ماه عسل در اسپانیا

ماه عسل در اسپانیا؛ عشق بر فراز تپه‌های اندلس

ماه عسل در اسپانیا

کشور اسپانیا با داشتن سواحل معروف جهان، دره‌ها، چمنزارهای سرسبز، تپه‌ها، کوه‌های برفی و… همواره یکی از اولولیت‌های گردشگرانی است که قصد دارند به مکان‌های بکر دنیا سفر کنند. شاید تعدادی از مسافران نیز برای رقم زدن یک ماه عسل رمانتیک، کشور اسپانیا را انتخاب کنند تا با قدم گذاشتن در این کشور زیبا و جادویی، خاطرات به‌یادماندنی برای خود به‌جای بگذارند. بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا، در ماه‌های آوریل، مه، ژوئن، سپتامبر و اکتبر است. لازم است یادآور شویم در فصل تابستان به این کشور سفر نکنید؛ چون به‌خاطر گرمای زیاد پشیمان می‌شوید. ما در این مقاله به معرفی 18 مکان زیبا در این کشور می‌پردازیم تا زوج‌هایی که قصد سفر به اسپانیا را دارند، بدون هیچ دغدغه‌ای بهترین تصمیم را بگیرند. برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا با سه‌کلیک همراه باشید.

Tour europe

رزرو بلیط هواپیما فقط با سه کلیک خوبه!

تنریف؛ مقصدی برای ماه عسل در اسپانیا

تنریف در جزایر قناری با تابش نور خورشید در تمام طول سال، استراحتگاه‌های ساحلی، رستوران‌ها و سرگرمی‌های فراوان و… یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا است. می‌توانید از ساعت 7 شب به این مکان بروید، از زمین‌های صخره‌‌ای دیدن کنید و در سواحلی که با درختان کاج و شن‌های سفید تزئین شده قدم بزنید. همچنین پیاده‌روی در جنگل‌های استوایی، یک خاطره شیرین را برای شما رقم می‌زند. تماشای کارناوال‌ها، گدازه‌های آتشفشانی و کوه تید که بلندترین نقطه در اسپانیا است، می‌تواند هیجان سفر شما را زیاد کند. بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا آن هم در تنریف زیبا، در ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر است. بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در تنریف؛ Arte Del Gusto، Little India Tenerife , Pizzeria Manamme است. برای اقامت نیز می‌توانید به هتل الگانس میرامار، هتل Parque San Antonio و هتل رجنسی کونتری کلوب بروید.

مادرید؛ پایتخت اسپانیا

ماه عسل در اسپانیا؛ مادرید

ماه عسل در اسپانیا بدون رفتن به پایتخت آن، سفری ناقص محسوب می‌شود. مادرید، شهری بزرگ و پرانرژی است که با نزدیک بودن به دریای مدیترانه و سواحل زیبایش، فضایی بسیار عاشقانه برای گذراندن یک سفر رمانتیک دارد. اگر یکی از برنامه‌های ماه عسل در اسپانیا خوش‌گذرانی در شب باشد، شهر مادرید با مهمانی‌های شبانه، رستوران‌ها، گالری‌ها، تاپاس‌ها و کوپاهای پرجنب‌وجوش بهترین گزینه برای یک سفر رمانتیک است. شبهای مادرید، بی‌نظیر و اسطوره‌ای است. بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا، ماه‌های سپتامبر تا نوامبر و مارس تا مه است. برای خوردن غذاهای دلچسب و کلاسیک به رستوران‌های Metro Bistro, Eat Is Wok, CEBO Madris  و همچنین برای داشتن اقامتی راحت به هتل‌های  Los Amigos, Barcelo Torre de Madrid, Vincci the Mint بروید.

