانه ارغوان
  • کافه مرکزی هتل درویشی
  • کافی شاپ اسپا
  • کافی شاپ در بخش بیلیارد هتل
  • چای خانه سنتی برکه

مراکز خرید هتل درویشی مشهد

برای آن دسته افرادی که وقت زیادی برای اقامت در مشهد یا حوصله گشت و گذار در مرکز خرید را ندارند؛ مراکز خرید متعددی در هتل ایجاد شده تا با خیال راحت سوغاتی‌های مشهد را خریداری کنند. در هتل درویشی مشهد حدود 30 غرفه در جای جای مختلف آن قرار داده شده است تا بتوانید کالاها و سوغاتی‌های موردنظرتان را خریداری نمایید.  

هزینه اقامت هتل درویشی مشهد چقدر است؟

مسلما این هزینه به انتخاب شما بستگی دارد این که کدام سوییت را در نظر دارید و چه مدتی قصد اقامت. در کل، برای کودکانی که زیر دو سال هستند، هزینه‌ای پرداخت نخواهد شد. همچنین برای کودکان 2 تا 12 سال، در صورت استفاده نکردن، هزینه نیم بها خواهد بود.

هتل درویشی مشهد کجاست؟

یکی از مزیت‌های جذاب و خوب هتل درویشی مشهد، موقعیت جغرافیایی خاص آن است. این هتل با قرارگیری در نزدیکی حرم امام رضا (ع) رفت و آمد را برای زائران راحت کرده است.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

کلام آخر

نظرتان چیست تجربه اقامت متفاوتی را با رزرو هتل درویشی مشهد در سه کلیک تجربه کنید. با ویژگی‌ها و امکانت خاصی که در این هتل وجود دارد؛ قطعا به یکی از بهترین سفرهای عمرتان تبدیل خواهد شد.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما مشهد را چک کنید!

نظرات کاربران