تولدو؛ مقصدی زیبا برای ماه عسل در اسپانیا

تولدو شهری زیبا و عجیب که در استانی با همین نام در اسپانیا واقع شده‌است. این شهر باستانی که به‌عنوان قلب و روح اسپانیا از آن یاد می‌شود، بر سر کوهی بنا شده که در بالایش یک قلعه زیبا و در پایینش، رودخانه تاقوس قرار دارد. خیابان‌های سنگفرش‌شده، دیوارهای باستانی و رستوران‌های دنجش، جان می‌دهد برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در اسپانیا. شهر تولدو علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگردی از جمله غروب‌های عاشقانه، وجود موزه‌ها، کنیسه‌ها، کلیساهای زیبا، مساجد و… یکی از قدیمی‌ترین شهرها در سرتاسر اروپا است. پس حتما یکی از برنامه‌های ماه عسل در اسپانیا باید رفتن به این شهر اسرارآمیز باشد. برای خوردن غذا به Schmucker’s Restaurant, J. Alexandro’s Restaurant و کافه‌رستوران تونی پاکو بروید.  Hotel Abad Toledo, Hotel Pintor El Greco بهترین مکان‌ها برای اقامت است.

اندلس؛ شهر ماه عسل افسانه‌ای

ماه عسل در اسپانیا

 اندلس یکی از 17 بخش خودمختار کشور اسپانیا و مرکز آن شهر سبیا یا سویل است. طلوع و غروب زیبای خورشید در پهنای آسمان، کوه‌ها، تالاب‌ها، دریا و سواحل شنی و… ازجمله جاذبه‌های طبیعی این شهر است که شما را برای رفتن به یک ماه عسل در اسپانیا ترغیب می‌کند. دیگر جاذبه‌های گردشگری اندلس، روستاهای دورافتاده آلپوجارا، خلوتگاه‌های بالای تپه و محله کولی‌ها است. صدای نواختن گیتاریست‌های پرسه‌زن در کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر، زمزمه‌های عاشقانه شما را دلنشین‌تر می‌کند. بهترین زمان برای سفر به اندلس، در ماه‌های آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نیمه اول اکتبر است. برای سرو غذا به  Maa India Restaurant Nueva Andalucia, Piucaro Restaurant بروید. برای داشتن اقامتی راحت به Cordoba Bed and Be, Hostel Mii Mercader de Sedas بروید تا در طی گذراندن ماه عسل در اسپانیا دغدغه‌ای نداشته‌باشید.

کاستا گالیسیا؛ مقصدی برای ماه عسل در اسپانیا

یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در اسپانیا، سواحل زیبای کاستا گالیسیا است که از کشور پرتغال شروع می‌شود و تا اسپانیا ادامه دارد. این مکان یکی از مقاصد محبوب گردشگران است؛ به‌خصوص زوج‌هایی که برای ماه‌عسل به اسپانیا سفر می‌کنند. وجود سواحل سفید متروک، خلیج‌های بادگیر، سواحل سرسبز با استراحتگاه‌های مجهزی که در بالای صخره‌ها قرار دارد، طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی و… باعث محبوبیت زیاد این شهر شده‌است. زوج‌هایی که قصد دارند مراسم ازدواجشان پرشور و خاطره‌انگیز باشد، می‌توانند از مکان‌های برگزاری مراسم در گالیسیا نهایت استفاده را ببرند. ناگفته نماند که تمامی هزینه‌ها، مقرون به‌صرفه است. این مکان پرجنب‌وجوش با وجود تمام گشت‌وگذار و شلوغی‌ها، تا حدزیادی ناشناخته باقی‌مانده‌است، اما بااین‌وجود همواره جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ماه عسل در اسپانیا است. ماه‌های می و ژوئن، بهترین زمان بازدید از این مکان بکر است. در طول خط ساحلی، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی برای چشیدن طعم غذاهای دریایی و انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد؛ ازجمله Tira do Cordel, Bar Restaurante Marico, Casa Obdulia. برای اقامتی راحت نیز به Casa dos Eiriz, Pazo Almuzara بروید.

آلیکانته

ماه عسل در اسپانیا؛ آلیکانته

شهر آلیکانته یکی از بنادر تاریخی دریای مدیترانه، می‌تواند مقصد بعدی شما برای ماه عسل در اسپانیا باشد. قدم زدن با کسی که دوستش دارید در تفرجگاه کنارجاده‌ای آلیکانته که با کفپوش‌هایی از جنس سنگ مرمر با ترکیب رنگ‌های قرمز، خامه‌ای و سیاه پوشیده شده‌است، قطعا تجربه قشنگی برایتان می‌شود. بازدید از سواحل طولانی با شن‌های طلایی‌رنگ، بقایای تمدن‌های رومی و عربی، محله قدیمی و اسکله طولانی، بازدید از قلعه تاریخی سانتا باربارا، پارک پالمرال و در نهایت خرید از فروشگاه‌هایی که به فروش محصولات چرمی و باکیفیت معروف است، تکمیل‌کننده ماه عسل در اسپانیا است. اگرچه آب‌وهوای این شهر معتدل است، اما بهترین زمان بازدید از ماه می تا اکتبر است.  Alma del Sur،  Templo Restaurante از جمله رستوران‌های پیشنهادی است. هتل اولد سینتر ان الیکانتی و Melia Alicante نیز برای اقامت پیشنهاد می‌شود.

مایورکا؛ مقصدی برای ماه عسل در اسپانیا

مایورکا جزیره‌ای واقع در دریای مدیترانه که 300 روز در سال آفتابی است و یکی از محبوب‌ترین جزایر بالئاریک محسوب می‌شود. این جزیره یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا است. آب‌وهوای مطبوع، مناظر خیره‌کننده و غذاهای لذیذ این مکان، شهرت جهانی دارد. از جاذبه‌های تاریخی این جزیره می‌توان به کلیساهای قرون وسطایی، قلعه‌های باستانی، موزه‌های هنری و.. اشاره کرد. جاذبه‌های طبیعی جزیره مانند مناظر ناهموار و ماورایی، کوه‌های صخره‌ای و تپه‌های سرسبز جنگلی با شیب تند و… دیگر زیبایی‌های این جزیره به‌شمار می‌آید. پس می‌شود گفت مایورکا، تلفیقی از فرهنگ و طبیعت است. گردشگران به‌خصوص زوج‌هایی که برای ماه عسل در اسپانیا به این جزیره می‌آیند، می‌توانند از کلیسای جامع گوتیک دیدن‌ کنند و سپس در یک ساحل بکر آفتاب بگیرند. همچنین قدم زدن در دهکده قرون وسطایی محصورشده آلکودیا نیز تجربه خوبی می‌شود. برای تجربه یک ماه عسل به یاد ماندنی در اسپانیا، رفتن به جزیره زیبای مایورکا بهترین انتخاب است. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی نیز، دیگر جاذبه‌های گردشگری این مکان محسوب می‌شود. بهترین زمان برای سفر به مایورکا، از ماه دسامبر تا آوریل است. Melia Clasvia Beach, Innside by Melia, Occidental Playa de Palma هتل‌های پیشنهادی برای اقامت است. برای سرو غذا به Adrian Quetglas Restaurant, Marc Frosh, Agra Tandoori Indian   Restaurant بروید.

بنیدورم

ماه عسل در اسپانیا

شهر بنیدورم، یکی از شهرهای زیبای اسپانیا است که در ناحیه آلیکانته واقع شده‌است. بنیدورم با داشتن سه ساحل زیبا، چهار پارک معروف، هتل‌ها و کافه‌هایی که در طول سواحل قرار دارند، رستوران‌ها، دیسکوها، استراحتگاه‌ها و…یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در اسپانیا است. از جمله تفریحاتی که می‌توان در این مکان انجام داد، عبارت‌اند از غواصی، پاراگلایدر، بازدید از پارک حیات‌وحش، شهربازی، باغ‌وحش، عرشه رصد و… . بنیدورم با داشتن هتل‌های ساحلی، امکان خوش‌گذرانی در شب، رستوران‌های مجلل و امکاناتی برای یک خرید عالی، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل در اسپانیا است. این شهر آب‌وهوای مطلوبی دارد ولی بهترین زمان برای بازدید از آن در ماه دسامبر تا آوریل است. رستوران‌های پیشنهادی برای سرو غذا، Ians’ Restaurant, Amigos Restaurant, Paneil’s Steakhouse است. برای داشتن اقامتی راحت نیز به هتل Casa Candalaria, Aptos La Costera بروید.

ایبیزا؛ مقصدی برای ماه عسل در اسپانیا

ایبیزا جزیره‌ای افسانه‌ای، زیبا و خوش آب‌وهوا است. این جزیره بخشی از جزایر بالئارس و در سواحل جنوب‌شرقی اسپانیا قرار دارد که بهترین انتخاب برای ماه عسل در اسپانیا است. در اطراف این جزیره، جاذبه‌های سنتی و تاریخی زیادی برای بازدید وجود دارد که دیدنش خالی از لطف نیست. سفر به این مکان برای زوج‌هایی که عاشق یک سفر هیجان‌انگیز هستند، بهترین انتخاب است؛ زیرا برگزاری مهمانی‌های پرشور و مهیج در این جزیره متوقف نمی‌شود. به غیر از این مهمانی‌های پرشور، سواحل ماسه‌های سفید این جزیره دیدن دارد، ایبیزا به‌همین دلیل به جزیره سفید معروف شده‌است. ماه ژوئن تا آگوست، بهترین زمان برای ماه عسل در اسپانیا و سفر به ایبیزا است. رستوران ایتالیایی Loveat Ibiza، Mariner Sushimi و Sushimi برای سرو غذا پیشنهاد می‌شود. Hostal Sunset Ibiza, Eurostars Ibiza اقامتگاه‌های راحتی برای استراحت شما به‌شمار می‌آید.

بارسلون

ماه عسل در اسپانیا؛ بارسلون

بارسلون بعد از مادرید، پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهم‌ترین بندر این کشور است. این شهر دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای است. زمستان‌هایش مرطوب و ملایم است و برخلاف شهر مادرید، تابستان‌های گرم و خشکی دارد. بهترین زمان برای سفر به‌خصوص ماه عسل در اسپانیا آن هم در شهر بارسلون، در ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر است. این شهر به دلیل معماری افسانه‌ای، قدمت تاریخی و فرهنگ غنی و باارزشی که دارد، یکی از شهرهای مهم کشور اسپانیا محسوب می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به آثار باستانی2000ساله، محله‌های قدیمی، گاوبازی، فوتبال، بازارهای پرجنب‌وجوش، کافه‌ها، رستوران‌ها و… اشاره کرد. اگر شهر بارسلون مقصد اصلی شما برای ماه عسل در اسپانیا باشد، بی‌شک به‌خاطر جاذبه‌هایی مانند مکان‌های آرام، تابش لذت‌بخش آفتاب، موسیقی زنده در شب، قایق‌های تفریحی و… است. اگرچه هزینه سفر به این شهر، هزینه کمی نیست ولی برای یک ماه عسل به یاد ماندنی در اسپانیا قطعا بهترین انتخاب است. رستوران ویانا بارسلونا، Restaurante BelleBuon, Disfrutar Barcelona بهترین رستوران‌های پیشنهادی در بارسلون است. برای اقامت نیز به هتل‌Forget Me Not Plus، هتل اچ10 مترپلیتان و وینکسی گالا بروید.

سویا؛ مقصد بعدی برای ماه عسل در اسپانیا

شهر سویا یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای اسپانیا است. وجود میدان‌های پر از فواره، ‌کوچه‌های باریکی که همیشه صدای نواختن گیتاریست‌ها در آن جریان دارد، کالسکه‌سواری و… باعث شده فضایی رمانتیک و زیبا بر شهر غالب شود و قطعا یکی از انتخاب زوج‌ها برای ماه عسل در اسپانیا باشد. این شهر به دلیل معماری زیبا و قدمت تاریخی، نمایانگر دنیای قدیم است، بخصوص اگر به بازدید از کاخ آلکاراز بروید. غروب‌های دلنشین و خیابان‌های زیبای شهر سویا، جان می‌دهد برای یک پیاده‌روی عاشقانه. سعی کنید در ماه‌های مارس تا مه به این شهر سفر کنید. برای غذاخوردن به رستوران‌های Cocome, Espaciao Eslava, Al Wadi بروید. هتل اینگلاترا و Hotel Inglaterra, Monte Carmelo برای داشتن اقامتی راحت در شهر سویا، پیشنهاد ما به شما است.

سالامانکا

ماه عسل در اسپانیا

شهر سالامانکا یکی از زیباترین شهرهای میراث جهانی اسپانیا است که هنگام غروب آفتاب، نور خورشید به بناهای تاریخی آن تابیده و سالامانکا رنگ طلایی به خودش می‌گیرد؛ به همین دلیل به شهر طلایی معروف است. پس دیدن این غروب زیبا می‌تواند یکی از برنامه‌های ماه عسل در اسپانیا باشد. این شهر متشکل از یک جامعه جوان و پرجنب‌وجوش است که با قدم‌زدن در آن خسته نمی‌شوید و انرژی می‌گیرید. پس دیدن این غروب زیبا می‌تواند یکی از برنامه‌های ماه عسل در اسپانیا باشد. برای شروع سفر به میدان معروف پلازا مایور که یکی از زیباترین میدان‌ها در کل اروپا است، بروید. جاهای دیدنی سالامانکا عبارت‌اند از موزه عروسک‌ها، کلیسای جامع، دانشگاه سالامانکا، نگاه به ستارگان در سیلود، خانه صدف‌ها، پارک د لا آلامدیلا و… . پس برای گذراندن یک ماه عسل بینظیر در اسپانیا، به شهر سالامانکا بروید و از معماری زیبا، غذاهای خوشمزه و لذیذ و قدم‌زدن در دهکده‌های آرام، نهایت لذت را ببرید. بهترین زمان بازدید از این شهر در ماه‌های مارس تا آوریل و اکتبر تا نوامبر است. رستوران‌های پیشنهادی برای سرو بهترین طعم‌ها، Restaurante La Hoja 21, El Laurel و ان لا پارا است. هتل‌ سهو بوتیک اسالامانکا، Salamanca Puerta de la Catedral, Sercotel Hotel Las torres برای اقامت پیشنهاد می‌شود. 

سگوویا؛ مقصدی برای ماه عسل در اسپانیا

برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا، مقصد بعدی شهر سگوویا است. سگوویا بخشی از منطقه کاستیل و لئون، در شمال کشور اسپانیا است. شهری با کلیساهای خیره‌کننده، معماری باشکوه و خیابان‌های زیبا که اقامتگاه پادشاهان زیادی در طول تاریخ بوده‌است. یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های اسپانیا، قلعه آلکازار واقع در سگوویا است که قلعه سیندرلا با الهام گرفتن از این بنا طراحی شده‌است. گوشه‌ای دیگر از جاذبه‌های این شهر، پارک‌های زیبا و موزه‌هایی است که با نگاه کردن به ظاهر آن، مشتاق می‌شوید داخل آن را ببینید. تک‌تک بناهای این شهر، رازهای تاریخی زیادی را فاش می‌کند. پس اگر به‌دنبال شهری آرام و زیبا برای ماه عسل در اسپانیا هستید، این شهر بهترین مقصد برای شما است. در ماه‌های مارس تا آوریل و اکتبر تا نوامبر، به شهر سگوویا سفر کنید. اقامتگاه‌های ریل سگوویا، سان آنتونیو ال ریل و… برای اقامت پیشنهاد می‌شود. رستوران‌های Meson don Jimeno و Meson Candido نیز برای سرو غذایی خوشمزه، بهترین انتخاب است. 

آویلا؛ سرزمین کلیساهای گوتیک

ماه عسل در اسپانیا؛ آویلا

مقصد بعدی برای ماه عسل در اسپانیا، شهر آویلا است. یک شهر باستانی که به‌عنوان شهر سنگ‌‌ها و مقدسین شناخته می‌شود؛ زیرا این شهر برروی قله‌ای وسیع و کوهی سنگی قرارگرفته‌است. همچنین بیشترین کلیساهای رومی و گوتیک نیز در این شهر واقع شده‌است. دیوار بلند و بزرگی دورتادور شهر آویلا قرارگرفته که باعث معروف شدن این شهر در تمامی جهان شده‌است. این دیوار 2500 متری، در کمال تعجب با گذشت سالیان زیاد هنوز سالم است. اگر می‌خواهید برای ماه عسل در اسپانیا، به دنیایی افسانه‌ای و به دور از بافت شهری سفر کنید، حتما به آویلا بروید. بهترین زمان بازدید از این شهر از ماه می تا اکتبر است. برای سرو غذا به Custom House, Avila Market, Blue Moon Over Avila بروید. Hotel Palacio de Los Velada, Parador de Avila برای اقامت پیشنهاد می‌شود.

کادیز؛ مقصد رمانتیک برای ماه عسل در اسپانیا

یکی دیگر از شهرهای قدیمی و رمانتیک که برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا پیشنهاد می‌شود، شهر کادیز است. این شهر، کلیساها و قلعه‌های باستانی زیادی را در خود جای داده‌است. کادیز یک شهر بندری با سواحل شگفت‌انگیزی است که می‌توانید با قدم‌زدن و نشستن در آنجا، نهایت لذت را ببرید. دیدن چشم‌انداز قلعه از طریق این سواحل و غروب‌های عاشقانه‌اش، بسیار زیبا و رمانتیک است. پس برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا، مقصد مناسبی است. دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر کادیز، بناهای تاریخی جذاب و کارناوال‌های دیدنی آن است. هتل‌های پاتاگونیا سور و کنونتو کدیز برای اقامت مناسب است. رستوران‌های لا کاندیلا و Ultramar&nos نیز برای سرو غذا پیشنهاد می‌شود.

سن سباستین

ماه عسل در اسپانیا

یکی دیگر از بهترین مقاصد برای ماه عسل در اسپانیا، شهر سن سباستین است. به‌خصوص برای زوج‌هایی که به تفریحات ساحلی علاقه‌مندند. این شهر به دلیل موقعیت ساحلی و کوه‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند، بهترین سرگرمی‌ها و جاذبه‌ها را دارد. از جاهای دیدنی سن سباستین می‌توان به ساختمان شهرداری، موزه سن تلمو، مونته ایگلدو، کلیسا جامع بوئن پاستور، ساحل لاکونچا و… اشاره کرد. ساحل لاکونچا یکی از سه ساحل معروف این شهر است که به دلیل آب‌وهوای مطلوب و مناظر زیبا، افراد زیادی را جذب می‌کند. عاشقان موج‌سواری نیز به ساحل زوریولا می‌روند. این شهر به‌خاطر وجود رستوران‌های زیاد و غذاهای خوش‌طعم و متنوع، لقب پایتخت غذای اروپا را دارد. پس اگر هنگام رفتن به ماه عسل در اسپانیا سرو غذا برایتان اهمیت زیادی دارد، قطعا شهر سن سباستین بهترین مقصد است. ماه می تا جولای، بهترین زمان برای بازدید از این شهر است. رستوران‌های آرزاک و Bodegon Alejandro و… برای سرو غذا پیشنهاد می‌شود. البته در همه‌جای این شهر، غذاهای خوشمزه و باکیفیت طبخ می‌شود. برای اقامت نیز به هتل‌های مارتی لا پرلا و  Villa Birdieبروید.

گرانادا؛ مقصدی جذاب برای ماه عسل در اسپانیا

شهر گرانادا یکی از شهرهای مهم و مقصد خوبی برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا است؛ شهری با تاریخچه غنی و معماری باشکوه. معماری این شهر قدمتی چند هزارساله دارد و به زمان رومیان و موروها یا همان مسلمانان اسپانیا برمی‌گردد. به همین دلیل آثار تلفیق فرهنگ‌های مختلف در این شهر مشخص است. گرانادا توسط قلعه‌ای در بالای تپه محصورشده، که همین باعث جذابیت این شهر و انتخاب آن برای رفتن به ماه عسلی به‌یادماندنی در اسپانیا ‌است. وقتی از نزدیک شهر را ببینید، انگار صحنه‌هایی باشکوه از یک فیلم تاریخی جلوی چشمانتان نمایان می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به قلعه الحمراء، آلبایسین، هریتگته، ساکرومونته، تندیس‌های مختلف، کوه‌های پوشیده از برف، دیوارهای سفید شهر و… اشاره کرد. بهترین زمان بازدید از ماه می تا ژوئن، سپتامبر و اکتبر است. برای سرو غذا به رستوران‌های El Trillo و El mercader بروید. هتل پارادر د گرانادا و Alhambra Palace نیز برای اقامتی راحت به شما پیشنهاد می‌شود.

والنسیا

ماه عسل در اسپانیا؛ والنسیا

شهر والنسیا سومین شهر ساحلی و بزرگ کشور اسپانیا است که به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه و شبه‌جزیره ایبری، آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارد. این شهر به دلیل جاذبه‌های گردشگری و نزدیک بودن به ساحل، معماری بی‌نظیر و مراکز خرید بزرگ، یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا است. ازجمله جاذبه‌های شهر والنسیا می‌توان به باغ‌وحش Bioparc، باغ توریا، آکواریوم اقیانوس شناسی، بیوپارک والنسیا، ساحل پلایا دل سالر، کلیسای جامع والنسیا، موزه سرامیک، دروازه Torres de Serranos و… اشاره کرد. شهر والنسیا با وجود ساختمان‌های قدیمی و جدید، برج‌هایی با معماری مدرنیسمی و مناطق تفریحی، به بهترین مقصد برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا تبدیل شده‌است. بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا، ماه‌های مارس و ژوئن است. La Favole, Infraganti, Ricard Camerana  رستوران‌های پیشنهادی برای سرو غذاهای لذیذ است. برای اقامت هتل‌های کارو، وینسی مرکات و هتل‌آپارتمان بونیس پیشنهاد می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله برای رفتن به ماه عسل در اسپانیا، به معرفی 18 شهر مهم و هتل‌ها و رستوران‌های معروف آن پرداختیم تا بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. از تنریف و بازدید از سواحل سفیدش شروع کردیم، به پایتخت اسپانیا، شهر مادرید و بعد از آن شهر تولدو و روستاهای قدیمی‌اش رفتیم. به اندلس رسیدیم تا صدای ساز گیتاریست‌های پرسه‌زن در کوچه‌ها را بشنویم و قدم بزنیم. از سواحل رنگارنگ شهر کاستا گالیسیا گفتیم تا به زندگی شبانه و عاشقانه در آلیکانته و بازدید از دهکده‌های کوهستانی مایورکا رسیدیم. از شهر بنیدورم برای زوج‌های عاشق و ماجراجو، ایبیزا و سواحل شنی سفیدش، شهر زیبای بارسلون که مقصدی برای یک ماه عسل بی‌نظیر در اسپانیا بود، گفتیم و در نهایت به والنسیای باشکوه رسیدیم.

درکل با معرفی این شهرهای زیبا و شگفت‌انگیز، تصویر زیبایی از کشور اسپانیا در ذهنمان شکل گرفت. زبان رسمی این شهرها اسپانیایی است، پس تا حدودی باید با این زبان آشنا باشید. هنگام سرو غذا تا زمانی که به سرمیز دعوت نشده‌اید، ایستاده بمانید و قبل از میزبان شروع به خوردن غذا نکنید. اگر یک اسپانیایی شما را به خانه‌اش دعوت کرد، دست خالی نروید و چنانچه به تازگی با یکدیگر آشنا شده‌اید، فقط با او دست بدهید. در آخر از شما می‌خواهیم اگر تجربه‌ای از رفتن به ماه عسل در اسپانیا، به‌خصوص شهرهایی که معرفی کردیم را دارید، با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات کاربران